200 per maand, is een tijdelijke kamer. Vrijdag zit ik er 5 maanden en ga ik weer naar huisquote:Op woensdag 17 januari 2007 21:22 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Gast hoeveel betaal je voor dat kamertje ?
cute <3quote:Op woensdag 13 december 2006 03:43 schreef MaddoxX het volgende:
whehe deze hadk ook nog in mn fobo staan:
[afbeelding]
Jij hebt damn veel hetzelfde als mij.quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:02 schreef birdydontfly het volgende:
nog maar een keer:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Alweer sencuur, dit keer op het beeldscherm. Wat hebben jullie allemaal te verbergen!quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:52 schreef Afzuigkap het volgende:
[..]
Jij hebt damn veel hetzelfde als mij.![]()
Die wasmand, dat bed (alleen bij mij is die bovenste balk weg aangezien ie anders niet door de gang ging) , dat tafeltje (alleen ik heb em in het wit) en dat tv-kastje.
Ikea rules.
Hier wat oude foto's van m'n kamer. Ik heb het pas veranderd, maar fotocamera is kapot, dus kan geen nieuwe foto's maken.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Daar heb ik er nu zo'n zilvergespoten kastje van de Xenos voor in de plaats.
[afbeelding]
[afbeelding]
Ruikt het bij jou ook naar kauwgomballen?quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:52 schreef Afzuigkap het volgende:
[..]
Die wasmand, dat bed (alleen bij mij is die bovenste balk weg aangezien ie anders niet door de gang ging) , dat tafeltje (alleen ik heb em in het wit) en dat tv-kastje.
Ikea rules.
Hier wat oude foto's van m'n kamer. Ik heb het pas veranderd, maar fotocamera is kapot, dus kan geen nieuwe foto's maken.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Jij houdt van rosequote:Op donderdag 18 januari 2007 12:52 schreef Afzuigkap het volgende:
[..]
Ikea rules.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Is geen msn gesprek ofzoquote:Op donderdag 18 januari 2007 12:59 schreef Goover het volgende:
[..]
Alweer sencuur, dit keer op het beeldscherm. Wat hebben jullie allemaal te verbergen!
Wel leuke kamer verder. Ik vind vooral de zwarte pc erg passen bij het wit en roze.
Is geen sensuur ofzo hoor, beetje slechte foto.quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:59 schreef Goover het volgende:
[..]
Alweer sencuur, dit keer op het beeldscherm. Wat hebben jullie allemaal te verbergen!
Wel leuke kamer verder. Ik vind vooral de zwarte pc erg passen bij het wit en roze.
En lichtgroenquote:
Misschienquote:Op donderdag 18 januari 2007 23:06 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Ruikt het bij jou ook naar kauwgomballen?![]()
Fraaie muurversierselen! Leuk gedaan.quote:Op woensdag 13 december 2006 21:45 schreef SilentChaos het volgende:
Mijn kamer
[afbeelding]
Hier stond m'n versterker op de eerste foto:
[afbeelding]
Versterker is verplaatst t.o.v. eerste foto:
[afbeelding]
Wat muurversierselen:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Mijn klok:
[afbeelding]
Dude, ziet er gelikt uit! Mooi dat rood ookquote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:03 schreef MMach het volgende:
Leuke kamers zitten er tussen, kzal de mijne ook (nog) es tonen.
Bed:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Met t grote scherm:
[afbeelding]
Bureau:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
en tis allemaal zelfgemaakt (maar dat weten de mensen die soms op K&W komen al)![]()
Projector,bed,bureau, kamer zelf (zo zag ie er vroeger (2j geleden) uit:
http://users.telenet.be/MMach/Updating04%20(Large).jpg
http://users.telenet.be/MMach/Updating08.jpg
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:06 schreef 16meter het volgende:
Lijkt wel een luxe suite van Yab Yum. (compliment)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |