Gewoon een keer een half uurtje voor uittrekken, het is echt de moeite waard!quote:Op donderdag 8 juni 2006 19:15 schreef Volvoman het volgende:
Die Sloggi billboard heb ik ook, moet hem nog steeds ophangen. Of dat er ooit nog van komt
.
Ja! hij staat er wel bij mij, meer nietquote:Op donderdag 8 juni 2006 19:15 schreef Volvoman het volgende:
Die Sloggi billboard heb ik ook, moet hem nog steeds ophangen. Of dat er ooit nog van komt
.
Waar haal je die vandaan?quote:Op donderdag 8 juni 2006 19:15 schreef Volvoman het volgende:
.
Dat behang heerst. Serieus.quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:02 schreef birdydontfly het volgende:
nog maar een keer:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Erg blauw, maar gezelligquote:Op donderdag 8 juni 2006 22:02 schreef birdydontfly het volgende:
nog maar een keer:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
dat behang is cool, waar heb je die vandaan?quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:02 schreef birdydontfly het volgende:
nog maar een keer:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
een winkeltje in purmerend dat nu niet meer bestaatquote:Op maandag 12 juni 2006 22:19 schreef super-muffin het volgende:
[..]
dat behang is cool, waar heb je die vandaan?
Puik uitzichtquote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:45 schreef ivetje het volgende:
Tha_duck en mijn slaapkamer dan nog maar eens
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Thanx, we zitten gelukkig aan de goede kant van de flats hier. Anders kijk je uit op een woonwijk of op de school of winkels tussen de flatsquote:
* kaspermols282 checkt birdydontfly's haar fotoboek, ok jij mag in mijn wangen knijpenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:00 schreef birdydontfly het volgende:
[..]
AAAWWWWW wat ben jij schattig*knijpt in wangetje*
ik wil ook schattig zijn, want dan knijp je ook in mijn wangetjesquote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:00 schreef birdydontfly het volgende:
[..]
AAAWWWWW wat ben jij schattig*knijpt in wangetje*
kom maar naar mij toe om het pak en de stemvervormer te lenenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:06 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
ik wil ook schattig zijn, want dan knijp je ook in mijn wangetjes![]()
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:11 schreef kaspermols282 het volgende:
[..]
kom maar naar mij toe om het pak en de stemvervormer te lenen
Ik heb dr ook nog ergens een in een stoffig hoekje van mijn kastquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |