Nederlandse vlag boven je hoofd... erg 'patriotic' zoals de americanen zouden zeggen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:37 schreef Hijacking het volgende:
dit is de plek waar het allemaal gebeurt
[[url=http://xs413.xs.to/xs413/07103/mijnpc1.JPG]afbeelding][/url]
Zie ik daar in de hoek een fles cannabis absinthe?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:20 schreef Goover het volgende:
[..]
Nederlandse vlag boven je hoofd... erg 'patriotic' zoals de americanen zouden zeggen.
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:20 schreef Goover het volgende:
Nederlandse vlag boven je hoofd... erg 'patriotic' zoals de americanen zouden zeggen.
Je box valt bijna van de randquote:Op zondag 4 maart 2007 19:55 schreef InProduction het volgende:
[afbeelding]
Kast tegenover m'n bed, CD's, bierverzameling, DVD speler en enkele CD's
Ik zie het al, jij bent lid van blood & Honour.quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:37 schreef Hijacking het volgende:
Het is eigenlijk Senseo bij de keuken... maar bij de computer klopt ook welquote:Op maandag 12 maart 2007 12:47 schreef Fashionista het volgende:
Senseo bij de computerjij bent mijn held!
Die Senseo naast je computerquote:Op zondag 11 maart 2007 19:41 schreef Goover het volgende:
Ok, ik ben dus verhuist en woon nu op deze studentenkamer:
[[url=http://xs313.xs.to/xs313/07100/100_5886.JPG]afbeelding][/url]
[[url=http://xs313.xs.to/xs313/07100/100_5887.JPG]afbeelding][/url]
[[url=http://xs313.xs.to/xs313/07100/100_5889.JPG]afbeelding][/url]
Ik heb nog een los kamertje waar een hoogslaper in staat en mijn kleren liggen, maar die is zo klein dat die kamer op foto leggen erg lastig is.
quote:Op maandag 12 maart 2007 12:54 schreef Goover het volgende:
[..]
Het is eigenlijk Senseo bij de keuken... maar bij de computer klopt ook wel
Eerst had ik ook wat tijdelijks in Duitsland, hier ga ik echt wonen de komende tijd.. dat scheelt een boelquote:Op donderdag 15 maart 2007 15:01 schreef InProduction het volgende:
[..]
Moet ik ook maar eens doen.
Leuk hokkie trouwens, veel beter dan wat je eerst had![]()
Ja, da's wel lekker ja.quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:23 schreef Goover het volgende:
[..]
Eerst had ik ook wat tijdelijks in Duitsland, hier ga ik echt wonen de komende tijd.. dat scheelt een boel
Leuk joh... echt.. grapig...quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:56 schreef NordicBlue het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
en ben onlangs verhuist naar:
[afbeelding]
Geen afzuigkap? Jij gaat zooo een vieze vette kamer krijgenquote:Op zondag 11 maart 2007 19:41 schreef Goover het volgende:
Ok, ik ben dus verhuist en woon nu op deze studentenkamer:
[[url=http://xs313.xs.to/xs313/07100/100_5886.JPG]afbeelding][/url]
[[url=http://xs313.xs.to/xs313/07100/100_5887.JPG]afbeelding][/url]
[[url=http://xs313.xs.to/xs313/07100/100_5889.JPG]afbeelding][/url]
Ik heb nog een los kamertje waar een hoogslaper in staat en mijn kleren liggen, maar die is zo klein dat die kamer op foto leggen erg lastig is.
Nee, niet echt, vond het wel best zo.quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:00 schreef InProduction het volgende:
[..]
Ja, da's wel lekker ja.
Heb je nog verbouwings of interieurwijzigings plannen?
Thnxquote:
Ja ben ik ook bang voor.. maar volgens andere huisgenoten viel het wel mee... (als je op zijn minst je raam ff open zet als je aan het kokerellen gaat slaan)quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:03 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Geen afzuigkap? Jij gaat zooo een vieze vette kamer krijgen.
meesterlijk!quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:37 schreef Hijacking het volgende:
in PUB ??quote:Op maandag 19 maart 2007 17:56 schreef Catch22- het volgende:
ik las "Show hier je kanker"
leek me al een raar topic
Mafkeesquote:Op maandag 19 maart 2007 17:56 schreef Catch22- het volgende:
Hahahaha grappigquote:Op maandag 19 maart 2007 17:56 schreef Catch22- het volgende:
is daar wat mis mee dan ..quote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:20 schreef Goover het volgende:
[..]
jep is helaas al op maar van dat spul ga je (te)hardquote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:46 schreef Timmiejj het volgende:
[..]
Zie ik daar in de hoek een fles cannabis absinthe?![]()
oke danquote:
Owww snap je hebt mequote:Op zondag 11 maart 2007 17:41 schreef Graft het volgende:
[..]
Ik zie het al, jij bent lid van blood & Honour.
Vlaggetje, Gasmasker en houtenfiguur in rare positie.![]()
dan heb je goede smaak kerelquote:Op zondag 18 maart 2007 22:50 schreef T_r_u_m_a_n het volgende:
[..]
meesterlijk!
ik heb de vlag boven mijn bed![]()
hahaha en dat gasmasker ook.
mooi mooi mooi
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:35 schreef 16meter het volgende:
Niets mis met een beetje chauvinisme. Ook wij Nederlanders mogen trots zijn op onze nationaliteit.
gaan we intellectueel doenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:35 schreef 16meter het volgende:
Niets mis met een beetje chauvinisme. Ook wij Nederlanders mogen trots zijn op onze nationaliteit.
een je paard dan?quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:56 schreef NordicBlue het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
en ben onlangs verhuist naar:
[afbeelding]
Ik kan niet zo goed tegen Americanen (of wat voor inwoners van welk land dan ook) die helemaal voor het vaderland zijn etc.quote:
quote:"Patriotism is the conviction that your country is superior to all others because you were born in it."
George Bernard Shaw (24)
07/26/1856 - 11/02/1950
Erse dramatist, author and Nobel Prize Laureate
Een zooitje, maar een leuk hok zo te zienquote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:07 schreef gateh het volgende:
aanzicht boven bureau:
[afbeelding]
vanaf me bed:
[afbeelding]
langleve groothoek![]()
Inderdaadquote:Op donderdag 15 maart 2007 16:03 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Geen afzuigkap? Jij gaat zooo een vieze vette kamer krijgen.
Leuke kamerquote:Op zondag 24 juni 2007 10:32 schreef ChipsZak. het volgende:![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Bedanktquote:
wel echt een KINDERkamer nog (nofiquote:
Nee hoorquote:Op zondag 24 juni 2007 12:51 schreef Adelante het volgende:
[..]
wel echt een KINDERkamer nog (nofi), op de Christina poster na misschien
Via marktplaats uit mijn eigen woonplaats.quote:
Chéquote:Op zondag 24 juni 2007 12:01 schreef Liebe het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Best slechte kwaliteit maar anders werden ze zo groot. En ja, hij is roze :$ groep 7 toen ik dat behangetje kreeg :p En volgend jaar ga ik toch op kamers dus
Omdat ik een nederlandse vlag op mijn kamer heb hangen ben ik meteen radicaalquote:Op woensdag 21 maart 2007 08:54 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik kan niet zo goed tegen Americanen (of wat voor inwoners van welk land dan ook) die helemaal voor het vaderland zijn etc.
[..]
Onderhuur?quote:Op maandag 25 juni 2007 01:34 schreef Doemskie het volgende:
Als ik sommige mensen zie in wat voor kleine kamertjes ze leven en wat voor huurprijs ze betalen, jezus man.
Woon in een huurhuisje in het centrum van Amsterdam, 49 m2, 2 slaapkamers grote woonkamer eigen douche en wc + keuken en balkon voor 200,-
Alles voor mezelf.
Antikraak zekerquote:Op maandag 25 juni 2007 01:34 schreef Doemskie het volgende:
Als ik sommige mensen zie in wat voor kleine kamertjes ze leven en wat voor huurprijs ze betalen, jezus man.
Woon in een huurhuisje in het centrum van Amsterdam, 49 m2, 2 slaapkamers grote woonkamer eigen douche en wc + keuken en balkon voor 200,-
Alles voor mezelf.
Ja, als het gewoon via de woningbouw vereniging is kan ik het ook voor die prijs jaquote:Op maandag 25 juni 2007 14:29 schreef Doemskie het volgende:
Nee, geen anitkraak en geen onderhuur, wel zit er een klein addertje onder het gras, Ik kan er binnen 5 tot 15 jaar uit worden gezet, dan gaan ze dit pand slopen of renoveren, alleen is er tot nu toe nog niks over bekend. Mijn buurvrouw zei dat ze dat al zolang van plan zijn en ze er nu nog steeds in woont na 13 jaar.
maar mocht het gebeuren dat ik eruit moet, krijg ik 5000,- van de woningbouw en ben ik de eerste op hun lijst die een andere woning kan uitzoeken in heel Amsterdam.
Dus ik vind het nadeel nog een voordeel ook.
Ik ben niet jaloers, ik zou niet in Amsterdam willen wonenquote:Op maandag 25 juni 2007 16:22 schreef Doemskie het volgende:
Niet zo jaloers
Dat bedoel ikquote:Op maandag 25 juni 2007 16:23 schreef saaw het volgende:
voordat je in aanmerking komt voor een huisje via de woningbouw in amsterdam moet je ook ongeveer 100 jaar ingeschreven staan
ik maak veel kans als ik 23 wordt, sta dan 8 jaar ingeschreven [ja ik was er vroeg bijleek mn ouders toen verstandig] en dat is ook een leeftijd dat je voorrang krijgt op veel dingen
Ik vind het wel knap dat je van een hok van 10m2 toch 15 foto's weet neer te plempenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:42 schreef kikoooooo het volgende:
Mijn hok:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Mooi stamphok. Deur dicht en je ziet er niets meer van. Ideaalquote:Op woensdag 27 juni 2007 12:41 schreef Goover het volgende:
Wehehehehe, die keukenkastWel leuk hok hoor.
Doe maar snel, nu die tv er nog staatquote:Op donderdag 28 juni 2007 03:33 schreef ericajax het volgende:
nieuwe kamer bijna klaarzal weleens wat foto's maken binnenkort!
Zie ik het goed dat je je badkamer in je huiskamer hebt waar je ook slaapt?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:42 schreef kikoooooo het volgende:
Mijn hok:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Leuke kamer!quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:52 schreef Afzuigkap het volgende:
[..]
Hier wat oude foto's van m'n kamer. Ik heb het pas veranderd, maar fotocamera is kapot, dus kan geen nieuwe foto's maken.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Daar heb ik er nu zo'n zilvergespoten kastje van de Xenos voor in de plaats.
[afbeelding]
[afbeelding]
Alleen mn wastafel. Heb een gedeelde douche. Hoezo?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:52 schreef Opperkwal het volgende:
[..]
Zie ik het goed dat je je badkamer in je huiskamer hebt waar je ook slaapt?
Dat willen we natuurlijk niet missen.quote:Op woensdag 18 juli 2007 16:01 schreef saaw het volgende:
ik heb een nieuwe bank, maak zo wel ff een fototje
Hey, zou je wat meer over zoiets kunnen vertellen? Ergens een pagina met info ofzo zou handig zijn.quote:Op maandag 25 juni 2007 16:24 schreef Doemskie het volgende:
Ik heb 5 maanden gewacht..
Komt ie nogquote:Op woensdag 18 juli 2007 16:01 schreef saaw het volgende:
ik heb een nieuwe bank, maak zo wel ff een fototje
Mwah, alleen de eerste 2 jaarquote:Op donderdag 26 juli 2007 10:49 schreef Stormqueen het volgende:
je moet je niet meteen aangevallen voelen, het was meer een conclusie
Maar om antwoord te geven op je vraag: ze zitten kut
Huh? Heb je een groeistoornis ofzo? Slapen op een Klippan? Onmogelijk.quote:Op donderdag 26 juli 2007 10:56 schreef saaw het volgende:
ik voel me niet aangevallen hoor, maar zoals ik al zei, ik vind ze briljant
kost niks, zit prima en kan er op slapen [ja ik ben vrij klein]
en leuke hoezen, die ook nog eens in de wasmachine kunnen
nee hoor, ben 1.65 en dat gaat primaquote:Op donderdag 26 juli 2007 22:15 schreef superworm het volgende:
[..]
Huh? Heb je een groeistoornis ofzo? Slapen op een Klippan? Onmogelijk.
1.65 als meisje is niet heel weinig hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |