de aankoop van Kolkka en de verkoop van Zuiverloon om maar 2 gevallen te noemenquote:Op donderdag 8 juni 2006 13:25 schreef Cart_man het volgende:
Vanwaar al dat negatieve geouwehoer?
Luciusquote:Op donderdag 8 juni 2006 14:14 schreef DivineJester het volgende:
Lucius als dubieuze aankoop? Kolka, die dan weer wel.....
kquote:Op donderdag 8 juni 2006 14:35 schreef Dr.Daggla het volgende:
Niet eens sarcastisch bedoeld, maar ik vind Huysegems en Lucius best goeie aankopen..
Zuiverloon heeft bij RKC een tijdje op de bank gezeten............quote:Op donderdag 8 juni 2006 14:18 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
de aankoop van Kolkka en de verkoop van Zuiverloon om maar 2 gevallen te noemen
Huysegems misschien?quote:Op donderdag 8 juni 2006 14:42 schreef Killaht het volgende:
wie wordt de vervanger van Kalou?
Hofs op links? Ik hoop van niet.quote:Op donderdag 8 juni 2006 15:02 schreef Nellid het volgende:
.................Huysegems......Kuyt
........................de Guzman
Hofs.............................................de Ceulaar
.............................Lucius
aankoop.........Bahia.....Vlaar..........Greene
Zoiets dan? Als ze maar niet Kolkka op de plek zetten waar ik nu hofs heb neergezet... Zou zo maar kunnen.
Waar wou je m dan zetten? Neem aan dat de Ceulaar wel een kans krijgt op die plaek rechts en de Guzman speelt ook zeker.quote:
dus?quote:Op donderdag 8 juni 2006 14:44 schreef Luni het volgende:
[..]
Zuiverloon heeft bij RKC een tijdje op de bank gezeten............
Eens.quote:Op donderdag 8 juni 2006 15:00 schreef Cart_man het volgende:
Ik snap dat geouwehoer niet. Flikker toch een tyfusend op man. Jarenlang worden er waardeloze spelers gekocht door Baan, Wotte, Gullit en weet ik veel wie. Nu komen er dus goede spelers met onder andere veel ervaring op het hoogste niveau, is het weer niet goed.
Wat willen jullie dan. Wees eens DUIDELIJK.
Kolkka een goede spelerquote:Op donderdag 8 juni 2006 15:00 schreef Cart_man het volgende:
Ik snap dat geouwehoer niet. Flikker toch een tyfusend op man. Jarenlang worden er waardeloze spelers gekocht door Baan, Wotte, Gullit en weet ik veel wie. Nu komen er dus goede spelers met onder andere veel ervaring op het hoogste niveau, is het weer niet goed.
Ronaldinho, Cheva, Roberto Carlos, Eto'o, Gerard en Lampard natuurlijkquote:Wat willen jullie dan. Wees eens DUIDELIJK.
Ach, dat weet je zelf toch ook wel. Lucius en Huysegems, ok, maar Kolka...quote:Op donderdag 8 juni 2006 15:00 schreef Cart_man het volgende:
Wat willen jullie dan. Wees eens DUIDELIJK.
Jij hebt gewoon geen ambitiequote:Op donderdag 8 juni 2006 15:07 schreef Soul_Survivor het volgende:
[..]
Eens.
Ze willen ws allemaal mooie, dure aankopen, top spelers, van grote clubs. Of aanstormende talenten uit verre landen. Ze willen ws op de neuzen lijken.![]()
Ik zou De Guzman en Hofs omwisselen.quote:Op donderdag 8 juni 2006 15:07 schreef Nellid het volgende:
[..]
Waar wou je m dan zetten? Neem aan dat de Ceulaar wel een kans krijgt op die plaek rechts en de Guzman speelt ook zeker.
Wel iemand met jaren van ervaring op zowel interland- als Europees niveau. Zulk soort spelers brengen altijd wat extra's met zich mee. Een soort van Goor zeg maar...quote:Op donderdag 8 juni 2006 15:08 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Kolkka een goede spelerHuysegems en Lucius kunnen zowel goed als slecht uit gaan pakken, dus ik kijk het nog even aan.
Dat kan inderdaad. Opgelost.quote:Op donderdag 8 juni 2006 15:09 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik zou De Guzman en Hofs omwisselen.
quote:Op donderdag 8 juni 2006 15:07 schreef Soul_Survivor het volgende:
[..]
Eens.
Ze willen ws allemaal mooie, dure aankopen, top spelers, van grote clubs. Of aanstormende talenten uit verre landen. Ze willen ws op de neuzen lijken.![]()
Dat zeker jaquote:Op donderdag 8 juni 2006 15:09 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Wel iemand met jaren van ervaring op zowel interland- als Europees niveau. Zulk soort spelers brengen altijd wat extra's met zich mee. Een soort van Goor zeg maar...
Ik heb Hofs nog nooit op links zien spelen, het zal natuurlijk goed kunnen uitpakken.quote:Op donderdag 8 juni 2006 15:07 schreef Nellid het volgende:
[..]
Waar wou je m dan zetten? Neem aan dat de Ceulaar wel een kans krijgt op die plaek rechts en de Guzman speelt ook zeker.
Wat is er met Kolkka? Is dat alleen maar omdat hij van Ado overkomt?quote:Op donderdag 8 juni 2006 15:08 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ach, dat weet je zelf toch ook wel. Lucius en Huysegems, ok, maar Kolka...
Ervaring, ervaring. Paauwe heeft ook ervaring. M'n opa had ook ervaring.quote:Op donderdag 8 juni 2006 15:09 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Wel iemand met jaren van ervaring op zowel interland- als Europees niveau. Zulk soort spelers brengen altijd wat extra's met zich mee. Een soort van Goor zeg maar...
Een linksback is dus nog nodig, en wellicht nog een extra middenvelder erbij. En dan denk ik aan een sterk type met een beetje ervaring, en dus geen Theo Janssen.quote:---------Lodewijks---------------
Greene-Vlaar-Bahia-XXXXX
------------Lucius----------------
-------Hofs-De Guzman---------
de Ceulaer-- Kuyt?-- Huysegems
Nouja goed, de Guzman dan op links en Hofs in het midden met Lucius erachter. Stond er net ook al. 4-3-3 is ook prima, dan schuift de Ceulaar door en wordt het Guzman - Hofs - Lucius ofzo... Maar ik denk dat de Guzman gevaarlijker is in het midden dan Hofs, ze moeten gewoon veel switchen.quote:Op donderdag 8 juni 2006 15:11 schreef Joeriii het volgende:
[..]
Ik heb Hofs nog nooit op links zien spelen, het zal natuurlijk goed kunnen uitpakken.
Verder denk ik dat Feyenoord 4-3-3 weer gaat spelen volgend seizoen.
Reageer niet zo dom, joh.quote:Op donderdag 8 juni 2006 15:12 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ervaring, ervaring. Paauwe heeft ook ervaring. M'n opa had ook ervaring.
Daar zal Feijenoord ook wel mee bezig zijn, dus begrijp niet waarom je dit aanhaalt? Ik geloof ook niet dat hij te kort komt.quote:En het slaat nergens op een speler voor de breedte te halen als je nodig kwaliteitsinjecties nodig hebt op andere posities.
Laten we het hopen. Lof voor hem hoor, maar er komt een keer een einde...quote:Op donderdag 8 juni 2006 15:18 schreef Canisfire het volgende:
In principe komt Theo voor een plek op het middenveld, daar kan hij goed uit de voeten
Eindelijk van Paauwe af?
Veel. Buiten zijn goede linkerbeen is het een prutser.quote:Op donderdag 8 juni 2006 15:12 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Dan mijn vraag aan jou. Wat zou er mis zijn aan een Theo Janssen?
quote:Op donderdag 8 juni 2006 15:19 schreef Cart_man het volgende:
In juli begint de eerste training. Dan zal ook de selectie rond zijn. Totdan moeten jullie je niet zo gedragen als een stel hysterische wijven.
Dus tot dan mogen we alleen positief reageren? Vreemde instelling.quote:Op donderdag 8 juni 2006 15:19 schreef Cart_man het volgende:
In juli begint de eerste training. Dan zal ook de selectie rond zijn. Totdan moeten jullie je niet zo gedragen als een stel hysterische wijven.
Nee, dat zeg ik niet. Doelde alleen maar op degene die constant zitten te zeuren over waar al die andere aankopen blijven voor verdediging, middenveld en aanval.quote:Op donderdag 8 juni 2006 15:20 schreef DenniZZ het volgende:
[..]
Dus tot dan mogen we alleen positief reageren? Vreemde instelling.
De aanval is nu rond toch...?quote:Op donderdag 8 juni 2006 15:24 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Nee, dat zeg ik niet. Doelde alleen maar op degene die constant zitten te zeuren over waar al die andere aankopen blijven voor verdediging, middenveld en aanval.
Ja, want Wim Jansen kan geen foute dingen doenquote:Op donderdag 8 juni 2006 15:38 schreef Luni het volgende:
Sjesus wat een ouwe wijven hier, zitten al te zeiken voordat iemand 1 bal getrapt heeft, moeten ze weer allerlei beloften zoals Bandalovski en dat soort spelers aantrekken. Kolka ben ik niet zo'n voorstander van, maar geef hem eerst eens een kans, en heb vertrouwen in Wim Jansen!
Kuijt heeft op het WK niet eens een basisplaats, dus dat zal wel meevallen.quote:Op donderdag 8 juni 2006 15:33 schreef MarkNMGN het volgende:
Mocht Kuyt een redelijk WK draaien, zit het er dik in dat hij na dit WK vertrekt.
Mwa, Paauwe en inzet de laatste jaren...quote:Op donderdag 8 juni 2006 15:23 schreef Canisfire het volgende:
Ja een afscheid verdient hij wel samen met Gyan dan ofzo.
Ze waren niet altijd goed genoeg maar de inzet was er altijd wel.
Nee, ik zeg toch dat m'n verwachting laag zit. Ik ben al blij als we de play-offs halen op dit moment, dus het kan alleen maar meevallen.quote:Op donderdag 8 juni 2006 15:50 schreef Cart_man het volgende:
Nee, je schat Feijenoord te hoog in.
Tuurlijk wel, maar die zal ons niet opschepen met een dozijn spelers waar we niks aan hebben, die zal veel kritischer kijken naar een speler.quote:Op donderdag 8 juni 2006 15:48 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ja, want Wim Jansen kan geen foute dingen doen
eeensquote:Op donderdag 8 juni 2006 15:57 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Mwa, Paauwe en inzet de laatste jaren...
Gyan is cult, maar ik zie m liever een basisplekkie veroveren bij NEC ofzo dan bij ons op de bank/tribune tonnen pakken.
Feyenoord wordt door het eigen bestuur juist te laag ingeschat.quote:Op donderdag 8 juni 2006 15:50 schreef Cart_man het volgende:
Nee, je schat Feijenoord te hoog in.
quote:Beste Marcel,
We zullen af en toe wel eens komen kijken al kan ik me dat nu nog niet
voorstellen.
Zo als het er nu naar uiziet gaan beiden sites definietief uit de lucht!!!
demortelontour.tk site zal zowiezo nooit overgenomen gaan worden aangezien
dit niks met Feyenoord te maken heeft en zal gaan hebben. De fanpagina heb
ik zelf niet in beheer maar dat zou ik voor je na kunnen vragen.
De fanclub zelf zal hoogstwaarschijnlijk opgeheven worden, daar komt nog een
vergadering over.
Met vriendelijke groet,
Pieter.
idd, bij Jansen zullen spelers niet meteen aangetrokken worden als ze 3 keer kunnen hooghoudenquote:Op donderdag 8 juni 2006 15:59 schreef Luni het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, maar die zal ons niet opschepen met een dozijn spelers waar we niks aan hebben, die zal veel kritischer kijken naar een speler.
Omdat het op dit moment gewoon een versterking is voor onze selectie is en omdat ze beschikbaar zijn. Je kan nu ook wel een tropische belofte halen en het geld willen uitsparen voor een hogere kwaliteitsspeler. Dit lijkt me alleen niet zo verstandig omdat je dan ondertussen alleen nog maar verder afglijdt naar beneden en die goede spelers ook niet meer willen ballen (als ze het nu al willen).quote:Op donderdag 8 juni 2006 10:25 schreef Tomasso het volgende:
Waarom? Waarom zouden wij het moeten hebben van bankzitters van onze concurrenten?
En hij mag dan beter zijn Paauwe, Bosschaart en Schreuder, maar dit is m'n blinde hond met 3 poten ook nog wel. Moet die dan ook maar gelijk gekocht worden?
Tuurlijk.quote:Op donderdag 8 juni 2006 16:03 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Feyenoord wordt door het eigen bestuur juist te laag ingeschat.
Je zit op t verkeerde forum, dat is LNquote:Op donderdag 8 juni 2006 16:17 schreef MarkNMGN het volgende:
Wat wordt het nieuwe liedje voor Theo?
Theeeo laat je vuurwerk zien?
Nu kan ik misschien wel aan Theo vragen waar ze nou die fakkels verkopen.
quote:Theo Lucius kent amper twijfel: Dirk Kuyt blijft bij Feyenoord. De spelers zijn bevriend.
De kers-verse Feyenoorder trekt die conclusie na gesprekken met de leiding van de club én Kuyt zelf. In de onderhandelingen met de Rotterdamse club kreeg de Brabander te horen dat de kans dat Kuyt vertrekt bij Feyenoord zeer minimaal wordt geacht.
Kuyt zelf hield zich in het trainings-kamp van Oranje in Duitsland op de vlakte over zijn toekomst. Directeur Chris Woerts liet in een reactie weten dat nog geen club zich heeft gemeld voor Kuyt.
Bron: Rijnmond
vuurbaken in de Maas?quote:Op donderdag 8 juni 2006 16:18 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Je zit op t verkeerde forum, dat is LN![]()
Jij wou zeggen dat zo'n grote club als Feyenoord met een echt goed bestuur niet beter zou draaien?quote:
quote:JOONAS KOLKKA TEKENT BIJ FEYENOORD
Joonas Kolkka is na Stein Huysegems en Theo Lucius Feyenoords derde aanwinst voor het komende seizoen. De transfervrije Finse aanvaller tekent binnenkort een contract dat hem voor één seizoen aan Feyenoord verbindt, met nog een optie voor een jaar. Kolkka kwam afgelopen seizoen uit voor ADO Den Haag. ‘Joonas zal ons in de breedte sterker maken’, aldus trainer Erwin Koeman.
‘Ik ben hartstikke blij dat ik voor Feyenoord ga spelen’, laat Kolkka vanaf zijn vakantieadres weten. ‘Iedereen kent deze club en de geweldige historie. Hier had ik aan het begin van het seizoen niet meer op gerekend. Ik ben nu 31 en als je dan weer de kans krijgt bij een supertopclub als Feyenoord, dan moet je die meteen pakken natuurlijk.’
De 31-jarige Joonas Kolkka heeft inmiddels al een flinke carrière achter de rug, waarin hij uitkwam voor het Finse MyPa, Willem II, PSV, Panathinaikos, Borussia Mönchengladbach en Crystal Palace. Die ervaring is één van de redenen waarom Erwin Koeman hem graag toevoegt aan zijn selectie. ‘Joonas is ervaren en vooral een echte liefhebber. Zo’n speler heb ik er graag bij. Met hem erbij kunnen we ook in de breedte sterker voor de dag komen. Hij is in ons systeem zowel op links als op rechts inzetbaar.’
‘Ik voel me helemaal fit en klaar om weer in de top te spelen’, aldus Kolkka. ‘Afgelopen seizoen is het heel lekker gegaan bij ADO. Zeker in de Kuip’ – Kolkka scoorde in De Kuip twee keer tegen Feyenoord, red. – ‘ging het lekker en ik hoop dat nu voor Feyenoord te gaan doen. In zo’n stadion kan je gewoon niet slecht spelen. Ik denk dat ik aardig wat ervaring meebreng en bovendien ben ik op meerdere plaatsen te gebruiken. Ik kan links- en rechtsbuiten spelen en bijvoorbeeld op links op het middenveld.’
‘Joonas weet in welke rol hij gaat beginnen’, voegt Koeman er aan toe. ‘Maar je weet nooit hoe het uiteindelijk loopt. Ik denk dat we hem veel zullen gaan gebruiken en dat hij van grote waarde kan zijn voor Feyenoord.’
Bron foto: adodenhaag.nl
quote:Feyenoord heeft interesse in Gaël Givet
Gepubliceerd op 08-06-06 om 16:25 door Mark Marinus
Nu Feyenoord twee aanvallers (Stein Huysegems en Jonas Kolka) en en een middenvelder (Theo Lucius) heeft vastgelegd wil Feyenoord ook nog een verdediger aantrekken. Het zou gaan om de linksback positie, omdat Pascal Bosschaart geen goede indruk achterlaat.
Voor Feyenoord lijkt Gaël Givet de ideale vervanger voor Bosschaart, de 24-jarige linksback van AS Monaco speelt al zes seizoenen voor de Franse club. Op dit moment is er alleen interesse van de Rotterdamse club, er is nog niet geïnformeerd naar het prijskaartje van Givet.
Eerder werd naar buiten gebracht dat ook Tim de Cler een kandidaat is voor de linksback positie, hierover is verder nog niks duidelijk.
hee jankerd, ken 'm nietquote:Op donderdag 8 juni 2006 16:50 schreef Cart_man het volgende:
Hey jankerds, julie zien zeker liever deze speler.
[..]
Natuurlijk zien we die liever, jij niet dan?quote:Op donderdag 8 juni 2006 16:50 schreef Cart_man het volgende:
Hey jankerds, julie zien zeker liever deze speler.
[..]
quote:Op donderdag 8 juni 2006 16:50 schreef jorienvdherik het volgende:
Dat accent
http://217.149.193.67:8080/ramgen/audio/juni2006/08-06-Lucius.rm
Waarom heb je die liever dan? Ken je hem? Is hij zo geweldig dan?quote:Op donderdag 8 juni 2006 16:51 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Natuurlijk zien we die liever, jij niet dan?
Zie alleen geen reden waarom ie Monaco in zou willen ruilen voor de eredivisie? Heeft ie daar ruzie of speelt ie weinig?
Magraoquote:Op donderdag 8 juni 2006 16:53 schreef Tomasso het volgende:
Woehoeeeee, Kolkka definitief. Voor de breedte, geweldig.
Loopt er in de jeugd niets rond ofzo
Omdat elke speler van Monaco beter is dan Bosschaart.quote:Op donderdag 8 juni 2006 17:08 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Waarom heb je die liever dan? Ken je hem? Is hij zo geweldig dan?
Die schijnt zo af en toe nog geen eens zo slecht te spelen heb ik gelezen.quote:
En dan zou het nu weer op zijnquote:Op donderdag 8 juni 2006 17:34 schreef daaaaan het volgende:
Geen toeval trouwens dat na het vetrek van Kalou er 2 spelers gekocht worden. Feyenoord had écht geen cent dus.
Geweldig, joh. Ga je nu weer wieberen?quote:
De enige goede speler bij jong Feijenoord is Sammuel. Rest is niet eredivisiewaardigquote:Op donderdag 8 juni 2006 17:23 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Die schijnt zo af en toe nog geen eens zo slecht te spelen heb ik gelezen.
Wat een onzin.quote:Op donderdag 8 juni 2006 17:44 schreef PLAE@ het volgende:
Lucius vind ik apart. Maar geen verkeerde aankoop. Kampioen zal je er niet mee worden maar dat is dan ook niet echt het streven natuurlijk.
Dat sowieso.quote:Je 3e plaats stel je wel vast met zulk soort spelers.
quote:Het is tenminste een beetje een vechter.
En Drenthe. Misschien Davids/Abubakari maar die heb ik te weinig zien spelenquote:Op donderdag 8 juni 2006 17:42 schreef Cart_man het volgende:
[..]
De enige goede speler bij jong Feijenoord is Sammuel. Rest is niet eredivisiewaardig
Zegt degene die we Kolkka een kans moeten gevenquote:Op donderdag 8 juni 2006 18:05 schreef jorienvdherik het volgende:
onze hoop in bange dagen
[afbeelding]![]()
Je kan niet alleen maar jonkies voor in de breedte hebben, je moet ook wat ervaring hebben. En hij is transfervrij, dus wat zeikt iedereen nou?quote:Op donderdag 8 juni 2006 18:52 schreef Canisfire het volgende:
Inderdaad ik zie liever jonkie Davids dan Kolka die bij Den haag transfervrij weg mocht..
Ze wilden dolgraag met hem door, maar na zo'n goed seizoen was hij niet te houden.quote:Op donderdag 8 juni 2006 18:52 schreef Canisfire het volgende:
Inderdaad ik zie liever jonkie Davids dan Kolka die bij Den haag transfervrij weg mocht..
Theo voor de breedte? Denk niet dat ie op de bank gaat zitten toch?quote:Op donderdag 8 juni 2006 19:55 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ze wilden dolgraag met hem door, maar na zo'n goed seizoen was hij niet te houden.
Goede aanwinsten zo voor de vleugels en Theo voor de breedte.
Tuurlijk gaat Theo niet banken bij Feyenoord.quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:07 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Theo voor de breedte? Denk niet dat ie op de bank gaat zitten toch?
Dat zeg ik, maar MM beweert dat ie voor de breedte isquote:Op donderdag 8 juni 2006 20:13 schreef cultheld het volgende:
[..]
Tuurlijk gaat Theo niet banken bij Feyenoord.
Uit betrouwbare bron kan ik vermelden dat volgende week Theo Janssen wordt gepresenteerd als alles goed gaat.quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:52 schreef Cart_man het volgende:
Komt Theo dan eet ik mijn schoen op. Kutspeler.
Je klinkt zo Dirk-Kuijtquote:Op donderdag 8 juni 2006 20:59 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Uit betrouwbare bron kan ik vermelden dat volgende week Theo Janssen wordt gepresenteerd als alles goed gaat.
Zou tijd worden ja.quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:09 schreef Cart_man het volgende:
Kolkka linksback.
Hij is linksbuiten/spits
Zodra er weer een speler wordt verkocht bij Feijenoord, komen er wat versterkingen.
Wie zou er verkocht moeten dan die echt wat opbrengt, Castelen? Denk niet dat verkopen op dit moment echt nodig is voor het aantrekken van (een) speler(s).quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:09 schreef Cart_man het volgende:
Kolkka linksback.
Hij is linksbuiten/spits
Zodra er weer een speler wordt verkocht bij Feijenoord, komen er wat versterkingen.
Castelen wordt denk ik wel verkocht ja. We hebben 3 goede spelers op die positie, dus dan kun je er het beste 1 (Castelen dus) wegdoen om een zwakkere positie te versterken (linksback).quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:44 schreef Nellid het volgende:
[..]
Wie zou er verkocht moeten dan die echt wat opbrengt, Castelen? Denk niet dat verkopen op dit moment echt nodig is voor het aantrekken van (een) speler(s).
Maar je hebt nu de Celuaer, Vincken, Castelen en Kolkka.quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik denk dat Koeman Castelen er graag bijhoudt, op links is het ook een prima optie.
En evt. Huysegems ook nog. Misschien ook nog wat uit de jeugd? Biseswar ofzo?quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:59 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Maar je hebt nu de Celuaer, Vincken, Castelen en Kolkka.
Met Greene en Biseswar heb je toch ook geen problemen?quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:02 schreef Cart_man het volgende:
Flikker nou op met de Cler. Wil die jood niet in het heilige rood/wit zien spelen.
En dit vind ik geen geval van 'ik ben niet goed genoeg voor Ajax dus ik kies maar voor Feyenoord'-geval, maar eerder een Feyenoorder die vroeger de verkeerde keuze maakte/voor z'n sportieve carierre koos.quote:In een interview met Sportweek laat AZ-verdediger Tim De Cler weten dat hij een mogelijke transfer naar Ajax helemaal niet ziet zitten. In het verleden kwam hij al eens uit voor de Amsterdammers, maar hij laat weten eerder voor Feyenoord te kiezen.
"Voordat ik naar Ajax ging was Feyenoord nog mijn club. Dat heb ik van huis uit meegekregen. In mijn periode bij Ajax werd Ajax m'n club, maar nu neig ik weer meer naar Feyenoord", aldus De Cler. Hij ziet een transfer naar Rotterdam nog niet als een verbetering, maar misschien wel voor de toekomst.
goh en wij waren juist blij dat die kakkerlak weg wasquote:Op donderdag 8 juni 2006 22:02 schreef Cart_man het volgende:
Flikker nou op met de Cler. Wil die jood niet in het heilige rood/wit zien spelen.
Ik sta er echt met m'n mond van open hoe alle Ajacieden nog best positief zijn over de aankopen van Feyenoord (zeker na de spelers die ze zelf gekocht hebben), had verwacht dat het hele Feyenoord-topic weer volgetrolld zou worden maar dat viel meequote:Op donderdag 8 juni 2006 22:07 schreef DeTolk het volgende:
Jullie doen toch wel wat mooie aankopen
Eigenlijk wel. Daar kan je nu alleen weinig meer aan doen...quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:09 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Met Greene en Biseswar heb je toch ook geen problemen?
Jammer voor hem. Nu hoeft hij niet meer te komen...quote:Bovendien :
[..]
En dit vind ik geen geval van 'ik ben niet goed genoeg voor Ajax dus ik kies maar voor Feyenoord'-geval, maar eerder een Feyenoorder die vroeger de verkeerde keuze maakte/voor z'n sportieve carierre koos.
Misschien omdat zij wel zien dat er goed wordt ingekocht.quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:11 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Ik sta er echt met m'n mond van open hoe alle Ajacieden nog best positief zijn over de aankopen van Feyenoord (zeker na de spelers die ze zelf gekocht hebben), had verwacht dat het hele Feyenoord-topic weer volgetrolld zou worden maar dat viel mee
ik ben best wel positief over Feyenoord, maar jullie ver***ken het zelf alttijd gedurende het seizoenquote:Op donderdag 8 juni 2006 22:11 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Ik sta er echt met m'n mond van open hoe alle Ajacieden nog best positief zijn over de aankopen van Feyenoord (zeker na de spelers die ze zelf gekocht hebben), had verwacht dat het hele Feyenoord-topic weer volgetrolld zou worden maar dat viel mee
Dus die spelers mogen wat jou betreft eigenlijk wel oprotten?quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:12 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Eigenlijk wel. Daar kan je nu alleen weinig meer aan doen...
Nou nou Cart_Man wees eens een beetje vergevensgezind, iedereen maakt foutenquote:Jammer voor hem. Nu hoeft hij niet meer te komen...
Vaak door te weinig kwaliteit in het elftal, en als er dan een keer een goed elftal staat dan hebben we last van trainers die niet het optimale rendement uit hun selectie kunnen halen.quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:13 schreef DeTolk het volgende:
[..]
ik ben best wel positief over Feyenoord, maar jullie ver***ken het zelf alttijd gedurende het seizoen
Het is duidelijk dat het spelers zijn die bij Feyenoord passen qua mentaliteit. Vraag is alleen of het genoeg is. Je kunt een collectief hebben, maar om de prijzen speel je juist door uitblinkende talenten die een meerwaarde hebben en binnen het geheel kunnen functioneren. De enige die daarvoor misschien in aanmerking komt is De Guzman. Feyenoord heeft dus nog werk te doen deze transferperiode. Misschien dat een verkoop van Castelen die financiële ruimte kan scheppen.quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:11 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Zijn nog genoeg spelers die naar een andere werkgever mogen zoeken.quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:46 schreef Erasmusch het volgende:
Hopen dat er nu wat spelers gedumpt verkocht kunnen worden. Waarvan alleen Castelen nog wat kanken moet opleveren.
Ja maar voor Paauwe, Gyan en Aerts hoeft de portemonnee niet te worden getrokkenquote:Op donderdag 8 juni 2006 23:03 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Zijn nog genoeg spelers die naar een andere werkgever mogen zoeken.
quote:Feyenoord is teleurgesteld over de uitkomst van de speciale ECV vergadering waarin de opzet van de play-offs werd geëvalueerd. De Rotterdamse club pleitte donderdagmiddag in Zeist voor een hervorming van de huidige opzet maar vond bij de andere clubs onvoldoende respons. Gevolg is dat de huidige opzet, op een aantal kleine wijzigingen na, ook komend seizoen van kracht is. ‘We hebben geprobeerd de stem van de supporters te laten doorklinken in een nieuwe opzet van de play-offs, maar dat voorstel werd verder door onvoldoende clubs ondersteund’, zegt Feyenoord directeur Chris Woerts. ‘We zullen ons dus moeten neerleggen bij de wil van de meerderheid, maar teleurgesteld zijn we wel.’
In de speciale evaluatie vergadering van de ECV, waaraan naast clubdirecteuren ook het technisch kader deelnam, pleitte Feyenoord voor een hervorming van de play-off competitie zoals die dit seizoen werd afgewerkt. ‘Er is ons gebleken dat de huidige opzet weliswaar in theorie klopt, maar in de praktijk toch anders uitpakt dan gewenst’, aldus Chris Woerts. ‘De play-off competitie bleek afgelopen seizoen te veel trekken te hebben van een knock-out systeem. Er was gevoelsmatig meer te verliezen dan te winnen. Daar wilden we vanaf. Vandaar dat Feyenoord, na uitvoerig overleg met zijn supporters, in Zeist een alternatief plan presenteerde. Daarin wordt met name gepleit voor het spreiden van risico. Bijvoorbeeld door het aantal wedstrijden in de play-offs uit te breiden. Dit om te voorkomen dat een ploeg die een goed seizoen heeft gedraaid door een paar misstappen op het einde van de reguliere competitie toch met lege handen staat. Helaas werd dit voorstel door vrijwel geen van de andere clubs ondersteund en zullen de play-offs het komend seizoen onder vrijwel dezelfde voorwaarden worden gespeeld. Er zijn maar een paar kleine wijzigingen in het reglement aangebracht en dat is voor Feyenoord en zijn supporters zeer teleurstellend.’
laat me raden: alleen AZ was het er mee eensquote:De Rotterdamse club pleitte donderdagmiddag in Zeist voor een hervorming van de huidige opzet maar vond bij de andere clubs onvoldoende respons.
Jij zit zeker nooit in het stadionquote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:18 schreef Cyclopssss het volgende:
Waarom willen jullie Castelen zo graag kwijt? omdat ie zwart is?
1 of 2 gelukte acties per 10 wedstrijden is gewoon te weinig...quote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:18 schreef Cyclopssss het volgende:
Komt ook wel. Vraag is alleen wanneer.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:37 schreef Chadi het volgende:
Het zijn geen slechte aankopen maar je hebt nog een voetballende middenvelder nodig . En minimaal nog 1 voetballende verdediger.
Ja, dat is het.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:18 schreef Cyclopssss het volgende:
ach dat was het natuurlijk.. ik wist wel dat er iets me tegen stondquote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:18 schreef Cyclopssss het volgende:
omdat ie zwart is?
Denk niet dat Schaars te betalen is voor feyenoord.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:15 schreef Cart_man het volgende:
Schaars is wel iemand die we nodig hebben, ja. En dat is ook een goede speler.
Aha, boeiend ja.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:52 schreef PyTh het volgende:
[..]
Denk niet dat Schaars te betalen is voor feyenoord.
Ik zou het een goede opvolger van Cocu vinden na dit seizoen
quote:'TOMASSON BEREIKT PRINCIPE-AKKOORD MET FEYENOORD'
Door: EvD | Bron: FR1908-online
Jon Dahl Tomasson was dinsdag inderdaad in De Kuip om te onderhandelen met de clubleiding van Feyenoord. De Deense spits is op donderdag (ze waren dinsdag alleen voor een oriënterend gesprek) tot een principe-akkoord gekomen met Feyenoord voor 3 jaar met een optie voor nog twee jaar. Tomasson was bereid om salaris in te leveren omdat hij graag terug komt naar Rotterdam, hij heeft immers al de Champions Leauge, UEFA Cup en landskampioenschap meegemaakt en is niet gelukkig bij Stuttgart.
Voor Feyenoord rest de onderhandelingen met Stuttgart nog. Feyenoord zal echter diep in de buidel moeten tasten omdat de Deense international nog een contract heeft bij Stuttgart tot juli 2009. De transfersom zou rond de 5-6 miljoen euro liggen.
Tomasson achter de spits net als toen met van Hooijdonk denk ik.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:23 schreef Kaap het volgende:
Als John terugkomt en Kuijt blijft, hoe gaan ze dat oplossen? Kuijt vanaf rechts ofzo?
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:28 schreef DenniZZ het volgende:
'Tommason praat met Feyenoord'
Geschreven door Pieter Ooms op vrijdag, 9 juni om 15:14
Het gerucht gaat dat Jon Dahl Tomasson afgelopen dinsdag in De Kuip aan het onderhandelen was met Feyenoord. De Deense aanvaller heeft volgens betrouwbare bronnen een principe-akkoord bereikt voor drie jaar. Mocht de samenwerking goed verlopen, is er de mogelijkheid om het nog eens met twee seizoenen te verlengen.
Het is geen geheim dat Tommason het niet naar zijn zin heeft bij VfB Stuttgart. Na zijn periode bij AC Milan dacht hij weer in Duitsland aan voetballen toe te komen, maar dit bleek niet het geval. Direct waren er enkele geinterresseerden, waaronder zijn oude club Feyenoord.
Naar verluidt ligt de transfersom rond de vijf miljoen euro. Tommason zal ook water bij de wijn willen doen om een terugkeer naar De Kuip waar te laten worden.
Dan zou Hofs/Lucius/Guzman plaats moeten makenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:30 schreef DenniZZ het volgende:
[..]
Tomasson achter de spits net als toen met van Hooijdonk denk ik.
Daar doe je niks aan.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:35 schreef DenniZZ het volgende:
Transfervrij de Kuip uitwandelen en vervolgens voor vijf miljoen terug kopen, wat hebben we toch een geweldig bestuur he![]()
Mot met de trainerquote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:37 schreef Erwtensoep het volgende:
Waarom speelde hij niet bij Stuttgart?
Guzman hoort op 10. Bij de Jeugd daar altijd gespeelt. Was bij de B en A junioren verkozen tot beste speler van de competitie. En in de A was hij ook nog eens topscoorder.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:37 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Dan zou Hofs/Lucius/Guzman plaats moeten maken![]()
Dan heb je wel een heel erg aanvallend ingesteld middenveld.quote:---------Lodewijks---------
Greene-Vlaar-Bahia-Lucius
---------Hofs-DeGuzman----------
-----------Tomasson---------
de Ceulaer-- Kuyt-- Huysegems
Het vertrek van Kuijt wordt met de dag onzekerder, en steeds minder onafwendbaar.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:01 schreef twi het volgende:
Komt Tomasson, dan vertrekt Kuijt natuurlijk. Maar dat laatste lijkt me eigenlijk ook vrij onafwendbaar, ook al komt Tomasson niet. Kuijt heeft al duidelijk laten doorschemeren niets meer te leren bij Feyenoord.
Metgod is er nogquote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:34 schreef mister_popcorn het volgende:
Als John terug zou komen is dat echt goed nieuws!
Zonnetje op m'n bolletje, palmke in het handje, en john terug in de kuip, kan nog wat moois worden volgend seizoen
tis Jon, nertquote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:34 schreef mister_popcorn het volgende:
Als John terug zou komen is dat echt goed nieuws!
Zonnetje op m'n bolletje, palmke in het handje, en john terug in de kuip, kan nog wat moois worden volgend seizoen
Zou best kunnen.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:51 schreef MarkNMGN het volgende:
Misschien is er genoeg financiele ruimte voor én Jon én een linksback.
Toch nog 8 goals in 26 duels, waarvan op het laatst veel als invaller.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:37 schreef Erwtensoep het volgende:
Waarom speelde hij niet bij Stuttgart?
Je loopt achter Twi. Kuijt blijft, dat staat voor mij bijna vast. Hij wil z'n zieke vader niet verlaten.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:01 schreef twi het volgende:
Komt Tomasson, dan vertrekt Kuijt natuurlijk. Maar dat laatste lijkt me eigenlijk ook vrij onafwendbaar, ook al komt Tomasson niet. Kuijt heeft al duidelijk laten doorschemeren niets meer te leren bij Feyenoord.
Precies, dat is eigenlijk het breekpunt.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:56 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Zou best kunnen.
Maar het ging mij er meer om waar je Jon dan neer wou zetten. Ik wil niet dat de Guzman, Hofs, Kuijt of welke andere speler dan ook voor hem plaats moet maken. Paauwe's plek gaat al naar Lucius dus waar wou je Jon in godsnaam neer zetten?
En Bahia?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:01 schreef Canisfire het volgende:
---------Krami---------
Greene-Vlaar-Lucius-Aankoop
Niet.. dan maar alleen als Tomasson komt en Kuijt blijftquote:
Voor Feijenoord wel...quote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:47 schreef daaaaan het volgende:
Wat een zeikerds hier zeg. Volgens mij leven Feyenoorders nog een beetje in het verleden. 5 miljoen is niets meer tegenwoordig in de voetballerij.
Lucius centraal achterin?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:01 schreef Canisfire het volgende:
---------Krami---------
Greene-Vlaar-Lucius-Aankoop
Door het wanbeleid ja. Spelers als Kalou en v. Persie voor minder dan 6 miljoen de deur uit laten lopenquote:
Yup of op de bank. het middenveld staat goed zo.quote:
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:33 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Door het wanbeleid ja. Spelers als Kalou en v. Persie voor minder dan 6 miljoen de deur uit laten lopen
Hij heeft wel een punt hoorquote:
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:26 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Voor Feijenoord wel...
Oh en als Kuijt vertrekt, dan wil ik Lazovic op zijn positie. Die gaat het dan helemaal maken, zeker weten.
uhuh, internet de gekste!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:40 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
tis Jon, nert
En ik hoef m niet terug, zeker niet voor 5mln.
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:26 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Voor Feijenoord wel...
Oh en als Kuijt vertrekt, dan wil ik Lazovic op zijn positie. Die gaat het dan helemaal maken, zeker weten.
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:27 schreef jorienvdherik het volgende:
Nadat al enige tijd bekend was dat Feyenoord de verrichtingen van Theo Janssen al langere tijd volgt, bevestigen bronnen rond Vitesse dit bericht. Het mogelijke vertrek van Theo Janssen naar Feyenoord wordt hierdoor steeds hardnekkiger.
Feyenoord zou zeer concrete belangstelling hebben voor de 24-jarige middenvelder van Vitesse.
Janssen was een van de dragende krachten binnen het elftal van Edward Sturing en is naar eigen zeggen klaar om eenstap hoger te gaan voetballen. Feyenoord heeft in het verleden al eens onderhandelt met Janssen en Vitesse, maar tot een overgang kwam het toen niet.
Hoeveel Feyenoord zou over hebben voor de middenvelder is niet bekend gemaakt. Het contract van Janssen bij Vitesse loopt nog door tot 30 juni 2008.
Inmiddels ben ik hem een nuttige/goede aankoop gaan vinden.quote:
Nee, dat heeft hij niet.quote:
Zouden ze het dan eindelijk is door hebbenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:27 schreef jorienvdherik het volgende:
Nadat al enige tijd bekend was dat Feyenoord de verrichtingen van Theo Janssen al langere tijd volgt, bevestigen bronnen rond Vitesse dit bericht. Het mogelijke vertrek van Theo Janssen naar Feyenoord wordt hierdoor steeds hardnekkiger.
Feyenoord zou zeer concrete belangstelling hebben voor de 24-jarige middenvelder van Vitesse.
Janssen was een van de dragende krachten binnen het elftal van Edward Sturing en is naar eigen zeggen klaar om eenstap hoger te gaan voetballen. Feyenoord heeft in het verleden al eens onderhandelt met Janssen en Vitesse, maar tot een overgang kwam het toen niet.
Hoeveel Feyenoord zou over hebben voor de middenvelder is niet bekend gemaakt. Het contract van Janssen bij Vitesse loopt nog door tot 30 juni 2008.
Nee daar gaat Lucius al spelen op die plekquote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:48 schreef jorienvdherik het volgende:
of paauwe draus
Inderdaad, is er eindelijk een gerucht over een topspeler dat wellicht waar zou kunnen zijn, en dan ook nog een topspeler die dusdanig graag bij Feyenoord wil spelen dat hij wil inleveren op zijn salaris (als het gerucht klopt) is het nog niet goed..........quote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:31 schreef Sloggi het volgende:
Beetje triest hier, de reacties van sommige mensen. Ze willen alleen maar topaankopen maar het mag niet ten koste gaan van de huidige spelers.
waar?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 23:47 schreef jorienvdherik het volgende:
yes lodewijks bevestigd tomasson naar feyenoord
nounou.. 'bevestigd'quote:Op vrijdag 9 juni 2006 23:47 schreef jorienvdherik het volgende:
yes lodewijks bevestigd tomasson naar feyenoord
Zozo oranje weltmeister & coolsingel 2007, jij durft!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 23:55 schreef Knoekie het volgende:
Dirk - Jon - Romeo
Nick - Serginho - Jonathan
Pascal - Andre - Ron - Theo
Patrick
Coolsingel 2007![]()
Ik zag het. Er zijn dus kennelijk iig gesprekkenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 23:48 schreef H.Flick het volgende:
Lodewijks zegt net bij Studio Sport dat Tomasson misschien komt. Het gerucht is in ieder geval dus wel ergens op gebaseerd.
Hier was vorig seizoen toch nog een beetje ophef over, dat we wederom een 'toptalent' hadden laten gaan...quote:El Hamdaoui verhuist naar Willem II
Geschreven door Franklin Stoker op zaterdag, 10 juni om 11:13
Mounir El Hamdaoui maakt de overstap naar Willem II. De Tilburgers hebben overeenstemming met Tottenham Hotspur weten te bereiken over de terugkeer van de 21-jarige aanvaller naar Nederland. Over de transfersom werd geen mededeling gedaan.
De Rotterdammer speelde sinds januari 2005 voor The Spurs, maar kwam door diverse blessures (lies en schouder) nooit in actie voor de club van trainer Martin Jol. Dit seizoen werd El Hamdaoui verhuurd aan First Division-club Derby County.
De oud-speler van Excelsior had al tegenover zijn Londense werkgever laten weten graag naar de Eredivsie terug te willen.
Nope, speelde afgelopen seizoen nog (vooral) in de A1 denk ik he?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 02:44 schreef daaaaan het volgende:
En Sammuel ooit gezien, Robbie?
Het zou wel een stunt zijn zeg, maar ik blijf nog even sceptisch.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:29 schreef Tomasso het volgende:
Zeg, heeft iemand het al gehoord? Tomasson zou gesignaleerd zijn in De Kuip!
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 14:57 schreef yvette1982 het volgende:
Feyenoord blijkt ook interesse te hebben in een Kroaat.
Een linksback is noodzaak, Barca zou nooit de champioens league hebben gewonnen met Bosschaart als linksback. Schreuder hoeft van mij n ooit meer een seconde te spelen. Dat hij een nieuw contract heeft gekregen is niet professioneel en achterlijk wanbeleid.
Naam? Of is dat niet bekend?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 14:57 schreef yvette1982 het volgende:
Feyenoord blijkt ook interesse te hebben in een Kroaat.
Een linksback is noodzaak, Barca zou nooit de champioens league hebben gewonnen met Bosschaart als linksback. Schreuder hoeft van mij n ooit meer een seconde te spelen. Dat hij een nieuw contract heeft gekregen is niet professioneel en achterlijk wanbeleid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |