Zegt degene die we Kolkka een kans moeten gevenquote:Op donderdag 8 juni 2006 18:05 schreef jorienvdherik het volgende:
onze hoop in bange dagen
[afbeelding]![]()
Je kan niet alleen maar jonkies voor in de breedte hebben, je moet ook wat ervaring hebben. En hij is transfervrij, dus wat zeikt iedereen nou?quote:Op donderdag 8 juni 2006 18:52 schreef Canisfire het volgende:
Inderdaad ik zie liever jonkie Davids dan Kolka die bij Den haag transfervrij weg mocht..
Ze wilden dolgraag met hem door, maar na zo'n goed seizoen was hij niet te houden.quote:Op donderdag 8 juni 2006 18:52 schreef Canisfire het volgende:
Inderdaad ik zie liever jonkie Davids dan Kolka die bij Den haag transfervrij weg mocht..
Theo voor de breedte? Denk niet dat ie op de bank gaat zitten toch?quote:Op donderdag 8 juni 2006 19:55 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ze wilden dolgraag met hem door, maar na zo'n goed seizoen was hij niet te houden.
Goede aanwinsten zo voor de vleugels en Theo voor de breedte.
Tuurlijk gaat Theo niet banken bij Feyenoord.quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:07 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Theo voor de breedte? Denk niet dat ie op de bank gaat zitten toch?
Dat zeg ik, maar MM beweert dat ie voor de breedte isquote:Op donderdag 8 juni 2006 20:13 schreef cultheld het volgende:
[..]
Tuurlijk gaat Theo niet banken bij Feyenoord.
Uit betrouwbare bron kan ik vermelden dat volgende week Theo Janssen wordt gepresenteerd als alles goed gaat.quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:52 schreef Cart_man het volgende:
Komt Theo dan eet ik mijn schoen op. Kutspeler.
Je klinkt zo Dirk-Kuijtquote:Op donderdag 8 juni 2006 20:59 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Uit betrouwbare bron kan ik vermelden dat volgende week Theo Janssen wordt gepresenteerd als alles goed gaat.
Zou tijd worden ja.quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:09 schreef Cart_man het volgende:
Kolkka linksback.
Hij is linksbuiten/spits
Zodra er weer een speler wordt verkocht bij Feijenoord, komen er wat versterkingen.
Wie zou er verkocht moeten dan die echt wat opbrengt, Castelen? Denk niet dat verkopen op dit moment echt nodig is voor het aantrekken van (een) speler(s).quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:09 schreef Cart_man het volgende:
Kolkka linksback.
Hij is linksbuiten/spits
Zodra er weer een speler wordt verkocht bij Feijenoord, komen er wat versterkingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |