de aankoop van Kolkka en de verkoop van Zuiverloon om maar 2 gevallen te noemenquote:Op donderdag 8 juni 2006 13:25 schreef Cart_man het volgende:
Vanwaar al dat negatieve geouwehoer?
Luciusquote:Op donderdag 8 juni 2006 14:14 schreef DivineJester het volgende:
Lucius als dubieuze aankoop? Kolka, die dan weer wel.....
kquote:Op donderdag 8 juni 2006 14:35 schreef Dr.Daggla het volgende:
Niet eens sarcastisch bedoeld, maar ik vind Huysegems en Lucius best goeie aankopen..
Zuiverloon heeft bij RKC een tijdje op de bank gezeten............quote:Op donderdag 8 juni 2006 14:18 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
de aankoop van Kolkka en de verkoop van Zuiverloon om maar 2 gevallen te noemen
Huysegems misschien?quote:Op donderdag 8 juni 2006 14:42 schreef Killaht het volgende:
wie wordt de vervanger van Kalou?
Hofs op links? Ik hoop van niet.quote:Op donderdag 8 juni 2006 15:02 schreef Nellid het volgende:
.................Huysegems......Kuyt
........................de Guzman
Hofs.............................................de Ceulaar
.............................Lucius
aankoop.........Bahia.....Vlaar..........Greene
Zoiets dan? Als ze maar niet Kolkka op de plek zetten waar ik nu hofs heb neergezet... Zou zo maar kunnen.
Waar wou je m dan zetten? Neem aan dat de Ceulaar wel een kans krijgt op die plaek rechts en de Guzman speelt ook zeker.quote:
dus?quote:Op donderdag 8 juni 2006 14:44 schreef Luni het volgende:
[..]
Zuiverloon heeft bij RKC een tijdje op de bank gezeten............
Eens.quote:Op donderdag 8 juni 2006 15:00 schreef Cart_man het volgende:
Ik snap dat geouwehoer niet. Flikker toch een tyfusend op man. Jarenlang worden er waardeloze spelers gekocht door Baan, Wotte, Gullit en weet ik veel wie. Nu komen er dus goede spelers met onder andere veel ervaring op het hoogste niveau, is het weer niet goed.
Wat willen jullie dan. Wees eens DUIDELIJK.
Kolkka een goede spelerquote:Op donderdag 8 juni 2006 15:00 schreef Cart_man het volgende:
Ik snap dat geouwehoer niet. Flikker toch een tyfusend op man. Jarenlang worden er waardeloze spelers gekocht door Baan, Wotte, Gullit en weet ik veel wie. Nu komen er dus goede spelers met onder andere veel ervaring op het hoogste niveau, is het weer niet goed.
Ronaldinho, Cheva, Roberto Carlos, Eto'o, Gerard en Lampard natuurlijkquote:Wat willen jullie dan. Wees eens DUIDELIJK.
Ach, dat weet je zelf toch ook wel. Lucius en Huysegems, ok, maar Kolka...quote:Op donderdag 8 juni 2006 15:00 schreef Cart_man het volgende:
Wat willen jullie dan. Wees eens DUIDELIJK.
Jij hebt gewoon geen ambitiequote:Op donderdag 8 juni 2006 15:07 schreef Soul_Survivor het volgende:
[..]
Eens.
Ze willen ws allemaal mooie, dure aankopen, top spelers, van grote clubs. Of aanstormende talenten uit verre landen. Ze willen ws op de neuzen lijken.![]()
Ik zou De Guzman en Hofs omwisselen.quote:Op donderdag 8 juni 2006 15:07 schreef Nellid het volgende:
[..]
Waar wou je m dan zetten? Neem aan dat de Ceulaar wel een kans krijgt op die plaek rechts en de Guzman speelt ook zeker.
Wel iemand met jaren van ervaring op zowel interland- als Europees niveau. Zulk soort spelers brengen altijd wat extra's met zich mee. Een soort van Goor zeg maar...quote:Op donderdag 8 juni 2006 15:08 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Kolkka een goede spelerHuysegems en Lucius kunnen zowel goed als slecht uit gaan pakken, dus ik kijk het nog even aan.
Dat kan inderdaad. Opgelost.quote:Op donderdag 8 juni 2006 15:09 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik zou De Guzman en Hofs omwisselen.
quote:Op donderdag 8 juni 2006 15:07 schreef Soul_Survivor het volgende:
[..]
Eens.
Ze willen ws allemaal mooie, dure aankopen, top spelers, van grote clubs. Of aanstormende talenten uit verre landen. Ze willen ws op de neuzen lijken.![]()
Dat zeker jaquote:Op donderdag 8 juni 2006 15:09 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Wel iemand met jaren van ervaring op zowel interland- als Europees niveau. Zulk soort spelers brengen altijd wat extra's met zich mee. Een soort van Goor zeg maar...
Ik heb Hofs nog nooit op links zien spelen, het zal natuurlijk goed kunnen uitpakken.quote:Op donderdag 8 juni 2006 15:07 schreef Nellid het volgende:
[..]
Waar wou je m dan zetten? Neem aan dat de Ceulaar wel een kans krijgt op die plaek rechts en de Guzman speelt ook zeker.
Wat is er met Kolkka? Is dat alleen maar omdat hij van Ado overkomt?quote:Op donderdag 8 juni 2006 15:08 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ach, dat weet je zelf toch ook wel. Lucius en Huysegems, ok, maar Kolka...
Ervaring, ervaring. Paauwe heeft ook ervaring. M'n opa had ook ervaring.quote:Op donderdag 8 juni 2006 15:09 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Wel iemand met jaren van ervaring op zowel interland- als Europees niveau. Zulk soort spelers brengen altijd wat extra's met zich mee. Een soort van Goor zeg maar...
Een linksback is dus nog nodig, en wellicht nog een extra middenvelder erbij. En dan denk ik aan een sterk type met een beetje ervaring, en dus geen Theo Janssen.quote:---------Lodewijks---------------
Greene-Vlaar-Bahia-XXXXX
------------Lucius----------------
-------Hofs-De Guzman---------
de Ceulaer-- Kuyt?-- Huysegems
Nouja goed, de Guzman dan op links en Hofs in het midden met Lucius erachter. Stond er net ook al. 4-3-3 is ook prima, dan schuift de Ceulaar door en wordt het Guzman - Hofs - Lucius ofzo... Maar ik denk dat de Guzman gevaarlijker is in het midden dan Hofs, ze moeten gewoon veel switchen.quote:Op donderdag 8 juni 2006 15:11 schreef Joeriii het volgende:
[..]
Ik heb Hofs nog nooit op links zien spelen, het zal natuurlijk goed kunnen uitpakken.
Verder denk ik dat Feyenoord 4-3-3 weer gaat spelen volgend seizoen.
Reageer niet zo dom, joh.quote:Op donderdag 8 juni 2006 15:12 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ervaring, ervaring. Paauwe heeft ook ervaring. M'n opa had ook ervaring.
Daar zal Feijenoord ook wel mee bezig zijn, dus begrijp niet waarom je dit aanhaalt? Ik geloof ook niet dat hij te kort komt.quote:En het slaat nergens op een speler voor de breedte te halen als je nodig kwaliteitsinjecties nodig hebt op andere posities.
Laten we het hopen. Lof voor hem hoor, maar er komt een keer een einde...quote:Op donderdag 8 juni 2006 15:18 schreef Canisfire het volgende:
In principe komt Theo voor een plek op het middenveld, daar kan hij goed uit de voeten
Eindelijk van Paauwe af?
Veel. Buiten zijn goede linkerbeen is het een prutser.quote:Op donderdag 8 juni 2006 15:12 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Dan mijn vraag aan jou. Wat zou er mis zijn aan een Theo Janssen?
quote:Op donderdag 8 juni 2006 15:19 schreef Cart_man het volgende:
In juli begint de eerste training. Dan zal ook de selectie rond zijn. Totdan moeten jullie je niet zo gedragen als een stel hysterische wijven.
Dus tot dan mogen we alleen positief reageren? Vreemde instelling.quote:Op donderdag 8 juni 2006 15:19 schreef Cart_man het volgende:
In juli begint de eerste training. Dan zal ook de selectie rond zijn. Totdan moeten jullie je niet zo gedragen als een stel hysterische wijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |