quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:59 schreef DenniZZ het volgende:
Ik mag toch hopen dat Lucius niet gehaald is om linksback te gaan spelen...
Bahia en Vlaar samen is in iedergeval niet zo best, kunnen beide totaal niet opbouwen.quote:Op donderdag 8 juni 2006 13:05 schreef Cart_man het volgende:
Greene gaat denk ik eerder op het middenveld. Waar moet Bahia anders komen te staan?
Goed nieuws. Op NOS-journaal werd gemeld dat Lucius en *tromgeroffel*quote:
Mag Gyan nog steeds blijven??? Feyenoord is toch geen sociale instelling, die gozer vind 't allemaal wel best verdient een topsalaris met niks doen.quote:Op donderdag 8 juni 2006 13:16 schreef Erasmusch het volgende:
Contract van Collen net verlengd en Gyan gaat intussen zn 10e seizoen in als bankzitter tegen een salaris van enkele tonnen.![]()
Ach, zal vast een hele verbetering zijn ten opzichte van Boussaboun.quote:Op donderdag 8 juni 2006 13:17 schreef Superheld het volgende:
Lucius is een erg nuttige aankoop denk ik, Kolkka daarin tegen.![]()
quote:Op donderdag 8 juni 2006 13:15 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Goed nieuws. Op NOS-journaal werd gemeld dat Lucius en *tromgeroffel*
[afbeelding]
Kolkka zijn gehaald.
dat betwijfel ik ten zeerstequote:Op donderdag 8 juni 2006 13:17 schreef Cart_man het volgende:
Ze zullen wel weten wat ze doen...
daar snap ik ook niets van hoorquote:Op donderdag 8 juni 2006 13:21 schreef ForzaRob het volgende:
[..]
Mag Gyan nog steeds blijven??? Feyenoord is toch geen sociale instelling, die gozer vind 't allemaal wel best verdient een topsalaris met niks doen.
quote:Voetbal Insite - oktober 2005:
"Ik wil het liefst mijn hele carrière bij PSV spelen. Ik vertrek alleen als er echt een mooie buitenlandse club komt."
"PSV is gewoon de mooiste club van Nederland."
Vanwaar al dat negatieve geouwehoer?quote:Op donderdag 8 juni 2006 13:23 schreef ruud_fr het volgende:
dat betwijfel ik ten zeerste
Ongetwijfeld.quote:Op donderdag 8 juni 2006 13:22 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ach, zal vast een hele verbetering zijn ten opzichte van Boussabank.
Ik dacht dat ie er juist moe van werd dat ie geen vaste positie had bij PSV?quote:Op donderdag 8 juni 2006 13:22 schreef jorienvdherik het volgende:
Voor welke positie de zowel als middenvelder en als verdediger inzetbare Brabander naar De Kuip komt laat Lucius zelf liever in het midden. ‘Het is voor de trainer sowieso een voordeel dat hij me op meerdere posities kan gebruiken, maar waar precies, dat laat ik aan hem over.’
Nou en. Gyan mag van mij voor altijd bij Feijenoord blijven.quote:Op donderdag 8 juni 2006 13:21 schreef ForzaRob het volgende:
[..]
Mag Gyan nog steeds blijven??? Feyenoord is toch geen sociale instelling, die gozer vind 't allemaal wel best verdient een topsalaris met niks doen.
quote:Op donderdag 8 juni 2006 13:22 schreef jorienvdherik het volgende:
Koeman is specifieker: ‘In principe komt Theo voor een plek op het middenveld, daar kan hij goed uit de voeten.
Hij zal Feyenoord nu wel de mooiste club van Nederland gaan noemen.quote:Op donderdag 8 juni 2006 13:23 schreef MarkNMGN het volgende:
Dus in principe voor het middenveld?
En dan heb ik nog een leuke quote!
[..]
quote:Op donderdag 8 juni 2006 13:28 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Nou en. Gyan mag van mij voor altijd bij Feijenoord blijven.
Volgens mij heeft ie zoiets al een poosje geleden in de VI gezegd.quote:Op donderdag 8 juni 2006 13:28 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Hij zal Feyenoord nu wel de mooiste club van Nederland gaan noemen.
Kolkka hoeft niet te komen wmbquote:Op donderdag 8 juni 2006 13:32 schreef Tomasso het volgende:
Joeppie, Lucius, Kolka en Huysegems
Wat een topaankopen, Feyenoord wint zo met gemak de CL. UEFA-Cup
Huysegems en Lucius zijn prima spelers voor in de basis, en kolkka achter de hand voor Huysegems of Kolkka als linksback.quote:Op donderdag 8 juni 2006 13:32 schreef Tomasso het volgende:
Wat een topaankopen, Feyenoord wint zo met gemak de CL.
Vanwaar zo positief?quote:Op donderdag 8 juni 2006 13:25 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Vanwaar al dat negatieve geouwehoer?
Jankerdquote:Op donderdag 8 juni 2006 13:32 schreef Tomasso het volgende:
Wat een topaankopen, Feyenoord wint zo met gemak de CL.
Nee, ik wil eerst alle gefrustreerde jankerds horen.quote:
Wat zeg ie nou?quote:Op donderdag 8 juni 2006 13:34 schreef ForzaRob het volgende:
[..]
Huysegems en Lucius zijn prima spelers voor in de basis, en kolkka achter de hand voor Huysegems of Kolkka als linksback.
Waarom niet gewoon even afwachten wat het wordt?quote:
Middenveld dus. Huysegems 11. De nieuwe basis gaat vorm krijgen.quote:Op donderdag 8 juni 2006 13:38 schreef MarkNMGN het volgende:
Nummer 6?
quote:Op donderdag 8 juni 2006 13:48 schreef MarkNMGN het volgende:
Dat is dan weer een voordeel.
quote:Op donderdag 8 juni 2006 13:22 schreef jorienvdherik het volgende:
van feyenoord.nl
THEO LUCIUS VAN PSV NAAR FEYENOORD
Drievoudig international Theo Lucius (29) verruilt PSV voor Feyenoord. De multifunctionele Brabander tekent in Rotterdam een contract voor drie seizoenen. Na zes jaar Eindhoven was Lucius toe aan iets nieuws en die uitdaging vond hij in De Kuip, waar hij wordt herenigd met Erwin Koeman. ‘Dit was de enige club in Nederland waar ik na mijn tijd bij PSV voor wilde spelen’, vertelde Lucius. ‘En dat Erwin Koeman hier trainer is, gaf voor mij de doorslag.’
Na zes seizoenen PSV wilde Theo Lucius graag eens wat anders. Een buitenlands avontuur leek het meest voor de hand te liggen voor de Eindhovense publiekslieveling, maar Lucius koos uiteindelijk toch voor Feyenoord. ‘Ik kreeg een heel goed gevoel na de gesprekken die ik gehad heb’, vertelt hij. ‘Feyenoord wilde me echt heel graag hebben en dat deed me goed. Dat Erwin Koeman hier trainer is, gaf voor mij de doorslag. Ik heb in het verleden natuurlijk al een paar jaar met hem gewerkt en dat is me goed bevallen.’
‘Ik ken Theo goed en ik denk dat hij een echte Feyenoord-speler is’, licht Erwin Koeman de transfer toe. ‘Gezien zijn spel en zijn karakter past hij echt bij deze club. Theo is op meerdere plaatsen inzetbaar en een jongen die het elftal nooit in de steek laat. Ik wist dat hij bij PSV een beetje op de wip zat, geen vaste plek meer had en eigenlijk op zoek was naar iets nieuws. Voor ons betekent hij een versterking, voor de basis maar sowieso ook om de concurrentie te verhogen op het middenveld.’
Theo Lucius speelde tot dusver 243 duels in het betaalde voetbal. De Bosschenaar won bij PSV alles wat er in Nederland te winnen valt en dan ook nog eens in veelvoud. Toch ziet hij in Rotterdam juist daar de uitdaging. ‘Het lijkt me duidelijk dat deze club de laatste jaren te weinig gewonnen heeft als je naar de enorme achterban kijkt. Ik wil hier prijzen pakken. Komend seizoen zijn we op drie fronten actief, dus we hebben kansen genoeg.’
Voor welke positie de zowel als middenvelder en als verdediger inzetbare Brabander naar De Kuip komt laat Lucius zelf liever in het midden. ‘Het is voor de trainer sowieso een voordeel dat hij me op meerdere posities kan gebruiken, maar waar precies, dat laat ik aan hem over.’ Koeman is specifieker: ‘In principe komt Theo voor een plek op het middenveld, daar kan hij goed uit de voeten. Eerlijk gezegd kan hij bijna overal wel terecht. Bij PSV heeft hij tegen Leeds United zelfs linksbuiten gespeeld en dat deed hij ook goed. Maar goed, we hebben in de voorbereiding straks voldoende tijd om wat uit te proberen.’
Waar hij ook zal komen te spelen, tijdens de medische keuring bleek de kersverse Feyenoorder in ieder geval over een enorme longinhoud te beschikken. ‘Dit zie je normaal alleen maar bij wielrenners’, aldus clubarts Robbart van Linschoten.
Theo Janssen speelt aan de andere kant van het middenveld.quote:Op donderdag 8 juni 2006 13:46 schreef Tomasso het volgende:
Met lucius voor het middenveld kan ikTheo Janssen
ook wel vergeten
Lijkt me niet.quote:Op donderdag 8 juni 2006 13:52 schreef DenniZZ het volgende:
[..]
Theo Janssen speelt aan de andere kant van het middenveld.
Wat ik me afvraag is... zal de Guzman nu uit de basis verdwijnen? Zou ik toch zonde vinden van zijn talent, hij moet spelen om beter te blijven worden.
Ja, weet ik. Maar met Lucius, Hofs en De Guzman heb je al een middenveld. Daarom juistquote:Op donderdag 8 juni 2006 13:52 schreef DenniZZ het volgende:
[..]
Theo Janssen speelt aan de andere kant van het middenveld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |