Dat was inderdaad zo. Maar dit nummer stond bij Boeijen`op z'n site.quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:48 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik weet wel dat op de site van Stef Bos vaak liedjes te downloaden zijn.
De nieuwe liedjes uit de tour van dit jaar komen bijna allemaal op de nieuwe CD, As.quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:48 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Zouden de liedjes van de 'Even' tour ook op die nieuwe cd komen dan?
Het gaat toch om een 3cd box?quote:Op donderdag 8 juni 2006 13:50 schreef Sammy3000 het volgende:
Moedig voorwaarts met deel 2!
[..]
Dat was inderdaad zo. Maar dit nummer stond bij Boeijen`op z'n site.
[..]
De nieuwe liedjes uit de tour van dit jaar komen bijna allemaal op de nieuwe CD, As.
Stef Bos komt woensdag 31 januari in Hoogeveen. Lijkt me trouwens sterk dat Stef Bos dan tegelijk met Frank Boeijen op het podium staat, omdat Frank Boeijen op diezelfde datum een optreden heeft in Veenendaal. Wel jammer, wat ik vind de combinatie echt primaquote:Op vrijdag 14 juli 2006 19:18 schreef Sammy3000 het volgende:
Hoorde dat Frank Boeijen in mei meewerkt aan een speciaal concert van Stef Bos in de schouwburg van Hoogeveen... Een soorrt Stef Bos & (internationale) vrienden.
Beetje jammer dat het zo'n eind weg is!
quote:Storm
januari 2007
di 23 Harderwijk Cultureel Centrum 20:15 0341-416447 try-out
vr 26 Bornem Ter Dilft 20:30 03-8906930 try out
za 27 Brussel Ancienne Belgique 20:00 02-5482424 première
wo 31 Hoogeveen De Tamboer 20:15 0528-280180
Zonde dat Stormvogels er niet tussenstaat ... die wil ik nog wel een keer kopen voor een leuk prijsjequote:Op maandag 31 juli 2006 17:05 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Deze knoeierd verkoopt o.a. Boeijen cd's. Ik heb ze allemaal al
[TK] cd collectie
Ook een met Ramses toch? Lijkt me weer een totaal andere cd dan "Hier komt de storm", die andere live 2-cd (die ik wel hebquote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:47 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ja, die heb ik wel. Veel duetten daar op.
Ja, 'Zeg Me Dat Het Niet Zo Is' als ik me niet vergis.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 09:09 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ook een met Ramses toch? Lijkt me weer een totaal andere cd dan "Hier komt de storm", die andere live 2-cd (die ik wel heb).
Nee, volgens mij: "Wat doet U hier meneer". (die sowieso, ZMDHNZI weet ik niet)quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:12 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Ja, 'Zeg Me Dat Het Niet Zo Is' als ik me niet vergis.
quote:Op maandag 31 juli 2006 14:43 schreef DeSiever het volgende:
Deze cd's zijn allemaal in goede staat en bij deze te koop aangeboden. Ik hoop dat ik mensen blij kan maken met deze slachtoffers van mijn afroom-operatie. Ik zet er prijzen bij, dat zijn dus richtprijzen. Je mag combineren en onder de prijs bieden, maar wees wel redelijk.![]()
Reageer in het topic of mail me op desieverfok@hotmail.com
-Frank Boeijen Groep - Hier Komt De Storm 1980-1990 Live (2CD) 9 euro
-Frank Boeijen - Het Mooiste & Het Beste (2CD) 9 euro
-Frank Boeijen - Toen & Nu: De 50 Mooiste Liedjes (3CD) 11 euro
Foto van een mooie dagquote:Op zondag 6 augustus 2006 03:03 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Wat is het mooiste Boeijen-lied?
» Kronenburg Park
» De Verzoening
» Zonder Woorden
» Zeg Me Dat Het...
» Welkom In Utopia
» De Ontmoeting
» Wilde Bloemen
» Vaderland
» Robert Zimmerman
» Hier Komt De Storm
» Voor Jou Alleen
» In Mijn Bloed
[afbeelding]
maak je eigen FOK! poll zelf!
Ja vind ik ook, ik mis er nog wel een paarquote:Op maandag 7 augustus 2006 23:22 schreef Haaibaaike het volgende:
Frank Boeyen heeft meerdere mooie liedjes gemaakt![]()
Deel 2quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:25 schreef DeSiever het volgende:
Welkom in Utopia staat er wel.
Dat liedje heb ik laatst nog gebruikt als argument in een discussie over het aannemen van de naam van de man na het huwelijk! Ik kan het opzoeken als je dat leuk vindt.quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:30 schreef Puur het volgende:
Mooiste liedje:
Weet niet hoe die heet maar de tekst gaat zo: "En wij nemen een kamer voor twee, en jij zegt dat je Boeijen heet".
Voor sommigen vast niet bijzonder. Voor mij wel haast perfect. Romantischer zonder platvloers te worden ken ik niet.
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 01:01 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Puur.. kom je hier vaker? Ik vind je geweldig!
Wat dacht je van Brieven Van Een Eiland, Mama en De Kooi??? Eén jaartje jonger dan Sneeuwblind en nog steeds helemaal te gek!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:05 schreef Walvisje het volgende:
(...) Vooral de B-kant heb ik grijs gedraait. Sneeuwblind is en blijft een mooi nummer![]()
Heb het antwoord zelf gevonden op de site van Margriet Eshuis. Het was een singel en klein hitje in 1987.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:22 schreef Walvisje het volgende:
Weet iemand van jullie misschien of het nummer Factory Man van Maarten Peters & The Dream ook op single is verschenen. Ik heb sinds een paar maanden een mp3-tje en vind het echt een geweldig nummer.
Heb je nog interesse in die DVD? Kan 'm wel naar je opsturen.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:32 schreef Marjonijntje het volgende:
Ik ben een aantal jaren lid geweest van de FBI, maar heb dat op een gegeven moment niet meer verlengd omdat er nog maar weinig gebeurde.
Is die dvd de moeite waard om opnieuw lid voor te worden? Als er leuke dingen opstaan wil ik er best weer een jaar lidmaatschap voor betalen...
Ik heb de laatste tijd veel aan mijn hoofd gehad en het heel druk gehad met veel dingen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 18:11 schreef DeSiever het volgende:
Jammer hoor, dat het zo moet.
Hai.. goed om van je te horen. Ik hoop dat je weer in rustiger vaarwater bent..quote:Op zondag 8 oktober 2006 15:14 schreef Marjonijntje het volgende:
[..]
Ik heb de laatste tijd veel aan mijn hoofd gehad en het heel druk gehad met veel dingen.
Hierdoor had ik nog niet de tijd gehad om er even rustig voor te gaan zitten.
Maar ik heb de dvd nu bekeken, best leuk om te zien
Heb net drie stukjes van het nieuwe album op de site gehoord, ben erg benieuwd naar het album. De hoes is inderdaad erg mooi.
Dat is het punt niet... Ik ben ook liefhebber van Boeijen en genoot van zijn theaterconcerten. Maar met 30 nieuwe nummers werk je overkill in de hand. Geen luisteraar kan 2 CD's en 1 DVD goed in zich opnemen.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 07:45 schreef DeSiever het volgende:
Ik ben nergens bang voor, hij heeft ook al vrij lang geen album meer uitgebracht en de nummers tijdens de tour waren stuk voor stuk prachtig.
quote:Uiteindelijk is As een dubbelcd geworden plus aanvullende dvd. Op de 2-cd staan 20 nieuwe liedjes, waaronder samenwerkingen met de originele Frank Boeijen Groep, 2 liedjes met Stef Bos, 1 met Daniël Lohues en 1 met Henk Hofstede
quote:Frank Boeijen heeft een nieuw album. Een dubbel-cd met 20 nieuwe liedjes en een DVD met nog meer nieuwe liedjes. De componist, tekstschrijver, dichter en popster loopt het restaurant van concertzaal de Vereeniging in Nijmegen binnen. Na zijn grote zwarte Christian Dior zonnebril te hebben afgezet, gaat hij zitten voor een gesprek over As. Het is het eerste interview naar aanleiding van het nieuwe album en hij verontschuldigt zich alvast voor zijn onwennigheid.
We zitten hier in De Vereeniging. Is dit een speciale plek voor je?
"Ja, we hebben hier natuurlijk veel gespeeld. Nijmegen is een gehavende stad. Het is volledig verwoest in de Tweede Wereldoorlog. Een foutje van de Amerikanen dat de Duitsers hebben afgemaakt. Als je naar buiten kijkt, zie je wat ze er nu van gemaakt hebben. Verschrikkelijk."
Je hebt je hele leven in Nijmegen gewoond toch?
"Ja. Ik wilde vroeger natuurlijk graag in Amsterdam gaan wonen. In de jaren '80 is het er bijna van gekomen. Ik had een huis gekocht in de Vossiusstraat. Aan het Kronenburg-, ik bedoel natuurlijk Vondelpark (lacht). Toen werd er direct ingebroken in mijn auto. De agent op het politiebureau zei 'Meneer Boeijen, komt u hier niet wonen want bekende mensen worden hier ontvoerd'. Dit was niet de belangrijkste reden dat het niet door ging hoor. Ik heb wel heel lang woonruimte gehad in België en Frankrijk, maar de basis blijft Nijmegen."
Vanaf 13 november is je nieuwe album verkrijgbaar. Ik hoorde dat het de bedoeling was een 3cd uit te brengen. Het is uiteindelijk een 2cd plus DVD geworden. Is de DVD meer dan een bonus-DVD?
"Een vriend van me, die mij vaker gefilmd heeft, was er steeds bij. We hadden dus veel beeldmateriaal. Op de DVD staan ook de nummers die niet op de cd zijn terug te vinden."
Je hebt de nummers de afgelopen 3 jaar geschreven. Je had waarschijnlijk gigantisch veel materiaal. Is het dan lastig om te bepalen welke liedjes af gaan vallen?
"Ja. Nou ja, het is eigenlijk allemaal gekomen omdat mijn vorige platenmaatschappij een driedubbel-cd (Toen en Nu red.) uitbracht. Ik zat in het café en toen zei ik 'er komt nog een 3cd uit, maar dan met nieuwe liedjes'.
En toen moest je je daar wel aan houden?
"Ja (lacht), er is de laatste 3 jaar natuurlijk heel veel gebeurd. Er waren heel veel liedjes en ik heb met heel veel verschillende mensen gewerkt. Uiteindelijk leek een 3cd me toch wat veel voor de luisteraar. Het is wel grappig, ik ga het nu in alle interviews hebben over wat het niet geworden is."
Ik hoorde ook dat er liedjes gepland stonden met Mathilde Santing. Hebben die het niet gehaald?
"Dat is een ander verhaal. We hebben samen een tournee gedaan. Dat hele optreden is gefilmd dus misschien komt daar nog wel een DVD van.
Maar we moeten het dus NIET hebben over wat het uiteindelijk niet geworden is."
Okay, je hebt WEL samengewerkt met de Frank Boeijen Groep. Was het lang geleden dat jullie samen iets gedaan hebben?
"Ja, een oude liefde hè? Mijn idee was een verzamelplaat te maken van nieuwe liedjes met mensen waarmee ik in de afgelopen 20 jaar heb samengewerkt. Maar dat met de Frank Boeijen Groep was een ander verhaal. Toen Nijmegen 2000 jaar bestond deden we mee aan een Nina Simone project. Nina Simone heeft in Nijmegen gewoond, wist je dat? We hebben I Shall Be Released, een nummer dat ooit door Bob Dylan is gedaan, opgenomen. Daar waren we eigenlijk heel snel mee klaar en toen hadden we zoiets van 'laten we dan maar iets nieuws doen'. Zo is het gekomen."
Het eerste nummer op het album, Aan De Bezitters Van Een Ziel, is een van de nummers die je met de Frank Boeijen Groep hebt opgenomen. Een sterke opening van het album.
"Ja, dat nummer heb ik geschreven naar aanleiding van de moord op Theo van Gogh. Voor het 'verbroederingsconcert'. Dat was op een heel koude novembermiddag op het Museumplein in Amsterdam. Het was een van de merkwaardigste middagen die ik heb meegemaakt. Ik had die morgen een tekst geschreven om daar voor te lezen. Toen ik daar aan kwam zei de organisator 'een ding, er wordt niks voorgelezen of gezegd'. Ik moest en zou komen om Zwart Wit te spelen. Ik heb het dus toen maar niet voorgelezen maar wel in de tournee daarna. Er is in dit land natuurlijk heel veel gebeurd de laatste jaren. Een politieke moord en daarna een moord op een regisseur."
Met dat nummer wilde je aangeven dat je je niet meer thuis voelde in Nederland?
"Ja, absoluut. Ik vond dat er echt een hele merkwaardige sfeer was ontstaan. Ik denk dat dat voor heel westerse landen geldt na de aanslagen in New York. Het dreigde helemaal verkeerd te gaan. Ik heb wel het idee dat het nu beter gaat. Je hoort er niet zoveel mensen meer over. Moet je net mij hebben."
quote:Frank Boeijen
As (V2)
Dat Frank Boeijen op As bepaald niet kiest voor pakkende melodieën, is op zich niet erg. Wel dat de maar liefst twintig nummers vrijwel zonder uitzondering te lang duren en maar voort blijven kabbelen. De aandacht gaat zo vooral uit naar Boeijens teksten en zijn stem, maar zingt voor zijn doen vlak. En zijn engagement is terug, in de vorm van afkeer van een in zichzelf gekeerd land, maar mooie zinnen levert het nauwelijks op. Wel soms ronduit lelijke ('Hij volgt dat wat onzichtbaar is'). As, kortom, verdient het lot van de vergeten plaat.
(Leon Verdonschot)
Ik ben juist geneigd tot een tegenovergestelde mening.quote:Op zaterdag 11 november 2006 00:58 schreef Wepeel2 het volgende:
Ik luister hem nu. Ik heb hem eerst maar even gedownload, ook omdat ik gewoon nieuwsgierig was welke richting hij is opgegaan. Maar het lig gewoon t in het verlengde van z'n laatste werk. Ik heb nog niet alles gehoord, maar tot nu toe vind ik het wel ok klinken. Ik vind er ook wel goede melodien in zitten. Het zijn geen standaard popliedjes nee, maar daarom vind ik Frank solo ook leuker dan met de Frank Boeijen groep.
Dat zal ik doen als ik het album beter gehoord hebquote:Op vrijdag 10 november 2006 21:17 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Marjonijntje, zou je nog iets uitgebreider kunnen 'recenseren'?
Oh dat zou ik wel heel leuk vinden!quote:Op donderdag 23 november 2006 11:55 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Voor de fan (Marjonijntje, Sammy?) heb ik wederom iets leuks, een exclusieve cd met vijf nummers die niet op het album staan, of in een andere versie.
Ouverture Donkerblauw
Orpheus
Zal het heel langzaam doen
Nu en dan
In naam van het volk
Reageer even en ik stuur 'm naar je op.
Ok.. als ik zeg 'Bologna', weet jij dat ik je goede adres nog heb? Dan stuur ik 'm naar je op ok?quote:Op donderdag 23 november 2006 18:13 schreef Marjonijntje het volgende:
[..]
Oh dat zou ik wel heel leuk vinden!
Of je leest een paar posts verderterug dan je muis lang is...quote:Op woensdag 29 november 2006 19:34 schreef DeSiever het volgende:
Wat staat er op die cd dan?
quote:Op woensdag 29 november 2006 19:34 schreef DeSiever het volgende:
Wat staat er op die cd dan?
quote:Ouverture Donkerblauw
Orpheus
Zal het heel langzaam doen
Nu en dan
In naam van het volk
tijd van de groepquote:Op vrijdag 15 december 2006 01:11 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Je bedoelt uit de tijd van Woutje Pennings of de tijd van de Groep?
Dan ben ik nummer 2 die 'm gezien heeftquote:Op zondag 14 januari 2007 12:18 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Vanavond de aftrap van de nieuwe tour in Etten-Leur!
Omdat je het zo lief vraagt danquote:Op woensdag 17 januari 2007 00:21 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Hey wat leuk! Iets uitgebreider verslag zou heel leuk zijn..
Ik ga zelf pas op 20 april..
Hier zijn alle nummers van het album te beluisteren... [30 sec]quote:Januari 2007
za 13 Etten-Leur De Nobelaer 076-5034350
di 16 Cuijk Schouwburg Cuijk 0485-315107
ma 29 Leiden Leidse Schouwburg 071-5163888
wo 31 Veenendaal Theater De Lampegiet 0318-540141
Achter me dat geschreeuw .... GA MAAR WEG GA MAAR WEG (ofzo, iets in de trant).quote:Op zaterdag 27 januari 2007 11:48 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ieder jaar dezelfde nummers.. *zucht*
Bedoel je wisselende reacties? Hm..
Dat is sowieso tikjes uitdelen. Respect voor de koning.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:39 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Achter me dat geschreeuw .... GA MAAR WEG GA MAAR WEG (ofzo, iets in de trant).
Beetje jammer, maar dat duet met Ilse DeLange was best leuk.
quote:Op woensdag 28 februari 2007 09:43 schreef Michiel72 het volgende:
Stan kruipt uit de kast en betuigd zijn liefde aan meneer Boeijen..!![]()
Ik heb geloof ik ook geen veroordeling uitgesproken...quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:48 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Een beetje bi is niet bah.
Vredenburg.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:33 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Welk theater?
Dat wordt lachen!quote:Op woensdag 4 april 2007 18:23 schreef mark_03 het volgende:
Zaterdag bij Paul de Leeuw
Dat vind ik samen met Jazz in Barcelona nou net zijn betere soloplaten.quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:06 schreef GebakkenEi het volgende:
Live, Verzamel & FBI albums niet meegerekend moet ik nog Vaderland & Ballade van de Dromedaris
Tja, Degustibus non est disputandumquote:Op dinsdag 24 april 2007 22:28 schreef Michiel72 het volgende:
Ben heel blij voor Frank dat As zo goed ontvangen is. Maar ik kan de plaat niet echt waarderen. Het is me te minimalistisch en zijn stem is me zo nu en dan te gekunseld hees.
Ik hoor Frank het liefste wat poppy. Heden is in dat opzicht een topplaat!
Ik kom er nog wel aan. Van De Ballade van de Dromedaris doet hij deze tours (althans bij het concert waar ik was) "Sinds de dag". Ik maakte een briljante uitvoering van dat nummer meequote:Op dinsdag 24 april 2007 22:41 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Dat vind ik samen met Jazz in Barcelona nou net zijn betere soloplaten.Met name De Ballade van de Dromedaris vind ik geweldig.
Ja en het geweldige "Wolven in de nacht"!quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:10 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
'Dans in slow motion' wordt dan weer algemeen gezien als een van de mindere albums.. 'Voor Jou Alleen' staat er wel op als ik me niet vergis..
Een minder album... Hoe relatief meningen soms zijn.quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:10 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
'Dans in slow motion' wordt dan weer algemeen gezien als een van de mindere albums.. 'Voor Jou Alleen' staat er wel op als ik me niet vergis..
Klopt. En de DVD-versie is idd ook gaaf. Overigens was ik helemaal in extase toen ie m deze tour deed. Het album "Dans in slowmotion" heb ik nog maar 1 keer geluisterd. Het openingsnummer "Hoe verschrikkelijk ik ben" vind ik erg mooi. Maar mijn favoriete FGB-album tot nu toe is "Een zomer aan het einde van de twintigste eeuw" Prachtig van de rockende titeltrack als opening tot het epische "De Piano van Beethoven" als afsluiting.quote:Op woensdag 25 april 2007 20:44 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
'Kaap De Goede Hoop' is dan weer van het album 'Schaduw van de Liefde' toch? Mooi nummer inderdaad! Staat ook op de DVD
Mhm ik ook nietquote:Op donderdag 26 april 2007 20:05 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
'Foto van een mooie dag' vind ik ook wel 'episch'.. nog nooit live gehoord helaas.
Je moeder is een echte Boeijen...oeeeh familiequote:Op vrijdag 27 april 2007 17:14 schreef hoM3r het volgende:
Ik zag laatst een reportage van hem en hij deed me zo aan mijn ooms denken, dat heerlijke trage en zwaarmoedige, mijn moeder is dan ook een echte Boeijen.
Kenden jullie deze link trouwens al? http://www.youtube.com/watch?v=wWf-opD4faI
Vast wel. Ik blijf hopenquote:Op zondag 17 juni 2007 22:49 schreef Hapertje het volgende:
vreemd dat de cd niet meer verkrigbaar is... Vaderland is een van zijn beste platen! Hopelijk vind je 'm nog!
Het gaat sowieso goed komen. Inderdaad niet meer op frs.nl. Bol.com en vanleest.nl geven 'tijdelijk niet leverbaar' aan!quote:Op zondag 24 juni 2007 12:16 schreef GebakkenEi het volgende:
Overigens is Vaderland niet meer te vinden op frs. (althans niet als ik zoek.)
Ik plaag je maar hoor. De Hoeksche Waard is een schiereilandje vol dorpjes (waar Maasdam er dus een van is) waar het woord platenzaak nog niet bestaat. Zeker niet in combinatie met 'ruimer assortiment'. Maar ik denk dat idd gewoon een goede platenzaak in Rotterdam opzoek.quote:Op zondag 24 juni 2007 14:18 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
hm.. daar ben ik niet bekend sorry. Kijk naar een platenzaak die een wat ruimer assortiment heeft. Daar kun je eventueel ook nog bestellen.
Dat stel ik zeer op prijs, dankjewel. Ballade van de Dromedaris is nog wel te vinden geloof ik. Meende pas een site tegengekomen te zijn waar die te bestellen was, dus dat komt wel goed.quote:Op zondag 24 juni 2007 16:53 schreef Michiel72 het volgende:
Heb voor je gekeken in het bestelsysteem van een CD/DVD-groothandel waar ik toegang toe heb. Helaas staat Vaderland ook daar niet meer in de lijst...
Zal eens in de gaten houden of ik 'm voor je tegenkom in de zaken waar ik kom. Want Vaderland is wel iets wat je moet hebben, één van z'n beste solo-platen (na mijn persoonlijke favoriet Jazz In Barcelona).
Je moet achter je laatste zin nog twee "." zetten, dan is het lekker mysterieusquote:Op maandag 25 juni 2007 12:53 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik zal in Groningen wel even informeren. Als Plato 'm niet heeft of niet kan bestellen, weet ik nog wel een alternatief. Zij hebben me nog nooit teleurgesteld.
Mja, daar had ik een poging gedaan. Ze verkopen in ieder geval geen 'normale' albums via de FBI-shop. Nu kan ik "Ballade van de Dromedaris" ook al niet meer vinden, en ik zag toch echt een tijdje terug een webshop waar ze m nog hadden!quote:Op maandag 25 juni 2007 16:49 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Gastenboek van de Frank Boeijen website kun je ook nog proberen.
Dankjewelquote:Op maandag 25 juni 2007 18:42 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik schrijf hem er gewoon bij.. ik heb binnenkort vakantie dus dan zal ik er eens achteraan.
Ja, en alleen met een andere man heb ik gehoord..quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:54 schreef Nembrionic het volgende:
2 Mannen zo stil wil hij volgens mij alleen maar als duet zingen
Nopequote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:54 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
In Mijn Bloed is ook mooi.. ken je die?
Volgens mij hebben we alleen Suzanne gekekenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 02:08 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Opener van de DVD Live in Antwerpen.. hebben we naar gekeken toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |