Vast wel. Ik blijf hopenquote:Op zondag 17 juni 2007 22:49 schreef Hapertje het volgende:
vreemd dat de cd niet meer verkrigbaar is... Vaderland is een van zijn beste platen! Hopelijk vind je 'm nog!
Het gaat sowieso goed komen. Inderdaad niet meer op frs.nl. Bol.com en vanleest.nl geven 'tijdelijk niet leverbaar' aan!quote:Op zondag 24 juni 2007 12:16 schreef GebakkenEi het volgende:
Overigens is Vaderland niet meer te vinden op frs. (althans niet als ik zoek.)
Ik plaag je maar hoor. De Hoeksche Waard is een schiereilandje vol dorpjes (waar Maasdam er dus een van is) waar het woord platenzaak nog niet bestaat. Zeker niet in combinatie met 'ruimer assortiment'. Maar ik denk dat idd gewoon een goede platenzaak in Rotterdam opzoek.quote:Op zondag 24 juni 2007 14:18 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
hm.. daar ben ik niet bekend sorry. Kijk naar een platenzaak die een wat ruimer assortiment heeft. Daar kun je eventueel ook nog bestellen.
Dat stel ik zeer op prijs, dankjewel. Ballade van de Dromedaris is nog wel te vinden geloof ik. Meende pas een site tegengekomen te zijn waar die te bestellen was, dus dat komt wel goed.quote:Op zondag 24 juni 2007 16:53 schreef Michiel72 het volgende:
Heb voor je gekeken in het bestelsysteem van een CD/DVD-groothandel waar ik toegang toe heb. Helaas staat Vaderland ook daar niet meer in de lijst...
Zal eens in de gaten houden of ik 'm voor je tegenkom in de zaken waar ik kom. Want Vaderland is wel iets wat je moet hebben, één van z'n beste solo-platen (na mijn persoonlijke favoriet Jazz In Barcelona).
Je moet achter je laatste zin nog twee "." zetten, dan is het lekker mysterieusquote:Op maandag 25 juni 2007 12:53 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik zal in Groningen wel even informeren. Als Plato 'm niet heeft of niet kan bestellen, weet ik nog wel een alternatief. Zij hebben me nog nooit teleurgesteld.
Mja, daar had ik een poging gedaan. Ze verkopen in ieder geval geen 'normale' albums via de FBI-shop. Nu kan ik "Ballade van de Dromedaris" ook al niet meer vinden, en ik zag toch echt een tijdje terug een webshop waar ze m nog hadden!quote:Op maandag 25 juni 2007 16:49 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Gastenboek van de Frank Boeijen website kun je ook nog proberen.
Dankjewelquote:Op maandag 25 juni 2007 18:42 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik schrijf hem er gewoon bij.. ik heb binnenkort vakantie dus dan zal ik er eens achteraan.
Ja, en alleen met een andere man heb ik gehoord..quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:54 schreef Nembrionic het volgende:
2 Mannen zo stil wil hij volgens mij alleen maar als duet zingen
Nopequote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:54 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
In Mijn Bloed is ook mooi.. ken je die?
Volgens mij hebben we alleen Suzanne gekekenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 02:08 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Opener van de DVD Live in Antwerpen.. hebben we naar gekeken toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |