Hehe, ik heb anders ook maar 1 SC topic geopend hoorquote:Op woensdag 7 juni 2006 23:10 schreef Frankeinstein het volgende:
Dit is mijn eerste keer dat ik een SC topic open![]()
Naar de ortho is toch één van dé legale manieren om niet naar school te gaan, samen met de dokterquote:Op woensdag 7 juni 2006 23:49 schreef Chanty87 het volgende:Ga ik net naar beneden om dat ijs te halen, vraagt m'n pa hoe laat ik morgen naar school moet. Dus ik zeg, 'ik moet morgen naar de ortho'. Waarop hij antwoordt: 'Ga je niet naar school dan?'
Dus ik zeg weer, 'Waarom?' Aangezien ik dan morgen 3 uur lang powerpointpresentaties mag gaan zitten bekijken en dan weer weg kan. Heeft überhaupt toch weinig zin, want ik ga toch van die school af (opleiding is stom). Hoor ik net m'n zus beneden uit d'r plaat gaan, dus ik doe m'n deur open om mee te kunnen luisteren (hehe), en ja hoor, het gaat over mij
'Ze is al bijna 19! blablabla' terwijl ik pas over 5 maanden 19 wordt maargoed
Altijd grappig, dat bemoei-gedrag van zuslief
![]()
Grappig detail; ze was zelf 2 keer blijven zitten op de Havo (door d'r eigen stommiteit) waardoor ze van school afmoest en ze 2 jaar later op een particuliere school d'r Havo probeerde af te maken. Alleen begon ze binnen een halfjaar te klagen dat ze zich 'licht in d'r hoofd voelde' en dus scans gehad waar niks uitkwam (like, d0h). Bleek dus dat ze de mensen niet leuk vond, allemaal kakkers enzo! Dus na een halfjaar van die school af en uiteindelijk via de LOI afgemaakt. En dan over mij durven te zeiken dat ik niet naar school ga
owntquote:Op donderdag 8 juni 2006 08:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nieuwe wallpaper:
[afbeelding]
van http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=104972
Ik moet naar een vergadering in Utrechtquote:Op donderdag 8 juni 2006 09:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Meh, ik moet ook weer naar school nu![]()
Klaarquote:Op donderdag 8 juni 2006 11:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
We zijn bijna klaar met het verslagVanmiddag gaat degene die de Matlab code heeft de resultaten erin knallen en ze vergelijken en dan kunnen we het morgen inleveren
nee dankje, oranje hypequote:Op donderdag 8 juni 2006 10:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zie WK subforum, je kan een kleurtje krijgen voor het WK
Waarom gaattie nou weg?quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:49 schreef Tomasso het volgende:
Roy, ik haat je
Lucius, wat doe je me aan
quote:
Mission Accomplished.quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:53 schreef disjfa het volgende:
[..]Join the club
Iedereen haat RoyZeker als oranje Roy
![]()
Waar slaat dat "Ze is al bijna 19!" op? Als je ouder wordt ga je minder uurtjes missen? Ik dacht dat het juist andersom wasquote:Op woensdag 7 juni 2006 23:49 schreef Chanty87 het volgende:Ga ik net naar beneden om dat ijs te halen, vraagt m'n pa hoe laat ik morgen naar school moet. Dus ik zeg, 'ik moet morgen naar de ortho'. Waarop hij antwoordt: 'Ga je niet naar school dan?'
Dus ik zeg weer, 'Waarom?' Aangezien ik dan morgen 3 uur lang powerpointpresentaties mag gaan zitten bekijken en dan weer weg kan. Heeft überhaupt toch weinig zin, want ik ga toch van die school af (opleiding is stom). Hoor ik net m'n zus beneden uit d'r plaat gaan, dus ik doe m'n deur open om mee te kunnen luisteren (hehe), en ja hoor, het gaat over mij
'Ze is al bijna 19! blablabla' terwijl ik pas over 5 maanden 19 wordt maargoed
Altijd grappig, dat bemoei-gedrag van zuslief
![]()
Grappig detail; ze was zelf 2 keer blijven zitten op de Havo (door d'r eigen stommiteit) waardoor ze van school afmoest en ze 2 jaar later op een particuliere school d'r Havo probeerde af te maken. Alleen begon ze binnen een halfjaar te klagen dat ze zich 'licht in d'r hoofd voelde' en dus scans gehad waar niks uitkwam (like, d0h). Bleek dus dat ze de mensen niet leuk vond, allemaal kakkers enzo! Dus na een halfjaar van die school af en uiteindelijk via de LOI afgemaakt. En dan over mij durven te zeiken dat ik niet naar school ga
Het is een hamster.quote:Op donderdag 8 juni 2006 13:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Lani, ik heb een tof verjaardagskado voor je ratten:
[afbeelding]
Hij is ook compatible met ratten.quote:
quote:
quote:Op donderdag 8 juni 2006 13:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Lani, ik heb een tof verjaardagskado voor je ratten:
[afbeelding]
Ik ken die wijken wel, maar als dat de Nederlandse cultuur is ben ik geen Nederlander meer.quote:Op donderdag 8 juni 2006 16:05 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Ja.Nooit in volksbuurtjes geweest zeker?
![]()
Mijn stuk muur op de gang:quote:Op donderdag 8 juni 2006 16:07 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik ken die wijken wel, maar als dat de Nederlandse cultuur is ben ik geen Nederlander meer.
Bier zuipen en schreeuwen, prima, maar niet alles oranje kleuren met vlaggetjes en shit.
quote:Op donderdag 8 juni 2006 16:33 schreef mordradead het volgende:
Gezellig maar ik mis een vitaal ding die ongetwijfeld aanwezig zal zijn aankomende zondag. Pils.
Die staat bij mn buurman op de kamer, daar kan ik nu geen foto van makenquote:Op donderdag 8 juni 2006 16:44 schreef mordradead het volgende:
Als ik zo vrij mag zijn, de frituur.
Hmm ja, apart.quote:
Okquote:Op donderdag 8 juni 2006 19:08 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Voor me buigen en mijn voeten kussen.
![]()
Samequote:Op donderdag 8 juni 2006 19:17 schreef mordradead het volgende:
Ik ben een bikkel, ik blijf zwart.
Alles en loempia's.quote:Op donderdag 8 juni 2006 16:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die staat bij mn buurman op de kamer, daar kan ik nu geen foto van makenWat wil je er eigenlijk bij? Bitterballen? Frikandellen? Of een mix met allerlei shit?
Een duitser in een Feyenoord shirt. En de anti-christ zou gisteren al komenquote:Op donderdag 8 juni 2006 19:17 schreef Chanty87 het volgende:
Whaha, net een Duitse (!) Oranjefan op tv in een Feyenoord shirt
hoezo? tomasso gaat toch iedere week naar feyenoord toe?quote:Op donderdag 8 juni 2006 19:20 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Een duitser in een Feyenoord shirt. En de anti-christ zou gisteren al komen
Heb je ook die training gezien van Oranje? 13.000 bezoekersquote:Op donderdag 8 juni 2006 19:17 schreef Chanty87 het volgende:
Whaha, net een Duitse (!) Oranjefan op tv in een Feyenoord shirt
Zekerquote:Op donderdag 8 juni 2006 19:52 schreef taart het volgende:
Hallo mede-oranje fan
@home werkt nog steedsquote:Op donderdag 8 juni 2006 20:06 schreef MMaRsu het volgende:
Rayman hoe kan het dat je internet hebt?
Ben je verkracht?quote:
quote:
Die moeten volgens mij nog even, was ieder geval 1 basischool op schoolreisje (die zaten dus met zijn 40'en in die pendelbusquote:Op donderdag 8 juni 2006 20:42 schreef Frankeinstein het volgende:
dat is gek, volgens mij zijn alle koters van de basisschool vrij nu..
Dat lijkt me best normaal om te doen, maar met 40 man in een pendelbus gaan zitten waar iets van 44 zitplaatsen in zitten vind ik ronduit asociaalquote:Op donderdag 8 juni 2006 21:13 schreef pkwarts het volgende:
Vroeger gingen we altijd met een door school afgehuurde bus naar pretparken/dierentuinen toe met schoolreisje. Die jeugd van tegenwoordig is ook maar verwend met pendelbussen he
Zwarte school.quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:26 schreef pkwarts het volgende:
Is ook zo, daarom huren ze vaak van die bussen af. Vraag me af waarom deze school dat niet heeft gedaan dan.
Zag wel wat bleekjes voor een zwarte schoolquote:
Niet in deze regio hoor. Morgen ontvang ik weer fijn een paar busladingen vol in m'n zweefmolen...quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:42 schreef Frankeinstein het volgende:
dat is gek, volgens mij zijn alle koters van de basisschool vrij nu..
Undercover.quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:58 schreef Tain het volgende:
[..]
Zag wel wat bleekjes voor een zwarte school
Blijkbaar ben je er al achter.quote:
Mss moet papa Roy dan maar eens gaan slapenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 04:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hoi GAM SC KindersRoy is een klein eetje moe nu
Mijn @home internet abo liep afquote:
abo's worden bijna altijd stilzwijgend verlengd...quote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:16 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Mijn @home internet abo liep afWe hadden het hier tijdelijk om te voorkomen dat we door onze overstap van abonement 3 maanden zonder internet zaten, heel verhaal is dat, maar iig, het zou 7 juni aflopen en we hebben het nog steeds
![]()
![]()
Wij hebben hem stopgezetquote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:52 schreef Tain het volgende:
[..]
abo's worden bijna altijd stilzwijgend verlengd...
Nou, we waren dus al vroeg naar huis gegaan gister, normaal gaan we pas weg uit Speakers rond een uur of 5... Maar ik moet werken vandaag. Verstandig he?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 08:42 schreef Morthill het volgende:
[..]
Mss moet papa Roy dan maar eens gaan slapen
Vergeet buiten, mijn zolder is echt te ernstig.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:15 schreef RaymanNL het volgende:
Het is warm buiten ja.
ik zit in een computerroom met 14 pc's die dag en nacht draaien. Godzijdank staat de airco op 18quote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:16 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Vergeet buiten, mijn zolder is echt te ernstig.
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:55 schreef Roi het volgende:
De geheime beelden die Amerika ons NIET liet zien!
Respectquote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:29 schreef Laniboekje het volgende:
![]()
Ik ben van plan om vandaag een neger te worden.
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:55 schreef Roi het volgende:
De geheime beelden die Amerika ons NIET liet zien!
Thanks for teh infoquote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:32 schreef mordradead het volgende:
Altijd als ik een stukje fiets word ik snel bruin, niet dat ik een wandelende melkfles ben ofzo.
zonnebrandcreme= teh evilnissquote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:36 schreef Laniboekje het volgende:
Of ik kan ook gaan zingen:
VANDAAAAAG IS ROOOOOD![]()
Als ik geen zonnebrandcreme gebruik![]()
Dat lijkt me.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:39 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
zonnebrandcreme= teh evilniss
echte mannen bakken zonder
Sneeuwquote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:17 schreef taart het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=7602705952127403216
Ik werk me de tyfus, ik wou dat het saai isquote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:50 schreef MMaRsu het volgende:
Damn werk is saai, niemand die is in de stad om wat te kopen
Ik ook, ga vandaag mijn onstlag nemen.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:43 schreef King_of_cubes het volgende:
Zo werken, gelukkig hebben we airco in de AH.
Ik pas over een paar weken.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:52 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik ook, ga vandaag mijn onstlag nemen.
Ik van 8 tot 10, 2 uurtjes werken heerst.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:01 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Ik pas over een paar weken.
Van hoe laat tot hoe laat moet jij? Ik van 5 tot 9.
feliciteer hem voor mequote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:09 schreef Morthill het volgende:
Morthill heeft een bijbaantje vanaf 1 augustus
Gefeliciteerd Morthillquote:
alsof jij dat niet wilt hebbenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:46 schreef Chanty87 het volgende:
Nu zo'n joch op MTV, met een oldskool Zelda dekbed en Mario beeldjes op z'n kamer![]()
Wie was het, Roy?? Lexie??? of was het toch stiekem Bernie?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:46 schreef Chanty87 het volgende:
Nu zo'n joch op MTV, met een oldskool Zelda dekbed en Mario beeldjes op z'n kamer![]()
Jij bent nog luier dan ik.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:28 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik van 8 tot 10, 2 uurtjes werken heerst.
Lanikoekjequote:Op zaterdag 10 juni 2006 10:55 schreef Laniboekje het volgende:
Goedemorgen beste GAM SC'ers.
Ik werd vanochtend zo wakker, een seconde later belt mijn broer met allemaal onzinnige mededelingen. Ik verbreek dus al snel weer de verbinding om een beetje rustig wakker te worden, komt echt gelijk mijn pa mijn kamer opstormen dat ik eens niet zo lui moet zijn en mijn kamer moet opruimen omdat het er niet uit ziet.
Man... het is zaterdag.. het was 09.00u.. en mijn kamer IS opgeruimd.
Dus.. dat waren mijn mededelingen van vandaag.
Jaquote:Op zaterdag 10 juni 2006 10:59 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
BernietjeWat fijn dat je nog bij ons in de GAM SC bent.
Najaquote:Op zaterdag 10 juni 2006 10:55 schreef Laniboekje het volgende:
Goedemorgen beste GAM SC'ers.
Ik werd vanochtend zo wakker, een seconde later belt mijn broer met allemaal onzinnige mededelingen. Ik verbreek dus al snel weer de verbinding om een beetje rustig wakker te worden, komt echt gelijk mijn pa mijn kamer opstormen dat ik eens niet zo lui moet zijn en mijn kamer moet opruimen omdat het er niet uit ziet.
Man... het is zaterdag.. het was 09.00u.. en mijn kamer IS opgeruimd.
Dus.. dat waren mijn mededelingen van vandaag.
Alleen om deze redenen zou ik ook wel op mezelf willen wonen ja. Maar het is natuurlijk ook wel weer zo dat ik hier uitstekend zit. Dan moet ik die opmerkingen en dat klagen van mijn vader maar voor lief nemen.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 11:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
NajaOm 9u én gebeld worden om vervolgens te horen krijgen dat je je kame rmoet opruimen
Ik ben blij dat ik op mezelf woon zeg maar. Hier zegt niemand me dat mn kamer opgeruimd moet worden
Ze hebben allebei voor en nadelen. Maar ik kan nu zeggen dat ik het op mezelf wonen de betere van de twee vindt. Al mis ik de familie weleens hoorquote:Op zaterdag 10 juni 2006 11:14 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Alleen om deze redenen zou ik ook wel op mezelf willen wonen ja. Maar het is natuurlijk ook wel weer zo dat ik hier uitstekend zit. Dan moet ik die opmerkingen en dat klagen van mijn vader maar voor lief nemen.
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 11:16 schreef RaymanNL het volgende:
Mijn moeder ruimt mijn kamer meestal op
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 11:18 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Bernie.. dat had je nou niet moeten zeggen. Mijn beeld van jou wordt zo alleen maar aangesterkt.
quote:
OMGquote:Op zaterdag 10 juni 2006 11:26 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
![]()
Meer als in dat je een schattig lief klein jongetje bent, een mama's kindje ..
en dat ik je in je wangetjes wil knijpen!![]()
![]()
Ja.. sorry...quote:Op zaterdag 10 juni 2006 11:31 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
OMGDat beeld hebben sommige mensen al:
Ik word al weken gestalkt door een oma op me werk bij de C1000Een paar maand geleden ofzo, kwam ze al naar me toe, en vertelde ze me dat ze mij altijd zo'n lief schattig vrolijk jongetje vond
. Als ik haar nu tegen kom als ik werk zegt ze altijd: "Daar heb je m'n vriendje weer!!
" en dan pakt ze me arm vast en HOE GAAT HET MET JOU
![]()
Nou was gisteren het ergst
Ik zag haar al lopen, maar ze zag mij niet, dus ik dacht, goh dat valt meeMaar
Ik zat op de grond iets te vullen, en toen kwam ze naar me toe, en aaide me over m'n haar
!! Een hele lange tijd
En toen zei ze: "dat vind je toch niet erg heh
" ik zei zo van: Ach, maakt niet uit! IK stond echt zooo voor lul
Hahaquote:Op zaterdag 10 juni 2006 11:33 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ja.. sorry...![]()
Ik vind je gewoon echt leuk! Als je het vervelend vindt dat ik je stalk.. moet je het zeggen hoor..
Oke, volgende keer dat ik bij je in de winkel kom zal ik me inhouden.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 11:34 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
HahaMaakt niet uit hoor, zolang je me maar niet over m'n haar heen aait vind ik jou ook leuk
![]()
WHAHAHAHAHAHAAquote:Op zaterdag 10 juni 2006 11:31 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
OMGDat beeld hebben sommige mensen al:
Ik word al weken gestalkt door een oma op me werk bij de C1000Een paar maand geleden ofzo, kwam ze al naar me toe, en vertelde ze me dat ze mij altijd zo'n lief schattig vrolijk jongetje vond
. Als ik haar nu tegen kom als ik werk zegt ze altijd: "Daar heb je m'n vriendje weer!!
" en dan pakt ze me arm vast en zegt: HOE GAAT HET MET JOU
![]()
Nou was gisteren het ergst
Ik zag haar al lopen, maar ze zag mij niet, dus ik dacht, goh dat valt meeMaar
Ik zat op de grond iets te vullen, en toen kwam ze naar me toe, en aaide me over m'n haar
!! Een hele lange tijd
En toen zei ze: "dat vind je toch niet erg heh
" ik zei zo van: Ach, maakt niet uit! IK stond echt zooo voor lul
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 11:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
WHAHAHAHAHAHAA![]()
![]()
![]()
Bernie![]()
Sorry dat ik je uitlach... Maar ik moest er echt heel hard om lachen!
Ik ook!quote:Op zaterdag 10 juni 2006 11:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
WHAHAHAHAHAHAA![]()
![]()
![]()
Bernie![]()
Kerel dat is zooooo niet grappigquote:Op zaterdag 10 juni 2006 11:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
WHAHAHAHAHAHAA![]()
![]()
![]()
Bernie![]()
AHA! Gamedemon is dus geen stoere Ninja, maar een schattig klein mannetje!quote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:17 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Kerel dat is zooooo niet grappig
Ik heb er namelijk ook wel eens last van gehad, dan had ik heel kort haar zeg maar
Sta je bij de kassa iets af te rekenen, zit er iemand aan je haar dus denk je WTF?
Staat er een oud omatje achter je die even wilt voelen hoe dat nou is terwijl je haar zo :aankijkt
iddquote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
AHA! Gamedemon is dus geen stoere Ninja, maar een schattig klein mannetje!
Iedere keer dat ik een ninja masker draag in een supermarkt dan komt de politie enzo en denken ze dat ik een bom bji me heb.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
AHA! Gamedemon is dus geen stoere Ninja, maar een schattig klein mannetje!
Ik use wel eens een kut ?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:25 schreef Gamedemon het volgende:
maargoed ik ga weer, ik hou van jullie allemaal, behalve kutusers hehehe
Ik vraag me af hoeveel jij per keer inslaat.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:20 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Iedere keer dat ik een ninja masker draag in een supermarkt dan komt de politie enzo en denken ze dat ik een bom bji me heb.
Ook ninja's moeten boodschappen doen!
maargoed de laatste keer is al een aantal jaar geleden thanks god....
Meestal 20 pakken rijst, vis vang ik zelfquote:Op zaterdag 10 juni 2006 14:35 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoeveel jij per keer inslaat.
Thanks, ik hoop je nog es op XBL tegen te komenquote:
Trust me dat wil je nietquote:Op zaterdag 10 juni 2006 18:31 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Thanks, ik hoop je nog es op XBL tegen te komen![]()
![]()
block -> delete ->quote:Op zaterdag 10 juni 2006 19:10 schreef Gamedemon het volgende:
[afbeelding]
HEKEL aan die icoontjes, gaat fucking nergens over!
Dat heb ik met zijn andere acount al gedaan, deze verdient het ook eigenlijkquote:
Leuk dat je Ruud z'n naam hebt ingekleurd, maar dan moet je die in het midden niet vergeten hèquote:Op zaterdag 10 juni 2006 19:10 schreef Gamedemon het volgende:
[afbeelding]
HEKEL aan die icoontjes, gaat fucking nergens over!
goed puntquote:Op zaterdag 10 juni 2006 19:37 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Leuk dat je Ruud z'n naam hebt ingekleurd, maar dan moet je die in het midden niet vergeten hè
Meneer de pauper, ik heb een PSPquote:Op zondag 11 juni 2006 10:38 schreef Gamedemon het volgende:
hehe ik weet dat jullie paupers de PSP niks vinden enzo
Maar hoe is GTA liberty city stories? wil em mischien bestellen voor de PS2 voor 22 euro bij play.com
Boh gek GTA heerscht (op de consoles iig)quote:Op zondag 11 juni 2006 10:41 schreef Morthill het volgende:
[..]
Meneer de pauper, ik heb een PSPEn ik ben er blij mee.
Ik vind GTA alleen niks
quote:Op zondag 11 juni 2006 10:49 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Boh gek GTA heerscht (op de consoles iig)
jij hebt een hendig sjieke PSP en geen GTA?quote:
Hier is het warm, ik zit naast de deur, die openstaatquote:Op zondag 11 juni 2006 11:10 schreef mordradead het volgende:
het is hier lekker koelaltijd op m'n computert kamertje
Gordijnen ftwquote:Op zondag 11 juni 2006 11:07 schreef MMaRsu het volgende:
Uitslapen ftw, de zon volop je ramen hebben ftl, want nu is het fucking warm op mijn kamer
Mag jij liegen?quote:Op zondag 11 juni 2006 10:41 schreef Morthill het volgende:
[..]
Meneer de pauper, ik heb een PSPEn ik ben er blij mee.
Ik vind GTA alleen niks
Zeker rond deze tijdquote:
voor verkoudheid thuis blijven?quote:Op zondag 11 juni 2006 12:42 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Zeker rond deze tijd
Kan je wel legaal thuis blijven om het WK te kijken
Fixedquote:Op zondag 11 juni 2006 12:46 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
echte bikkels moesten vroeger van hun mamma gewoon gaan
Ik ben jaloers.quote:Op zondag 11 juni 2006 13:48 schreef mordradead het volgende:
Ik niet ik heb een koel pilsje.
GTA is een kut spelquote:Op zondag 11 juni 2006 10:51 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
jij hebt een hendig sjieke PSP en geen GTA?
Kan je dat ding net zo goed PROBEREN te verkopen heheh
ik doe het niet vaak maar deze post is 14.gifquote:Op zondag 11 juni 2006 17:17 schreef Tomasso het volgende:
Nog maar 2 wedstrijden en geen oranje vlaggetjes meer in het huizenblok hiernaast en geen oranjemongolen meer
quote:
Dit is Robben niet, en bovendien, hij is helemaal niet zo'n duikelaar meer als in het begin bij Chelsea. Gezeik om niets, hij is onze beste voetballer.quote:Op maandag 12 juni 2006 11:22 schreef taart het volgende:
Arjen Robben:
http://www.flabber.nl/archief/015384.php
quote:Op maandag 12 juni 2006 11:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dit is Robben niet, en bovendien, hij is helemaal niet zo'n duikelaar meer als in het begin bij Chelsea. Gezeik om niets, hij is onze beste voetballer.
Truequote:Op maandag 12 juni 2006 11:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dit is Robben niet, en bovendien, hij is helemaal niet zo'n duikelaar meer als in het begin bij Chelsea. Gezeik om niets, hij is onze beste voetballer.
VERJAARDAGquote:Op maandag 12 juni 2006 10:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zo, weer een nieuwe week. Een belangrijke weekVerjaardagen, werk en geen colleges, maar tentamens
Nog 4 en het is vakantie
Jaja!quote:
Ok'equote:Op maandag 12 juni 2006 12:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Jaja!Jij bent jarig op de dag dat mn moeder en mn zusje hun verjaardag vieren! Groot feest die dag, ik zal een biertje drinken op jouw verjaardag!
jaquote:
Ja. Bloedserieus zelfsquote:
Als Ajax en dus mooi voetballiefhebber zie je natuurlijk liever een Babel op de linksbuiten positie.quote:Op maandag 12 juni 2006 20:11 schreef taart het volgende:
[..]
jaIk vind robben geen slechte speler hoor, maar die vuige schwalbes bij Chelsea
Gelukkig deed hij dat gister niet, en in de toekomst ook niet meer
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 00:31 schreef mordradead het volgende:
[..]
Als Ajax en dus mooi paupervoetballiefhebber
Waarom zetten we niet gelijk van der Sar in de spitsquote:Op dinsdag 13 juni 2006 02:23 schreef peristilius het volgende:
Robben verdient die plek in de basis sowieso, Kuyt moet ipv van Nistelrooy en van der Vaart ipv Schneider.
Nee, laat Kuyt maar lekker op de bank, als je die in de basis zet rent ie zich dood met deze temperaturen.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 02:23 schreef peristilius het volgende:
Robben verdient die plek in de basis sowieso, Kuyt moet ipv van Nistelrooy en van der Vaart ipv Schneider.
verkapte kijk-mij-opscheppen-over-de-supervette-auto-waarin-ik-rijd postquote:Op dinsdag 13 juni 2006 08:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, laat Kuyt maar lekker op de bank, als je die in de basis zet rent ie zich dood met deze temperaturen.
En uiteraard goeiemorgen allemaalVandaag is ons mam jarig
En daar ga ik strax dan ook naartoe. In een Rangerover Sport V8, Supercharged
Niets verkapts aan hoorquote:Op dinsdag 13 juni 2006 08:46 schreef Morthill het volgende:
[..]
verkapte kijk-mij-opscheppen-over-de-supervette-auto-waarin-ik-rijd post
Als je geluk hebt doet de airco hetquote:Op dinsdag 13 juni 2006 10:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het gaat niet door, ik moet met de trein
Ach in de normale intercity's moeten ze bij deze temperaturen de airco uitschakelen om de warmte van de motor kwijt te kunnen en raad eens waar ze de lucht van die motoren heen blazenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 10:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat hoop ik van wel jaVoor hetzelfde geldt zit ik in zo'n ouwe Duitse trein zonder airco...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |