Sneeuwquote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:17 schreef taart het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=7602705952127403216
Ik werk me de tyfus, ik wou dat het saai isquote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:50 schreef MMaRsu het volgende:
Damn werk is saai, niemand die is in de stad om wat te kopen
Ik ook, ga vandaag mijn onstlag nemen.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:43 schreef King_of_cubes het volgende:
Zo werken, gelukkig hebben we airco in de AH.
Ik pas over een paar weken.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:52 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik ook, ga vandaag mijn onstlag nemen.
Ik van 8 tot 10, 2 uurtjes werken heerst.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:01 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Ik pas over een paar weken.
Van hoe laat tot hoe laat moet jij? Ik van 5 tot 9.
feliciteer hem voor mequote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:09 schreef Morthill het volgende:
Morthill heeft een bijbaantje vanaf 1 augustus
Gefeliciteerd Morthillquote:
alsof jij dat niet wilt hebbenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:46 schreef Chanty87 het volgende:
Nu zo'n joch op MTV, met een oldskool Zelda dekbed en Mario beeldjes op z'n kamer![]()
Wie was het, Roy?? Lexie??? of was het toch stiekem Bernie?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:46 schreef Chanty87 het volgende:
Nu zo'n joch op MTV, met een oldskool Zelda dekbed en Mario beeldjes op z'n kamer![]()
Jij bent nog luier dan ik.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:28 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik van 8 tot 10, 2 uurtjes werken heerst.
Lanikoekjequote:Op zaterdag 10 juni 2006 10:55 schreef Laniboekje het volgende:
Goedemorgen beste GAM SC'ers.
Ik werd vanochtend zo wakker, een seconde later belt mijn broer met allemaal onzinnige mededelingen. Ik verbreek dus al snel weer de verbinding om een beetje rustig wakker te worden, komt echt gelijk mijn pa mijn kamer opstormen dat ik eens niet zo lui moet zijn en mijn kamer moet opruimen omdat het er niet uit ziet.
Man... het is zaterdag.. het was 09.00u.. en mijn kamer IS opgeruimd.
Dus.. dat waren mijn mededelingen van vandaag.
Jaquote:Op zaterdag 10 juni 2006 10:59 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
BernietjeWat fijn dat je nog bij ons in de GAM SC bent.
Najaquote:Op zaterdag 10 juni 2006 10:55 schreef Laniboekje het volgende:
Goedemorgen beste GAM SC'ers.
Ik werd vanochtend zo wakker, een seconde later belt mijn broer met allemaal onzinnige mededelingen. Ik verbreek dus al snel weer de verbinding om een beetje rustig wakker te worden, komt echt gelijk mijn pa mijn kamer opstormen dat ik eens niet zo lui moet zijn en mijn kamer moet opruimen omdat het er niet uit ziet.
Man... het is zaterdag.. het was 09.00u.. en mijn kamer IS opgeruimd.
Dus.. dat waren mijn mededelingen van vandaag.
Alleen om deze redenen zou ik ook wel op mezelf willen wonen ja. Maar het is natuurlijk ook wel weer zo dat ik hier uitstekend zit. Dan moet ik die opmerkingen en dat klagen van mijn vader maar voor lief nemen.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 11:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
NajaOm 9u én gebeld worden om vervolgens te horen krijgen dat je je kame rmoet opruimen
Ik ben blij dat ik op mezelf woon zeg maar. Hier zegt niemand me dat mn kamer opgeruimd moet worden
Ze hebben allebei voor en nadelen. Maar ik kan nu zeggen dat ik het op mezelf wonen de betere van de twee vindt. Al mis ik de familie weleens hoorquote:Op zaterdag 10 juni 2006 11:14 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Alleen om deze redenen zou ik ook wel op mezelf willen wonen ja. Maar het is natuurlijk ook wel weer zo dat ik hier uitstekend zit. Dan moet ik die opmerkingen en dat klagen van mijn vader maar voor lief nemen.
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 11:16 schreef RaymanNL het volgende:
Mijn moeder ruimt mijn kamer meestal op
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 11:18 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Bernie.. dat had je nou niet moeten zeggen. Mijn beeld van jou wordt zo alleen maar aangesterkt.
quote:
OMGquote:Op zaterdag 10 juni 2006 11:26 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
![]()
Meer als in dat je een schattig lief klein jongetje bent, een mama's kindje ..
en dat ik je in je wangetjes wil knijpen!![]()
![]()
Ja.. sorry...quote:Op zaterdag 10 juni 2006 11:31 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
OMGDat beeld hebben sommige mensen al:
Ik word al weken gestalkt door een oma op me werk bij de C1000Een paar maand geleden ofzo, kwam ze al naar me toe, en vertelde ze me dat ze mij altijd zo'n lief schattig vrolijk jongetje vond
. Als ik haar nu tegen kom als ik werk zegt ze altijd: "Daar heb je m'n vriendje weer!!
" en dan pakt ze me arm vast en HOE GAAT HET MET JOU
![]()
Nou was gisteren het ergst
Ik zag haar al lopen, maar ze zag mij niet, dus ik dacht, goh dat valt meeMaar
Ik zat op de grond iets te vullen, en toen kwam ze naar me toe, en aaide me over m'n haar
!! Een hele lange tijd
En toen zei ze: "dat vind je toch niet erg heh
" ik zei zo van: Ach, maakt niet uit! IK stond echt zooo voor lul
Hahaquote:Op zaterdag 10 juni 2006 11:33 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ja.. sorry...![]()
Ik vind je gewoon echt leuk! Als je het vervelend vindt dat ik je stalk.. moet je het zeggen hoor..
Oke, volgende keer dat ik bij je in de winkel kom zal ik me inhouden.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 11:34 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
HahaMaakt niet uit hoor, zolang je me maar niet over m'n haar heen aait vind ik jou ook leuk
![]()
WHAHAHAHAHAHAAquote:Op zaterdag 10 juni 2006 11:31 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
OMGDat beeld hebben sommige mensen al:
Ik word al weken gestalkt door een oma op me werk bij de C1000Een paar maand geleden ofzo, kwam ze al naar me toe, en vertelde ze me dat ze mij altijd zo'n lief schattig vrolijk jongetje vond
. Als ik haar nu tegen kom als ik werk zegt ze altijd: "Daar heb je m'n vriendje weer!!
" en dan pakt ze me arm vast en zegt: HOE GAAT HET MET JOU
![]()
Nou was gisteren het ergst
Ik zag haar al lopen, maar ze zag mij niet, dus ik dacht, goh dat valt meeMaar
Ik zat op de grond iets te vullen, en toen kwam ze naar me toe, en aaide me over m'n haar
!! Een hele lange tijd
En toen zei ze: "dat vind je toch niet erg heh
" ik zei zo van: Ach, maakt niet uit! IK stond echt zooo voor lul
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 11:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
WHAHAHAHAHAHAA![]()
![]()
![]()
Bernie![]()
Sorry dat ik je uitlach... Maar ik moest er echt heel hard om lachen!
Ik ook!quote:Op zaterdag 10 juni 2006 11:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
WHAHAHAHAHAHAA![]()
![]()
![]()
Bernie![]()
Kerel dat is zooooo niet grappigquote:Op zaterdag 10 juni 2006 11:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
WHAHAHAHAHAHAA![]()
![]()
![]()
Bernie![]()
AHA! Gamedemon is dus geen stoere Ninja, maar een schattig klein mannetje!quote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:17 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Kerel dat is zooooo niet grappig
Ik heb er namelijk ook wel eens last van gehad, dan had ik heel kort haar zeg maar
Sta je bij de kassa iets af te rekenen, zit er iemand aan je haar dus denk je WTF?
Staat er een oud omatje achter je die even wilt voelen hoe dat nou is terwijl je haar zo :aankijkt
iddquote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
AHA! Gamedemon is dus geen stoere Ninja, maar een schattig klein mannetje!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |