Fixedquote:Op zondag 11 juni 2006 12:46 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
echte bikkels moesten vroeger van hun mamma gewoon gaan
Ik ben jaloers.quote:Op zondag 11 juni 2006 13:48 schreef mordradead het volgende:
Ik niet ik heb een koel pilsje.
GTA is een kut spelquote:Op zondag 11 juni 2006 10:51 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
jij hebt een hendig sjieke PSP en geen GTA?
Kan je dat ding net zo goed PROBEREN te verkopen heheh
ik doe het niet vaak maar deze post is 14.gifquote:Op zondag 11 juni 2006 17:17 schreef Tomasso het volgende:
Nog maar 2 wedstrijden en geen oranje vlaggetjes meer in het huizenblok hiernaast en geen oranjemongolen meer
quote:
Dit is Robben niet, en bovendien, hij is helemaal niet zo'n duikelaar meer als in het begin bij Chelsea. Gezeik om niets, hij is onze beste voetballer.quote:Op maandag 12 juni 2006 11:22 schreef taart het volgende:
Arjen Robben:
http://www.flabber.nl/archief/015384.php
quote:Op maandag 12 juni 2006 11:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dit is Robben niet, en bovendien, hij is helemaal niet zo'n duikelaar meer als in het begin bij Chelsea. Gezeik om niets, hij is onze beste voetballer.
Truequote:Op maandag 12 juni 2006 11:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dit is Robben niet, en bovendien, hij is helemaal niet zo'n duikelaar meer als in het begin bij Chelsea. Gezeik om niets, hij is onze beste voetballer.
VERJAARDAGquote:Op maandag 12 juni 2006 10:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zo, weer een nieuwe week. Een belangrijke weekVerjaardagen, werk en geen colleges, maar tentamens
Nog 4 en het is vakantie
Jaja!quote:
Ok'equote:Op maandag 12 juni 2006 12:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Jaja!Jij bent jarig op de dag dat mn moeder en mn zusje hun verjaardag vieren! Groot feest die dag, ik zal een biertje drinken op jouw verjaardag!
jaquote:
Ja. Bloedserieus zelfsquote:
Als Ajax en dus mooi voetballiefhebber zie je natuurlijk liever een Babel op de linksbuiten positie.quote:Op maandag 12 juni 2006 20:11 schreef taart het volgende:
[..]
jaIk vind robben geen slechte speler hoor, maar die vuige schwalbes bij Chelsea
Gelukkig deed hij dat gister niet, en in de toekomst ook niet meer
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 00:31 schreef mordradead het volgende:
[..]
Als Ajax en dus mooi paupervoetballiefhebber
Waarom zetten we niet gelijk van der Sar in de spitsquote:Op dinsdag 13 juni 2006 02:23 schreef peristilius het volgende:
Robben verdient die plek in de basis sowieso, Kuyt moet ipv van Nistelrooy en van der Vaart ipv Schneider.
Nee, laat Kuyt maar lekker op de bank, als je die in de basis zet rent ie zich dood met deze temperaturen.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 02:23 schreef peristilius het volgende:
Robben verdient die plek in de basis sowieso, Kuyt moet ipv van Nistelrooy en van der Vaart ipv Schneider.
verkapte kijk-mij-opscheppen-over-de-supervette-auto-waarin-ik-rijd postquote:Op dinsdag 13 juni 2006 08:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, laat Kuyt maar lekker op de bank, als je die in de basis zet rent ie zich dood met deze temperaturen.
En uiteraard goeiemorgen allemaalVandaag is ons mam jarig
En daar ga ik strax dan ook naartoe. In een Rangerover Sport V8, Supercharged
Niets verkapts aan hoorquote:Op dinsdag 13 juni 2006 08:46 schreef Morthill het volgende:
[..]
verkapte kijk-mij-opscheppen-over-de-supervette-auto-waarin-ik-rijd post
Als je geluk hebt doet de airco hetquote:Op dinsdag 13 juni 2006 10:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het gaat niet door, ik moet met de trein
Ach in de normale intercity's moeten ze bij deze temperaturen de airco uitschakelen om de warmte van de motor kwijt te kunnen en raad eens waar ze de lucht van die motoren heen blazenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 10:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat hoop ik van wel jaVoor hetzelfde geldt zit ik in zo'n ouwe Duitse trein zonder airco...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |