Iedere keer dat ik een ninja masker draag in een supermarkt dan komt de politie enzo en denken ze dat ik een bom bji me heb.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
AHA! Gamedemon is dus geen stoere Ninja, maar een schattig klein mannetje!
Ik use wel eens een kut ?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:25 schreef Gamedemon het volgende:
maargoed ik ga weer, ik hou van jullie allemaal, behalve kutusers hehehe
Ik vraag me af hoeveel jij per keer inslaat.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:20 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Iedere keer dat ik een ninja masker draag in een supermarkt dan komt de politie enzo en denken ze dat ik een bom bji me heb.
Ook ninja's moeten boodschappen doen!
maargoed de laatste keer is al een aantal jaar geleden thanks god....
Meestal 20 pakken rijst, vis vang ik zelfquote:Op zaterdag 10 juni 2006 14:35 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoeveel jij per keer inslaat.
Thanks, ik hoop je nog es op XBL tegen te komenquote:
Trust me dat wil je nietquote:Op zaterdag 10 juni 2006 18:31 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Thanks, ik hoop je nog es op XBL tegen te komen![]()
![]()
block -> delete ->quote:Op zaterdag 10 juni 2006 19:10 schreef Gamedemon het volgende:
[afbeelding]
HEKEL aan die icoontjes, gaat fucking nergens over!
Dat heb ik met zijn andere acount al gedaan, deze verdient het ook eigenlijkquote:
Leuk dat je Ruud z'n naam hebt ingekleurd, maar dan moet je die in het midden niet vergeten hèquote:Op zaterdag 10 juni 2006 19:10 schreef Gamedemon het volgende:
[afbeelding]
HEKEL aan die icoontjes, gaat fucking nergens over!
goed puntquote:Op zaterdag 10 juni 2006 19:37 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Leuk dat je Ruud z'n naam hebt ingekleurd, maar dan moet je die in het midden niet vergeten hè
Meneer de pauper, ik heb een PSPquote:Op zondag 11 juni 2006 10:38 schreef Gamedemon het volgende:
hehe ik weet dat jullie paupers de PSP niks vinden enzo
Maar hoe is GTA liberty city stories? wil em mischien bestellen voor de PS2 voor 22 euro bij play.com
Boh gek GTA heerscht (op de consoles iig)quote:Op zondag 11 juni 2006 10:41 schreef Morthill het volgende:
[..]
Meneer de pauper, ik heb een PSPEn ik ben er blij mee.
Ik vind GTA alleen niks
quote:Op zondag 11 juni 2006 10:49 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Boh gek GTA heerscht (op de consoles iig)
jij hebt een hendig sjieke PSP en geen GTA?quote:
Hier is het warm, ik zit naast de deur, die openstaatquote:Op zondag 11 juni 2006 11:10 schreef mordradead het volgende:
het is hier lekker koelaltijd op m'n computert kamertje
Gordijnen ftwquote:Op zondag 11 juni 2006 11:07 schreef MMaRsu het volgende:
Uitslapen ftw, de zon volop je ramen hebben ftl, want nu is het fucking warm op mijn kamer
Mag jij liegen?quote:Op zondag 11 juni 2006 10:41 schreef Morthill het volgende:
[..]
Meneer de pauper, ik heb een PSPEn ik ben er blij mee.
Ik vind GTA alleen niks
Zeker rond deze tijdquote:
voor verkoudheid thuis blijven?quote:Op zondag 11 juni 2006 12:42 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Zeker rond deze tijd
Kan je wel legaal thuis blijven om het WK te kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |