Hehe, ik heb anders ook maar 1 SC topic geopend hoorquote:Op woensdag 7 juni 2006 23:10 schreef Frankeinstein het volgende:
Dit is mijn eerste keer dat ik een SC topic open![]()
Naar de ortho is toch één van dé legale manieren om niet naar school te gaan, samen met de dokterquote:Op woensdag 7 juni 2006 23:49 schreef Chanty87 het volgende:Ga ik net naar beneden om dat ijs te halen, vraagt m'n pa hoe laat ik morgen naar school moet. Dus ik zeg, 'ik moet morgen naar de ortho'. Waarop hij antwoordt: 'Ga je niet naar school dan?'
Dus ik zeg weer, 'Waarom?' Aangezien ik dan morgen 3 uur lang powerpointpresentaties mag gaan zitten bekijken en dan weer weg kan. Heeft überhaupt toch weinig zin, want ik ga toch van die school af (opleiding is stom). Hoor ik net m'n zus beneden uit d'r plaat gaan, dus ik doe m'n deur open om mee te kunnen luisteren (hehe), en ja hoor, het gaat over mij
'Ze is al bijna 19! blablabla' terwijl ik pas over 5 maanden 19 wordt maargoed
Altijd grappig, dat bemoei-gedrag van zuslief
![]()
Grappig detail; ze was zelf 2 keer blijven zitten op de Havo (door d'r eigen stommiteit) waardoor ze van school afmoest en ze 2 jaar later op een particuliere school d'r Havo probeerde af te maken. Alleen begon ze binnen een halfjaar te klagen dat ze zich 'licht in d'r hoofd voelde' en dus scans gehad waar niks uitkwam (like, d0h). Bleek dus dat ze de mensen niet leuk vond, allemaal kakkers enzo! Dus na een halfjaar van die school af en uiteindelijk via de LOI afgemaakt. En dan over mij durven te zeiken dat ik niet naar school ga
owntquote:Op donderdag 8 juni 2006 08:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nieuwe wallpaper:
[afbeelding]
van http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=104972
Ik moet naar een vergadering in Utrechtquote:Op donderdag 8 juni 2006 09:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Meh, ik moet ook weer naar school nu![]()
Klaarquote:Op donderdag 8 juni 2006 11:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
We zijn bijna klaar met het verslagVanmiddag gaat degene die de Matlab code heeft de resultaten erin knallen en ze vergelijken en dan kunnen we het morgen inleveren
nee dankje, oranje hypequote:Op donderdag 8 juni 2006 10:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zie WK subforum, je kan een kleurtje krijgen voor het WK
Waarom gaattie nou weg?quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:49 schreef Tomasso het volgende:
Roy, ik haat je
Lucius, wat doe je me aan
quote:
Mission Accomplished.quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:53 schreef disjfa het volgende:
[..]Join the club
Iedereen haat RoyZeker als oranje Roy
![]()
Waar slaat dat "Ze is al bijna 19!" op? Als je ouder wordt ga je minder uurtjes missen? Ik dacht dat het juist andersom wasquote:Op woensdag 7 juni 2006 23:49 schreef Chanty87 het volgende:Ga ik net naar beneden om dat ijs te halen, vraagt m'n pa hoe laat ik morgen naar school moet. Dus ik zeg, 'ik moet morgen naar de ortho'. Waarop hij antwoordt: 'Ga je niet naar school dan?'
Dus ik zeg weer, 'Waarom?' Aangezien ik dan morgen 3 uur lang powerpointpresentaties mag gaan zitten bekijken en dan weer weg kan. Heeft überhaupt toch weinig zin, want ik ga toch van die school af (opleiding is stom). Hoor ik net m'n zus beneden uit d'r plaat gaan, dus ik doe m'n deur open om mee te kunnen luisteren (hehe), en ja hoor, het gaat over mij
'Ze is al bijna 19! blablabla' terwijl ik pas over 5 maanden 19 wordt maargoed
Altijd grappig, dat bemoei-gedrag van zuslief
![]()
Grappig detail; ze was zelf 2 keer blijven zitten op de Havo (door d'r eigen stommiteit) waardoor ze van school afmoest en ze 2 jaar later op een particuliere school d'r Havo probeerde af te maken. Alleen begon ze binnen een halfjaar te klagen dat ze zich 'licht in d'r hoofd voelde' en dus scans gehad waar niks uitkwam (like, d0h). Bleek dus dat ze de mensen niet leuk vond, allemaal kakkers enzo! Dus na een halfjaar van die school af en uiteindelijk via de LOI afgemaakt. En dan over mij durven te zeiken dat ik niet naar school ga
Het is een hamster.quote:Op donderdag 8 juni 2006 13:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Lani, ik heb een tof verjaardagskado voor je ratten:
[afbeelding]
Hij is ook compatible met ratten.quote:
quote:
quote:Op donderdag 8 juni 2006 13:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Lani, ik heb een tof verjaardagskado voor je ratten:
[afbeelding]
Ik ken die wijken wel, maar als dat de Nederlandse cultuur is ben ik geen Nederlander meer.quote:Op donderdag 8 juni 2006 16:05 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Ja.Nooit in volksbuurtjes geweest zeker?
![]()
Mijn stuk muur op de gang:quote:Op donderdag 8 juni 2006 16:07 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik ken die wijken wel, maar als dat de Nederlandse cultuur is ben ik geen Nederlander meer.
Bier zuipen en schreeuwen, prima, maar niet alles oranje kleuren met vlaggetjes en shit.
quote:Op donderdag 8 juni 2006 16:33 schreef mordradead het volgende:
Gezellig maar ik mis een vitaal ding die ongetwijfeld aanwezig zal zijn aankomende zondag. Pils.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |