Zekerquote:Op donderdag 8 juni 2006 19:52 schreef taart het volgende:
Hallo mede-oranje fan
@home werkt nog steedsquote:Op donderdag 8 juni 2006 20:06 schreef MMaRsu het volgende:
Rayman hoe kan het dat je internet hebt?
Ben je verkracht?quote:
quote:
Die moeten volgens mij nog even, was ieder geval 1 basischool op schoolreisje (die zaten dus met zijn 40'en in die pendelbusquote:Op donderdag 8 juni 2006 20:42 schreef Frankeinstein het volgende:
dat is gek, volgens mij zijn alle koters van de basisschool vrij nu..
Dat lijkt me best normaal om te doen, maar met 40 man in een pendelbus gaan zitten waar iets van 44 zitplaatsen in zitten vind ik ronduit asociaalquote:Op donderdag 8 juni 2006 21:13 schreef pkwarts het volgende:
Vroeger gingen we altijd met een door school afgehuurde bus naar pretparken/dierentuinen toe met schoolreisje. Die jeugd van tegenwoordig is ook maar verwend met pendelbussen he
Zwarte school.quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:26 schreef pkwarts het volgende:
Is ook zo, daarom huren ze vaak van die bussen af. Vraag me af waarom deze school dat niet heeft gedaan dan.
Zag wel wat bleekjes voor een zwarte schoolquote:
Niet in deze regio hoor. Morgen ontvang ik weer fijn een paar busladingen vol in m'n zweefmolen...quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:42 schreef Frankeinstein het volgende:
dat is gek, volgens mij zijn alle koters van de basisschool vrij nu..
Undercover.quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:58 schreef Tain het volgende:
[..]
Zag wel wat bleekjes voor een zwarte school
Blijkbaar ben je er al achter.quote:
Mss moet papa Roy dan maar eens gaan slapenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 04:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hoi GAM SC KindersRoy is een klein eetje moe nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |