quote:
Geitenkaas?quote:
Hey alsjeblieft joh. Nu nog even wachten op de rest.quote:Op woensdag 7 juni 2006 21:36 schreef Ang3l het volgende:
K. Doe maar dan.
Je kunt niets of niemand zien, horen of lezen of het gaat over dat stomme voetbal. Over wie waar met welk been wordt opgesteld, over voetbalpools, over Duitsland en weet ik veel wat.quote:
Daar ben ik het erg mee eens. Stom WKquote:Op woensdag 7 juni 2006 22:07 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Je kunt niets of niemand zien, horen of lezen of het gaat over dat stomme voetbal. Over wie waar met welk been wordt opgesteld, over voetbalpools, over Duitsland en weet ik veel wat..
En het ergste is dat je er niet voor kunt vluchten. Naar buitenland gaan heeft geen zin, want het is een WK..
Ja op de uniquote:Op woensdag 7 juni 2006 22:05 schreef petre86 het volgende:
morgen werken tot 21u, waar moet je theateren waxx?
op de uni?
Even volhouden nog G_Equote:Op woensdag 7 juni 2006 22:07 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Je kunt niets of niemand zien, horen of lezen of het gaat over dat stomme voetbal. Over wie waar met welk been wordt opgesteld, over voetbalpools, over Duitsland en weet ik veel wat..
En het ergste is dat je er niet voor kunt vluchten. Naar buitenland gaan heeft geen zin, want het is een WK..
Nou, zing dan maar een liedje voor mij. Ik lees niks van wat jij hierboven schrijft, want dan denk ik dat ik tóch nog aandacht heb besteed aan een voetbaltoernooi dat ik van begin tot eind wil negeren zeg maar rigoureus verteld gedaan.quote:Op woensdag 7 juni 2006 22:07 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik heb hier nog niks gehoordquote:Op woensdag 7 juni 2006 22:07 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Voetbal leeft dan ook totaal niet in de VS. In de VS is het baseball, ijshockey en american footballquote:
Ik ga eens even wat voor jouw opzoeken waarvan ik vandaag dacht toen ik de Nieuwe Revu las van hey die naam die zegt mij wat maar heb je dan even een momentje Vlarp dan zal ik eens even kijken of ik de bewuste situatie ook op het Internet kan vinden maar dan moet ik daar nu wel even energie in steken dus heb je even?quote:Op woensdag 7 juni 2006 22:18 schreef Vlarp het volgende:
Damn.. ik ben nu weer 2 dagen op de fiets naar m'n werk en ik word haast hyper 's avonds thuis![]()
Doen ze wel aan MSN daar? Stond me iets bij dat Amerikanen vooral aan Yahoo Messenger en AIM doen..quote:Op woensdag 7 juni 2006 22:20 schreef wonderer het volgende:
Nou, John wil weer eens niet online komen, dus ik ga maar vast de kip snijden.
Uhuh.. leuke sporten welquote:Op woensdag 7 juni 2006 22:21 schreef Andyvie het volgende:
NASN is best wel een geinige zender, die zenden die dingen uit
Acht uur begint het.quote:Op woensdag 7 juni 2006 22:25 schreef petre86 het volgende:
[..]
nee, maar ik weet dat ze dat daar hebben, hoelaat?
Neh...quote:Op woensdag 7 juni 2006 22:28 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Alleen al om het boekje zou jij dit moeten hebben, Vlarp.
*klik*
John doet de laatste tijd helemaal nergens meer aan. Ik check af en toe de RPG chat en dan hoop ik maar dat hij er ook isquote:Op woensdag 7 juni 2006 22:21 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Doen ze wel aan MSN daar? Stond me iets bij dat Amerikanen vooral aan Yahoo Messenger en AIM doen..
Aber Herrn Waxxerquote:
:|quote:Op woensdag 7 juni 2006 23:05 schreef Waxxer het volgende:
Naja oke Manias dat is niet waar, maar dat alles maar WK-WK-WK is wel. En daar hebben ze tegenwoordig een woord voor: 'Báh!'.
Mooi.quote:Op woensdag 7 juni 2006 23:14 schreef creno het volgende:
mijn keuken is er
het was nog wel een gedoe, maar hij staat dan toch. kijk maar
Aber Strucky, auf meinder Geburtstag schläge ich keine Leute!quote:Op woensdag 7 juni 2006 23:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Aber Herrn Waxxer
Warum jetzt wieder die Ost Nachbarn dafür nutzen, und nicht mahl versuchen mit dem Engländer
oeh! Leuke gelegenheid om mijn oranje avatar weer eens van stal te halenquote:Op woensdag 7 juni 2006 23:02 schreef Waxxer het volgende:
ALLES is gewoon WK he??WK-vla
WK-koffie WK-knákworsten, WK-WK-WK!!!!
Neem XMN8R: die kreeg vandaag een parkeerbon, en er zat een ORANJE bon achter de ruit van zijn auto!!!!
![]()
Ik ben van het puike wijnjaar 1979.quote:Op woensdag 7 juni 2006 23:22 schreef Weemz het volgende:
Hoe jong ben je nou?
quote:Op woensdag 7 juni 2006 23:23 schreef XMN8R het volgende:
[..]
oeh! Leuke gelegenheid om mijn oranje avatar weer eens van stal te halen.
En zo is het helemaal af!quote:Op woensdag 7 juni 2006 23:26 schreef Waxxer het volgende:Dat je dat ook gewoon hébt!!
En je bent net Jan Klaassen - noem je naam en *floep* daar ben je!Hahai!
Je hebt toch niet zo'n Heineken-uitlklaphoedje he??
RRRRRRRRRRAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHWWWWWWWW!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Nein, kein Cobra und auch nicht Der Altequote:Op woensdag 7 juni 2006 23:16 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Aber Strucky, auf meinder Geburtstag schläge ich keine Leute!Das sollst du doch wissen oder?? Guckst du auch Cobra 11?
Ik ben helemaal geen voetbal-fan, maar Bea kwam spontaan klaar toen ze het zag!quote:Op woensdag 7 juni 2006 23:30 schreef Waxxer het volgende:
RRRRRRRRRRAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHWWWWWWWW!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
!!!!
Waar gaat dat heen met deze wereld als jij er zo aan meedoet???!!!!![]()
![]()
Is dat kerstcompensatie???!!!
![]()
![]()
Ooooohhh vandáár dat ze die moslims geen hand gaf....quote:Op woensdag 7 juni 2006 23:32 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Ik ben helemaal geen voetbal-fan, maar Bea kwam spontaan klaar toen ze het zag!
Ja waar blijven de gratis beschikbaar gestelde zonnenbrillen?quote:Op woensdag 7 juni 2006 23:30 schreef Waxxer het volgende:
[..]
RRRRRRRRRRAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHWWWWWWWW!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
!!!!
Waar gaat dat heen met deze wereld als jij er zo aan meedoet???!!!!![]()
![]()
Is dat kerstcompensatie???!!!
![]()
![]()
Ik heb wel alle dvd's van Schtrucky und Schnappiquote:Op woensdag 7 juni 2006 23:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nein, kein Cobra und auch nicht Der Alte
aus die reihe Tampert, mordkommision![]()
Die heb ik dan weer nietquote:Op woensdag 7 juni 2006 23:34 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik heb wel alle dvd's van Schtrucky und Schnappi
Je hebt nog acht minuten!quote:Op woensdag 7 juni 2006 23:50 schreef Waxxer het volgende:
Nou, dan verruil ik de slagroomtaart van vanavond maar voor oranje tompucen...
Dan moet ik heeeeeeelll snel bakken.quote:
Mja dankjedankjedankjequote:Op woensdag 7 juni 2006 23:52 schreef Great_Expectations het volgende:
Ooooh! Waxje! Nog gefeliciteerd!![]()
![]()
Maar gelukkig voor jou is er komend weekend wel een knus miniconcert in dat stadion bij je om de hoekquote:Op woensdag 7 juni 2006 23:52 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik ben een oranjehater. Klotekutvoetbal..
Mja en ik geloof dat ik hier maar niet meer kom tot na de finale, als ik het zo bekijk...quote:Op woensdag 7 juni 2006 23:52 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik ben een oranjehater. Klotekutvoetbal..
Heeeeeeeeyyy dankje gozer man johquote:Op woensdag 7 juni 2006 23:53 schreef wizarddragon het volgende:
Valchocoladereep: Gefeliciteerd waxxer
Jah.quote:
Heeeeeeeeeeeeellll rose/rozequote:Op donderdag 8 juni 2006 00:07 schreef XMN8R het volgende:
We doen het binnenkort nog wel een keer dunnetjes over... of dikketjes
Teruglezen schatquote:Op donderdag 8 juni 2006 07:11 schreef Ang3l het volgende:
Was Waxxje jarig?!
En waarom meldt niemand dat dan ff op tijd op de dag zelf?!
Gefeliciteerd waxx, alsnog
IJsmeis en ik wilden ook roze.. dit is een mooi compromisquote:
Ik blijf wel gewoon zoals ik benquote:Op donderdag 8 juni 2006 10:35 schreef XMN8R het volgende:
IJsmeis en ik wilden ook roze.. dit is een mooi compromis.
Mja, maar ik wil specifiek hier, eigenlijk...quote:Op donderdag 8 juni 2006 11:53 schreef XMN8R het volgende:
Over zeven minuten is het vast wel ergens vijf uur.
Blijkbaar, al was de inferentie dat ik de tijd hier ter plaatse bedoelde natuurlijk een vrij voordehandliggende...quote:Op donderdag 8 juni 2006 11:55 schreef XMN8R het volgende:
Dan was je vraag niet duidelijk genoeg geformuleerd.
Desondanks zou ik graag hebben dat het hier spoedig 5 uur wordt.quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:00 schreef XMN8R het volgende:
Niets is vanzelfsprekend; hou altijd rekening met het onverwachtte... dat houdt het spannend.
En hij is zo trots, hequote:
JAAAAAAAAAAquote:
Hard doorwerken, dan is het snel 5 uur. Ik ben intussen even naar het strandquote:Op donderdag 8 juni 2006 12:20 schreef NathaN het volgende:Desondanks zou ik graag hebben dat het hier spoedig 5 uur wordt.
Nee jou avatar past wel bij je....grijs en saai?quote:Op donderdag 8 juni 2006 13:23 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
HAH! Ik lekker niet!
Wat een onzin, als je nu dus niet als een blinde achter de oranje massa gaat aanhollen ben je saai en grijsquote:Op donderdag 8 juni 2006 13:25 schreef davidov het volgende:
[..]
Nee jou avatar past wel bij je....grijs en saai?
Ik moest 't plaatje wel in grijswaarden omzetten omdat 't anders te groot was voor Fok. (het gebruik van subtiele kleuren vergt een uitgebreide kleurenpalet en kost dus veel geheugen).quote:Op donderdag 8 juni 2006 13:25 schreef davidov het volgende:
[..]
Nee jou avatar past wel bij je....grijs en saai?
Hm, da's niet echt een optische illusie, omdat het gewoon met de werking van je netvlies te maken heeft, terwijl een optische illusie met de werking van het interpreteren van plaatjes te maken heeft. Volgens mij.quote:Op donderdag 8 juni 2006 13:36 schreef davidov het volgende:
Over grijs-oranje-kleur gesproken:
http://www.johnsadowski.com/big_spanish_castle.html
Super vette optische illusie.
1. haal de muis van het plaatje af
2. staar 30 sec naar de stip
3. zet muis op plaatje.
(nee is geen schrik ding)
Je netvlies doet soms gekke dingen met het gevolg een optische illusie. Het kan ook echter zijn dat je hoofd er een zooitje van maakt.quote:Op donderdag 8 juni 2006 13:41 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Hm, da's niet echt een optische illusie, omdat het gewoon met de werking van je netvlies te maken heeft, terwijl een optische illusie met de werking van het interpreteren van plaatjes te maken heeft. Volgens mij.
Boter Kaas en Eierenquote:
Nou is dan dus de vraag, wie speelt er in blauw dit wk? Want je zou toch niet willen dat al die oranje supporters per ongeluk de verkeerde toejuichen.quote:Op donderdag 8 juni 2006 13:47 schreef davidov het volgende:
[..]
Je netvlies doet soms gekke dingen met het gevolg een optische illusie. Het kan ook echter zijn dat je hoofd er een zooitje van maakt.
http://www.posters.ws/images/920770/spots_optical_illusion.jpg
Dat lijkt me ook gedeeltelijk door je netvlies te komen.
Hoewel ik moet toegeven dat het op het randje zit dat kasteel, enerzijds zie je dingen die er niet zijn (optische illusie) anderzijds is het vrij simpel te verklaren door de werking van je netvlies (je netvlies went aan de oranje tint en raakt daar ongevoeliger voor, en gevoeliger voor het tegenovergestelde: blauw. Als je dan opeens grijs ziet, dan zal je oog dat aanzien voor blauw)
Nou er zijn geen landen met grijze shirtjes dus we hoeven nergens bang voor te zijn. Immers iedereen zou eerst naar Frankrijk (blauw) moeten kijken, en dan een land met grijze shirtjes om te denken dat ze oranje zien....quote:Op donderdag 8 juni 2006 13:53 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Nou is dan dus de vraag, wie speelt er in blauw dit wk? Want je zou toch niet willen dat al die oranje supporters per ongeluk de verkeerde toejuichen.
Ik heb mn maag wakker gemaaktquote:
Het is het inverse beeld wat op je netvlies staat, wat je doet vergissen met dat plaatjequote:Op donderdag 8 juni 2006 13:58 schreef davidov het volgende:
[..]
Nou er zijn geen landen met grijze shirtjes dus we hoeven nergens bang voor te zijn. Immers iedereen zou eerst naar Frankrijk (blauw) moeten kijken, en dan een land met grijze shirtjes om te denken dat ze oranje zien....
Nederland kan opgelucht ademhalen dat Oranje zo'n zeldzame kleur is.
Oranje is inverse van blauw, maar je hebt het grijze beeld nodig om het ergens op te zien. Immers als er een rode foto ipv een grijze was, dan had je een heel ander resultaat gekregen.quote:Op donderdag 8 juni 2006 14:05 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Het is het inverse beeld wat op je netvlies staat, wat je doet vergissen met dat plaatje
Wit heb je nodig om de kleuren te zien. Grijs verdonkert de kleuren enkel. Maar enfin, met "quote:Op donderdag 8 juni 2006 14:11 schreef davidov het volgende:
[..]
Oranje is inverse van blauw, maar je hebt het grijze beeld nodig om het ergens op te zien. Immers als er een rode foto ipv een grijze was, dan had je een heel ander resultaat gekregen.
Dus om van blauw naar oranje te gaan moet je het tegenovergestelde doen als met het kasteel.... blauw > grijs > oranje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |