Lang geleden dat jij mij gezien hebt IRL.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:30 schreef error het volgende:
Ja, ik dacht ook altijd dat jij een echte vent was!
inkoppertje
Dus dat doe ik fout.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:34 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
En bier maakt iemand nog niet tot een echte vent..
Wat zou jou tot een echte vent maken? En zou je dat überhaupt willen zijn?quote:
Geen ideequote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:36 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Wat zou jou tot een echte vent maken?
Als het voordelen zou hebben wel ja.quote:En zou je dat überhaupt willen zijn?
*burp* (<-- door m'n biertje)
wie bepaalt dat?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:36 schreef wonderer het volgende:
Wat is een echte vent?
Een echte vent is relatief.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:36 schreef wonderer het volgende:
Wat is een echte vent?
Ik ben niet zó alwetend hoor.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:37 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Wellicht gaat het antwoord van CDP daarin duidelijkheid verschaffen..
Noh.quote:
Het wordt iha wel als positief beschouwd, de uitdrukking.quote:Als het voordelen zou hebben wel ja.
My point exactly... ik vind het beeld van bierzuipend, voetbalkijkend, optietengeilend, slechtgeschoren en slechtgeklede macho nou niet echt het streven waard.quote:
Dat lijkt me ook geen echte vent.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:38 schreef wonderer het volgende:
My point exactly... ik vind het beeld van bierzuipend, voetbalkijkend, optietengeilend, slechtgeschoren en slechtgeklede macho nou niet echt het streven waard.
Opgegeten, denk ik.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:39 schreef Ang3l het volgende:
Mijn godDanny is voor de eerste keer naar PinkPop geweest en ik heb ineens gewoon een of andere enge ruige boer aan de telefoon ineens. Waar is Danny gebleven?! Wat heb je met 'm gedaan?!
Zeg man. Ik scheer nu al nog niet.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:38 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Noh..
[..]
Het wordt iha wel als positief beschouwd, de uitdrukking.
(Gratis tip: wél blijven scheren!)
En zo te horen boert ie 'm uitquote:
Mijn beste vriendin klinkt ook als een ruige bikerchick nu.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:39 schreef Ang3l het volgende:
Mijn godDanny is voor de eerste keer naar PinkPop geweest en ik heb ineens gewoon een of andere enge ruige boer aan de telefoon ineens. Waar is Danny gebleven?! Wat heb je met 'm gedaan?!
Wel gaan doen dus!quote:
Ja, da's ook een overweging. Bij welke types zou je in de smaak willen vallen?quote:En toch, als ik een "vent" zou worden dan zouden bepaalde personen hun interesse verliezen en andere die juist krijgen..dat kan ook prettig zijn.
Okayquote:
Dat is niet 1,2,3 uit te leggen zonder over mensen te gaan praten die hier niet posten.Toch wel:quote:[..]
Ja, da's ook een overweging. Bij welke types zou je in de smaak willen vallen?.
Da's wel het stereotype. Een tijdje terug had je hier zelfs "the man show", vol bier, boeren en schaarsgeklede dames...quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:39 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook geen echte vent.
Denk niet dat error dat beeld van me had iig.
Gilette, für das beste im Mann!quote:
En bij dat soort jongens/mannen zou jij in de smaak willen vallen?quote:Dat is niet 1,2,3 uit te leggen zonder over mensen te gaan praten die hier niet posten.Toch wel:
Jongens/mannen die meestal me afschrijven op uiterlijk/leeftijd en generaliseren op leeftijdsgenoten, gedrag en uiterlijkheden.
Ja.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:43 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Gilette, für das beste im Mann!
[..]
En bij dat soort jongens/mannen zou jij in de smaak willen vallen?
Dan zitten er maar een paar dingen op:quote:
Even een reminder dat ik hier straks op reageer na de bios.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:49 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Dan zitten er maar een paar dingen op:
1. ouder worden (gaat vanzelf en te snel)
2. je uiterlijk metamorfisosereren (wat is daar mis mee?)
3. gedrag aanpassen (zie voorgaande tussen-haakjes-stukje)
Ik voel me vereerd.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:51 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Even een reminder dat ik hier straks op reageer na de bios.
Ik denk dat het geen goede zaak ik als je gaat veranderen zodat je bij anderen in de smaak valt. Je moet alleen veranderen als je daardoor beter bij jezelf in de smaak valt.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:49 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Dan zitten er maar een paar dingen op:
1. ouder worden (gaat vanzelf en te snel)
2. je uiterlijk metamorfisosereren (wat is daar mis mee?)
3. gedrag aanpassen (zie voorgaande tussen-haakjes-stukje)
Ach, zolang het verder geen moeite kost en je je er niet onprettig bij voelt...quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik denk dat het geen goede zaak ik als je gaat veranderen zodat je bij anderen in de smaak valt. Je moet alleen veranderen als je daardoor beter bij jezelf in de smaak valt.
Ja, dat bedoel ik dus, je meot jezelf er prettig bij voelen. Je moet niet verplicht zijn om te veranderen.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:54 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ach, zolang het verder geen moeite kost en je je er niet onprettig bij voelt...
onder voorbehoud ben ik het daar wel mee eensquote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik dus, je meot jezelf er prettig bij voelen. Je moet niet verplicht zijn om te veranderen.
*wacht*quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:57 schreef DennisMoore het volgende:
Ik heb uitzicht op een studentenhuis waar nu twee übergeile sletjes in de keuken staan af te wassen in strakke t-shirtjes.
Ohnee, wacht.
*posten gaat*quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:59 schreef DennisMoore het volgende:
Een echte vent post natuurlijk in: Kniel *hier* voor Steven Seagal!
Er hebben zich nu twee übergeile studentjes bij de dames gevoegd. Verdere ontwikkelingen volgen we op de voet. Zal de dreft rijkelijk vloeien? Dat en meer... na ehm, nouja.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:57 schreef DennisMoore het volgende:
Ik heb uitzicht op een studentenhuis waar nu twee übergeile sletjes in de keuken staan af te wassen in strakke t-shirtjes.
Ohnee, wacht.
Ik wacht wel. En ik kijk op dit moment hoe de postbode de post verdeelt over de postbussen. wel grappig, vanaf de achterkant. *stiekem foto's maak*quote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:01 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Het was een retorisch 'wacht'....
Ohnee, wacht.
ze doen nu meer dan alleen afwassen?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:01 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Het was een retorisch 'wacht'....
Ohnee, wacht.
Nee, maar ik kan ook niet omschrijven welk beeld wel.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:39 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook geen echte vent.
Denk niet dat error dat beeld van me had iig.
Mietje.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:13 schreef error het volgende:
Nee, maar ik kan ook niet omschrijven welk beeld wel.
Braaf.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:14 schreef wonderer het volgende:
[[url=http://galleries.nietoverdrijven.com/5amerika/typisch/thumbnails/DSC06353.jpg]afbeelding][/url]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |