Teruglezen schatquote:Op donderdag 8 juni 2006 07:11 schreef Ang3l het volgende:
Was Waxxje jarig?!
En waarom meldt niemand dat dan ff op tijd op de dag zelf?!
Gefeliciteerd waxx, alsnog
IJsmeis en ik wilden ook roze.. dit is een mooi compromisquote:
Ik blijf wel gewoon zoals ik benquote:Op donderdag 8 juni 2006 10:35 schreef XMN8R het volgende:
IJsmeis en ik wilden ook roze.. dit is een mooi compromis.
Mja, maar ik wil specifiek hier, eigenlijk...quote:Op donderdag 8 juni 2006 11:53 schreef XMN8R het volgende:
Over zeven minuten is het vast wel ergens vijf uur.
Blijkbaar, al was de inferentie dat ik de tijd hier ter plaatse bedoelde natuurlijk een vrij voordehandliggende...quote:Op donderdag 8 juni 2006 11:55 schreef XMN8R het volgende:
Dan was je vraag niet duidelijk genoeg geformuleerd.
Desondanks zou ik graag hebben dat het hier spoedig 5 uur wordt.quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:00 schreef XMN8R het volgende:
Niets is vanzelfsprekend; hou altijd rekening met het onverwachtte... dat houdt het spannend.
En hij is zo trots, hequote:
JAAAAAAAAAAquote:
Hard doorwerken, dan is het snel 5 uur. Ik ben intussen even naar het strandquote:Op donderdag 8 juni 2006 12:20 schreef NathaN het volgende:Desondanks zou ik graag hebben dat het hier spoedig 5 uur wordt.
Nee jou avatar past wel bij je....grijs en saai?quote:Op donderdag 8 juni 2006 13:23 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
HAH! Ik lekker niet!
Wat een onzin, als je nu dus niet als een blinde achter de oranje massa gaat aanhollen ben je saai en grijsquote:Op donderdag 8 juni 2006 13:25 schreef davidov het volgende:
[..]
Nee jou avatar past wel bij je....grijs en saai?
Ik moest 't plaatje wel in grijswaarden omzetten omdat 't anders te groot was voor Fok. (het gebruik van subtiele kleuren vergt een uitgebreide kleurenpalet en kost dus veel geheugen).quote:Op donderdag 8 juni 2006 13:25 schreef davidov het volgende:
[..]
Nee jou avatar past wel bij je....grijs en saai?
Hm, da's niet echt een optische illusie, omdat het gewoon met de werking van je netvlies te maken heeft, terwijl een optische illusie met de werking van het interpreteren van plaatjes te maken heeft. Volgens mij.quote:Op donderdag 8 juni 2006 13:36 schreef davidov het volgende:
Over grijs-oranje-kleur gesproken:
http://www.johnsadowski.com/big_spanish_castle.html
Super vette optische illusie.
1. haal de muis van het plaatje af
2. staar 30 sec naar de stip
3. zet muis op plaatje.
(nee is geen schrik ding)
Je netvlies doet soms gekke dingen met het gevolg een optische illusie. Het kan ook echter zijn dat je hoofd er een zooitje van maakt.quote:Op donderdag 8 juni 2006 13:41 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Hm, da's niet echt een optische illusie, omdat het gewoon met de werking van je netvlies te maken heeft, terwijl een optische illusie met de werking van het interpreteren van plaatjes te maken heeft. Volgens mij.
Boter Kaas en Eierenquote:
Nou is dan dus de vraag, wie speelt er in blauw dit wk? Want je zou toch niet willen dat al die oranje supporters per ongeluk de verkeerde toejuichen.quote:Op donderdag 8 juni 2006 13:47 schreef davidov het volgende:
[..]
Je netvlies doet soms gekke dingen met het gevolg een optische illusie. Het kan ook echter zijn dat je hoofd er een zooitje van maakt.
http://www.posters.ws/images/920770/spots_optical_illusion.jpg
Dat lijkt me ook gedeeltelijk door je netvlies te komen.
Hoewel ik moet toegeven dat het op het randje zit dat kasteel, enerzijds zie je dingen die er niet zijn (optische illusie) anderzijds is het vrij simpel te verklaren door de werking van je netvlies (je netvlies went aan de oranje tint en raakt daar ongevoeliger voor, en gevoeliger voor het tegenovergestelde: blauw. Als je dan opeens grijs ziet, dan zal je oog dat aanzien voor blauw)
Nou er zijn geen landen met grijze shirtjes dus we hoeven nergens bang voor te zijn. Immers iedereen zou eerst naar Frankrijk (blauw) moeten kijken, en dan een land met grijze shirtjes om te denken dat ze oranje zien....quote:Op donderdag 8 juni 2006 13:53 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Nou is dan dus de vraag, wie speelt er in blauw dit wk? Want je zou toch niet willen dat al die oranje supporters per ongeluk de verkeerde toejuichen.
Ik heb mn maag wakker gemaaktquote:
Het is het inverse beeld wat op je netvlies staat, wat je doet vergissen met dat plaatjequote:Op donderdag 8 juni 2006 13:58 schreef davidov het volgende:
[..]
Nou er zijn geen landen met grijze shirtjes dus we hoeven nergens bang voor te zijn. Immers iedereen zou eerst naar Frankrijk (blauw) moeten kijken, en dan een land met grijze shirtjes om te denken dat ze oranje zien....
Nederland kan opgelucht ademhalen dat Oranje zo'n zeldzame kleur is.
Oranje is inverse van blauw, maar je hebt het grijze beeld nodig om het ergens op te zien. Immers als er een rode foto ipv een grijze was, dan had je een heel ander resultaat gekregen.quote:Op donderdag 8 juni 2006 14:05 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Het is het inverse beeld wat op je netvlies staat, wat je doet vergissen met dat plaatje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |