quote:
Geitenkaas?quote:
Hey alsjeblieft joh. Nu nog even wachten op de rest.quote:Op woensdag 7 juni 2006 21:36 schreef Ang3l het volgende:
K. Doe maar dan.
Je kunt niets of niemand zien, horen of lezen of het gaat over dat stomme voetbal. Over wie waar met welk been wordt opgesteld, over voetbalpools, over Duitsland en weet ik veel wat.quote:
Daar ben ik het erg mee eens. Stom WKquote:Op woensdag 7 juni 2006 22:07 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Je kunt niets of niemand zien, horen of lezen of het gaat over dat stomme voetbal. Over wie waar met welk been wordt opgesteld, over voetbalpools, over Duitsland en weet ik veel wat..
En het ergste is dat je er niet voor kunt vluchten. Naar buitenland gaan heeft geen zin, want het is een WK..
Ja op de uniquote:Op woensdag 7 juni 2006 22:05 schreef petre86 het volgende:
morgen werken tot 21u, waar moet je theateren waxx?
op de uni?
Even volhouden nog G_Equote:Op woensdag 7 juni 2006 22:07 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Je kunt niets of niemand zien, horen of lezen of het gaat over dat stomme voetbal. Over wie waar met welk been wordt opgesteld, over voetbalpools, over Duitsland en weet ik veel wat..
En het ergste is dat je er niet voor kunt vluchten. Naar buitenland gaan heeft geen zin, want het is een WK..
Nou, zing dan maar een liedje voor mij. Ik lees niks van wat jij hierboven schrijft, want dan denk ik dat ik tóch nog aandacht heb besteed aan een voetbaltoernooi dat ik van begin tot eind wil negeren zeg maar rigoureus verteld gedaan.quote:Op woensdag 7 juni 2006 22:07 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik heb hier nog niks gehoordquote:Op woensdag 7 juni 2006 22:07 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Voetbal leeft dan ook totaal niet in de VS. In de VS is het baseball, ijshockey en american footballquote:
Ik ga eens even wat voor jouw opzoeken waarvan ik vandaag dacht toen ik de Nieuwe Revu las van hey die naam die zegt mij wat maar heb je dan even een momentje Vlarp dan zal ik eens even kijken of ik de bewuste situatie ook op het Internet kan vinden maar dan moet ik daar nu wel even energie in steken dus heb je even?quote:Op woensdag 7 juni 2006 22:18 schreef Vlarp het volgende:
Damn.. ik ben nu weer 2 dagen op de fiets naar m'n werk en ik word haast hyper 's avonds thuis![]()
Doen ze wel aan MSN daar? Stond me iets bij dat Amerikanen vooral aan Yahoo Messenger en AIM doen..quote:Op woensdag 7 juni 2006 22:20 schreef wonderer het volgende:
Nou, John wil weer eens niet online komen, dus ik ga maar vast de kip snijden.
Uhuh.. leuke sporten welquote:Op woensdag 7 juni 2006 22:21 schreef Andyvie het volgende:
NASN is best wel een geinige zender, die zenden die dingen uit
Acht uur begint het.quote:Op woensdag 7 juni 2006 22:25 schreef petre86 het volgende:
[..]
nee, maar ik weet dat ze dat daar hebben, hoelaat?
Neh...quote:Op woensdag 7 juni 2006 22:28 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Alleen al om het boekje zou jij dit moeten hebben, Vlarp.
*klik*
John doet de laatste tijd helemaal nergens meer aan. Ik check af en toe de RPG chat en dan hoop ik maar dat hij er ook isquote:Op woensdag 7 juni 2006 22:21 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Doen ze wel aan MSN daar? Stond me iets bij dat Amerikanen vooral aan Yahoo Messenger en AIM doen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |