abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47984956
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 16:14 schreef leolinedance het volgende:
GIsteren zo een Bentley Cabrio gespot, zo een dus: [afbeelding]

Dát is pas een bak
Bentley Cabrio vergelijken met een Porsche Carrera GT
  woensdag 4 april 2007 @ 00:05:50 #77
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_47989044
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 22:47 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

Bentley Cabrio vergelijken met een Porsche Carrera GT
Wie vergelijkt die dan?
pi_47993907
quote:
Op woensdag 4 april 2007 00:05 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Wie vergelijkt die dan?
dan staat je post in t verkeerde topic
"The guys from Mclaren kept saying: "sounds like a spitfire", and the guys from Mercedes went: "Nein, nein, nein, sounds like a Messerschmitt", they're both wrong actually, it sounds like the god of Thunder"
  woensdag 4 april 2007 @ 21:59:27 #79
95194 SpeedyRich
doe ff normaal
pi_48022556
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 21:34 schreef SToRM81 het volgende:
Carrera GT soundcheck in Beverly Hills

Wat een fan-tas-tisch geluid. Niet normaal meer
Fantastisch is dat filmpje

ik ga de carrera GT missen
Op dinsdag 2 september 2008 22:59 schreef Danny het volgende:
sorry.
leukste topic aller tijden
Voor computergerelateerde vragen klik hier
  woensdag 4 april 2007 @ 22:04:48 #80
95194 SpeedyRich
doe ff normaal
pi_48022832
Trouwens de Enzo heeft een top van 350 en de GT 330

ff voor de duidelijkheid
Op dinsdag 2 september 2008 22:59 schreef Danny het volgende:
sorry.
leukste topic aller tijden
Voor computergerelateerde vragen klik hier
pi_48025969
quote:
Op woensdag 4 april 2007 22:04 schreef SpeedyRich het volgende:
Trouwens de Enzo heeft een top van 350 en de GT 330

ff voor de duidelijkheid
En nu?
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_48027056
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 09:19 schreef DS4 het volgende:
Ja: achterblijven.
Met zes constructeurstitels in de F1 sinds 1999, mag je er vanuit gaan dat Ferrari zondermeer in staat is om een auto te bouwen die sneller is dan een Porsche Carrera GT. Ferrari kan er natuurlijk ook weinig aan doen dat er werkelijk mensen zijn die een vluchtige blik op wat rondetijden van de Nordschleife werpen en vervolgens aan de hand van dat lijstje objectief menen te kunnen bepalen welke auto de 'snellere' is om daar vervolgens ook maar meteen een waardeoordeel aan te hechten. Dat is het manko van Porsche-adepten. Zij menen passie in cijfertjes terug te vinden. Ze snappen het gewoon niet.

Overigens is de Enzo geen circuitauto. Nooit geweest ook. Daar moet je de FXX voor hebben. Die is wel voorbehouden aan het circuit. Even een nuance op je verheerlijking van rondetijden op een circuit, terwijl zowel de CGT als de Enzo volgens mij toch echt straatwagens zijn.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
  woensdag 4 april 2007 @ 23:59:57 #83
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_48027636
quote:
Op woensdag 4 april 2007 23:45 schreef Argento het volgende:

[..]

Met zes constructeurstitels in de F1 sinds 1999, mag je er vanuit gaan dat Ferrari zondermeer in staat is om een auto te bouwen die sneller is dan een Porsche Carrera GT. Ferrari kan er natuurlijk ook weinig aan doen dat er werkelijk mensen zijn die een vluchtige blik op wat rondetijden van de Nordschleife werpen en vervolgens aan de hand van dat lijstje objectief menen te kunnen bepalen welke auto de 'snellere' is om daar vervolgens ook maar meteen een waardeoordeel aan te hechten. Dat is het manko van Porsche-adepten. Zij menen passie in cijfertjes terug te vinden. Ze snappen het gewoon niet.

Overigens is de Enzo geen circuitauto. Nooit geweest ook. Daar moet je de FXX voor hebben. Die is wel voorbehouden aan het circuit. Even een nuance op je verheerlijking van rondetijden op een circuit, terwijl zowel de CGT als de Enzo volgens mij toch echt straatwagens zijn.
Ik vind rondetijden anders genoeg zeggen hoor

En over het terugvinden van passie in cijfertjes, hier geef ik je helemaal gelijk in. Een Subaru Impreza WRX zal het op het circuit ook beter doen dan pak hem beet een V70 R of Audi S8. Maar laat ik dát nu net auto's met passie vinden

En dat geldt voor Porsche trouwens ook, wat mij betreft. Dat ze zo snel zijn is een pluspunt. Maar de passie bezitten ze (ja, meerdere types) toch ook wel, zelfs zonder die snelste tijden

Daarom is Porsche zo
  donderdag 5 april 2007 @ 01:06:36 #84
7092 Oosthoek
Homo SAABiens
pi_48029327
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 16:13 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Feit dat jij moet lachen om Lotus zegt genoeg over je onkunde. Dat je daarnaast nog een Bentley convertible post is gewoon lachwekkend. Ga lekker je bed in.
daarna schilderde ik mijn schaduw
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
  donderdag 5 april 2007 @ 01:08:35 #85
7092 Oosthoek
Homo SAABiens
pi_48029359
quote:
Op woensdag 4 april 2007 23:45 schreef Argento het volgende:

[..]

Met zes constructeurstitels in de F1 sinds 1999, mag je er vanuit gaan dat Ferrari zondermeer in staat is om een auto te bouwen die sneller is dan een Porsche Carrera GT.
Nogal een verregaande conclusie als je bedenkt dat Porsche niet deelneemt aan de F1. Waar wil je in hemelsnaam naartoe met deze uitspraak
daarna schilderde ik mijn schaduw
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
pi_48029431
quote:
Op woensdag 4 april 2007 23:59 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Ik vind rondetijden anders genoeg zeggen hoor
Porsche ontwikkelt z'n auto setup op de Nordschleife (neem ik aan) en de fabrieksauto's zullen dan waarschijnlijk ook een setup hebben die t goed doet op de Nordschleife. Net zoiets als dat Ferrari's op Mugello grondig getest worden. Om dan alleen Nordschleife tijden van productie auto's aan te houden vind ik dan nog niet alles zeggen.
  donderdag 5 april 2007 @ 02:16:21 #87
111171 Richie_Rich
Rich Industries©
pi_48030168
quote:
Op donderdag 5 april 2007 01:06 schreef Oosthoek het volgende:

[..]

Feit dat jij moet lachen om Lotus zegt genoeg over je onkunde. Dat je daarnaast nog een Bentley convertible post is gewoon lachwekkend. Ga lekker je bed in.
Juist

Exige S
Ik las dat op de Autorai een Exige S GT3 (what's in a name ) staat met 275pk
pi_48030181
Hij blijft exclusief.
pi_48032625
quote:
Op woensdag 4 april 2007 23:45 schreef Argento het volgende:

Met zes constructeurstitels in de F1 sinds 1999, mag je er vanuit gaan dat Ferrari zondermeer in staat is om een auto te bouwen die sneller is dan een Porsche Carrera GT.
Want een F1 is bijna hetzelfde als een straatauto...
quote:
Ferrari kan er natuurlijk ook weinig aan doen dat er werkelijk mensen zijn die een vluchtige blik op wat rondetijden van de Nordschleife werpen en vervolgens aan de hand van dat lijstje objectief menen te kunnen bepalen welke auto de 'snellere' is om daar vervolgens ook maar meteen een waardeoordeel aan te hechten.
De auto met de beste rondetijd is echt het snelste. Je hoeft geen Einstein te zijn om dat te bedenken. Of dacht jij dat die constructeurstitels van Ferrari zijn behaald door NIET als eerste over de streep te komen?
quote:
Dat is het manko van Porsche-adepten. Zij menen passie in cijfertjes terug te vinden. Ze snappen het gewoon niet.
Het manco van Ferrari liefhebbers is dat ze van een proletenbak houden. Het is een auto voor de show, niet voor het circuit. Ik zal het nog eens uitleggen:

Een Ferrari is als een bloedmooie pornoster. Het ziet er geweldig uit. Stiekum wil iedereen er wel een ritje in maken. Maar het ritje kan eigenlijk alleen maar tegenvallen en je wil er eigenlijk niet mee gezien worden.
quote:
Overigens is de Enzo geen circuitauto. Nooit geweest ook. Daar moet je de FXX voor hebben. Die is wel voorbehouden aan het circuit. Even een nuance op je verheerlijking van rondetijden op een circuit, terwijl zowel de CGT als de Enzo volgens mij toch echt straatwagens zijn.
In die zin heb je gelijk vwb de snelheid. In de file is de Carrera GT niets sneller dan een enzo. Maar de Porsche is wel weer beter bruikbaar op de openbare weg.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_48032701
quote:
Op donderdag 5 april 2007 01:13 schreef Jimmeh het volgende:

Porsche ontwikkelt z'n auto setup op de Nordschleife (neem ik aan) en de fabrieksauto's zullen dan waarschijnlijk ook een setup hebben die t goed doet op de Nordschleife. Net zoiets als dat Ferrari's op Mugello grondig getest worden. Om dan alleen Nordschleife tijden van productie auto's aan te houden vind ik dan nog niet alles zeggen.
Ferrari rijdt ook op de Nordschleife. En SportAuto test ook op de Hockenheimring en verhip, daar zijn de Porsches weer sneller dan de Ferrari's.

Het grote voordeel van de Ring is dat het een circuit heeft die alles in zich heeft. Alleen een auto die op alle fronten top is zal daar schitteren.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_48035091
Even naar die SportAuto tijden gekeken.

Ferrari F430 F1 1.12,7 min 7.55 min 01/06
Porsche 911 GT3 RS (997) ** 1.11,1 min 7.48 min 03/07
Porsche 911 Carrera S (997) 1.14,3 min 8.05 min 05/05

De Porsche GT3 RS staan 2 sterretjes bij omdat ie op semi slicks getest is. Zonder die semi slicks lijken me de tijden behoorlijk gelijk aan elkaar. Die F430 is ook meer straatauto afgesteld dan de GT3 RS (wat eigenlijk een circuit bak op kenteken is), dus dat Ferrari geen degelijke sportauto kan maken is gewoon onzin

Niet dat ik een echte Ferrari fan ben, maar geen ander merk met zo'n mooie race historie op Alfa Romeo en Maserati na imo. Ja en Porsche past ook zekerwete in dat rijtje.
pi_48035547
quote:
Op donderdag 5 april 2007 10:58 schreef Jimmeh het volgende:
Even naar die SportAuto tijden gekeken.

Ferrari F430 F1 1.12,7 min 7.55 min 01/06
Porsche 911 GT3 RS (997) ** 1.11,1 min 7.48 min 03/07
Porsche 911 Carrera S (997) 1.14,3 min 8.05 min 05/05

De Porsche GT3 RS staan 2 sterretjes bij omdat ie op semi slicks getest is. Zonder die semi slicks lijken me de tijden behoorlijk gelijk aan elkaar. Die F430 is ook meer straatauto afgesteld dan de GT3 RS (wat eigenlijk een circuit bak op kenteken is), dus dat Ferrari geen degelijke sportauto kan maken is gewoon onzin

Niet dat ik een echte Ferrari fan ben, maar geen ander merk met zo'n mooie race historie op Alfa Romeo en Maserati na imo. Ja en Porsche past ook zekerwete in dat rijtje.
Als deze tijden al zo dicht bij elkaar liggen zal de F430 CS die porsche van de baan af rijden lijkt me.
pi_48037325
quote:
Op donderdag 5 april 2007 10:58 schreef Jimmeh het volgende:
Even naar die SportAuto tijden gekeken.

Ferrari F430 F1 1.12,7 min 7.55 min 01/06
Porsche 911 GT3 RS (997) ** 1.11,1 min 7.48 min 03/07
Porsche 911 Carrera S (997) 1.14,3 min 8.05 min 05/05

De Porsche GT3 RS staan 2 sterretjes bij omdat ie op semi slicks getest is. Zonder die semi slicks lijken me de tijden behoorlijk gelijk aan elkaar. Die F430 is ook meer straatauto afgesteld dan de GT3 RS (wat eigenlijk een circuit bak op kenteken is), dus dat Ferrari geen degelijke sportauto kan maken is gewoon onzin
GT3 RS heeft wel veel minder vermogen dan de ferrari, en vooral bij het vals plat kan dat veel opleveren.
De 911 carrera S heeft zelfs _nog_ minder vermogen en is slechts 10 seconden langzamer. Stop er wat meer vermogen in en de ferrari blijft hopeloos achter. Voor de prijs van een ferrari kan je 2 Carrera S'en kopen. Stuur er eentje naar Ruf, laat er een compressor opzetten, en je hebt voor veel minder geld een superieure bak.
  donderdag 5 april 2007 @ 12:16:35 #94
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_48037634
quote:
Op donderdag 5 april 2007 01:06 schreef Oosthoek het volgende:

[..]

Feit dat jij moet lachen om Lotus zegt genoeg over je onkunde. Dat je daarnaast nog een Bentley convertible post is gewoon lachwekkend. Ga lekker je bed in.
Man

Ben nu eens eerlijk. Lotus pást toch ook helemaal niet in dat rijdje. Tenminste als je naar status/prijzen/motoren kijkt

Ga volgende keer wat eerder naar bed, en stap er met het goede been uit
pi_48039083
quote:
Op donderdag 5 april 2007 10:58 schreef Jimmeh het volgende:

De Porsche GT3 RS staan 2 sterretjes bij omdat ie op semi slicks getest is.
Net als de CS. Ik vergeleek dus appels met appels.
quote:
Zonder die semi slicks lijken me de tijden behoorlijk gelijk aan elkaar.
Lijken... Hoezo?
quote:
Die F430 is ook meer straatauto afgesteld dan de GT3 RS (wat eigenlijk een circuit bak op kenteken is),
Daarom vergeleek ik ook de CS...
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_48039119
quote:
Op donderdag 5 april 2007 11:14 schreef Repeat het volgende:

Als deze tijden al zo dicht bij elkaar liggen zal de F430 CS die porsche van de baan af rijden lijkt me.
Het moet allemaal nog blijken...
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  donderdag 5 april 2007 @ 13:03:39 #97
111171 Richie_Rich
Rich Industries©
pi_48039279
quote:
Op donderdag 5 april 2007 12:16 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Man

Ben nu eens eerlijk. Lotus pást toch ook helemaal niet in dat rijdje. Tenminste als je naar status/prijzen/motoren kijkt

Ga volgende keer wat eerder naar bed, en stap er met het goede been uit
Volgens mij als het om racefeel en rondetijden gaat, dan is zo'n Exige S/GT3 denk ik een knap lastige voor menig supercar
pi_48039457
quote:
Op donderdag 5 april 2007 12:08 schreef GiSaE het volgende:

[..]

GT3 RS heeft wel veel minder vermogen dan de ferrari
Ja de Ferrari heeft 75 pk meer en dat zal altijd schelen.
En de F430 is 70000 duurder dan de Carrera S (oftewel ietsje meer dan 1,5x zoveel), en dat zie je ook terug in de prestaties (, de GT3 RS is 10k goedkoper dan een F430 en de prestaties zijn zo ongeveer gelijk).
Gooi je een compressor van Ruf op je Carrera S heeft ie 80 tot 100 pk meer, dan red ie het alsnog niet bij de F430 en dan ben je nog maar 40k van de prijs van de F430 verwijdert...
  donderdag 5 april 2007 @ 13:14:47 #99
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_48039638
quote:
Op donderdag 5 april 2007 13:03 schreef Richie_Rich het volgende:

[..]

Volgens mij als het om racefeel en rondetijden gaat, dan is zo'n Exige S/GT3 denk ik een knap lastige voor menig supercar
Daar heb je gelijk in. Maar daar houdt het vergelijk dan ook wel op...

Waar op een 911 GT3 RS nog Airco, ABS, remkrachtverdeling, airbags, electrische ramen, stuurbekrachtiging, leren bekleding en nog veel meer extra's heeft (waaronder een mooi dashbord + boordcomputer), heeft een Lotus Exige S dus helemaal niks

Maja het prijsverschil: 71.000 en 173.000 euro

En de motoren: 1.8 liter turbo met 225 pk en 3.6 liter zonder turbo met 381 pk

Dus die Exige S is echt alleen maar leuk om mee te rijden op een circuit ofzo. Buiten dat lijkt het me niks, puur omdat er niks maar dan ook helemaal niks op of aan zit. Maar misschien komt dat wel omdat ik lui ben

En tsja, ik val persoonlijk gewoon 100% voor de looks van de 911. Mijn droomauto
pi_48039746
quote:
Op donderdag 5 april 2007 13:14 schreef leolinedance het volgende:
En tsja, ik val persoonlijk gewoon 100% voor de looks van de 911. Mijn droomauto
U heeft smaak.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  donderdag 5 april 2007 @ 13:18:16 #101
111171 Richie_Rich
Rich Industries©
pi_48039757
quote:
Op donderdag 5 april 2007 13:14 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Daar heb je gelijk in. Maar daar houdt het vergelijk dan ook wel op...

Waar op een 911 GT3 RS nog Airco, ABS, remkrachtverdeling, airbags, electrische ramen, stuurbekrachtiging, leren bekleding en nog veel meer extra's heeft (waaronder een mooi dashbord + boordcomputer), heeft een Lotus Exige S dus helemaal niks

Maja het prijsverschil: 71.000 en 173.000 euro

En de motoren: 1.8 liter turbo met 225 pk en 3.6 liter zonder turbo met 381 pk

Dus die Exige S is echt alleen maar leuk om mee te rijden op een circuit ofzo. Buiten dat lijkt het me niks, puur omdat er niks maar dan ook helemaal niks op of aan zit. Maar misschien komt dat wel omdat ik lui ben

En tsja, ik val persoonlijk gewoon 100% voor de looks van de 911. Mijn droomauto
Ik ben ook een 911 man hoor
Maar toch, zo'n Exige S erbij voor in het weekend
pi_48039846
quote:
Op donderdag 5 april 2007 13:09 schreef Jimmeh het volgende:

Ja de Ferrari heeft 75 pk meer en dat zal altijd schelen.
De 360 CS had ook 50 pk meer dan de GT3RS. Vermogen alleen is onvoldoende. Vandaar dat een auto waarbij alleen de motor wordt getuned zelden significant sneller wordt op het circuit (en soms zelfs langzamer!).
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_48039999
quote:
Op donderdag 5 april 2007 12:57 schreef DS4 het volgende:

[..]

Net als de CS. Ik vergeleek dus appels met appels.
[..]

Lijken... Hoezo?
[..]

Daarom vergeleek ik ook de CS...
Das nog een 360 oftewel vorige generatie en vergeleken de gewone Modena is er van de 996 lijn ook alleen maar de GT3 en Turbo sneller.

Maar goed semi slicks leveren zoveel snelheidswinst op en daarom _lijkt_ het mij dat als je die F430 F1 op semi slicks gooit makkelijk die tijd van de 997 GT3 (RS) pakt of evenaart. Nu komt Ferrari nog met de F430 CS en deze zal dat na mijn mening ook gaan doen, net als dat ze in de racerij de GT2 domineren.

Maar goed beide merken zijn dus behoorlijk aan elkaar gewaagd en dat haalt dus ook wel het argument dat Ferrari alleen maar proleten bakken bouwt onderuit.

[ Bericht 9% gewijzigd door Jimmie op 05-04-2007 13:33:05 ]
pi_48040342
quote:
Op donderdag 5 april 2007 13:24 schreef Jimmeh het volgende:

Das nog een 360 oftewel vorige generatie en vergeleken de gewone Modena is er van de 996 lijn ook alleen maar de GT3 en Turbo sneller.
Nogmaals: ik doe appelen en appelen. De 360 CS tegen de 996 GT3RS. Beiden op R-compound. En de Porsche is gewoon sneller.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  donderdag 5 april 2007 @ 13:41:44 #105
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_48040619
quote:
Op donderdag 5 april 2007 13:34 schreef DS4 het volgende:

[..]

Nogmaals: ik doe appelen en appelen. De 360 CS tegen de 996 GT3RS. Beiden op R-compound. En de Porsche is gewoon sneller.
Op de Topgear track zijn ze beide even snel (al staat de Porsche boven de Ferrari).

De Enzo verslaat de Carrera GT hier.

edit: http://www.topgear.com/content/tgonbbc2/laptimes/thestig/
pi_48040656
Hey mensen, het maakt toch geen zak uit welke auto nou een halve seconde sneller is dan de ander?

Jullie kunnen ze waarschijnlijk toch nooit veroorloven, dus waar maken jullie je zo druk om
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  donderdag 5 april 2007 @ 13:43:55 #107
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_48040700
Hier zie je trouwens ook dat de Exige S nog niet in de buurt komt van een GT3 RS
  donderdag 5 april 2007 @ 13:44:10 #108
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_48040716
quote:
Op donderdag 5 april 2007 13:42 schreef vosss het volgende:
Hey mensen, het maakt toch geen zak uit welke auto nou een halve seconde sneller is dan de ander?

Jullie kunnen ze waarschijnlijk toch nooit veroorloven, dus waar maken jullie je zo druk om
True

Al zou zo'n matige Exige S er wellicht nog wel eens in kunnen zitten, met een beetje geluk
pi_48040809
quote:
Op donderdag 5 april 2007 13:34 schreef DS4 het volgende:

[..]

Nogmaals: ik doe appelen en appelen. De 360 CS tegen de 996 GT3RS. Beiden op R-compound. En de Porsche is gewoon sneller.
Ja dat is ie, maar Ferrari boekt met de nieuwe modellen vooruitgang en Porsche blijft stil staan op dezelfde tijden.

En nogmaals: de nieuwe generatie appelen en appelen zal andersom zijn.
  donderdag 5 april 2007 @ 13:47:04 #110
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_48040817
Neem die lijst trouwens wel met een flinke korrel zout.

Een BMW 535d legt de track sneller af dan een M3
pi_48040831
Wat kost zo'n Ariel Atom eigenlijk?
Volgens mij is dat de enige redelijk betaalbare in de top 20?
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_48040861
quote:
Op donderdag 5 april 2007 13:47 schreef leolinedance het volgende:
Neem die lijst trouwens wel met een flinke korrel zout.

Een BMW 535d legt de track sneller af dan een M3
quote:
56 BMW 535d 1.31.8
57 Mazda RX8 1.31.8
58 Nissan 350Z 1.31.8
59 BMW M3 1.31.8
Sneller? 1.31.8 en 1.31.8 is volgens mij gelijk
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_48040900
quote:
Op donderdag 5 april 2007 13:47 schreef leolinedance het volgende:
Een BMW 535d legt de track sneller af dan een M3
In Engeland regent het regelmatig, iets van 1/4e van de tijden zijn met nat weer gereden.
  donderdag 5 april 2007 @ 13:52:10 #114
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_48041013
quote:
Op donderdag 5 april 2007 13:46 schreef Jimmeh het volgende:
Ja dat is ie, maar Ferrari boekt met de nieuwe modellen vooruitgang en Porsche blijft stil staan op dezelfde tijden.

En nogmaals: de nieuwe generatie appelen en appelen zal andersom zijn.


Maar ik moet zeggen; ik vind beide merken erg mooi en als ik van Porsche een model zou kiezen was het de oude Carrera RS 2.7
Erg mooi.

Mijn Porsche wordt, mocht ik ooit in de gelegenheid zijn, een 993 Turbo

  donderdag 5 april 2007 @ 13:53:20 #115
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_48041061
quote:
Op donderdag 5 april 2007 13:48 schreef vosss het volgende:

[..]


[..]

Sneller? 1.31.8 en 1.31.8 is volgens mij gelijk
Hij staat er in ieder geval wel boven in de lijst. Maar dan nog, gelijke tijden zijn toch ook niet echt normaal voor een diesel en een M3
  donderdag 5 april 2007 @ 13:54:55 #116
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_48041116
Ik denk niet dat je naar de topgear track kunt kijken als benchmark

Er is altijd discussie over wie het sneller is, maar feitelijk is het niet te testen. Condities zullen nooit gelijk zijn. Maar ik denk wel dat de meeste mensen het ermee eens zijn dat de carrera gt een behoorlijke imposante supercar is met veel aantrekkingskracht.
  donderdag 5 april 2007 @ 13:59:49 #117
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_48041291
quote:
Op donderdag 5 april 2007 13:54 schreef Fugie het volgende:
Ik denk niet dat je naar de topgear track kunt kijken als benchmark
Eerst lezen maat:
quote:
Op donderdag 5 april 2007 13:47 schreef leolinedance het volgende:
Neem die lijst trouwens wel met een flinke korrel zout.

Een BMW 535d legt de track sneller af dan een M3
quote:
Er is altijd discussie over wie het sneller is, maar feitelijk is het niet te testen. Condities zullen nooit gelijk zijn. Maar ik denk wel dat de meeste mensen het ermee eens zijn dat de carrera gt een behoorlijke imposante supercar is met veel aantrekkingskracht.
True
  donderdag 5 april 2007 @ 14:03:31 #118
111171 Richie_Rich
Rich Industries©
pi_48041438
quote:
Op donderdag 5 april 2007 13:52 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Erg mooi.

Mijn Porsche wordt, mocht ik ooit in de gelegenheid zijn, een 993 Turbo

[afbeelding]
Dat is mijn nummer 2

#1

  donderdag 5 april 2007 @ 14:05:22 #119
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_48041502
quote:
Op donderdag 5 april 2007 14:03 schreef Richie_Rich het volgende:

[..]

Dat is mijn nummer 2

#1
[afbeelding]
Ganz geil
  donderdag 5 april 2007 @ 14:06:24 #120
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_48041547
Ben ik trouwens gek als ik zeg dat ik de 996 mooier vindt dan de 997
pi_48041932
quote:
Op donderdag 5 april 2007 13:53 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Hij staat er in ieder geval wel boven in de lijst. Maar dan nog, gelijke tijden zijn toch ook niet echt normaal voor een diesel en een M3
Misschien gewoon omdat ze daar eerder (of later) mee gereden hebben?
Bovendien staat er niet bij wélke M3 ze getest hebben.
Als dat het oudste model is geweest en die diesl het nieuwste zou het prima kunnen dat die diesl net zo snel is denk ik
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_48041946
Ow, en ik vind de 996 ook mooier
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_48041952
Mijn favoriet zou de Carrera RS 2.7 zijn en dan liefst in het wit met rode striping

pi_48042135
Waarom post je de rooie dan als ik vragen mag?


De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_48042835
quote:
Op donderdag 5 april 2007 13:41 schreef leolinedance het volgende:

Op de Topgear track zijn ze beide even snel (al staat de Porsche boven de Ferrari).

De Enzo verslaat de Carrera GT hier.

edit: http://www.topgear.com/content/tgonbbc2/laptimes/thestig/
Topgear is een erg beperkt "circuit". De Koenigsegg staat bij TopGear bovenaan, maar bij SportAuto geeft deze een paar seconde toe op de Carrera GT.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_48042881
quote:
Op donderdag 5 april 2007 13:46 schreef Jimmeh het volgende:

En nogmaals: de nieuwe generatie appelen en appelen zal andersom zijn.
Nogmaals: pure speculatie.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_48042941
quote:
Op donderdag 5 april 2007 13:52 schreef leolinedance het volgende:

Mijn Porsche wordt, mocht ik ooit in de gelegenheid zijn, een 993 Turbo
Gelet op de spoilers en de kleur van de klauwen is dat een 993 Turbo S.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_48043010
quote:
Op donderdag 5 april 2007 14:03 schreef Richie_Rich het volgende:

#1
De 964 blijft toch de mooiste in mijn ogen...

Ik ben overigens bevooroordeeld.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  donderdag 5 april 2007 @ 14:54:52 #129
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_48043525
quote:
Op donderdag 5 april 2007 14:40 schreef DS4 het volgende:

[..]

Gelet op de spoilers en de kleur van de klauwen is dat een 993 Turbo S.
Het gaat mij meer om het model opzich. Maar zo'n 993 Turbo S is toch wel

Nog 1 993 dan om het af te leren

pi_48043769
quote:
Mijn Porsche wordt, mocht ik ooit in de gelegenheid zijn, een 993 Turbo

[afbeelding]
*shiver
*drool
pi_48044839
quote:
Op donderdag 5 april 2007 14:54 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Het gaat mij meer om het model opzich. Maar zo'n 993 Turbo S is toch wel

Nog 1 993 dan om het af te leren

[afbeelding]
Bij mij in het dorp staan er een aantal van die 993's te koop.
Ook nog een berg andere modellen

Klikkerdeklik
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  donderdag 5 april 2007 @ 16:17:25 #132
111171 Richie_Rich
Rich Industries©
pi_48046594
Het feit dat 993's tweedehandse duurder zijn/worden dan de 996's geeft ook wel wat aan (ok, even gechargeerd)
  donderdag 5 april 2007 @ 16:25:39 #133
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_48046925
quote:
Op donderdag 5 april 2007 15:34 schreef vosss het volgende:

[..]

Bij mij in het dorp staan er een aantal van die 993's te koop.
Ook nog een berg andere modellen

Klikkerdeklik
Plusminus 40.000 euro + verzekering en onderhoud etc. is me op dit moment nog iets te gortig helaas
pi_48047260
Voor mij ook
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_48048416
quote:
Op donderdag 5 april 2007 14:20 schreef vosss het volgende:
Waarom post je de rooie dan als ik vragen mag?

[afbeelding]
Mooiere foto dan zo'n saaie persfoto
pi_48050234
quote:
Op donderdag 5 april 2007 16:17 schreef Richie_Rich het volgende:
Het feit dat 993's tweedehandse duurder zijn/worden dan de 996's geeft ook wel wat aan (ok, even gechargeerd)
Dat geeft aan dat de 993 een beetje gehyped wordt... En het telt ook wel mee dat de 3.4 liter motor van de 996 zo langzamerhand een erg bedenkelijke naam aan het krijgen is.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  donderdag 5 april 2007 @ 18:31:44 #137
95194 SpeedyRich
doe ff normaal
pi_48051313
dit is toch een carrera GT topic of een porsche vs ferrari algemeen ?
Op dinsdag 2 september 2008 22:59 schreef Danny het volgende:
sorry.
leukste topic aller tijden
Voor computergerelateerde vragen klik hier
  donderdag 5 april 2007 @ 19:56:28 #138
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_48053981
quote:
Op donderdag 5 april 2007 18:31 schreef SpeedyRich het volgende:
dit is toch een carrera GT topic of een porsche vs ferrari algemeen ?
Het is nu meer een algemeen Porsche ( ) topic aan het worden
  donderdag 5 april 2007 @ 21:18:34 #139
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_48057362
911 fappers

Dit is toch zoveel fraaier?





Met de motor op de juiste plek
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
  donderdag 5 april 2007 @ 21:22:32 #140
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_48057561
quote:
Op donderdag 5 april 2007 21:18 schreef Paladijn het volgende:
911 fappers

Dit is toch zoveel fraaier?
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Met de motor op de juiste plek
Ook fraai
pi_48058222
Een 928 is leuk, maar ik zou toch de voorkeur geven aan een "echte" Porsche:

993rs
  donderdag 5 april 2007 @ 22:04:34 #142
111171 Richie_Rich
Rich Industries©
pi_48059291
quote:
Op donderdag 5 april 2007 17:55 schreef DS4 het volgende:

[..]

Dat geeft aan dat de 993 een beetje gehyped wordt... En het telt ook wel mee dat de 3.4 liter motor van de 996 zo langzamerhand een erg bedenkelijke naam aan het krijgen is.
Is dat niks dan die 3,4l? Over dat gehype weet ik niet, weet wel dat er véél meer 996's geproduceert zijn dan 993's
  donderdag 5 april 2007 @ 22:05:32 #143
111171 Richie_Rich
Rich Industries©
pi_48059338
quote:
Op donderdag 5 april 2007 21:38 schreef KZR het volgende:
Een 928 is leuk, maar ik zou toch de voorkeur geven aan een "echte" Porsche:
[afbeelding]
993rs
Wil je hiermee aangeven dat de 928 een "nep" Porsche is?

Kijk, als je dat nou zegt van de 914 a la, maar de 928.......... .....

Lekkere 300pk sterke V8
Ik vind em alleen te 80's, ik krijg gelijk oversized pastelpakken, wayfarers en Miami Vice op m'n netvlies
  donderdag 5 april 2007 @ 22:31:38 #144
26788 SilentRimmer
Geniet in stilte ..
pi_48060589
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 12:16 schreef DS4 het volgende:

[..]

Snelste Nordschleife tijd voor productie-auto's. 7.32 min. Hoezo nooit de snelste geweest? Hij houdt nu nog het record.

Sneller kan... De Porsche 962 wordt (als ik mij niet vergis) nog steeds door Dauer geleverd. Niet dat je dat nog als een echte productieauto kan zien, maar het is waarschijnlijk ook nu nog de snelste auto die je op kenteken kan zetten.
Donkervoort D8 RS in 7:14 (gereden door diezelfde horst saurma kerel)
pi_48060639
quote:
Op donderdag 5 april 2007 22:31 schreef SilentRimmer het volgende:

[..]

Donkervoort D8 RS in 7:14 (gereden door diezelfde horst saurma kerel)
Productie auto?
  donderdag 5 april 2007 @ 22:34:45 #146
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_48060745
quote:
Op donderdag 5 april 2007 13:52 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Erg mooi.

Mijn Porsche wordt, mocht ik ooit in de gelegenheid zijn, een 993 Turbo

[afbeelding]
993 is wel ongeveer de enige die ik wél zou willen hebben... Een zwarte...
Don't put something in your mouth unless you're happy to swallow...
©DiscoveryChannel
pi_48060770
quote:
Op donderdag 5 april 2007 21:18 schreef Paladijn het volgende:

Dit is toch zoveel fraaier?
Leuk zo'n 928. Maar veel meer GT dan sportwagen natuurlijk. Voor als ik 40+ ben... maar dan ga ik liever naar Aston Martin.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_48060794
quote:
Op donderdag 5 april 2007 22:04 schreef Richie_Rich het volgende:

Is dat niks dan die 3,4l? Over dat gehype weet ik niet, weet wel dat er véél meer 996's geproduceert zijn dan 993's
De 3.4 wil nog wel eens plof doen...
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_48060827
quote:
Op donderdag 5 april 2007 22:31 schreef SilentRimmer het volgende:

Donkervoort D8 RS in 7:14 (gereden door diezelfde horst saurma kerel)
Ies dus niet een productieauto.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_48061283
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 19:32 schreef Sterke_Yerke het volgende:
En wat was er bovendien ZO super aan deze auto?
Keramische lichtgewicht koppeling
Keramische remmen (ok die heeft Porsche wel meer maar toch supervet)
Carbon chassis !!!!

vind het echt een gaaf stukje techniek
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')