abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47984956
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 16:14 schreef leolinedance het volgende:
GIsteren zo een Bentley Cabrio gespot, zo een dus: [afbeelding]

Dát is pas een bak
Bentley Cabrio vergelijken met een Porsche Carrera GT
  woensdag 4 april 2007 @ 00:05:50 #77
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_47989044
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 22:47 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

Bentley Cabrio vergelijken met een Porsche Carrera GT
Wie vergelijkt die dan?
pi_47993907
quote:
Op woensdag 4 april 2007 00:05 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Wie vergelijkt die dan?
dan staat je post in t verkeerde topic
"The guys from Mclaren kept saying: "sounds like a spitfire", and the guys from Mercedes went: "Nein, nein, nein, sounds like a Messerschmitt", they're both wrong actually, it sounds like the god of Thunder"
  woensdag 4 april 2007 @ 21:59:27 #79
95194 SpeedyRich
doe ff normaal
pi_48022556
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 21:34 schreef SToRM81 het volgende:
Carrera GT soundcheck in Beverly Hills

Wat een fan-tas-tisch geluid. Niet normaal meer
Fantastisch is dat filmpje

ik ga de carrera GT missen
Op dinsdag 2 september 2008 22:59 schreef Danny het volgende:
sorry.
leukste topic aller tijden
Voor computergerelateerde vragen klik hier
  woensdag 4 april 2007 @ 22:04:48 #80
95194 SpeedyRich
doe ff normaal
pi_48022832
Trouwens de Enzo heeft een top van 350 en de GT 330

ff voor de duidelijkheid
Op dinsdag 2 september 2008 22:59 schreef Danny het volgende:
sorry.
leukste topic aller tijden
Voor computergerelateerde vragen klik hier
pi_48025969
quote:
Op woensdag 4 april 2007 22:04 schreef SpeedyRich het volgende:
Trouwens de Enzo heeft een top van 350 en de GT 330

ff voor de duidelijkheid
En nu?
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_48027056
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 09:19 schreef DS4 het volgende:
Ja: achterblijven.
Met zes constructeurstitels in de F1 sinds 1999, mag je er vanuit gaan dat Ferrari zondermeer in staat is om een auto te bouwen die sneller is dan een Porsche Carrera GT. Ferrari kan er natuurlijk ook weinig aan doen dat er werkelijk mensen zijn die een vluchtige blik op wat rondetijden van de Nordschleife werpen en vervolgens aan de hand van dat lijstje objectief menen te kunnen bepalen welke auto de 'snellere' is om daar vervolgens ook maar meteen een waardeoordeel aan te hechten. Dat is het manko van Porsche-adepten. Zij menen passie in cijfertjes terug te vinden. Ze snappen het gewoon niet.

Overigens is de Enzo geen circuitauto. Nooit geweest ook. Daar moet je de FXX voor hebben. Die is wel voorbehouden aan het circuit. Even een nuance op je verheerlijking van rondetijden op een circuit, terwijl zowel de CGT als de Enzo volgens mij toch echt straatwagens zijn.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
  woensdag 4 april 2007 @ 23:59:57 #83
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_48027636
quote:
Op woensdag 4 april 2007 23:45 schreef Argento het volgende:

[..]

Met zes constructeurstitels in de F1 sinds 1999, mag je er vanuit gaan dat Ferrari zondermeer in staat is om een auto te bouwen die sneller is dan een Porsche Carrera GT. Ferrari kan er natuurlijk ook weinig aan doen dat er werkelijk mensen zijn die een vluchtige blik op wat rondetijden van de Nordschleife werpen en vervolgens aan de hand van dat lijstje objectief menen te kunnen bepalen welke auto de 'snellere' is om daar vervolgens ook maar meteen een waardeoordeel aan te hechten. Dat is het manko van Porsche-adepten. Zij menen passie in cijfertjes terug te vinden. Ze snappen het gewoon niet.

Overigens is de Enzo geen circuitauto. Nooit geweest ook. Daar moet je de FXX voor hebben. Die is wel voorbehouden aan het circuit. Even een nuance op je verheerlijking van rondetijden op een circuit, terwijl zowel de CGT als de Enzo volgens mij toch echt straatwagens zijn.
Ik vind rondetijden anders genoeg zeggen hoor

En over het terugvinden van passie in cijfertjes, hier geef ik je helemaal gelijk in. Een Subaru Impreza WRX zal het op het circuit ook beter doen dan pak hem beet een V70 R of Audi S8. Maar laat ik dát nu net auto's met passie vinden

En dat geldt voor Porsche trouwens ook, wat mij betreft. Dat ze zo snel zijn is een pluspunt. Maar de passie bezitten ze (ja, meerdere types) toch ook wel, zelfs zonder die snelste tijden

Daarom is Porsche zo
  donderdag 5 april 2007 @ 01:06:36 #84
7092 Oosthoek
Homo SAABiens
pi_48029327
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 16:13 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Feit dat jij moet lachen om Lotus zegt genoeg over je onkunde. Dat je daarnaast nog een Bentley convertible post is gewoon lachwekkend. Ga lekker je bed in.
daarna schilderde ik mijn schaduw
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
  donderdag 5 april 2007 @ 01:08:35 #85
7092 Oosthoek
Homo SAABiens
pi_48029359
quote:
Op woensdag 4 april 2007 23:45 schreef Argento het volgende:

[..]

Met zes constructeurstitels in de F1 sinds 1999, mag je er vanuit gaan dat Ferrari zondermeer in staat is om een auto te bouwen die sneller is dan een Porsche Carrera GT.
Nogal een verregaande conclusie als je bedenkt dat Porsche niet deelneemt aan de F1. Waar wil je in hemelsnaam naartoe met deze uitspraak
daarna schilderde ik mijn schaduw
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
pi_48029431
quote:
Op woensdag 4 april 2007 23:59 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Ik vind rondetijden anders genoeg zeggen hoor
Porsche ontwikkelt z'n auto setup op de Nordschleife (neem ik aan) en de fabrieksauto's zullen dan waarschijnlijk ook een setup hebben die t goed doet op de Nordschleife. Net zoiets als dat Ferrari's op Mugello grondig getest worden. Om dan alleen Nordschleife tijden van productie auto's aan te houden vind ik dan nog niet alles zeggen.
  donderdag 5 april 2007 @ 02:16:21 #87
111171 Richie_Rich
Rich Industries©
pi_48030168
quote:
Op donderdag 5 april 2007 01:06 schreef Oosthoek het volgende:

[..]

Feit dat jij moet lachen om Lotus zegt genoeg over je onkunde. Dat je daarnaast nog een Bentley convertible post is gewoon lachwekkend. Ga lekker je bed in.
Juist

Exige S
Ik las dat op de Autorai een Exige S GT3 (what's in a name ) staat met 275pk
pi_48030181
Hij blijft exclusief.
pi_48032625
quote:
Op woensdag 4 april 2007 23:45 schreef Argento het volgende:

Met zes constructeurstitels in de F1 sinds 1999, mag je er vanuit gaan dat Ferrari zondermeer in staat is om een auto te bouwen die sneller is dan een Porsche Carrera GT.
Want een F1 is bijna hetzelfde als een straatauto...
quote:
Ferrari kan er natuurlijk ook weinig aan doen dat er werkelijk mensen zijn die een vluchtige blik op wat rondetijden van de Nordschleife werpen en vervolgens aan de hand van dat lijstje objectief menen te kunnen bepalen welke auto de 'snellere' is om daar vervolgens ook maar meteen een waardeoordeel aan te hechten.
De auto met de beste rondetijd is echt het snelste. Je hoeft geen Einstein te zijn om dat te bedenken. Of dacht jij dat die constructeurstitels van Ferrari zijn behaald door NIET als eerste over de streep te komen?
quote:
Dat is het manko van Porsche-adepten. Zij menen passie in cijfertjes terug te vinden. Ze snappen het gewoon niet.
Het manco van Ferrari liefhebbers is dat ze van een proletenbak houden. Het is een auto voor de show, niet voor het circuit. Ik zal het nog eens uitleggen:

Een Ferrari is als een bloedmooie pornoster. Het ziet er geweldig uit. Stiekum wil iedereen er wel een ritje in maken. Maar het ritje kan eigenlijk alleen maar tegenvallen en je wil er eigenlijk niet mee gezien worden.
quote:
Overigens is de Enzo geen circuitauto. Nooit geweest ook. Daar moet je de FXX voor hebben. Die is wel voorbehouden aan het circuit. Even een nuance op je verheerlijking van rondetijden op een circuit, terwijl zowel de CGT als de Enzo volgens mij toch echt straatwagens zijn.
In die zin heb je gelijk vwb de snelheid. In de file is de Carrera GT niets sneller dan een enzo. Maar de Porsche is wel weer beter bruikbaar op de openbare weg.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_48032701
quote:
Op donderdag 5 april 2007 01:13 schreef Jimmeh het volgende:

Porsche ontwikkelt z'n auto setup op de Nordschleife (neem ik aan) en de fabrieksauto's zullen dan waarschijnlijk ook een setup hebben die t goed doet op de Nordschleife. Net zoiets als dat Ferrari's op Mugello grondig getest worden. Om dan alleen Nordschleife tijden van productie auto's aan te houden vind ik dan nog niet alles zeggen.
Ferrari rijdt ook op de Nordschleife. En SportAuto test ook op de Hockenheimring en verhip, daar zijn de Porsches weer sneller dan de Ferrari's.

Het grote voordeel van de Ring is dat het een circuit heeft die alles in zich heeft. Alleen een auto die op alle fronten top is zal daar schitteren.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_48035091
Even naar die SportAuto tijden gekeken.

Ferrari F430 F1 1.12,7 min 7.55 min 01/06
Porsche 911 GT3 RS (997) ** 1.11,1 min 7.48 min 03/07
Porsche 911 Carrera S (997) 1.14,3 min 8.05 min 05/05

De Porsche GT3 RS staan 2 sterretjes bij omdat ie op semi slicks getest is. Zonder die semi slicks lijken me de tijden behoorlijk gelijk aan elkaar. Die F430 is ook meer straatauto afgesteld dan de GT3 RS (wat eigenlijk een circuit bak op kenteken is), dus dat Ferrari geen degelijke sportauto kan maken is gewoon onzin

Niet dat ik een echte Ferrari fan ben, maar geen ander merk met zo'n mooie race historie op Alfa Romeo en Maserati na imo. Ja en Porsche past ook zekerwete in dat rijtje.
pi_48035547
quote:
Op donderdag 5 april 2007 10:58 schreef Jimmeh het volgende:
Even naar die SportAuto tijden gekeken.

Ferrari F430 F1 1.12,7 min 7.55 min 01/06
Porsche 911 GT3 RS (997) ** 1.11,1 min 7.48 min 03/07
Porsche 911 Carrera S (997) 1.14,3 min 8.05 min 05/05

De Porsche GT3 RS staan 2 sterretjes bij omdat ie op semi slicks getest is. Zonder die semi slicks lijken me de tijden behoorlijk gelijk aan elkaar. Die F430 is ook meer straatauto afgesteld dan de GT3 RS (wat eigenlijk een circuit bak op kenteken is), dus dat Ferrari geen degelijke sportauto kan maken is gewoon onzin

Niet dat ik een echte Ferrari fan ben, maar geen ander merk met zo'n mooie race historie op Alfa Romeo en Maserati na imo. Ja en Porsche past ook zekerwete in dat rijtje.
Als deze tijden al zo dicht bij elkaar liggen zal de F430 CS die porsche van de baan af rijden lijkt me.
pi_48037325
quote:
Op donderdag 5 april 2007 10:58 schreef Jimmeh het volgende:
Even naar die SportAuto tijden gekeken.

Ferrari F430 F1 1.12,7 min 7.55 min 01/06
Porsche 911 GT3 RS (997) ** 1.11,1 min 7.48 min 03/07
Porsche 911 Carrera S (997) 1.14,3 min 8.05 min 05/05

De Porsche GT3 RS staan 2 sterretjes bij omdat ie op semi slicks getest is. Zonder die semi slicks lijken me de tijden behoorlijk gelijk aan elkaar. Die F430 is ook meer straatauto afgesteld dan de GT3 RS (wat eigenlijk een circuit bak op kenteken is), dus dat Ferrari geen degelijke sportauto kan maken is gewoon onzin
GT3 RS heeft wel veel minder vermogen dan de ferrari, en vooral bij het vals plat kan dat veel opleveren.
De 911 carrera S heeft zelfs _nog_ minder vermogen en is slechts 10 seconden langzamer. Stop er wat meer vermogen in en de ferrari blijft hopeloos achter. Voor de prijs van een ferrari kan je 2 Carrera S'en kopen. Stuur er eentje naar Ruf, laat er een compressor opzetten, en je hebt voor veel minder geld een superieure bak.
  donderdag 5 april 2007 @ 12:16:35 #94
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_48037634
quote:
Op donderdag 5 april 2007 01:06 schreef Oosthoek het volgende:

[..]

Feit dat jij moet lachen om Lotus zegt genoeg over je onkunde. Dat je daarnaast nog een Bentley convertible post is gewoon lachwekkend. Ga lekker je bed in.
Man

Ben nu eens eerlijk. Lotus pást toch ook helemaal niet in dat rijdje. Tenminste als je naar status/prijzen/motoren kijkt

Ga volgende keer wat eerder naar bed, en stap er met het goede been uit
pi_48039083
quote:
Op donderdag 5 april 2007 10:58 schreef Jimmeh het volgende:

De Porsche GT3 RS staan 2 sterretjes bij omdat ie op semi slicks getest is.
Net als de CS. Ik vergeleek dus appels met appels.
quote:
Zonder die semi slicks lijken me de tijden behoorlijk gelijk aan elkaar.
Lijken... Hoezo?
quote:
Die F430 is ook meer straatauto afgesteld dan de GT3 RS (wat eigenlijk een circuit bak op kenteken is),
Daarom vergeleek ik ook de CS...
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_48039119
quote:
Op donderdag 5 april 2007 11:14 schreef Repeat het volgende:

Als deze tijden al zo dicht bij elkaar liggen zal de F430 CS die porsche van de baan af rijden lijkt me.
Het moet allemaal nog blijken...
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  donderdag 5 april 2007 @ 13:03:39 #97
111171 Richie_Rich
Rich Industries©
pi_48039279
quote:
Op donderdag 5 april 2007 12:16 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Man

Ben nu eens eerlijk. Lotus pást toch ook helemaal niet in dat rijdje. Tenminste als je naar status/prijzen/motoren kijkt

Ga volgende keer wat eerder naar bed, en stap er met het goede been uit
Volgens mij als het om racefeel en rondetijden gaat, dan is zo'n Exige S/GT3 denk ik een knap lastige voor menig supercar
pi_48039457
quote:
Op donderdag 5 april 2007 12:08 schreef GiSaE het volgende:

[..]

GT3 RS heeft wel veel minder vermogen dan de ferrari
Ja de Ferrari heeft 75 pk meer en dat zal altijd schelen.
En de F430 is 70000 duurder dan de Carrera S (oftewel ietsje meer dan 1,5x zoveel), en dat zie je ook terug in de prestaties (, de GT3 RS is 10k goedkoper dan een F430 en de prestaties zijn zo ongeveer gelijk).
Gooi je een compressor van Ruf op je Carrera S heeft ie 80 tot 100 pk meer, dan red ie het alsnog niet bij de F430 en dan ben je nog maar 40k van de prijs van de F430 verwijdert...
  donderdag 5 april 2007 @ 13:14:47 #99
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_48039638
quote:
Op donderdag 5 april 2007 13:03 schreef Richie_Rich het volgende:

[..]

Volgens mij als het om racefeel en rondetijden gaat, dan is zo'n Exige S/GT3 denk ik een knap lastige voor menig supercar
Daar heb je gelijk in. Maar daar houdt het vergelijk dan ook wel op...

Waar op een 911 GT3 RS nog Airco, ABS, remkrachtverdeling, airbags, electrische ramen, stuurbekrachtiging, leren bekleding en nog veel meer extra's heeft (waaronder een mooi dashbord + boordcomputer), heeft een Lotus Exige S dus helemaal niks

Maja het prijsverschil: 71.000 en 173.000 euro

En de motoren: 1.8 liter turbo met 225 pk en 3.6 liter zonder turbo met 381 pk

Dus die Exige S is echt alleen maar leuk om mee te rijden op een circuit ofzo. Buiten dat lijkt het me niks, puur omdat er niks maar dan ook helemaal niks op of aan zit. Maar misschien komt dat wel omdat ik lui ben

En tsja, ik val persoonlijk gewoon 100% voor de looks van de 911. Mijn droomauto
pi_48039746
quote:
Op donderdag 5 april 2007 13:14 schreef leolinedance het volgende:
En tsja, ik val persoonlijk gewoon 100% voor de looks van de 911. Mijn droomauto
U heeft smaak.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')