abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38626767
Topicje voor de toekomstige papa's hier. Werd wel eens tijd, dacht ik zo. Persoonlijk heb ik nog tot 17 augustus, tenminste, als de verloskundige goed kan rekenen en de kleine zich eraan houdt.

Eerste frustratie (hebben we dat maar gehad): die babydozen. . Voor een pakje vochtige zakdoeken en een anti-lekbeker worden je complete persoonlijke gegegevens ten grabbel gegooid aan enge bedrijven als de Kruidvat en Prenatal. Je kunt de eerstkomende 25 jaar niet meer eten zonder minstens drie keer gestoord te worden door telemarketeers, maar hey, die fopspeen heb je maar mooi in de pocket!

Nouja. Het is ook wel leuk hoor. Vooral het voelen en zien bewegen (en nee, grapjes mbt Alien worden kennelijk niet op prijs gesteld).

Maar wat me nog het meest verbaast heeft het afgelopen half jaar is de enorme business die Baby heet. Kinderwagens die met 750 euro een koopje heten te zijn (dat zijn 2 XBOX-en 360 heren), een babykamer die met 2.500 euro toch echt niet voor lager weg kan en het meisje van de Prenatal dat alleen de eerste 3 keer leuk was.

Er is zelfs een tijdschrift voor ons: http://www.papawieanders.nl/magazine/wie_is_papa/ .

Nou goed, wie volgt in dit vrouwenfort dat OUD heet?
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  woensdag 7 juni 2006 @ 15:27:11 #2
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_38626874
Die laatste kon ik echt niet vinden, en die andere gaan meer over papa's die al papa's zijn.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
  Admin woensdag 7 juni 2006 @ 15:31:03 #4
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_38626922
quote:
Oldbies zoeken nooit
Daar zijn we oldbie voor!
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_38626993
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 15:31 schreef yvonne het volgende:

[..]

Oldbies zoeken nooit
Daar zijn we oldbie voor!
Dat, dus!

En nu on-topic. .
pi_38627121
Ohja, 1 woord: zwangerschapsyoga.
pi_38627209
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 15:23 schreef Jarno het volgende:
Topicje voor de toekomstige papa's hier. Werd wel eens tijd, dacht ik zo. Persoonlijk heb ik nog tot 17 augustus, tenminste, als de verloskundige goed kan rekenen en de kleine zich eraan houdt.
Dat is nou toevallig ook de datum dat mijn vriendin uitgeteld is. De laatste loodjes zullen we maar zeggen...
quote:
Eerste frustratie (hebben we dat maar gehad): die babydozen. . Voor een pakje vochtige zakdoeken en een anti-lekbeker worden je complete persoonlijke gegegevens ten grabbel gegooid aan enge bedrijven als de Kruidvat en Prenatal. Je kunt de eerstkomende 25 jaar niet meer eten zonder minstens drie keer gestoord te worden door telemarketeers, maar hey, die fopspeen heb je maar mooi in de pocket!
Mijn vriendin is ook van het type overal aanmelden en die "gratis" dozen ophalen. En ja de eerste telefoontjes hebben we ook al gehad ja.
quote:
Nouja. Het is ook wel leuk hoor. Vooral het voelen en zien bewegen (en nee, grapjes mbt Alien worden kennelijk niet op prijs gesteld).
Hahahah moest hier wel om lachen. Gelukkig maakte mijn vriendin zelf die Alien grap...
quote:
Maar wat me nog het meest verbaast heeft het afgelopen half jaar is de enorme business die Baby heet. Kinderwagens die met 750 euro een koopje heten te zijn (dat zijn 2 XBOX-en 360 heren), een babykamer die met 2.500 euro toch echt niet voor lager weg kan en het meisje van de Prenatal dat alleen de eerste 3 keer leuk was.
Gelukkig had mijn vriendin nog het meeste. Maar je hebt gelijk die prijzen zijn gigantisch. Maar wat wil je. Je hebt het allemaal nodig en mensen zijn blijkbaar bereid om het te betalen.

Mijn schoonouders wilden perse de kinderwagen betalen. We hebben uiteindelijk toch maar voor een "goedkoper" model van 450 euro gekozen. Was eea minder bekend merk maar hij was prettiger in de handeling dan menige 750+ wagen.
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
  Admin woensdag 7 juni 2006 @ 15:56:22 #8
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_38627549
Jarno, leesvoer:
Van de vrouwen, voor Boebiedoe, ter ondersteuning!
er zijn nog 2 delen, het kon jammer genoeg niet hier ivm tere zieltjes en "oh foei wat grof"
Edoch, alles is waar, geschreven door ervaren moeders.

Een tip, stel nu paal en perk anders ben je veroordeeld tot de eerste 12 jaar, zeker tot na de basisschool dus, "zo'n vader"te zijn.
Je kent ze wel..
Ook al geen grap.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_38627840
Al die 'enge' verhalen doen me echt helemaal niks, y. Daar ben ik echt veel te nuchter voor. Daarnaast, we hebben 2 katten, wat denk je dat die onderkotsen, kapot maken en weet ik veel wat. Ik schep 2 x per dag een kattenbak leeg, ben wel wat gewend.
pi_38628249
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 16:06 schreef Jarno het volgende:
Al die 'enge' verhalen doen me echt helemaal niks, y. Daar ben ik echt veel te nuchter voor. Daarnaast, we hebben 2 katten, wat denk je dat die onderkotsen, kapot maken en weet ik veel wat. Ik schep 2 x per dag een kattenbak leeg, ben wel wat gewend.
Oh jij bent ook al de pineut... wij krijgen over 2 weken een katje en ik mag me ook al wagen aan de bak schoon maken. Schijnt iets te zijn met eea waar zwangere vrouwen niet tegen kunnen of mogen.
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
pi_38628342
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 16:23 schreef FrankV34 het volgende:

[..]

Oh jij bent ook al de pineut... wij krijgen over 2 weken een katje en ik mag me ook al wagen aan de bak schoon maken. Schijnt iets te zijn met eea waar zwangere vrouwen niet tegen kunnen of mogen.
Dat is iig de smoes, Frank.
pi_38628456
quote:
Maar wat me nog het meest verbaast heeft het afgelopen half jaar is de enorme business die Baby heet. Kinderwagens die met 750 euro een koopje heten te zijn (dat zijn 2 XBOX-en 360 heren),
!

Ik blijf maar single
  woensdag 7 juni 2006 @ 16:29:31 #13
149860 Liopleurodon
voorwereldlijk guppie
pi_38628482
Bedankt voor die topic-link Yvonne.
Het eerste Fok!-topic wat ik niet verder durfde te lezen
De eerste verschijnselen zijn er al, de rest durf ik nog niet voor te stellen
  woensdag 7 juni 2006 @ 19:10:43 #14
24188 Belana
kloon van belana
pi_38633572
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 15:56 schreef yvonne het volgende:

er zijn nog 2 delen, het kon jammer genoeg niet hier ivm tere zieltjes en "oh foei wat grof"
waar slaat dat nou weer op?
stormy waters...
sailin'
  Jubileum moderator woensdag 7 juni 2006 @ 20:07:18 #15
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_38635359
Dat is een garpje Belana
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  Jubileum moderator woensdag 7 juni 2006 @ 20:10:23 #16
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_38635424
Jarno!
*netjes voetjes veegt*
*handje schudt*
*klein je geeft*

Er zijn ook papa pakketten hoor alleen zijn ze niet gratis.

Met oa een stressballetje en anti-wallen creme
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_38635443
Hahahahaha, briljant! .
pi_38637048
Ha, van www.ikvader.nl Alleen weet ik zeker dat m'n man daar toch niets aan vindt, anders was 't nog iets voor vaderdag geweest
  woensdag 7 juni 2006 @ 23:01:33 #19
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_38639790
De merchandise is echt verschrikkelijk (maar, het is gratis )
Verder kun je inderdaad je complete spaarrekening (eigenlijk 2e hypotheek) spenderen aan wat babyspulletjes... (verschrikkelijk hoe duur sommige spullen zijn).

Maar goed, de kleine is er en ach, wat moet je anders met je geld doen..
"ooit geweten wat je allemaal met de beugel van een Grolsch flesje kan doen???"
  donderdag 8 juni 2006 @ 11:43:43 #20
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_38650669
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 15:37 schreef Jarno het volgende:
Ohja, 1 woord: zwangerschapsyoga.
Het is geen verplichting hoor, net zoals een puf cursus niet verplicht is. Gewoon 'altijd is kortjakje ziek' puffen en je hebt de hele curus onder de knie. Maar niet het verplichte 'vader moet meepuffen en staat compleet voor lul voor de groep, terwijl andere vaders ook de neiging hebben om heel hard weg te rennen'

De zwangerschap verliep hier prima zonder tussenkomst van bemoeizuchte mensen die ons wel even zouden vertellen hoe we het moeten gaan doen.
I'm getting too old for this....
  vrijdag 9 juni 2006 @ 08:20:52 #21
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_38682334
quote:
.... een babykamer die met 2.500 euro toch echt niet voor lager weg kan .......
Gelukkig heb ik nog tijd zat maar de babykamer is er al wel voor maar 150,= euro
Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
pi_38682400
Jarno , je geeft in totaal dus meer uit dan 1 high end systeem en 2 xboxen 360 !
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  vrijdag 9 juni 2006 @ 08:33:57 #23
1762 YPPY
Yppiaans
pi_38682480
Echt niet. Daar ben ik ook nog bij.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 9 juni 2006 @ 09:03:19 #24
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_38683086
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 15:56 schreef yvonne het volgende:

FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 9 juni 2006 @ 09:03:51 #25
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_38683102
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 16:06 schreef Jarno het volgende:
Geloof me... je bent NIETS gewend.
pi_38683124
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 09:03 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Jij hebt gewoon hele vrouwelijke kanten, Swetsje.
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
  zaterdag 10 juni 2006 @ 23:37:45 #27
27285 Arma_Angelus
Blashyrkh We Ride
pi_38737686
ah. hier moet ik dus zijn. 9 november ben ik aan de beurt...
Ride for vengeance | Tons of Tattoos | Tattoopedia
  zondag 11 juni 2006 @ 06:07:59 #28
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_38741995
OMG, waarom ben ik nou zo gek!!!!

De minder leuke dingen
Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
pi_39715891
Schop.

Bijna toe aan de laatste loodjes. Vrijdag de kinderwagen/wandelwagen/autostoel-combi in huis gehaald, kortom, papa is weer failliet. Achja. Babykamer is klaar, zelfs de schilderijtjes en de lamp hangen nu op hun plek, net echt zo.

Verder kan ik me nog niet zo goed voorstellen hoe we er over een maand, anderhalve maand bij zitten. Het lijkt alsof we bezig zijn met dingen die ineen verre toekomst pas gaan gebeuren. .

Maar goed, van de week toch maar eens de DV-cam op gaan zoeken en oppoetsen. .
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 11 juli 2006 @ 10:41:28 #30
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_39716164
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 10:31 schreef Jarno het volgende:

Verder kan ik me nog niet zo goed voorstellen hoe we er over een maand, anderhalve maand bij zitten.
Wakker...
pi_39716385
Ohja, nog 1 klusje, het bed moet nog omhoog. Dat mocht op bierkratten he? .
  dinsdag 11 juli 2006 @ 10:53:45 #32
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_39716463
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 10:50 schreef Jarno het volgende:
Dat wordt doordrinken
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_39716516
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 10:53 schreef m@x het volgende:

[..]

Dat wordt doordrinken
Hatsjee. Nu nog een airco op de slaapkamer en we hebben live koud bier tijdens de bevalling.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 11 juli 2006 @ 10:55:20 #34
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_39716518
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 10:50 schreef Jarno het volgende:
Weet je hoeveel bloed en smerigheid er met zo'n bevalling vrij komt?
Ik zou maar gewoon in het ziekenhuis bevallen
pi_39716565
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 10:55 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Weet je hoeveel bloed en smerigheid er met zo'n bevalling vrij komt?
Ik zou maar gewoon in het ziekenhuis bevallen
Ik ben ook helemaal voor, maar kennelijk is het magisch en mooi om thuis te bevallen. (Terwijl ik een ziekenhuis echt om de hoek heb he, als de weeën beginnen kunnen we nog exact 385 heen en weer lopen, maar goed).

Nederland. Zucht.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 11 juli 2006 @ 10:58:27 #36
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_39716593
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 10:57 schreef Jarno het volgende:

[..]

Ik ben ook helemaal voor, maar kennelijk is het magisch en mooi om thuis te bevallen. (Terwijl ik een ziekenhuis echt om de hoek heb he, als de weeën beginnen kunnen we nog exact 385 heen en weer lopen, maar goed).

Nederland. Zucht.
Tja, het kost wat meer
  dinsdag 11 juli 2006 @ 10:59:03 #37
45621 Suzanna
Mama van...
pi_39716609
Weet je wie die bloederige smerigheid opruimen? De kraamverzorgsters! Dus ik zou lekker thuis bevallen

Oh ja, en bierkratten mag, maar van die klossen voor onder je bed kun je gratis lenen bij de thuiszorg. Zijn een stuk steviger, wij zijn door bierkratjes heengezakt (en we zijn niet eens moddervet ofzo... )... als je bed redelijk zwaar is kun je echt beter die klossen hebben.
pi_39716633
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 10:58 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Tja, het kost wat meer
Mwoch, ik vraag me af wat die hele kermis van het thuisbevallen nu kost eigenlijk.
  dinsdag 11 juli 2006 @ 11:09:44 #39
3142 m@x
pi_39716894
In totaal incl. de standaardcontroles van de verloskundige was het bij ons ongeveer 1300 euro.
  dinsdag 11 juli 2006 @ 11:27:09 #40
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_39717414
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 10:58 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Tja, het kost wat meer
het ziekenhuis hier was overgegaan op een nieuw administratiesysteem.. Ik kreeg een rekening van EUR 52.000,00

en ja, natuurlijk was dit een foutje.. ziekenfonds mag me wel dankbaar zijn dat ik het heb opgemerkt in de vergoedingenlijst
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_39717561
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 11:09 schreef m@x het volgende:
In totaal incl. de standaardcontroles van de verloskundige was het bij ons ongeveer 1300 euro.
Nouja, ik wil er verder ook geen centenkwestie van maken want dat zal me verder een rotzorg wezen, maar die hele magie omtrent een sprookjesachtige thuisbevalling wordt wel eens overdreven denk ik.
  dinsdag 11 juli 2006 @ 11:36:13 #42
27285 Arma_Angelus
Blashyrkh We Ride
pi_39717667
wij hebben alle troep al, maeten alleen de babykamer nog maken, maar we hebben nog tot november, dus dat scheelt.

en er moet nog een DV cam gekocht worden om het bloederige spectakel op te nemen.
pi_39717707
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 11:36 schreef Arma_Angelus het volgende:
wij hebben alle troep al, maeten alleen de babykamer nog maken, maar we hebben nog tot november, dus dat scheelt.

en er moet nog een DV cam gekocht worden om het bloederige spectakel op te nemen.
Nou, het spektakel zelf sla ik even over, ik heb zelfs instructies om te wachten met foto's totdat beide weer schoon en opgepoetst zijn. .
  dinsdag 11 juli 2006 @ 11:59:45 #44
3142 m@x
pi_39718359
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 11:32 schreef Jarno het volgende:

[..]

Nouja, ik wil er verder ook geen centenkwestie van maken want dat zal me verder een rotzorg wezen, maar die hele magie omtrent een sprookjesachtige thuisbevalling wordt wel eens overdreven denk ik.
Sprookjesachtig was het zeker niet, eerder pijnlijk en bloederig. Maar goed, dat is een ziekenhuisbevalling in weze ook. Bovendien moet je het eerste stuk toch vaak thuis doen en mag je je pas met een bepaalde hoeveelheid ontsluiting bij het ziekenhuis melden.

Mochten wij ooit voor een tweede gaan dan kies ik toch weer voor een thuisbevalling. Lekker in je eigen bed, onder je eigen douche, etc. Mochten er commplicaties zijn dan is het weer een ander verhaal natuurlijk.
pi_39718418
kan je een vluchtende verwekker eigenlijk wel vader noemen?
mama van Myrddin
pi_39718453
Ach ik heb er ook nog geen ervaring mee, dus ik kan alleen maar praten vanuit wat ik van denk te weten (en dat is gezien mijn gebrek aan praktijkervaring niet zo heel veel nee) en voorlopig vind ik het much ado about nothing. Prima dat mensen thuis bevallen, maar dat je de keuze gewoon niet hebt irriteert me meer eigenlijk. Er wordt gedicteerd dat thuisbevallen zooooooo enig is, en daar moet je het mee doen. Waarom mensen niet de keuze geven?
  dinsdag 11 juli 2006 @ 12:05:52 #47
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_39718523
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 12:01 schreef Misticle_lightning het volgende:
Dat is toch helemaal aan jezelf? Als jij het een vader vindt dan is het dat, zo niet dan niet...
Officieel is het de vader denk ik.
  dinsdag 11 juli 2006 @ 13:00:15 #48
27285 Arma_Angelus
Blashyrkh We Ride
pi_39720055
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 11:37 schreef Jarno het volgende:

[..]

Nou, het spektakel zelf sla ik even over, ik heb zelfs instructies om te wachten met foto's totdat beide weer schoon en opgepoetst zijn. .
dat is ook mijn plan van aanpak, maar de ervaring heeft geleerd dat ik geen zwangere vrouwen meer tegenspreek (nouja...) Ik verwacht ook nog wel orders mbt het filmen
  dinsdag 11 juli 2006 @ 13:01:26 #49
27285 Arma_Angelus
Blashyrkh We Ride
pi_39720087
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 12:05 schreef Brighteyes het volgende:
Dat is toch helemaal aan jezelf? Als jij het een vader vindt dan is het dat, zo niet dan niet...
Officieel is het de vader denk ik.
ik denk dat het officieel pas de vader is als hij het erkend. lijkt me prima vraag in een ander topic overigens.
  dinsdag 11 juli 2006 @ 13:35:29 #50
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_39721099
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 12:01 schreef Misticle_lightning het volgende:
Of spermacel tenminste zo noem ik de mijne
  dinsdag 11 juli 2006 @ 13:36:46 #51
3142 m@x
pi_39721134
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 13:35 schreef Rottdog het volgende:

[..]

Of spermacel tenminste zo noem ik de mijne
Zaaddonor
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 11 juli 2006 @ 14:11:34 #52
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_39722335
Wat doet die discussie over niet aanwezige vaders in dit topic?
pi_39722766
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 14:11 schreef Swetsenegger het volgende:
Wat doet die discussie over niet aanwezige vaders in dit topic?
Ik weet het niet!
pi_39725200
Okay, dan weer iets waar ík dan weer over in kan zitten: flitslicht. Ik heb zo'n superduperultraexterne flitser op m'n fototoestel zitten, en die produceert best wel een heftige flits. Kan dat kwaad bij netgeborene? Ik bedoel, die oogjes enzo? Of zal ik maar zoveel mogelijk proberen te bouncen via het plafond enzo?

Dat zijn dan weer van die nuttige mannenvragen he? .
  dinsdag 11 juli 2006 @ 15:53:14 #55
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_39725397
Die is er ook niet meer. Het gaat nu gewoon on topic toch?
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 11 juli 2006 @ 16:05:17 #56
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_39725752
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 15:47 schreef Jarno het volgende:
Okay, dan weer iets waar ík dan weer over in kan zitten: flitslicht. Ik heb zo'n superduperultraexterne flitser op m'n fototoestel zitten, en die produceert best wel een heftige flits. Kan dat kwaad bij netgeborene? Ik bedoel, die oogjes enzo? Of zal ik maar zoveel mogelijk proberen te bouncen via het plafond enzo?

Dat zijn dan weer van die nuttige mannenvragen he? .
Een echte man heeft natuurlijk gewon een zeer lichtgevoelige lens en hoeft niet te flitsen
pi_39725834
Dus wat je eigenlijk wilt zeggen is dat je een bevalling echt niet in kunt gaan zonder een knappe f1.2 L lens ofzo, Swets? Kijk, dit hoor je dan weer niet op die pufcursussen he.
  dinsdag 11 juli 2006 @ 16:54:26 #58
27285 Arma_Angelus
Blashyrkh We Ride
pi_39726040
now we are talking
  dinsdag 11 juli 2006 @ 16:57:08 #59
3011 E.T.
pi_39726065
Vergeet het grote zoombereik niet, Jarno!! Zeker als ze een paar maanden oud zijn is het een kwestie van direct knippen als ze wat leuks doen, en meestal is dat als jij aan de andere kant van de kamer bent en die kleintjes zich onbespied wanen

hier ook maar op lijstje zet
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 11 juli 2006 @ 19:17:40 #60
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_39730150
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 16:23 schreef Jarno het volgende:
Dus wat je eigenlijk wilt zeggen is dat je een bevalling echt niet in kunt gaan zonder een knappe f1.2 L lens ofzo, Swets? Kijk, dit hoor je dan weer niet op die pufcursussen he.
Sowieso kan je geen bevalling ingaan zonder een DSLR Jarno .
  dinsdag 11 juli 2006 @ 19:19:28 #61
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_39730224
Swets heeft gewoon de mazzel dat ET net zo op knopjes geilt als hij!
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 11 juli 2006 @ 19:23:01 #62
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_39730358
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 19:19 schreef Brighteyes het volgende:
Swets heeft gewoon de mazzel dat ET net zo op knopjes geilt als hij!
Ik heb een coole chick. 'Koop die Apple powerbook maar lieverd'
pi_39730516
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 19:23 schreef Swetsenegger het volgende:

Ik heb een coole chick. 'Koop die Apple powerbook maar lieverd'
Dat zegt mijn man nou nooit tegen me
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 11 juli 2006 @ 19:28:25 #64
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_39730556
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 19:27 schreef snoopy het volgende:

[..]

Dat zegt mijn man nou nooit tegen me
Misschien is DAT het verschil. Hier zeg ik het ook tegen E.T.
pi_39730577
Dat zal het wezen!
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  dinsdag 11 juli 2006 @ 19:37:44 #66
3011 E.T.
pi_39730878
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 19:17 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Sowieso kan je geen bevalling ingaan zonder een DSLR Jarno .
Die heeft ie al
pi_39736572
Vaders de vergeten doelgroep? Mijn ongeboren kind zul je bedoelen Shaolief vandaag: Oh ja, jij bent natuurlijk weer zwanger enzo
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_39743818
Yeah yeah, on-topic. Wat doen al die moeders in mijn topic?!
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 12 juli 2006 @ 08:17:45 #69
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_39743935
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 08:00 schreef Jarno het volgende:
Yeah yeah, on-topic. Wat doen al die moeders in mijn topic?!
Typisch vrouwen he...
nagnagnag
pi_39743942
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 08:17 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Typisch vrouwen he...
nagnagnag
Voor je het weet gaat het hier weer over cervixproppen en zoogkompressen enzo. .
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 12 juli 2006 @ 08:20:13 #71
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_39743953
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 08:18 schreef Jarno het volgende:

[..]

Voor je het weet gaat het hier weer over cervixproppen en zoogkompressen enzo. .
Ja alsof die bevalling en zwangerschap het belangrijkste is van een kind
Het gaat natuurlijk om de leuke nieuwe spullen die je moet aanschaffen om dat product goed in de markt te zetten.
pi_39743980
Vergeet de console's, racebanen, mecanodozen en technisch lego niet in het geval van een jongen, Swets.

.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 12 juli 2006 @ 08:43:26 #73
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_39744205
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 08:23 schreef Jarno het volgende:
Vergeet de console's, racebanen, mecanodozen en technisch lego niet in het geval van een jongen, Swets.

.
Weet je dat kinderen er tot een jaar of 3 geen flauw benul van hebben of ze jongen dan wel meisje zijn en OVERAL mee spelen
Het zijn de ouders die gaan sturen.

Dus het geslacht is slechts een marginale overweging Jarno.
pi_39744223
Dus een XBOX 360 is sowieso een te verdedigen aanschaf. Check.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 12 juli 2006 @ 08:59:41 #75
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_39744428
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 08:44 schreef Jarno het volgende:
Dus een XBOX 360 is sowieso een te verdedigen aanschaf. Check.
Precies, zo ben ik aan mijn psp gekomen.
En de core edition heeft dat kind niets aan natuurlijk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')