Zaaddonorquote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:35 schreef Rottdog het volgende:
[..]
Of spermaceltenminste zo noem ik de mijne
Ik weet het niet!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:11 schreef Swetsenegger het volgende:
Wat doet die discussie over niet aanwezige vaders in dit topic?
Een echte man heeft natuurlijk gewon een zeer lichtgevoelige lens en hoeft niet te flitsenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:47 schreef Jarno het volgende:
Okay, dan weer iets waar ík dan weer over in kan zitten: flitslicht. Ik heb zo'n superduperultraexterne flitser op m'n fototoestel zitten, en die produceert best wel een heftige flits. Kan dat kwaad bij netgeborene? Ik bedoel, die oogjes enzo? Of zal ik maar zoveel mogelijk proberen te bouncen via het plafond enzo?
Dat zijn dan weer van die nuttige mannenvragen he?.
Sowieso kan je geen bevalling ingaan zonder een DSLR Jarnoquote:Op dinsdag 11 juli 2006 16:23 schreef Jarno het volgende:
Dus wat je eigenlijk wilt zeggen is dat je een bevalling echt niet in kunt gaan zonder een knappe f1.2 L lens ofzo, Swets? Kijk, dit hoor je dan weer niet op die pufcursussen he.
Ik heb een coole chick. 'Koop die Apple powerbook maar lieverd'quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:19 schreef Brighteyes het volgende:Swets heeft gewoon de mazzel dat ET net zo op knopjes geilt als hij!
Dat zegt mijn man nou nooit tegen mequote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:23 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik heb een coole chick. 'Koop die Apple powerbook maar lieverd'
Die heeft ie alquote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:17 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Sowieso kan je geen bevalling ingaan zonder een DSLR Jarno.
Typisch vrouwen he...quote:Op woensdag 12 juli 2006 08:00 schreef Jarno het volgende:
Yeah yeah, on-topic. Wat doen al die moeders in mijn topic?!
Voor je het weet gaat het hier weer over cervixproppen en zoogkompressen enzo.quote:
Ja alsof die bevalling en zwangerschap het belangrijkste is van een kindquote:Op woensdag 12 juli 2006 08:18 schreef Jarno het volgende:
[..]
Voor je het weet gaat het hier weer over cervixproppen en zoogkompressen enzo..
Weet je dat kinderen er tot een jaar of 3 geen flauw benul van hebben of ze jongen dan wel meisje zijn en OVERAL mee spelenquote:Op woensdag 12 juli 2006 08:23 schreef Jarno het volgende:
Vergeet de console's, racebanen, mecanodozen en technisch lego niet in het geval van een jongen, Swets..
Precies, zo ben ik aan mijn psp gekomen.quote:Op woensdag 12 juli 2006 08:44 schreef Jarno het volgende:
Dus een XBOX 360 is sowieso een te verdedigen aanschaf. Check.
Nee nee, da's duidelijk. Da's natuurlijk precies hetzelfde als een wandelwagen: dat moet ook per sé een hele dure zijn.quote:Op woensdag 12 juli 2006 08:59 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
En die core edition heeft dat kind niets aan natuurlijk
Precies. Dus in combinatie met het duurste kinderkamertje heb je nog wat tegoed...quote:Op woensdag 12 juli 2006 09:00 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nee nee, da's duidelijk. Da's natuurlijk precies hetzelfde als een wandelwagen: dat moet ook per sé een hele dure zijn.. Dat werkt 2 kanten op he.
In april, maar als -ie er dan nog inzit dan is er iets niet goed gegaan hoor.quote:
quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:03 schreef Brighteyes het volgende:
Maar ik zat me van de week idd ook te bedenken dat je daar vanzelf wel gek gemaakt word als je dat al niet was. Opjutten in de hoogste vorm zeg maar. ;')
Vrouwen en hun "zwangerschaphormonen"quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:47 schreef Jarno het volgende:
Van dat gejengel om 'beebies' word je ook helemaal misselijk in het zwanger-topic zeg.
"JA GEEF ME EEN BEEBIE WANT IK BEN JAAAARIG PERSEN MEID!!!![]()
![]()
"
Zucht. Maar dit terzijde.
Mja. Ik mag niet klagen hoor wat dat betreft, maar wat ik hier soms lees...quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:10 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Vrouwen en hun "zwangerschaphormonen"
Nee, ze hebben nu een excuus om zich goed aan te stellen, "tenslotte weten jullie mannen niet wat wij doormaken"
Ja sommige die kunnen er wel wat van hoor, die beginnen in de tweede maand al krom te lopenquote:Op woensdag 12 juli 2006 13:13 schreef Jarno het volgende:
[..]
Mja. Ik mag niet klagen hoor wat dat betreft, maar wat ik hier soms lees....
Dat zei mijn vrouw dus ook.. echt, uur na de bevalling zei ze al "Oh dat viel nog best te doen.. weten we dat voor de volgende keer"quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:24 schreef navvy het volgende:
Zelfs mijn ex vond dat het allemaal erg overtrokken was en achteraf erg meeviel.
Worden ook plots invalide ofzo..quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:30 schreef Jarno het volgende:
Dat gedweep ook. Huuuuuuu. Kijk mij eens VERSCHRIKKELIJK! zwanger zijn.
Och, dat vind ik allemaal niet zo erg. Ik doe toch al vrij veel thuis. Dus dat kleine beetje kan er dan nog wel bij en ik snap heus wel dat het allemaal niet meevalt. Maar waar ik wel slecht tegen kan zijn die uitspraken hier van "Dan moet je die vent van je wat harder laten lopen hij is tenslotte de aanstichter van die ellendequote:Op woensdag 12 juli 2006 13:34 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Worden ook plots invalide ofzo..
-Schat wil jij dat pakken, kan er niet bij.
-pff ik ga even liggen hoor, trek het niet meer, doe jij de afwas even.
-Nee de kattenbak mag ik niet doen meer.
-Hoe is het op je werk? Nee ik heb net een uurtje op de bank gelegen.
Mwoch.quote:
Leef je uit!quote:Op woensdag 12 juli 2006 14:17 schreef Jarno het volgende:
Mag ik het nog over die debiele meldplicht hebben of is het zo wel welletjes geweest BE?.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |