Transformersquote:Op zaterdag 10 juni 2006 19:59 schreef Prowl het volgende:
Ik ben zo stom om mijn hele transformers verzameling te verkopen, nu had ik dus een uniek exemplaar van een TF en die heb ik zojuist voor een f****** hoog bedrag verkocht!!!!
Bah, ik ga dat ding missen, ben er zo aan gehecht
Waarom komen baby's ook wanneer je ze nog niet verwacht![]()
Ze zijn niet allemaal veel geld waard maar dit was een object waar zover ik weet er maar 1 van is ter wereldquote:Op zaterdag 10 juni 2006 20:03 schreef Mr-Z het volgende:
Oh dus die krengen zijn geld waard.. ff kijken of ik nog wat heb liggen om te verkopen![]()
quote:
Ik heb een unieke tekening van de transformers. Maar één van op de heeeeeeeeele wereld. Wordt later zeker heel veel geld waard. Kopen?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 20:07 schreef Prowl het volgende:
[..]
Ze zijn niet allemaal veel geld waard maar dit was een object waar zover ik weet er maar 1 van is ter wereld![]()
EN IK BEN BOOS OP MIJZELF DAT IK HEM VERKOCHT HEB![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
* Prowl![]()
Positief denkenquote:Op zaterdag 10 juni 2006 20:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Ach, nu heb je er geld voor... Als je m ha gehouden was hij oznder enige twijfeld vernield door het kind wat nu op komst is
Kolere, die ongeplande kinderen zijn een nieuw virus ofzo.quote:
Mijn Jurassic Park verzameling verkoop ik dus echt niet maar die gaat de komende 15 jaar denk ik achter slot en grendel op zolderquote:Op zaterdag 10 juni 2006 20:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Ach, nu heb je er geld voor... Als je m ha gehouden was hij oznder enige twijfeld vernield door het kind wat nu op komst is
Omdat die wijven zonodig een kind moeten en ze 'per ongeluk' die dingen scheuren met hun nagel als ze 'm uit de verpakking halen!quote:Op zaterdag 10 juni 2006 20:16 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
die dingen zijn toch bijna altijd lek...
Die van mij staat al jaren te koop en geen hond die het wil hebben, dus wees maar niet ongerust.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 20:16 schreef Prowl het volgende:
[..]
Mijn Jurassic Park verzameling verkoop ik dus echt niet maar die gaat de komende 15 jaar denk ik achter slot en grendel op zolder
hoeren zijn hetquote:Op zaterdag 10 juni 2006 20:17 schreef MUUS het volgende:
[..]
Omdat die wijven zonodig een kind moeten en ze 'per ongeluk' die dingen scheuren met hun nagel als ze 'm uit de verpakking halen!
De babys komen naar je toe deze zomer.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 20:13 schreef MUUS het volgende:
[..]
Kolere, die ongeplande kinderen zijn een nieuw virus ofzo.
Zijn condooms ineens weer taboe?.
't is ook wel de bedoeling dat je af en toe nieuwe koopt, hčquote:Op zaterdag 10 juni 2006 20:16 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
die dingen zijn toch bijna altijd lek...
Ik heb niet voor niets een wasmachine he...quote:Op zaterdag 10 juni 2006 20:30 schreef Wriker het volgende:
[..]
't is ook wel de bedoeling dat je af en toe nieuwe koopt, hč![]()
idd!quote:Op zaterdag 10 juni 2006 20:03 schreef Afwazig het volgende:
Verkapt kijk-mij-ik-heb-net-veel-geld-verdient topic.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |