Ik ook, bij 7 uur ben ik echt goed uitgerustquote:Op woensdag 7 juni 2006 00:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb het liefst toch wel minimaal 6 uur![]()
Ja, bij 7 uur ben ik ook wel prima uitgerust. Wellicht nog wel beter dan bij bijv. 9 uurquote:Op woensdag 7 juni 2006 00:43 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Slapeloosheid heb ik dan nog geen last van
Laten we er het op houden dat ik net zoveel moeite heb met naar bed gaan als er uitkomen
[..]
Ik ook, bij 7 uur ben ik echt goed uitgerust
Precies, als ik te lang in bed lig, +10 uur, wat in het weekend regelmatig voorkomt, word ik er niet fitter opquote:Op woensdag 7 juni 2006 00:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, bij 7 uur ben ik ook wel prima uitgerust. Wellicht nog wel beter dan bij bijv. 9 uur![]()
Nee, precies. Dan sta je eigenlijk alleen nog maar moe op ook, dat schiet ook niet opquote:Op woensdag 7 juni 2006 00:45 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Precies, als ik te lang in bed lig, +10 uur, wat in het weekend regelmatig voorkomt, word ik er niet fitter op
halloquote:Op woensdag 7 juni 2006 00:48 schreef dennistd het volgende:
hoi
Lekker op tijd weer dusquote:Op woensdag 7 juni 2006 00:48 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik ga maar naar bed, mijn wekker knalt om 6 uur weer los![]()
truste
trustenquote:Op woensdag 7 juni 2006 00:48 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik ga maar naar bed, mijn wekker knalt om 6 uur weer los![]()
truste
trustenquote:Op woensdag 7 juni 2006 00:49 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
hallo
Ik ga maar eens slapen, mijn ogen beginnen zwaar te worden
Welterusten iedereen![]()
En dan kun je de volgende nacht niet in slaap komenquote:Op woensdag 7 juni 2006 00:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, precies. Dan sta je eigenlijk alleen nog maar moe op ook, dat schiet ook niet op![]()
ja, ajuquote:Op woensdag 7 juni 2006 00:50 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
En dan kun je de volgende nacht niet in slaap komen![]()
Nu ben ik echt weg
Welterustenquote:Op woensdag 7 juni 2006 00:50 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
En dan kun je de volgende nacht niet in slaap komen![]()
Nu ben ik echt weg
dat kun je beter per persoon doen, is beter voor je postaantalquote:Op woensdag 7 juni 2006 00:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
En alle anderen die gaan slapen ook welterusten en wie binnenkomt welkom![]()
![]()
quote:Op woensdag 7 juni 2006 01:29 schreef Soepkip-je het volgende:
Ello DennisStd.
Ik denk een S te veel, maar te gaar om te verbeteren. Hmm, waarom type ik dit zinnetje dan erbij? Pffft.
Die zijn kwijt.quote:Op woensdag 7 juni 2006 01:48 schreef Stuart het volgende:
Hmmmz, mensen gaan steeds vroeger slapen lijkt wel. Waar zijn de mensen die niet kunnen slapen
Dat betekend dat in ieder geval dat één persoon nu wel kan slapenquote:
Ja, de afgelopen dagen heb ik niet anders gelezen dan dat Sebasser niet kan slapenquote:Op woensdag 7 juni 2006 01:57 schreef MaddoxX het volgende:
ohjah?
Wacht maar tot je gaat werkenquote:Op woensdag 7 juni 2006 02:01 schreef Soepkip-je het volgende:
Hoefde ik maar niet te slapen p:... dat zou relaxter zijn met alle dingen die je als student moet doen deze dagen -_-
Ja, begin maar gewoon ergens en stop de centjes dan maar in je spaarvarkentjequote:Op woensdag 7 juni 2006 02:13 schreef Soepkip-je het volgende:
Was eigenlijk van plan zo van geld van het internet af te halen op een een of andere manier...
Moet lukken.. lijkt me
Ach, morgen *straks dus* beginnen met PizzaBezorgHoer spelen
Helaas was je niet erg spraakzaam vannachtquote:
Doeiiiquote:Op woensdag 7 juni 2006 07:10 schreef SpeedyGJ het volgende:
Maar ik moet maar weer eens nodig gaan naar mijn werk, eigelijk niet echt veel zin in maar oke. Tot vanmiddag denk ik![]()
De spellingstest...quote:Op woensdag 7 juni 2006 10:47 schreef VASND het volgende:
Uitslag waarvan?
Geen idee.. ook niet mee gedaan.quote:
Meteen maar een woordje vergeten?quote:Ook de bezoekers voor wie Sophia vanavond 2e keus, kregen een schitterend concert voorgeschoteld.
Ahja, t was vroegquote:
quote:
quote:
Dankquote:
eetsequote:Op woensdag 7 juni 2006 11:10 schreef Renesite het volgende:
*ontbijt
Merel ook ff lezenquote:Op woensdag 7 juni 2006 11:01 schreef Dark_Angelus het volgende:
Verslag Pinkpop 2006
Was wel een nacht werken, maar goed dan heb je ook wat.
quote:
quote:
merregequote:
Haal je dan je quota niet?quote:
Lekker, ik heb ook wel honger.quote:Op woensdag 7 juni 2006 11:10 schreef Renesite het volgende:
*ontbijt
Dan ben je nu eindelijk weer fitquote:Op woensdag 7 juni 2006 13:30 schreef Soepkip-je het volgende:
Arrrgh... goede morgen --- erm middag --- mensen. Pfft. Eindelijk eens wat nachtrust na 3 dagen pinkpop hehe
Hoi Stu.quote:
Waarom werd je eigenlijk zo vroeg wakker gemaaktquote:Op woensdag 7 juni 2006 13:36 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Hoi Stu.
Nu heb ik wel redelijk geslapen opzich,
uurtje of 2 half 3 in slaap gevallen en rond 8 uur wakker (gemaakt)
omdat ik weg moest.quote:Op woensdag 7 juni 2006 13:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waarom werd je eigenlijk zo vroeg wakker gemaakt![]()
Ooooh, dat is vrij helder dan. Dus toch weer een korte nacht, dat is wel minder danquote:Op woensdag 7 juni 2006 13:39 schreef Sebasser het volgende:
[..]
omdat ik weg moest.
had een afspraak ergens
Ach jaquote:Op woensdag 7 juni 2006 13:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ooooh, dat is vrij helder dan. Dus toch weer een korte nacht, dat is wel minder dan![]()
Ja, bij het nét wakker worden is denk ik niemand direct fit eigenlijkquote:Op woensdag 7 juni 2006 13:53 schreef Soepkip-je het volgende:
Fit zijn is ook weer zoiets hehe... Fit ben ik altijd wel nadat ik minimaal een uur licht in mijn ogen heb voelen schijnen
Cool, laat eens een fotoootje zien als je die hebt. Ben wel benieuwd hoe het eruit zietquote:Op woensdag 7 juni 2006 13:54 schreef Soepkip-je het volgende:
Owh.. btw.. Ben & Jerry's ownt.. die hebben tegenwoordig van die ijs SCHEPpen. Als je zo'n grote bak koopt krijg je echt zo'n dikke schep.. ram vet hehe
Oeh, Goed ideequote:Op woensdag 7 juni 2006 13:53 schreef Soepkip-je het volgende:
Fit zijn is ook weer zoiets hehe... Fit ben ik altijd wel nadat ik minimaal een uur licht in mijn ogen heb voelen schijnen
ik over 2.quote:Op woensdag 7 juni 2006 14:05 schreef Soepkip-je het volgende:
Omg.. ik moet over 3 uurtjes al beginnen met werken heheWordt weer niet slapen vannacht waarschijnlijk omdat ik daarna nog eens even een reflectieverslag in elkaar moet gaan hangen waar ik eigenlijk totaal geen zin in heb enzo. :/
Dacht dat jij dood was op Fok! zeg maarquote:
n00b valleen over een leeg flesje:Pquote:Op woensdag 7 juni 2006 14:36 schreef Soepkip-je het volgende:
Jezus mijn kamer is een zooitje.. viel net over een flesje cola die ik drie weken geleden heb leeggedronken :p
hehe.quote:Op woensdag 7 juni 2006 14:48 schreef Dark_Angelus het volgende:
ahja
Sorry, maar ik weet helemaal niet (meer) wie je bentquote:Op woensdag 7 juni 2006 14:33 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Dacht dat jij dood was op Fok! zeg maarLang niet gezien iig.
Woon je nog in Engeland? Kom er gisteren nog vandaan![]()
Ja, ik ben er Zaterdag langs geweest, alleen hij weet er nog helemaal niks overquote:Op woensdag 7 juni 2006 15:03 schreef B_BOY het volgende:
hoi sbm je oom al gesproke?
Je hoeft mij ook niet te kennen, ik ben geen bekende Fok!kerquote:Op woensdag 7 juni 2006 15:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Sorry, maar ik weet helemaal niet (meer) wie je bent![]()
Anyway, nee, ik woon in Nederland nu maar ga mogelijk na september weer terug![]()
Oooh, nou ja, vond het wel leuk dat je ernaar vroeg eigenlijkquote:Op woensdag 7 juni 2006 15:06 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Je hoeft mij ook niet te kennen, ik ben geen bekende Fok!ker![]()
oom bellenquote:Op woensdag 7 juni 2006 15:12 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Vandaag redelik nutteloos op school gezetenWe hebben 2 projecten maar er is op het moment bijna niks wat ik kan doen
Ik heb al antwoord gegeven op je vraag hoorquote:
Ownedquote:Op woensdag 7 juni 2006 15:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Sorry, maar ik weet helemaal niet (meer) wie je bent![]()
Anyway, nee, ik woon in Nederland nu maar ga mogelijk na september weer terug![]()
Laten we hopen dat je daar vandaag meer succesvol mee bent dan gisteren. Tot laterquote:Op woensdag 7 juni 2006 15:19 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Ik ga naar huis
Vandaag ga ik die tyfus bus halen![]()
Vrijdag sowieso vrij of ben je dan klaar voor de rest van het jaarquote:Op woensdag 7 juni 2006 15:24 schreef Renesite het volgende:
Heeheee
Morgen nog 1 dagje school, dan heb ik het ook wel weer gehad![]()
![]()
sowiesoquote:Op woensdag 7 juni 2006 15:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Vrijdag sowieso vrij of ben je dan klaar voor de rest van het jaar![]()
Altijd op vrijdag vrij van school is wel bijzonder relaxed eigenlijkquote:
Ja, in feite kijg je dan alle betaalde belasting terug. Best netjes zo'n vrij hoog bedragquote:Op woensdag 7 juni 2006 15:25 schreef Ayaxola het volgende:
Kreeg gewoon 338 euro terug van de belastingdienst, over maar 4 weken werken![]()
Hele dag werken (quote:Op woensdag 7 juni 2006 15:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Altijd op vrijdag vrij van school is wel bijzonder relaxed eigenlijk![]()
Nauwelijks de moeite waard om uberhaupt die kant uit te gaan. Hmmmz, werken is dan weer minderquote:Op woensdag 7 juni 2006 15:33 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hele dag werken ()
En ik heb intotaal deze week 5 uur les![]()
Wel 2 belangrijke rechtlessen, wil ik niet missen.quote:Op woensdag 7 juni 2006 15:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nauwelijks de moeite waard om uberhaupt die kant uit te gaan. Hmmmz, werken is dan weer minder![]()
Aha, ja, dan moet je eigenlijk dus wel noodgedwongen. Ach, en je hebt lekker lange dagen die je zelf kunt inrichten buiten die paar uurtjes school natuurlijkquote:Op woensdag 7 juni 2006 15:39 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wel 2 belangrijke rechtlessen, wil ik niet missen.
quote:Op woensdag 7 juni 2006 15:48 schreef Dark_Angelus het volgende:
[afbeelding]
Sfeerplaatje even van tel getrokken
Hoiquote:Op woensdag 7 juni 2006 16:09 schreef Merel1808 het volgende:
Hoi
Wat is nablijven saai zeg, als de netwerkbeheerder erachter is gekomen dat je in kunt loggen op het netwerk, en je er vervolgens afkickt![]()
Joah, idd.. Ik heb daarnet serieus een filmpje gemaakt van het nablijfgrasveld, zal k zo wel even online zettenquote:
Hehe,quote:Op woensdag 7 juni 2006 16:04 schreef Sebasser het volgende:
[..]Tof
Ik wou dat ik dingen van mijn Telefoon kon trekken
ik kan het alleen met Bluetooth of datakabel
Ooooh, das wel tof. Ben wel benieuwdquote:Op woensdag 7 juni 2006 16:21 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Joah, idd.. Ik heb daarnet serieus een filmpje gemaakt van het nablijfgrasveld, zal k zo wel even online zetten
Sorryquote:Op woensdag 7 juni 2006 16:31 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zeg het gaat wel kansloos traag hier
Hoever ben je al met nakijkenquote:
Ik zou meteen naar die systeem beheerder toelopenquote:Op woensdag 7 juni 2006 16:09 schreef Merel1808 het volgende:
Hoi
Wat is nablijven saai zeg, als de netwerkbeheerder erachter is gekomen dat je in kunt loggen op het netwerk, en je er vervolgens afkickt![]()
Ja, bij ons werkt dat niet zo, de systeembeheerder is een eikel.. Nou moet ik zeggen dat ik ook een beetje beveiliging omzeild had om erin te komen, maargoedquote:Op woensdag 7 juni 2006 16:40 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik zou meteen naar die systeem beheerder toelopen
Gelukkig ken ik hem goed ..
(Omdat ik altijd kom zeiken)
Sounds nerdiequote:Op woensdag 7 juni 2006 16:42 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ja, bij ons werkt dat niet zo, de systeembeheerder is een eikel.. Nou moet ik zeggen dat ik ook een beetje beveiliging omzeild had om erin te komen, maargoed
Zoveel interessants gebeurt er niet hoor..quote:
Hoeveel dan?quote:Op woensdag 7 juni 2006 16:44 schreef Merel1808 het volgende:
[..]Je moet toch wat leren als je zoveel moet nablijven
![]()
Klinkt goed Gerrit. Eindelijk je lens dan dus toch nogquote:Op woensdag 7 juni 2006 16:43 schreef SpeedyGJ het volgende:morgen vrij
morgen vroeg mijn lens
morgen foto's
ben vrolijk!!!!!!
Ik heb als het goed is vandaag mijn laatste keer nablijven gehad, maar ik zat er al sinds de 3e minstens 4 uur per weekquote:
Iddquote:Op woensdag 7 juni 2006 16:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Klinkt goed Gerrit. Eindelijk je lens dan dus toch nog![]()
WTFquote:Op woensdag 7 juni 2006 16:46 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik heb als het goed is vandaag mijn laatste keer nablijven gehad, maar ik zat er al sinds de 3e minstens 4 uur per week
Oh, jaa.. dat heb ik ook wel eens.quote:Op woensdag 7 juni 2006 16:50 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Niet uit bed komen om naar school te gaan
Hoeveel bestanden heb je momenteel dan nu??quote:Op woensdag 7 juni 2006 16:57 schreef Renesite het volgende:
Waarom moet ik nou zoveul bestanden op mijn pc hebben, hij is al bijna 1 uur bezig met scannen![]()
ik ga zo eens kijkenquote:Op woensdag 7 juni 2006 17:11 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Hoeveel bestanden heb je momenteel dan nu??
Bij ons niet, wij zijn coolquote:Op woensdag 7 juni 2006 17:17 schreef Palau het volgende:
SChoolkrant ging bij ons dood.
Alles goed?quote:
Jaa, mejou?quote:Op woensdag 7 juni 2006 17:30 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Alles goed?
Het internet op de andere computer is naar de klote, mijn broertje heeft per ongeluk een virus binnengehaald, nu lopen ze aan mijn kop te zeuren dat ik het NU moet repareren
Niet dus
quote:
quote:Op woensdag 7 juni 2006 17:11 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Hoeveel bestanden heb je momenteel dan nu??
Valt nog wel meequote:
Ik doe daar langer over, al heb ik misschien 2X meer bestanden dan jouquote:
Tis Renéquote:
Ahja dat miste ik hier al.quote:Op woensdag 7 juni 2006 17:59 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik doe daar langer over, al heb ik misschien 2X meer bestanden dan jou
Wat miste jij?quote:Op woensdag 7 juni 2006 18:00 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ahja dat miste ik hier al.
Pubjes
Uhuquote:
Het kinderachtige, zie mij meer bestandjes dan jou hebben.quote:
Ik zal die van mij eens scannenquote:Op woensdag 7 juni 2006 18:03 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Het kinderachtige, zie mij meer bestandjes dan jou hebben.
quote:
ohjaquote:
quote:Op woensdag 7 juni 2006 18:13 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik heb al maanden niet gescantdus zal zeker wel een virus in hebben, al merk ik er amper wat van
Ik scan ook maar 1x in de paar maanden, gelukkig bijna nooit last van virusenquote:Op woensdag 7 juni 2006 18:13 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik heb al maanden niet gescantdus zal zeker wel een virus in hebben, al merk ik er amper wat van
Ik had niet meer gescand sinds 31.12quote:Op woensdag 7 juni 2006 18:13 schreef SpeedyGJ het volgende:
Gewoon je windows opnieuw opgooien, als ik geen tool vind om die virus te verwijderen dan gooi ik de windows erop nieuw opquote:Op woensdag 7 juni 2006 18:31 schreef Sebasser het volgende:
ik heb een kloterig hardnekkig kutvirus de laatste 2 dagen
En sinds die tijd heb ik een Svhosts bestand met 32 MB aan geheugen
Normaal is die of van system of van netwerk spul en nu niet.
Dus dit is het virus.
En na het afsluiten via taskmgr doet het internet het ook gewoon weer
Zondag met de TV buiten barbequenquote:Op woensdag 7 juni 2006 18:29 schreef Boeman het volgende:
En het wordt schoon weer de komende dagen.
GFS heeft gelijk 14.gif.quote:Op woensdag 7 juni 2006 18:30 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hmmz ik heb die datum zelfs ruim overscheden denk ik, maar 100% zeker weet ik dat niet![]()
Zeker Boemanvolgende week mogelijk 30 graden, maar midden volgende week is erg onzeker, KNMI zegt een flinke dip naar de 15 graden, GFS zegt dat het warm blijft
Ik ga niks zeggen, ik ben geen weervoorspeller meerquote:
Dan kom ik 's ochtends thuis van zuipweekend Ameland, en ben ik ook nog eens alleen thuis...quote:
Dat dus.quote:
Ik werd vanochtend al wakker met een aardappel in mn keelquote:Op woensdag 7 juni 2006 18:37 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat dus.
Die dippen naar 15 graden kan ik niet meer handlen! Dan word ik ziek, serieus![]()
Dan hoop ik voor jou 40 graden, luchtvochtigheid van 100%, wind stil, compleet zonnigquote:Op woensdag 7 juni 2006 18:39 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Dat hoop ik maar, ik heb volgende week woensdag een terras-date![]()
En ik met een enorm verhit lichaam omdat de zon stond te stralen recht op mijn slaapkamerraam...quote:Op woensdag 7 juni 2006 18:39 schreef Boeman het volgende:
[..]
Ik werd vanochtend al wakker met een aardappel in mn keel.
Dan wil ik niet op het terras zittenquote:Op woensdag 7 juni 2006 18:40 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dan hoop ik voor jou 40 graden, luchtvochtigheid van 100%, wind stil, compleet zonnig![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee even serieus, 25 gradenzonnig
Lijkt me ook geen pretje, 40 graden en 100% vochtigheid, omg wat zou dat benauwd aanvoelen zegquote:Op woensdag 7 juni 2006 18:40 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dan wil ik niet op het terras zitten
Geef mij dan maar een fris briesje met 27 gradenquote:Op woensdag 7 juni 2006 18:42 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Lijkt me ook geen pretje, 40 graden en 100% vochtigheid, omg wat zou dat benauwd aanvoelen zegdan zouden zeker wel doden gaan vallen.
Hoiquote:Op woensdag 7 juni 2006 18:43 schreef VASND het volgende:
heusj!
40 graden is het punt nog niet, maar die luchtvochtigheid..quote:Op woensdag 7 juni 2006 18:42 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Lijkt me ook geen pretje, 40 graden en 100% vochtigheid, omg wat zou dat benauwd aanvoelen zegdan zouden zeker wel doden gaan vallen.
Prinsesjequote:Op woensdag 7 juni 2006 18:46 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
40 graden is het punt nog niet, maar die luchtvochtigheid..![]()
Maargoed, ik hoop ook op je tweede voorspelling, 25 graden met een briesje![]()
25 graden en 10% vochtigheid is perfectquote:Op woensdag 7 juni 2006 18:42 schreef Renesite het volgende:
[..]
Geef mij dan maar een fris briesje met 27 graden![]()
Idd, dat kan heel kwaadaardig zijn, maar natuurlijk ook zeer positief voor onweersliefhebbersquote:Op woensdag 7 juni 2006 18:46 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Primaquote:Op woensdag 7 juni 2006 18:44 schreef VASND het volgende:
Hoe is het ermee? Iks Bee Em?
Ook goed, zin in morgen, het is lekker weer, en vanmiddag bijles gegeven en zo weer 10 euro verdientquote:Op woensdag 7 juni 2006 18:50 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Prima
Lekker rustig schooldagje gehad
Met jou?
quote:Op woensdag 7 juni 2006 18:46 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
En dan elke dag 0.05 graden warmer ofzoquote:
Het liefst wel jaquote:
Bijles in wat?quote:Op woensdag 7 juni 2006 18:51 schreef VASND het volgende:
[..]
Ook goed, zin in morgen, het is lekker weer, en vanmiddag bijles gegeven en zo weer 10 euro verdient.
Maar die regen moet dan wel om 6 uur stoppen, rekeninghoudend met de krantenbezorgersquote:Op woensdag 7 juni 2006 18:53 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Het liefst wel jamet in de nacht een onweersbui of wat regen
Derdeklas Wiskundequote:
Duh, daarom zeg ik ook, in de nachtquote:Op woensdag 7 juni 2006 18:54 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Maar die regen moet dan wel om 6 uur stoppen, rekeninghoudend met de krantenbezorgers![]()
Discriminanten, Parabolen, Ongelijkheden enzoquote:
okquote:
Dat is nog niet zo moeilijk uit te leggenquote:Op woensdag 7 juni 2006 18:58 schreef VASND het volgende:
[..]
Discriminanten, Parabolen, Ongelijkheden enzo.
Die zomerse druppels kan ik dan wel van genietenquote:Op woensdag 7 juni 2006 18:53 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Het liefst wel jamet in de nacht een onweersbui of wat regen
Precies, was wel weer ff nadenken, want afgeleides enzo mag je niet gebruikenquote:Op woensdag 7 juni 2006 18:59 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Dat is nog niet zo moeilijk uit te leggen
hehequote:Op woensdag 7 juni 2006 19:01 schreef VASND het volgende:
[..]
Precies, was wel weer ff nadenken, want afgeleides enzo mag je niet gebruiken.
Mooi weer is dan kutquote:
Vleeschquote:Op woensdag 7 juni 2006 19:16 schreef spenky het volgende:
Mark zegt:
jaa
jij gaat weer naar de pub meat?
meat.
sik.quote:
Maikuuuulquote:Op woensdag 7 juni 2006 19:17 schreef 14.gif het volgende:
http://movies.flabber.nl/mooi.gstar.truitje/
Weg inmiddelsquote:
:[w.quote:
Ja idd, maar goed volgende laat ik staanquote: