En ik met een enorm verhit lichaam omdat de zon stond te stralen recht op mijn slaapkamerraam...quote:Op woensdag 7 juni 2006 18:39 schreef Boeman het volgende:
[..]
Ik werd vanochtend al wakker met een aardappel in mn keel.
Dan wil ik niet op het terras zittenquote:Op woensdag 7 juni 2006 18:40 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dan hoop ik voor jou 40 graden, luchtvochtigheid van 100%, wind stil, compleet zonnig![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee even serieus, 25 gradenzonnig
Lijkt me ook geen pretje, 40 graden en 100% vochtigheid, omg wat zou dat benauwd aanvoelen zegquote:Op woensdag 7 juni 2006 18:40 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dan wil ik niet op het terras zitten
Geef mij dan maar een fris briesje met 27 gradenquote:Op woensdag 7 juni 2006 18:42 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Lijkt me ook geen pretje, 40 graden en 100% vochtigheid, omg wat zou dat benauwd aanvoelen zegdan zouden zeker wel doden gaan vallen.
Hoiquote:Op woensdag 7 juni 2006 18:43 schreef VASND het volgende:
heusj!
40 graden is het punt nog niet, maar die luchtvochtigheid..quote:Op woensdag 7 juni 2006 18:42 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Lijkt me ook geen pretje, 40 graden en 100% vochtigheid, omg wat zou dat benauwd aanvoelen zegdan zouden zeker wel doden gaan vallen.
Prinsesjequote:Op woensdag 7 juni 2006 18:46 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
40 graden is het punt nog niet, maar die luchtvochtigheid..![]()
Maargoed, ik hoop ook op je tweede voorspelling, 25 graden met een briesje![]()
25 graden en 10% vochtigheid is perfectquote:Op woensdag 7 juni 2006 18:42 schreef Renesite het volgende:
[..]
Geef mij dan maar een fris briesje met 27 graden![]()
Idd, dat kan heel kwaadaardig zijn, maar natuurlijk ook zeer positief voor onweersliefhebbersquote:Op woensdag 7 juni 2006 18:46 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Primaquote:Op woensdag 7 juni 2006 18:44 schreef VASND het volgende:
Hoe is het ermee? Iks Bee Em?
Ook goed, zin in morgen, het is lekker weer, en vanmiddag bijles gegeven en zo weer 10 euro verdientquote:Op woensdag 7 juni 2006 18:50 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Prima
Lekker rustig schooldagje gehad
Met jou?
quote:Op woensdag 7 juni 2006 18:46 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
En dan elke dag 0.05 graden warmer ofzoquote:
Het liefst wel jaquote:
Bijles in wat?quote:Op woensdag 7 juni 2006 18:51 schreef VASND het volgende:
[..]
Ook goed, zin in morgen, het is lekker weer, en vanmiddag bijles gegeven en zo weer 10 euro verdient.
Maar die regen moet dan wel om 6 uur stoppen, rekeninghoudend met de krantenbezorgersquote:Op woensdag 7 juni 2006 18:53 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Het liefst wel jamet in de nacht een onweersbui of wat regen
Derdeklas Wiskundequote:
Duh, daarom zeg ik ook, in de nachtquote:Op woensdag 7 juni 2006 18:54 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Maar die regen moet dan wel om 6 uur stoppen, rekeninghoudend met de krantenbezorgers![]()
Discriminanten, Parabolen, Ongelijkheden enzoquote:
okquote:
Dat is nog niet zo moeilijk uit te leggenquote:Op woensdag 7 juni 2006 18:58 schreef VASND het volgende:
[..]
Discriminanten, Parabolen, Ongelijkheden enzo.
Die zomerse druppels kan ik dan wel van genietenquote:Op woensdag 7 juni 2006 18:53 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Het liefst wel jamet in de nacht een onweersbui of wat regen
Precies, was wel weer ff nadenken, want afgeleides enzo mag je niet gebruikenquote:Op woensdag 7 juni 2006 18:59 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Dat is nog niet zo moeilijk uit te leggen
hehequote:Op woensdag 7 juni 2006 19:01 schreef VASND het volgende:
[..]
Precies, was wel weer ff nadenken, want afgeleides enzo mag je niet gebruiken.
Mooi weer is dan kutquote:
Vleeschquote:Op woensdag 7 juni 2006 19:16 schreef spenky het volgende:
Mark zegt:
jaa
jij gaat weer naar de pub meat?
meat.
sik.quote:
Maikuuuulquote:Op woensdag 7 juni 2006 19:17 schreef 14.gif het volgende:
http://movies.flabber.nl/mooi.gstar.truitje/
Weg inmiddelsquote:
:[w.quote:
Ja idd, maar goed volgende laat ik staanquote: