ohjaquote:
quote:Op woensdag 7 juni 2006 18:13 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik heb al maanden niet gescantdus zal zeker wel een virus in hebben, al merk ik er amper wat van
Ik scan ook maar 1x in de paar maanden, gelukkig bijna nooit last van virusenquote:Op woensdag 7 juni 2006 18:13 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik heb al maanden niet gescantdus zal zeker wel een virus in hebben, al merk ik er amper wat van
Ik had niet meer gescand sinds 31.12quote:Op woensdag 7 juni 2006 18:13 schreef SpeedyGJ het volgende:
Gewoon je windows opnieuw opgooien, als ik geen tool vind om die virus te verwijderen dan gooi ik de windows erop nieuw opquote:Op woensdag 7 juni 2006 18:31 schreef Sebasser het volgende:
ik heb een kloterig hardnekkig kutvirus de laatste 2 dagen
En sinds die tijd heb ik een Svhosts bestand met 32 MB aan geheugen
Normaal is die of van system of van netwerk spul en nu niet.
Dus dit is het virus.
En na het afsluiten via taskmgr doet het internet het ook gewoon weer
Zondag met de TV buiten barbequenquote:Op woensdag 7 juni 2006 18:29 schreef Boeman het volgende:
En het wordt schoon weer de komende dagen.
GFS heeft gelijk 14.gif.quote:Op woensdag 7 juni 2006 18:30 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hmmz ik heb die datum zelfs ruim overscheden denk ik, maar 100% zeker weet ik dat niet![]()
Zeker Boemanvolgende week mogelijk 30 graden, maar midden volgende week is erg onzeker, KNMI zegt een flinke dip naar de 15 graden, GFS zegt dat het warm blijft
Ik ga niks zeggen, ik ben geen weervoorspeller meerquote:
Dan kom ik 's ochtends thuis van zuipweekend Ameland, en ben ik ook nog eens alleen thuis...quote:
Dat dus.quote:
Ik werd vanochtend al wakker met een aardappel in mn keelquote:Op woensdag 7 juni 2006 18:37 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat dus.
Die dippen naar 15 graden kan ik niet meer handlen! Dan word ik ziek, serieus![]()
Dan hoop ik voor jou 40 graden, luchtvochtigheid van 100%, wind stil, compleet zonnigquote:Op woensdag 7 juni 2006 18:39 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Dat hoop ik maar, ik heb volgende week woensdag een terras-date![]()
En ik met een enorm verhit lichaam omdat de zon stond te stralen recht op mijn slaapkamerraam...quote:Op woensdag 7 juni 2006 18:39 schreef Boeman het volgende:
[..]
Ik werd vanochtend al wakker met een aardappel in mn keel.
Dan wil ik niet op het terras zittenquote:Op woensdag 7 juni 2006 18:40 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dan hoop ik voor jou 40 graden, luchtvochtigheid van 100%, wind stil, compleet zonnig![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee even serieus, 25 gradenzonnig
Lijkt me ook geen pretje, 40 graden en 100% vochtigheid, omg wat zou dat benauwd aanvoelen zegquote:Op woensdag 7 juni 2006 18:40 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dan wil ik niet op het terras zitten
Geef mij dan maar een fris briesje met 27 gradenquote:Op woensdag 7 juni 2006 18:42 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Lijkt me ook geen pretje, 40 graden en 100% vochtigheid, omg wat zou dat benauwd aanvoelen zegdan zouden zeker wel doden gaan vallen.
Hoiquote:Op woensdag 7 juni 2006 18:43 schreef VASND het volgende:
heusj!
40 graden is het punt nog niet, maar die luchtvochtigheid..quote:Op woensdag 7 juni 2006 18:42 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Lijkt me ook geen pretje, 40 graden en 100% vochtigheid, omg wat zou dat benauwd aanvoelen zegdan zouden zeker wel doden gaan vallen.
Prinsesjequote:Op woensdag 7 juni 2006 18:46 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
40 graden is het punt nog niet, maar die luchtvochtigheid..![]()
Maargoed, ik hoop ook op je tweede voorspelling, 25 graden met een briesje![]()
25 graden en 10% vochtigheid is perfectquote:Op woensdag 7 juni 2006 18:42 schreef Renesite het volgende:
[..]
Geef mij dan maar een fris briesje met 27 graden![]()
Idd, dat kan heel kwaadaardig zijn, maar natuurlijk ook zeer positief voor onweersliefhebbersquote:Op woensdag 7 juni 2006 18:46 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Primaquote:Op woensdag 7 juni 2006 18:44 schreef VASND het volgende:
Hoe is het ermee? Iks Bee Em?
Ook goed, zin in morgen, het is lekker weer, en vanmiddag bijles gegeven en zo weer 10 euro verdientquote:Op woensdag 7 juni 2006 18:50 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Prima
Lekker rustig schooldagje gehad
Met jou?
quote:Op woensdag 7 juni 2006 18:46 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
En dan elke dag 0.05 graden warmer ofzoquote:
Het liefst wel jaquote:
Bijles in wat?quote:Op woensdag 7 juni 2006 18:51 schreef VASND het volgende:
[..]
Ook goed, zin in morgen, het is lekker weer, en vanmiddag bijles gegeven en zo weer 10 euro verdient.
Maar die regen moet dan wel om 6 uur stoppen, rekeninghoudend met de krantenbezorgersquote:Op woensdag 7 juni 2006 18:53 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Het liefst wel jamet in de nacht een onweersbui of wat regen
Derdeklas Wiskundequote:
Duh, daarom zeg ik ook, in de nachtquote:Op woensdag 7 juni 2006 18:54 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Maar die regen moet dan wel om 6 uur stoppen, rekeninghoudend met de krantenbezorgers![]()
Discriminanten, Parabolen, Ongelijkheden enzoquote:
okquote:
Dat is nog niet zo moeilijk uit te leggenquote:Op woensdag 7 juni 2006 18:58 schreef VASND het volgende:
[..]
Discriminanten, Parabolen, Ongelijkheden enzo.
Die zomerse druppels kan ik dan wel van genietenquote:Op woensdag 7 juni 2006 18:53 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Het liefst wel jamet in de nacht een onweersbui of wat regen
Precies, was wel weer ff nadenken, want afgeleides enzo mag je niet gebruikenquote:Op woensdag 7 juni 2006 18:59 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Dat is nog niet zo moeilijk uit te leggen
hehequote:Op woensdag 7 juni 2006 19:01 schreef VASND het volgende:
[..]
Precies, was wel weer ff nadenken, want afgeleides enzo mag je niet gebruiken.
Mooi weer is dan kutquote:
Vleeschquote:Op woensdag 7 juni 2006 19:16 schreef spenky het volgende:
Mark zegt:
jaa
jij gaat weer naar de pub meat?
meat.
sik.quote:
Maikuuuulquote:Op woensdag 7 juni 2006 19:17 schreef 14.gif het volgende:
http://movies.flabber.nl/mooi.gstar.truitje/
Weg inmiddelsquote:
:[w.quote:
Ja idd, maar goed volgende laat ik staanquote: