Nog wel snel op 6-6-6 proberenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 23:50 schreef Stuart het volgende:
Ik neem mijn hamburger over een minuut of 10![]()
quote:Tussenstand juni 2006
1. 3005 Stuart
2. 2231 PrintScreen
3. 2099 c0nd0r
4. 1508 Arcee
5. 1282 tong80
6. 1140 es70
7. 1133 Sebasser
8. 1129 VASND
Heeey, ik sta ook in dat lijstjequote:
Ik had me op een lijstje verkeken.quote:
das knap stomquote:
quote:Op woensdag 7 juni 2006 00:14 schreef Sebasser het volgende:
Wat denken jullie ?
Zal ik tegen donderdag de 10000 halen ?
quote:
Als je zo door blijft gaan haal je binnen een paar maand de 100.000 welquote:
Maar ik post alleen actief in de maand Juni dus dat zal niet gebeurenquote:Op woensdag 7 juni 2006 00:18 schreef dennistd het volgende:
[..]
Als je zo door blijft gaan haal je binnen een paar maand de 100.000 wel
Ik ga over een uurtje ofzo ook slapenquote:Op woensdag 7 juni 2006 00:23 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Nog even mijn biertje opdrinken en dan ga ik ook maar eens slapen
Dan moet je er maar extra van genietenquote:
Terwijl ik Talpa ga kijkenquote:Op woensdag 7 juni 2006 00:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan moet je er maar extra van genieten![]()
Morgen nieuw (laten) halenquote:Op woensdag 7 juni 2006 00:24 schreef Sebasser het volgende:
Aller alller aller laatste uit het krat dus
In de kantine was het straks het laatste glaasje, de kantine is nu voor altijd dicht in die sporthalquote:
asjeblieft:quote:Op woensdag 7 juni 2006 00:24 schreef Sebasser het volgende:
Aller alller aller laatste uit het krat dus
quote:Zoekresultaten
Barcode : 3S*****************
Postcode : ******
De volgende gegevens zijn over uw zending gevonden:
Statusinformatie Datum Locatie
Zending geaccepteerd en gesorteerd door TPG Post 06-06-2006 Zwolle , intern transport pakketten
Kortom, morgen zou die wel binnen moeten komen, anders wordt het overmorgen, maar ik vind het echt walgelijk dat het echt zo lang moet duren!quote:Zending geaccepteerd en gesorteerd door TPG Post
De zending is bij TPG Post aangeboden, en is geaccepteerd door TPG Post en opgenomen in het verzendproces.
Hier staat een echte versie van dat kratje dus kom maar langsquote:
Hier zijn mijn pakketten tot nu toe altijd nog mooi op tijd bezorgtquote:Op woensdag 7 juni 2006 00:27 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ongelovelijk echt walgelijk van TGP post
[..]
[..]
Kortom, morgen zou die wel binnen moeten komen, anders wordt het overmorgen, maar ik vind het echt walgelijk dat het echt zo lang moet duren!
Dan ben je best laatquote:Op woensdag 7 juni 2006 00:33 schreef SpeedyGJ het volgende:
Morgen werken en ben nog niet eens op bed
Mijn wekker gaat over 5.5 uurquote:Op woensdag 7 juni 2006 00:33 schreef SpeedyGJ het volgende:
Morgen werken en ben nog niet eens op bed
Denk dat je daar wel verstandig aan doet dan jaquote:Op woensdag 7 juni 2006 00:37 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Mijn wekker gaat over 5.5 uurIk moet echt eens meer gaan slapen volgens mij
Het is bijna elke dag zo, meer dan 6 uur slaap per nacht heb ik meestal niet, en vaak houd het gewoon op bij 4 a 5 uurquote:Op woensdag 7 juni 2006 00:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Denk dat je daar wel verstandig aan doet dan ja![]()
Ik heb het liefst toch wel minimaal 6 uurquote:Op woensdag 7 juni 2006 00:39 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Het is bijna elke dag zo, meer dan 6 uur slaap per nacht heb ik meestal niet, en vaak houd het gewoon op bij 4 a 5 uur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |