merregequote:
Haal je dan je quota niet?quote:
Lekker, ik heb ook wel honger.quote:Op woensdag 7 juni 2006 11:10 schreef Renesite het volgende:
*ontbijt
Dan ben je nu eindelijk weer fitquote:Op woensdag 7 juni 2006 13:30 schreef Soepkip-je het volgende:
Arrrgh... goede morgen --- erm middag --- mensen. Pfft. Eindelijk eens wat nachtrust na 3 dagen pinkpop hehe
Hoi Stu.quote:
Waarom werd je eigenlijk zo vroeg wakker gemaaktquote:Op woensdag 7 juni 2006 13:36 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Hoi Stu.
Nu heb ik wel redelijk geslapen opzich,
uurtje of 2 half 3 in slaap gevallen en rond 8 uur wakker (gemaakt)
omdat ik weg moest.quote:Op woensdag 7 juni 2006 13:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waarom werd je eigenlijk zo vroeg wakker gemaakt![]()
Ooooh, dat is vrij helder dan. Dus toch weer een korte nacht, dat is wel minder danquote:Op woensdag 7 juni 2006 13:39 schreef Sebasser het volgende:
[..]
omdat ik weg moest.
had een afspraak ergens
Ach jaquote:Op woensdag 7 juni 2006 13:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ooooh, dat is vrij helder dan. Dus toch weer een korte nacht, dat is wel minder dan![]()
Ja, bij het nét wakker worden is denk ik niemand direct fit eigenlijkquote:Op woensdag 7 juni 2006 13:53 schreef Soepkip-je het volgende:
Fit zijn is ook weer zoiets hehe... Fit ben ik altijd wel nadat ik minimaal een uur licht in mijn ogen heb voelen schijnen
Cool, laat eens een fotoootje zien als je die hebt. Ben wel benieuwd hoe het eruit zietquote:Op woensdag 7 juni 2006 13:54 schreef Soepkip-je het volgende:
Owh.. btw.. Ben & Jerry's ownt.. die hebben tegenwoordig van die ijs SCHEPpen. Als je zo'n grote bak koopt krijg je echt zo'n dikke schep.. ram vet hehe
Oeh, Goed ideequote:Op woensdag 7 juni 2006 13:53 schreef Soepkip-je het volgende:
Fit zijn is ook weer zoiets hehe... Fit ben ik altijd wel nadat ik minimaal een uur licht in mijn ogen heb voelen schijnen
ik over 2.quote:Op woensdag 7 juni 2006 14:05 schreef Soepkip-je het volgende:
Omg.. ik moet over 3 uurtjes al beginnen met werken heheWordt weer niet slapen vannacht waarschijnlijk omdat ik daarna nog eens even een reflectieverslag in elkaar moet gaan hangen waar ik eigenlijk totaal geen zin in heb enzo. :/
Dacht dat jij dood was op Fok! zeg maarquote:
n00b valleen over een leeg flesje:Pquote:Op woensdag 7 juni 2006 14:36 schreef Soepkip-je het volgende:
Jezus mijn kamer is een zooitje.. viel net over een flesje cola die ik drie weken geleden heb leeggedronken :p
hehe.quote:Op woensdag 7 juni 2006 14:48 schreef Dark_Angelus het volgende:
ahja
Sorry, maar ik weet helemaal niet (meer) wie je bentquote:Op woensdag 7 juni 2006 14:33 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Dacht dat jij dood was op Fok! zeg maarLang niet gezien iig.
Woon je nog in Engeland? Kom er gisteren nog vandaan![]()
Ja, ik ben er Zaterdag langs geweest, alleen hij weet er nog helemaal niks overquote:Op woensdag 7 juni 2006 15:03 schreef B_BOY het volgende:
hoi sbm je oom al gesproke?
Je hoeft mij ook niet te kennen, ik ben geen bekende Fok!kerquote:Op woensdag 7 juni 2006 15:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Sorry, maar ik weet helemaal niet (meer) wie je bent![]()
Anyway, nee, ik woon in Nederland nu maar ga mogelijk na september weer terug![]()
Oooh, nou ja, vond het wel leuk dat je ernaar vroeg eigenlijkquote:Op woensdag 7 juni 2006 15:06 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Je hoeft mij ook niet te kennen, ik ben geen bekende Fok!ker![]()
oom bellenquote:Op woensdag 7 juni 2006 15:12 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Vandaag redelik nutteloos op school gezetenWe hebben 2 projecten maar er is op het moment bijna niks wat ik kan doen
Ik heb al antwoord gegeven op je vraag hoorquote:
Ownedquote:Op woensdag 7 juni 2006 15:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Sorry, maar ik weet helemaal niet (meer) wie je bent![]()
Anyway, nee, ik woon in Nederland nu maar ga mogelijk na september weer terug![]()
Laten we hopen dat je daar vandaag meer succesvol mee bent dan gisteren. Tot laterquote:Op woensdag 7 juni 2006 15:19 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Ik ga naar huis
Vandaag ga ik die tyfus bus halen![]()
Vrijdag sowieso vrij of ben je dan klaar voor de rest van het jaarquote:Op woensdag 7 juni 2006 15:24 schreef Renesite het volgende:
Heeheee
Morgen nog 1 dagje school, dan heb ik het ook wel weer gehad![]()
![]()
sowiesoquote:Op woensdag 7 juni 2006 15:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Vrijdag sowieso vrij of ben je dan klaar voor de rest van het jaar![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |