De laatste aflevering die jullie te zien krijgen, is nog niet de laatste aflevering in het eerste seizoen van PB...het eerste seizoen telt namelijk 22 afleveringen en daar is Nederland nog lang nietquote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:35 schreef Coelho het volgende:
Met nog 1 uitzending te gaan begin ik het gevoel te krijgen dat we op een anticlimax af gaan. Er moet nog ontsnapt worden, het verhaal rondom de zaak van Lincoln moet nog afgerond worden, die vice president moet nog getackled worden. Gezien het tempo waarin de diverse afleveringen gaan, heb ik het idee dat we ergens halverwege blijven hangen en een cliffhanger krijgen richting volgend seizoen.
En nee, ik verwacht geen spoilers als antwoord op mijn bedenkingen
zie ik rtl wel voor aanquote:Op donderdag 8 juni 2006 09:51 schreef magnifor het volgende:
Echt het is zo jammer dat RTL5 gewoon niet door gaat. Straks gaan ze ep 14 tot ep 22 nog seizoen 2 noemen.
Maarja, ik heb de DVD's en ga elke week 2 afleveringen kijken.
nu welquote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:31 schreef RedFever007 het volgende:
Had ik al een tvp gepost?
quote:Op donderdag 1 juni 2006 12:39 schreef Rory78 het volgende:
Heeft Peter Stormare (Abruzzi) nog geen fan-topic alhier?
Tijd, niet?
Ik vond hem ook al zo geweldig in Constantine (als Satan) en laatst heb ik hem als bizarre quiz-master gezien in een aantal VW-reclames... Hij is echt geniaal.
Op donderdag 1 juni 2006 12:41 schreef RedFever007 het volgende:
Open er dan heeel erg snel één, hup hup aan het werk![]()
![]()
Goed idee van mij hequote:Op donderdag 8 juni 2006 14:02 schreef Rory78 het volgende:
[..]
Het Peter Stormare Fan-topic
![]()
Het loopt er nog niet storm, maar er is al een klein begin; feel free to join and add...
Hmmzz...dus vanaaf staan ze nog niet buiten?? Verdorie....quote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:43 schreef biggetje het volgende:
[..]
De laatste aflevering die jullie te zien krijgen, is nog niet de laatste aflevering in het eerste seizoen van PB...het eerste seizoen telt namelijk 22 afleveringen en daar is Nederland nog lang niet![]()
Been there, done thatquote:Op donderdag 8 juni 2006 14:02 schreef Rory78 het volgende:
[..]
Het Peter Stormare Fan-topic
![]()
Het loopt er nog niet storm, maar er is al een klein begin; feel free to join and add...
quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:13 schreef VoreG het volgende:
Hoe durven ze ons nog zo lang te laten wachten! Of alles moet in 15 mins gebeuren, maar dat zou kut zijn:+.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:28 schreef Xurk het volgende:
De tering, wat een moment voor een zomerstop-cliffhanger
Wel jammer van het voorstukje van afl. 14 alleen...Welk vorstukje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hehe, kan best. Wel een paar in ieder gevalquote:Op donderdag 8 juni 2006 22:30 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Trouwens? Had jij me ooit niet eens gemaild ofzo over waar ik die adflveringen kon vinden?
Als je toch bezig bentquote:Op donderdag 8 juni 2006 22:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Hehe, kan best. Wel een paar in ieder geval
Ooh oke dus in feiten klopt het wel. met Amerikaquote:Op donderdag 8 juni 2006 22:34 schreef Xurk het volgende:
Ja, seizoen 1 kent 22 afleveringen en dit was aflevering 13. In de VS stopten ze na aflevering 13 een halfjaar alvorens verder te gaan, daarom kozen ze hier ook deze aflevering uit om te stoppen denk ik
Jij mag altijd mailen hoorquote:Op donderdag 8 juni 2006 22:38 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Nou dan niet!
Ik zal nog eens wat aanbieden!![]()
Je kan beter die van 5 nog wat gig hebbenquote:Op donderdag 8 juni 2006 22:40 schreef Zwansen het volgende:
380 Mb, is dat een beetje te kijken dan?
Ik weet dat het frustrerend is wanneer er een zomer- of winterstop zich aandient van een serie, maar het slaat eigenlijk nergens op dat we [ja, ik ookquote:Op donderdag 8 juni 2006 22:36 schreef Julien het volgende:
Bla bla
Je zag toch dat die schoonmaken ofzo naar dat gat keek toen ie wegging?quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:49 schreef __Saviour__ het volgende:
Keigaaf hoor
Alleen ik snap niet wat er nou vervangen is. Zat die pijp er eerst niet en wilden ze langs daar naar boven klimmen de ziekenboeg in?
Eerst zat die oude verroeste pijp erin met al die gaten. Die kon je met een veertje doorbreken.quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:49 schreef __Saviour__ het volgende:
Keigaaf hoor
Alleen ik snap niet wat er nou vervangen is. Zat die pijp er eerst niet en wilden ze langs daar naar boven klimmen de ziekenboeg in?
Ok, komt eraan.quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:54 schreef golfer het volgende:
Jullie mogen mij ook wel een paar afleveringen aanbieden, Zwansen of BS.
Kort mailtje naar het mailadres in mijn profiel, krijgen jullie daarna mijn echte mailadres.
Nope, mijn beveiliging stond te hoog. Probeer nog eens?quote:Op donderdag 8 juni 2006 23:15 schreef Zwansen het volgende:
Gelukt Golfer?
No problem. Deel 14 is al binnen hier.quote:Op donderdag 8 juni 2006 23:52 schreef golfer het volgende:
Thanx Zwansen.
HDquote:Op donderdag 8 juni 2006 22:40 schreef Zwansen het volgende:
380 Mb, is dat een beetje te kijken dan?
Maar dan klopt het qua tijd enzo allemaal toch niet meer ?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:23 schreef __Saviour__ het volgende:
Goed, ze konden dus niet in sickbay omdat die nieuwe pijp er zat. Maar!
michael kon vanuit zijn cel naar de plek komen waar ze PI deden. Dus terug kan ook. Michael kon vanuit zijn cel, via de buizen in het plafond naar sickbay toen hij de schattige dokter ging redden. Dan is dat toch een alternatieve route en is er toch geen probleem?
Mag ik je aanraken?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 11:19 schreef magnifor het volgende:
Heb tot ep 19 gezien. Ik ga vandaag de serie afkijken. Eigenlijk was ik van plan om elke week 2 afleveringen te kijken, maar het is gewoon te spannend.
Hmmz, maar daar zijn ze al bij ep 22.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 17:50 schreef boneyard het volgende:
iedereen die nu aan het downloaden is kan dus lekker naar het usa topic.
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:00 schreef lookinforyou het volgende:
Ik schaar me bij het clubje dat netjes wacht tot PB weer op RTL 5 komt. Zal misschien niet meevallen...... maar downloaden ga ik zeer zeker niet
Je hoeft niet op de computer te kijken. Doe ik ook bijna nooit eigenijk. Er zijn dvd's te downloaden waar de afleveringen op staan. Gewoon op dvd branden en je kan op tv kijken als je standalone dvd speler een beetje mee werkt. Ik heb een el cheapo ding van de blokker (destijds 50 euro) en die speelt gewoon mijn gebrande stuff af.quote:Op woensdag 14 juni 2006 15:17 schreef Miss-V het volgende:
Ik ga ook niet downloaden..ik vind het leuker om op tv te kijken dan op de comp..maar de zomerstop duurt zo lang![]()
Na de zomer.quote:Op donderdag 15 juni 2006 09:29 schreef Petsopjebilletjes het volgende:
wanneer komen de eps weer op rtl5?
\quote:
quote:Op zondag 18 juni 2006 19:52 schreef Dcx het volgende:
Laatste aflevring.
Ze houden het gewoon spanned. Niets mis mee met het einde.quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:33 schreef sirrom het volgende:
Mijn PB Marathon zit erop: in 3 dagen alle 22 afleveringen gezien... da's best zwaar hoor. Maar zonder op de inhoud in te gaan van de laatste aflevering: die vond ik tegenvallen. Op zich wel goed maar ergens ook niet bevredigend helaas.
imo is alles mis met het einde...quote:Op maandag 19 juni 2006 10:04 schreef magnifor het volgende:
[..]
Ze houden het gewoon spanned. Niets mis mee met het einde.
Eigenlijk is 21 het eind, en 22 de inleiding op seizoen 2. Zo zie ik het iigquote:
inderdaadquote:Op maandag 19 juni 2006 12:53 schreef Xrenity het volgende:
Maar dat is meer wat voor het US topic.
Inderdaad...quote:
Hè? Bedoel je mij?quote:Op woensdag 21 juni 2006 16:07 schreef __Saviour__ het volgende:
ga nou niks lopen vertellen over hoe dit seizoen verder gaat
Het laatste. Ik weet echt niet hoe het verder gaat, heb verder nog niks gezien alleen de uitzendingen op tv.quote:Op woensdag 21 juni 2006 16:27 schreef __Saviour__ het volgende:
iedereen eigenlijk. uit jouw opmerking maak ik op dat ze dit seizoen nog steeds niet zullen ontsnappen bijvoorbeeld.
of ik begrijp je verkeerd en je bedoelt gewoon de nederlandse uitzendingen. maar nog slechts de helft van seizoen 1 is uitgezonden. maar rtl5 doet het lijken alsof ze een heel seizoen achter de rug hebben.
quote:Op woensdag 21 juni 2006 16:36 schreef Molline het volgende:
[..]
Het laatste. Ik weet echt niet hoe het verder gaat, heb verder nog niks gezien alleen de uitzendingen op tv.
Maar als er nog een seizoen twee komt, kun je ervan uitgaan dat ze nu nog niet zullen ontsnappen toch?
Btw voor spoilers moet je niet bij mij zijn, ik heb een gruwelijke hekel aan spoilers![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goeie kickquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:09 schreef magnifor het volgende:
ik ben ook echt beniewd man? Hoe die afleveringen gaan worden echt kikke. Van prison break.
omdat ik dacht dat ik het erg zou gaan missen maar dat viel mee dusquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 22:00 schreef __Saviour__ het volgende:
en waarom dan toch gedownload?
Hmmm.... wanneer komt het weer op TV?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 22:07 schreef __Saviour__ het volgende:
ik mistte het té erg en heb dus verder gekeken. Het wordt echt WOW
quote:Op zondag 13 augustus 2006 00:59 schreef ser het volgende:
Van de site van rtl:
Het eerste deel van het seizoen is reeds uitgezonden. Op 24 augustus wordt de laatste aflevering herhaalt. Een week later volgen de nieuwe afleveringen. meer info op http://www.rtl.nl/soaps/prisonbreak/
Ben dan op vakantie wordt de video instellen en hopen dat de stroom niet uit valt(woon in Ehv.....)
Weet ik niet precies. Als je er vanuit gaat dat ze 5 dagen herhalen (dus het weekend tellen we niet mee), zullen het er 5 zijn. Dan zal aflevering 8 de eerste zijn.quote:Op zondag 13 augustus 2006 14:49 schreef PurpleSky het volgende:
Ik heb Prison Break niet gevolgd en ik heb nu de eerste 3 aflevering gezien. Welke aflevering wordt 24 augustus herhaald? Dan weet ik hoeveel afleveringen ik nog moet kijken om helemaal bij te zijn...
Volgens mij wordt alleen de laatste aflevering herhaald en daarna de nieuwe!quote:Op zondag 13 augustus 2006 14:53 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Weet ik niet precies. Als je er vanuit gaat dat ze 5 dagen herhalen (dus het weekend tellen we niet mee), zullen het er 5 zijn. Dan zal aflevering 8 de eerste zijn.
Volgens mij ook, gelukkig maar. Ik wil nieuwe afleveringen zienquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:59 schreef Susie het volgende:
[..]
Volgens mij wordt alleen de laatste aflevering herhaald en daarna de nieuwe!
Ja, is ook zo.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:59 schreef Susie het volgende:
[..]
Volgens mij wordt alleen de laatste aflevering herhaald en daarna de nieuwe!
kan niet wachten!
Overigens is die post niet van mij. Zusje zat op mijn account.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:09 schreef magnifor het volgende:
ik ben ook echt beniewd man? Hoe die afleveringen gaan worden echt kikke. Van prison break.
Niet boeiend.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:06 schreef __Saviour__ het volgende:
oe, zusjes zijn altijd interessant. wat is haar msn en post eens een foto?
Ja, ik zag hem net ook. Maar ze moeten de mensen wel lokken om te kijken hé...quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:01 schreef __Saviour__ het volgende:
Die nieuwe preview van RTL5 geeft veel te veel weg, dat is zonde.
je haalt de woorden uit m,n mondquote:Op zondag 20 augustus 2006 16:07 schreef SuperHarregarre het volgende:
Heb het topic niet doorgelezen omdat ik vrees voor spoilers maar één ding stoort me enorm aan de serie: Robin Tunney. Ze heeft altijd zo'n quasi-zielige lippruilerige blik en acteert als een zak stront. Hopelijk schrijven ze dat mens uit de serie. <-- Geen uitnodiging tot spoilers.
Gezien de afleveringbeschrijving op o.a. tvgids.nl lijkt het erop dat het nog eerst een herhaling is vanavond.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:41 schreef Mmzzz het volgende:
Waar vinden jullie dat vanavond aflevering 13 wordt herhaald? ik heb bij rtl 5 gekeken en daar staat niks over een herharling.. op tvgids.nl ook niet.. ?!?!
Ik hoop van wel, dan kan ik weer even inkomen in het verhaal.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:51 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Gezien de afleveringbeschrijving op o.a. tvgids.nl lijkt het erop dat het nog eerst een herhaling is vanavond.
quote:Op zondag 20 augustus 2006 16:07 schreef SuperHarregarre het volgende:
Heb het topic niet doorgelezen omdat ik vrees voor spoilers maar één ding stoort me enorm aan de serie: Robin Tunney. Ze heeft altijd zo'n quasi-zielige lippruilerige blik en acteert als een zak stront. Hopelijk schrijven ze dat mens uit de serie. <-- Geen uitnodiging tot spoilers.
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:41 schreef VoreG het volgende:
Wordt dit eigenlijk morgen nog herhaald? Want ik moet ook nog House kijken.
Ja, wat is het nou? Op RTL zelf zeggen ze vanavond al nieuwe afleveringen, en hier lees ik weer een herhaling. Ik wil gewoon nieuwe!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:38 schreef __Saviour__ het volgende:
vanavond. eerst herhaling van de laatst uitgezonden aflevering en volgende week een nieuwe.
op tvgids.nlquote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:22 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ja, wat is het nou? Op RTL zelf zeggen ze vanavond al nieuwe afleveringen, en hier lees ik weer een herhaling. Ik wil gewoon nieuwe!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuwe dus![]()
toch:?
Hey Omkron.. er zijn 2 seizoenen en in totaal 22 afleveringen.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:20 schreef Omkron het volgende:
Hoeveel prison break afleveringen zijn er in totaal?
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:51 schreef RedFever007 het volgende:Nu weet ik het niet meer zekerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuwe dus![]()
toch:?
We zien het straks wel.22 aflevering van seizoen 1, daarna komt seizoen 2.quote:Hey Omkron.. er zijn 2 seizoenen en in totaal 22 afleveringen.
RTL5 doet alsof dit een nieuw seizoen is, maar dat is niet zo. Dit wordt gewoon deel 2 van seizoen 1.❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
Volgens mij nietquote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:10 schreef VoreG het volgende:
Wordt dit nu uitgezonden op RTL7 morgen of niet? Ik kan namelijk niet kiezen tussen Prison Break en House
als het al een herhaling geweest zou zijn, zou het niet de laatste van seizoen 1 geweest zijn. Dit is nog steeds seizoen 1. RTL5 doet om de een of andere reden graag alsof dit een nieuw seizoen is.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:43 schreef UncleSam het volgende:
Ik dacht vanavond een herhaling van de laatste aflevering van seizoen 1 zou komen, maar het is gewoon een nieuwe?
TWEEEEEENERRRRquote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:01 schreef RedFever007 het volgende:
Die gast die alles doorlult aan die cipier (naam kwijt), wat een schijtzak
![]()
Samenvattinkje dan maarquote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:25 schreef Soul79 het volgende:
GODVER![]()
Op basis van die posts hier dacht ik dat vanavond herhaling was van voor de zomer. Ik dus niet gekeken, kom ik net thuis, was het dus wel een nieuwe![]()
Thanksquote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:42 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Samenvattinkje dan maar:
Veronica en Nick stapten naar de rechter om uitstel te vragen, hij zou ernaar kijken.
Dr. Sara vraagt aan haar vader (de gouverneur) om uitstel.
Scofiel saborteert de stoel, maar Tweener hoorde dit en vertelde het aan Bellick. Stoel werd gerepareerd.
Lincoln wordt naar de executieruimte gebracht. Een telefoontje komt en de gouverneur blijkt geen uitstel te geven. In een volgende scene zag je gouverneur met daarachter...de vice-president! die zegt dat hij zijn land een grote dienst heeft bewezen.
De preview van vorige week was het schokkendst tho.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:28 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Thanks![]()
Dus Lincoln staat (nog steeds) volgende week voor executie. Maar hoe zat het nou met de ontsnapping, bij de laatste aflevering voor de zomer wilden ze weg, maar toen zat die doorgang dicht en konden ze niet, toen begon die psychopaat vervelend te doen. En dat was het einde........... hoe is dat verder gegaan? Ze zijn gewoon terug gegaan?
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 08:54 schreef Rahl het volgende:
[..]
De preview van vorige week was het schokkendst tho.Cool was dat he...ik vond de aflevering van gisteren al onwijs spannend, toen de previeuw gezien. Ik twijfelde even...of ik ga ze nu allemaal downloaden, of ik wacht...ga nu toch maar wachten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik ben ook zwaar aan het twijfelenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 09:06 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Cool was dat he...ik vond de aflevering van gisteren al onwijs spannend, toen de previeuw gezien. Ik twijfelde even...of ik ga ze nu allemaal downloaden, of ik wacht...ga nu toch maar wachten.![]()
Gezellig, join the clubquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 09:06 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Cool was dat he...ik vond de aflevering van gisteren al onwijs spannend, toen de previeuw gezien. Ik twijfelde even...of ik ga ze nu allemaal downloaden, of ik wacht...ga nu toch maar wachten.![]()
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:06 schreef Rahl het volgende:
ik ben ook zwaar aan het twijfelen![]()
denk dat ik ook maar wacht, goed voor de spanningsopbouw
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The secret of getting ahead is getting started
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:58 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik vond het vooralHeb de volgende aflevering niet gezien maar ik denk:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb hem alquote:
Eigenlijk kun je het wel overslaan omdat het einde van de aflevering op zichzelf al spannend genoeg is, maar ik vind dat RTL5 voor mooie voorstukjes heeft gezorgd dus blijf ik meestal wel even kijken.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:23 schreef __Saviour__ het volgende:
Kijken jullie de trailer van volgende week eigenlijk?
Bij 24 keek ik daar nooit naar, omdat ik gewoon verrast wilde worden tijdens de nieuwe aflevering zelf. Maar omdat ik alle komende afleveringen al ken, kijk ik het nu wel. En ik moet zeggen dat ze het mooi brengen. Goede spanningsopbouw die je erg nieuwsgierig maakt naar volgende week.
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:58 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik vond het vooralzeiden die advocaten niet dat steadman nog leefde?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is steadman niet.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:55 schreef Rahl het volgende:
[..]
zeiden die advocaten niet dat steadman nog leefde?
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:56 schreef magnifor het volgende:
[..]
Het is steadman niet.dat weten wij nog niet in NL, waarom plaats je dat? Mogen wij ook niet een beetje speculeren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jij bent degene die de tekst in de spoiler selecteerd..quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 09:34 schreef Rahl het volgende:
[..]
dat weten wij nog niet in NL, waarom plaats je dat? Mogen wij ook niet een beetje speculeren?
het ging om steadmanquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 11:01 schreef droks het volgende:
[..]
Jij bent degene die de tekst in de spoiler selecteerd..
waar zijn die spoiler tags dan voor ??quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:44 schreef __Saviour__ het volgende:
Rot op met je kutspoilers. Ik heb dit al gemeld in het FB-topic.
Zie je NL in de topictitel staan? Dit gaat over de uitzendingen op RTL5.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:48 schreef suicide1 het volgende:
[..]
waar zijn die spoiler tags dan voor ??
maar dan nog als je het niet wilt lezen selecteer het dan nietquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:50 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Zie je NL in de topictitel staan? Dit gaat over de uitzendingen op RTL5.
Als je wilt praten over de rest van de afleveringen, doe het dan lekker in het topic over de USA uitzendingen.
Waarom plaats je het hier? Welk nut heeft dat nou behalve irriterenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:56 schreef suicide1 het volgende:
[..]
maar dan nog als je het niet wilt lezen selecteer het dan niet
dat is voor mij een weet en voor jou is en blijft het een vraagquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:57 schreef VoreG het volgende:
[..]
Waarom plaats je het hier? Welk nut heeft dat nou behalve irriteren
Nee, zo simpel ligt dat niet. Mensen quoten je om te vertellen dat ze het niet willen zien, en terwijl je je reactie dan typt, zie je toch de spoiler. En sommigen reageren op de spoilers zonder zelf de tag te gebruiken enzo.quote:maar dan nog als je het niet wilt lezen selecteer het dan niet
Je hoort het gewoon niet te posten hier, klaar. Zo simpel zijn die regels. wees gewoon niet zo gruwelijk irritant.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:56 schreef suicide1 het volgende:
[..]
maar dan nog als je het niet wilt lezen selecteer het dan niet
21.30 tot 22.30 net op TVquote:Op zondag 27 augustus 2006 17:26 schreef boneyard het volgende:
maandag wordt het ook uitgezonden op rtl7, is dat een herhaling van die van donderdag? er staat een 2 uur voor, lijkt me een beetje veel reclame voor een uitzending van 45 minuten.
Hè hè, eindelijk iemand die dat ook opvalt....quote:Op maandag 21 augustus 2006 01:24 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik heb nog eens op zitten letten en het is dat met dat lippruilen en ze maakt verkeerde hoofdbewegingen. Volgens mij heeft ze tevéél acteerlessen gehad en is het daarom verkeerd gegaan. Misschien is er hoop dat de regisseur/director dit ook opmerkt want ze steekt op zich wel heel erg af tegen de rest van de cast, alle hoofdpersonen zijn gewoon goede tot zeer goede acteurs en dan zit er één brakke tussen. Eruitschrijven en tel uit je winst.
Michael heeft zijn moeder's naam genomen toen zijn vader hun gezin verlaten heeft.quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:10 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ps. Scofield en Lincoln Burrows zijn broers, hoezo hebben ze dan elk een andere achternaam? Of zie ik hier ff wat over het hoofd![]()
Graag gedaan.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:19 schreef Mmzzz het volgende:
' Trouwens mijn spoiler was puur gerelateerd aan de tv-aflevering, ik vind dat dat wel mag.
Ik heb het in een spoiler gezet voor de mensen die de laatste tv-aflevering (nog) niet hebben gezien.'
Poison-Ivy het ging ook niet om jou spoiler volgens mij! Meer om die van magnifo! die verklapt in zn spoiler gewoon wat! dat is niet leuk, en als ik naar mezelf kijk kan ik er gewoon niet tegen om niet te weten wat er onder die spoiler staat! spoilers zijn naar mijn mening bedoelt voor topics waar een vraag/raadsel wordt gesteld en nog niet iedereen het antwoord wil weten! en dat hij zonder spoilertag zegt dat het steadman niet isbedankt hoor!
Maak je niet zo druk meer, tis idd niet leuk maar er is geen man overboord gelukkig, tis niet dat je nu weet hoe het verhaal afloopt. Ik denk dat dit de eerst volgende aflevering wel wordt opgehelderd en dan weet je weer helemaal niks meer over de verhaallijnquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:19 schreef Mmzzz het volgende:
' Trouwens mijn spoiler was puur gerelateerd aan de tv-aflevering, ik vind dat dat wel mag.
Ik heb het in een spoiler gezet voor de mensen die de laatste tv-aflevering (nog) niet hebben gezien.'
Poison-Ivy het ging ook niet om jou spoiler volgens mij! Meer om die van magnifo! die verklapt in zn spoiler gewoon wat! dat is niet leuk, en als ik naar mezelf kijk kan ik er gewoon niet tegen om niet te weten wat er onder die spoiler staat! spoilers zijn naar mijn mening bedoelt voor topics waar een vraag/raadsel wordt gesteld en nog niet iedereen het antwoord wil weten! en dat hij zonder spoilertag zegt dat het steadman niet isbedankt hoor!
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:19 schreef no1uknow het volgende:
Heb alweer zin in donderdag, ben benieuwd hoe het afloopt omdat ie al in die stoel zit.
download ze gewoon, ik heb seizoen 1 al helemaal gezien, en nu net de eerste 2 van seizoen 2(aflvering 24 dus)quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:19 schreef no1uknow het volgende:
Heb alweer zin in donderdag, ben benieuwd hoe het afloopt omdat ie al in die stoel zit.
Yep.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:13 schreef Senkar het volgende:
volgens mij is die man steadman niet, want anders zou hij zo herkend worden.
ik denk dat het de vader van michael en lincoln is.
Aflevering 2 van seizoen 2quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:48 schreef __Saviour__ het volgende:
Bij de hoeveelste uitzending zijn ze in het USA afleveringen topic nu?
Ik heb nu verder gekeken (holy shit wat een cliffhangers!), maar weet niet of ik al in die topics kan meelezen.
Dat is waarschijnlijk ook zo ja.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:31 schreef Soul79 het volgende:
Aha, ik was kennelijk niet de enige bij wie Fok er even uit lag..... even stilte in dit topic.
Anyway, goeie aflevering weer hoor. Met dat opgegraven lijk zal wel geknoeid zijn, zodat het gebit hetzelfde is ofzoiets.
Eens, maar er zitten wel meer ongeloofwaarige stukken in PB dus wat dat betreftquote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:46 schreef Soul79 het volgende:
Wel een beetje vreemd trouwens dat eerst de gevangenisdirecteur en bewaker Bullebak (begrijpelijk) Sucre beschuldigen van die brandwond, om daarna Scofield weer rustig met hem de cel in te sturen, zonder toezicht.
Zou realistischer zijn geweest als ze even van roomie waren gewisseld ofzo.
nope was er nietquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:00 schreef Guerra het volgende:
Was er geen preview voor volgende week of heb ik die nou gemist?![]()
Hij had het koudquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:10 schreef ukga het volgende:
alsof scofield niet ff 2 cm voor die buis moest staan maar PRECIES er tegen aan drukken..
Vast wel!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:18 schreef __Saviour__ het volgende:
scofield is zo brilant, hij vindt er wel wat op!
Ja precies. En tuurlijk is het soms ongeloofwaardig, maar dat maakt de serie er niet minder op.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:30 schreef __Saviour__ het volgende:
dat zeker, spannend zoals altijd. Dat vind ik knap van deze serie. Elke aflevering weet van begin tot eind te boeien en is enorm spannend. Veel series hebben af en toe wel eens een dipje in de kwaliteit, maar Prison Break niet.
Idd, dat is het unieke aan deze serie volgens mij.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:30 schreef __Saviour__ het volgende:
dat zeker, spannend zoals altijd. Dat vind ik knap van deze serie. Elke aflevering weet van begin tot eind te boeien en is enorm spannend. Veel series hebben af en toe wel eens een dipje in de kwaliteit, maar Prison Break niet.
Ja inderdaad. Of het moment dat hij z'n rug verbrandt, bewaker staat er nog geen halve meter vanaf, maar hoort hem niet kreunen en steunen van de pijn.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:38 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Idd, dat is het unieke aan deze serie volgens mij.![]()
Er zitten wel wat kleine dingetjes in, waar ik maar niet te lang over na denk, lees onlogisch, zoals de verkenningstocht van scofield waarbij hij de put in en uit gaat en niemand die het ziet maar een seconde later staat hij in het volle licht en de timing van de bewakers die hun ronde maken... was dat nu nioet nodig![]()
Maar goed, hoe wil je anders zo'n geweldige serie in elkaar zetten![]()
Die avater van jou, dat shot ken ik niet. Heeft Scofield daar net een hap spruitjes in zijn mond ofzo?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:45 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Of het moment dat hij z'n rug verbrandt, bewaker staat er nog geen halve meter vanaf, maar hoort hem niet kreunen en steunen van de pijn.
Ik heb geen idee waar dat shot van isquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:49 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Die avater van jou, dat shot ken ik niet. Heeft Scofield daar net een hap spruitjes in zijn mond ofzo?![]()
Ja, wie is dat eigenlijk en wat komt ze doen? Heb de vorige aflevering niet gezien, is ze toen geïntroduceerd?quote:Op vrijdag 1 september 2006 08:11 schreef BobRooney het volgende:
die CIA chick.
Ik zou het echt niet weten. Ik volg de serie wel, maar heb 1 of 2 afleveringen gemist. Misschien dat ze toen net erbij kwam. Ik heb haar vorige week volgens mij ook niet gezien.quote:Op vrijdag 1 september 2006 09:52 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Ja, wie is dat eigenlijk en wat komt ze doen? Heb de vorige aflevering niet gezien, is ze toen geïntroduceerd?
Nee was er niet. Er kwam na PB gelijk Shockdock je zag gelijk neukende amateurhoertjes voorbij komen. Dom man.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:00 schreef Guerra het volgende:
Was er geen preview voor volgende week of heb ik die nou gemist?![]()
Nope ze kregen gisteren aan het begin van de aflevering een bericht dat er nieuw bewijsmateriaal was en dat de executie 2 weken is verplaatst.quote:Op vrijdag 1 september 2006 10:24 schreef Coelho het volgende:
Ik heb vorig seizoen gezien, vorige week niet gekeken (want dat zou een herhaling zijn van de laatste aflevering) en nu kijk ik gisteren weer: Het is net of ik een heel stuk gemist heb.
Voor zover ik me kan herinneren was vorige keer het einde dat ze niet door die buis konden. Nu zat Lincoln al op de stoel. Dat zou ik me herinnerd hebben, zeker weten... Is er vorige week stiekem toch een nieuwe aflevering uitgezonden???
Er was inderdaad geen herhaling, maar een nieuwe afleveringen vorige week. Overigens is het geen nieuw seizoen, maar de 2e helft van seizoen 1.quote:Op vrijdag 1 september 2006 10:24 schreef Coelho het volgende:
Ik heb vorig seizoen gezien, vorige week niet gekeken (want dat zou een herhaling zijn van de laatste aflevering) en nu kijk ik gisteren weer: Het is net of ik een heel stuk gemist heb.
Voor zover ik me kan herinneren was vorige keer het einde dat ze niet door die buis konden. Nu zat Lincoln al op de stoel. Dat zou ik me herinnerd hebben, zeker weten... Is er vorige week stiekem toch een nieuwe aflevering uitgezonden???
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:42 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Samenvattinkje dan maar:
Veronica en Nick stapten naar de rechter om uitstel te vragen, hij zou ernaar kijken.
Dr. Sara vraagt aan haar vader (de gouverneur) om uitstel.
Scofiel saborteert de stoel, maar Tweener hoorde dit en vertelde het aan Bellick. Stoel werd gerepareerd.
Lincoln wordt naar de executieruimte gebracht. Een telefoontje komt en de gouverneur blijkt geen uitstel te geven. In een volgende scene zag je gouverneur met daarachter...de vice-president! die zegt dat hij zijn land een grote dienst heeft bewezen.
quote:Op vrijdag 1 september 2006 21:40 schreef edje34 het volgende:
Het schijnt dat John Ambruzzi helemaal niet dood is.
stop dan maar met het volgen van de serie 1 of 2 afleveringen gemist weet je hoveel info je dan mis bent gelopen ??quote:Op vrijdag 1 september 2006 10:20 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Ik zou het echt niet weten. Ik volg de serie wel, maar heb 1 of 2 afleveringen gemist. Misschien dat ze toen net erbij kwam. Ik heb haar vorige week volgens mij ook niet gezien.
Heb ik geluk dat ik de serie op dvd hebquote:Op vrijdag 1 september 2006 22:07 schreef suicide1 het volgende:
[..]
stop dan maar met het volgen van de serie 1 of 2 afleveringen gemist weet je hoveel info je dan mis bent gelopen ??
VEEEELL!!!!
Deze reactie zegt ook niet veel hoorquote:Op vrijdag 1 september 2006 21:42 schreef __Saviour__ het volgende:
misschien wel, misschien niet
mensen die het al weten: ga hier niet op reageren, dit is maar speculatie.
ik weet het ook al, maar zeg het natuurlijk niet. Als ik ergens een teringhekel aan heb, zijn het wel mensen die spoileren.
Kalm aan hoor. Ik ben pas halverwege de eerste serie 'ingestapt' en de aflevering van vorige week heb ik ook gemist, maar ik kan het prima volgen hoor. Zo ingewikkeld is PB nou ook weer niet, het is gewoon een oerdegelijke, gelikte van-dik-hout-zaagt-men-planken-serie, spannend en onderhoudend, zoals een actieserie hoort te zijn.quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:07 schreef suicide1 het volgende:
[..]
stop dan maar met het volgen van de serie 1 of 2 afleveringen gemist weet je hoveel info je dan mis bent gelopen ??
VEEEELL!!!!
Lekker ik heb hem al enige tijd lekker.quote:
Het is geen Lost ... PB is een standaard actieserie.quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:07 schreef suicide1 het volgende:
VEEEELL!!!!
Kan wel zijn maar je diend hem wel te volgen.quote:Op zaterdag 2 september 2006 16:25 schreef -Angelus- het volgende:
[..]
Het is geen Lost ... PB is een standaard actieserie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |