Zie je NL in de topictitel staan? Dit gaat over de uitzendingen op RTL5.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:48 schreef suicide1 het volgende:
[..]
waar zijn die spoiler tags dan voor ??
maar dan nog als je het niet wilt lezen selecteer het dan nietquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:50 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Zie je NL in de topictitel staan? Dit gaat over de uitzendingen op RTL5.
Als je wilt praten over de rest van de afleveringen, doe het dan lekker in het topic over de USA uitzendingen.
Waarom plaats je het hier? Welk nut heeft dat nou behalve irriterenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:56 schreef suicide1 het volgende:
[..]
maar dan nog als je het niet wilt lezen selecteer het dan niet
dat is voor mij een weet en voor jou is en blijft het een vraagquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:57 schreef VoreG het volgende:
[..]
Waarom plaats je het hier? Welk nut heeft dat nou behalve irriteren
Nee, zo simpel ligt dat niet. Mensen quoten je om te vertellen dat ze het niet willen zien, en terwijl je je reactie dan typt, zie je toch de spoiler. En sommigen reageren op de spoilers zonder zelf de tag te gebruiken enzo.quote:maar dan nog als je het niet wilt lezen selecteer het dan niet
Je hoort het gewoon niet te posten hier, klaar. Zo simpel zijn die regels. wees gewoon niet zo gruwelijk irritant.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:56 schreef suicide1 het volgende:
[..]
maar dan nog als je het niet wilt lezen selecteer het dan niet
21.30 tot 22.30 net op TVquote:Op zondag 27 augustus 2006 17:26 schreef boneyard het volgende:
maandag wordt het ook uitgezonden op rtl7, is dat een herhaling van die van donderdag? er staat een 2 uur voor, lijkt me een beetje veel reclame voor een uitzending van 45 minuten.
Hè hè, eindelijk iemand die dat ook opvalt....quote:Op maandag 21 augustus 2006 01:24 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik heb nog eens op zitten letten en het is dat met dat lippruilen en ze maakt verkeerde hoofdbewegingen. Volgens mij heeft ze tevéél acteerlessen gehad en is het daarom verkeerd gegaan. Misschien is er hoop dat de regisseur/director dit ook opmerkt want ze steekt op zich wel heel erg af tegen de rest van de cast, alle hoofdpersonen zijn gewoon goede tot zeer goede acteurs en dan zit er één brakke tussen. Eruitschrijven en tel uit je winst.
Michael heeft zijn moeder's naam genomen toen zijn vader hun gezin verlaten heeft.quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:10 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ps. Scofield en Lincoln Burrows zijn broers, hoezo hebben ze dan elk een andere achternaam? Of zie ik hier ff wat over het hoofd![]()
Graag gedaan.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:19 schreef Mmzzz het volgende:
' Trouwens mijn spoiler was puur gerelateerd aan de tv-aflevering, ik vind dat dat wel mag.
Ik heb het in een spoiler gezet voor de mensen die de laatste tv-aflevering (nog) niet hebben gezien.'
Poison-Ivy het ging ook niet om jou spoiler volgens mij! Meer om die van magnifo! die verklapt in zn spoiler gewoon wat! dat is niet leuk, en als ik naar mezelf kijk kan ik er gewoon niet tegen om niet te weten wat er onder die spoiler staat! spoilers zijn naar mijn mening bedoelt voor topics waar een vraag/raadsel wordt gesteld en nog niet iedereen het antwoord wil weten! en dat hij zonder spoilertag zegt dat het steadman niet isbedankt hoor!
Maak je niet zo druk meer, tis idd niet leuk maar er is geen man overboord gelukkig, tis niet dat je nu weet hoe het verhaal afloopt. Ik denk dat dit de eerst volgende aflevering wel wordt opgehelderd en dan weet je weer helemaal niks meer over de verhaallijnquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:19 schreef Mmzzz het volgende:
' Trouwens mijn spoiler was puur gerelateerd aan de tv-aflevering, ik vind dat dat wel mag.
Ik heb het in een spoiler gezet voor de mensen die de laatste tv-aflevering (nog) niet hebben gezien.'
Poison-Ivy het ging ook niet om jou spoiler volgens mij! Meer om die van magnifo! die verklapt in zn spoiler gewoon wat! dat is niet leuk, en als ik naar mezelf kijk kan ik er gewoon niet tegen om niet te weten wat er onder die spoiler staat! spoilers zijn naar mijn mening bedoelt voor topics waar een vraag/raadsel wordt gesteld en nog niet iedereen het antwoord wil weten! en dat hij zonder spoilertag zegt dat het steadman niet isbedankt hoor!
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:19 schreef no1uknow het volgende:
Heb alweer zin in donderdag, ben benieuwd hoe het afloopt omdat ie al in die stoel zit.
download ze gewoon, ik heb seizoen 1 al helemaal gezien, en nu net de eerste 2 van seizoen 2(aflvering 24 dus)quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:19 schreef no1uknow het volgende:
Heb alweer zin in donderdag, ben benieuwd hoe het afloopt omdat ie al in die stoel zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |