Vast sarcasme, als je dat kent. Edit: ok, die usert was gewoon domquote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:16 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
Aan het eind van de vorige thread zei iemand iets in de trant van "joepie, nog maar 2 afleveringen!" .... vind je het geen leuke serie, of ben je echt in de veronderstelling dat je over 2 afleveringen uit je lijden verlost gaat worden en dat dat het eind is
Waar heb je het over?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:41 schreef RedFever007 het volgende:
Als je wilt/gaat downloaden prima, maar val ons er niet mee lastig!!!!![]()
Alsof we al iets hèbben gedownloadquote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:41 schreef RedFever007 het volgende:
Tegen mensen die alwaar 'trots' verkondigen:quote:
Anders ik wel, dat dus ook niet meer doenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:43 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Alsof we al iets hèbben gedownload. Het was een ALS situatie.. Ik poep ook op spoilers van die USA luitjes in dit topic.
Ik ga niet de hele zomer wachten op die afleveringenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:41 schreef RedFever007 het volgende:
Hmmm smart thinkingquote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:29 schreef Julien het volgende:
1 Week is inderdaad precies goed genoeg, anders ga ik ze gewoon ook elke donderdag de gedownloade kijken als er een zomerstop komt:p. Maar ik denk zelf dat ze binnen 2 afleveringen gaan ontsnappen en dat het daarna over hun leven buiten de gevangenis gaat. Want de titel van de serie is niet voor niets Escape is just the beginning.
En je kunt de reclame's doorspoelenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:47 schreef Copycat het volgende:
Heb het opgenomen. Vandaag is de perfecte druilerige dag voor een adrenalineshot in de vorm van een episode van Prison Break.
Dat zou ik jammer vinden, ik vind hem een van de beste karakters in de serie.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:44 schreef Laniboekje het volgende:
Het is opzich wel leuk om te speculeren wie er niet mee zal gaan met 'The Big Escape'. Ik weet niet of diegene dan dood zal gaan of gewoon achter gelaten wordt.. maaar.. ik gok op T-Bag.
Ik geloof er niks van.. T-Bag zullen ze er nog wel in houden. Hij heeft zo'n goede rol, die móét je gewoon vervelend vinden. Ik hoop op C-note..quote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:44 schreef Laniboekje het volgende:
Het is opzich wel leuk om te speculeren wie er niet mee zal gaan met 'The Big Escape'. Ik weet niet of diegene dan dood zal gaan of gewoon achter gelaten wordt.. maaar.. ik gok op T-Bag.
Argument: Echt iedereen heeft gewoon een hekel aan hem. Was gisteren ook weer duidelijk dat iedereen hem gewoon een smerige pedofiel vindt. Als er iemand is die ze willen lozen, moeten ze T-Bag hebben.
Het zou natuurlijk PB niet zijn als ze er een twist aan zouden geven, maar ik ben gewoon overtuigd.. T-Bag.
haha, lolbroek.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:32 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik hoop Scofield zn broer, die saaie drol.
Ja als het in Amerika ook gebeurde is het opeens wel cool om 3 maanden te moeten wachten op een nieuwe aflevering!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:41 schreef boneyard het volgende:
[..]
haha, lolbroek.
mensen kunnen nu wel zo moeilijk doen over een mogelijke zomerstop, maar als ik het goed heb dan gebeurde dat net zo hard in amerika, maar dan vanwege een sportseizoen ofzo.
Is opzich leuk bedachtquote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:03 schreef VoreG het volgende:
Micheal gaat zelf niet mee en laat de rest dus ontsnappen en zorgt daardoor voor een nieuwe ontsnappingspoging, daarom is het seizoen ook lang.
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:32 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik hoop Scofield zn broer, die saaie drol.
Nee, T-Bag hoort in de show, die mag niet dood. Ik gok op die neger, C-Note geloof ik.quote:In ieder geval geen T-bag, die zorgt voor boeiende dialogen
En waarom zijn die het dan allemaal in elk geval niet? Michael en Lincoln.. ja makes sense, maar de rest...? Je weet 't nooit met PB...quote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:28 schreef booo het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van.. T-Bag zullen ze er nog wel in houden. Hij heeft zo'n goede rol, die móét je gewoon vervelend vinden. Ik hoop op C-note..
Het is in ieder geval niet Michael, Lincoln, Tweener, Westmoreland of Abruzzi.. Misschien Sucre![]()
De serie valt of staat met Michael Scofield. Als hij dood gaat heeft dan is de serie niet meer boeiend imo.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 23:50 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Ow en iemand die suggereerde dat Michael zelf niet meegaat etc: het gaat erom wie er doodgaat en vervolgens niet meer mee kan en hoeft, en aangezien Michael het hele brein erachter is....
Waarom?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 00:02 schreef magnifor het volgende:
Ik hoop dat T-Bag eruit vliegt. Maar dat zal wel niet.
Dus jij wilt graag dat de meest gehate persoon eruit gaat omdat die meestal blijvenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 00:29 schreef magnifor het volgende:
Omdat hij de meest gehate persoon is. Die blijven altijd in films/series.
Mwoah, dat was niet de hoofdreden. Ze hadden niet gerekend op zo'n succes en er was niet echt ruimte voor Prison Break in het uitzendschema geloof ik. Vandaar dat het een tijdje duurde voordat ze verder konden met Prison Break.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:28 schreef Xurk het volgende:
In Amerika stopte het toch na 13 afleveringen omdat het een groot succes was en ze nog meer afleveringen moesten opnemen [en daar nog niet mee klaar waren toen ze afl. 13 uitzonden]?
Nee, ik mag T-Bag niet. Daarom wil ik dat hij eruit gaat.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 00:32 schreef APK het volgende:
[..]
Dus jij wilt graag dat de meest gehate persoon eruit gaat omdat die meestal blijven
Dat is niet de reden waarom hij volgens mij eruit zou moeten gaan. Is een reactie waarom ik denk dat hij zal blijven.quote:Omdat hij de meest gehate persoon is. Die blijven altijd in films/series.
Dus lekker met allemaal sympathieke personen ontsnappen en die enge achtervolgers van de zoon van de broer van Scofield moeten ook dood?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 00:42 schreef magnifor het volgende:
Nee, ik mag T-Bag niet. Daarom wil ik dat hij eruit gaat.
Laat maar. Ik denk dat wij anders denken over hoe 'hun' de serie maken of breken.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 01:12 schreef magnifor het volgende:
Hoezo, zij ik dan dat ik hun niet mocht?
Dus...quote:Op vrijdag 26 mei 2006 23:50 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
Grappig dat zo veel mensen "hopen" dat T-bag eruit gaat... die haat echt iedereen... maar daardoor zou de serie wel 'n stuk saaier zijn denk ik; zo'n personage (of meerdere) zit imo in elke succesvolle film of serie...
Michael en Lincoln lijkt me duidelijk.. En als Westmoreland dood gaat is dat wel heel hard, aangezien zijn dochter enzo. En ik denk dat Abruzzi nog wel wat te doen heeft, en hij is ook nog eens leider van die werkploeg.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 23:50 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
En waarom zijn die het dan allemaal in elk geval niet? Michael en Lincoln.. ja makes sense, maar de rest...? Je weet 't nooit met PB...
Ow en iemand die suggereerde dat Michael zelf niet meegaat etc: het gaat erom wie er doodgaat en vervolgens niet meer mee kan en hoeft, en aangezien Michael het hele brein erachter is....
Grappig dat zo veel mensen "hopen" dat T-bag eruit gaat... die haat echt iedereen... maar daardoor zou de serie wel 'n stuk saaier zijn denk ik; zo'n personage (of meerdere) zit imo in elke succesvolle film of serie...
Download de afleveringen dan gewoon?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 14:08 schreef Susie het volgende:
Heb net per ongeluk in het topic USA gekeken, had dat USA ff over het hoofd gezien.... ik laat me over deze discussie niet uit, lijkt mij verstandig.
Zeer goede serie trouwens! Helaas niet vanaf het begin gezien, maar het gaat vast nog wel eens herhaald worden!
quote:
Hij is goedquote:Op zaterdag 27 mei 2006 14:50 schreef Miguel het volgende:
[..]
![]()
![]()
Vooral die nieuwe hoofdrolspeler, ik denk dat de serie een stuk beter zal worden nu Wentworth Miller niet langer de rol van Michael Scofiel zal vertolken...
Ja man, dat was echt pwnage.quote:Ik vond het een erg goede aflevering, dat stukje waarin die 2 dumbo's die ander in die put achterlaten was echt grappig
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 17:21 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Haha die op!
quote:
Euh, het gaat om de kijkers hoor, niet om de personages.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:05 schreef Nuna het volgende:
Ja, lijkt mij ook logisch dat T-Bag vertrekt. Niemand mag hem, dus
Ja, en? Ik wil ook dat T-Bag vertrekt. Daaromquote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:17 schreef APK het volgende:
[..]
Euh, het gaat om de kijkers hoor, niet om de personages.![]()
Had ik ook.quote:
Als je zoetsappige soaps wil zien moet je naar GTST oid kijken.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:26 schreef Nuna het volgende:
Ja, en? Ik wil ook dat T-Bag vertrekt. Daarom
Ja, ieder zijn meningquote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:37 schreef APK het volgende:
[..]
Als je zoetsappige soaps wil zien moet je naar GTST oid kijken.
Ik vind T-Bag een geweldig karakter die de serie extra spannend maakt met zijn gedrag.
[afbeelding]
Hehequote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:34 schreef APK het volgende:
[..]
Had ik ook.
Als je FF gebruikt moet je even je cache legen.
Wel Arnie toch? In een ver verleden weliswaar.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:34 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Arnie als Michael Scofield? Dacht het niet.
Edit: ok, geen Arnie maar een andere B-actuer.
Je had het meteen goed hoor, het is wel Arnold. My heroquote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:34 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Arnie als Michael Scofield? Dacht het niet.
Edit: ok, geen Arnie maar een andere B-actuer.
Torrent heb ik al. Alleen weet niet hoe ik hem moet downloaden.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:48 schreef magnifor het volgende:
usenet, torrent.
Ja okay, maar juist omdat Sucre eigenlijk 'onschuldig' is, geen echt belangrijk aandeel/bijdrage heeft buiten de nor, is het een ideaal slachtoffer.quote:
Voor het grootste gedeelte mee eenschquote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:53 schreef WheeleE het volgende:
* WheeleE denkt dat Sucre de pineut is.
Sucre is de ideale kandidaat. Hij heeft niks speciaals, is uitgekozen door Michael, en is eigenlijk gewoon een onschuldige deelnemer.
De anderen zijn cruciaal voor de serie, of hebben hun eigen speciale inbreng.
Ik vind echter dat T-bag of C-note af mogen vallen. C-note is gewoon niks, en T-bag gun ik het niet om vrij te komen.
Weet niet, maar het zou wel een beetje lullig zijn als hij zijn celmaat links zou laten liggen. Dankzij Sucre heeft Scofield die gat in zijn cel kunnen graven.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:25 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Ja okay, maar juist omdat Sucre eigenlijk 'onschuldig' is, geen echt belangrijk aandeel/bijdrage heeft buiten de nor, is het een ideaal slachtoffer.
euh ja....zou ik kunnen doen, als ik dat kan, weet niet waar ik moet zoeken...noem me maar een n00b, maakt mij niet uit, ik kijk gewoon de afleveringen en blijf het spannend vinden... ook goed toch??quote:Op zaterdag 27 mei 2006 14:32 schreef magnifor het volgende:
[..]
Download de afleveringen dan gewoon?
t-bag is de master. ook 1 van de weinige goeie acteurs in deze serie. zonder t-bag had ik prisonbreak niet eens gekekenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:00 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
Na de hele discussie over T-bag en gehate personen gelezen te hebben, quote ik mezelf nog maar even:
[..]
Dus...![]()
Ik denk ook niet dat Sucre niet mee mag, maar dat ie voortijdig het loodje legt of anderszins verhinderd is om mee te gaan.quote:Op zondag 28 mei 2006 02:06 schreef magnifor het volgende:
[..]
Weet niet, maar het zou wel een beetje lullig zijn als hij zijn celmaat links zou laten liggen. Dankzij Sucre heeft Scofield die gat in zijn cel kunnen graven.
Ik volg de serie ook gewoon op tv hoor.quote:Op zondag 28 mei 2006 03:39 schreef Susie het volgende:
[..]
euh ja....zou ik kunnen doen, als ik dat kan, weet niet waar ik moet zoeken...noem me maar een n00b, maakt mij niet uit, ik kijk gewoon de afleveringen en blijf het spannend vinden... ook goed toch??![]()
Ik heb de 'dvd' met Nederlandse ondertiteling geleend van iemand. Tijdens de zomerstop dus mooi seizoen 1 af kijkenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:39 schreef thewishmaster het volgende:
Ja, dat weet ik, maar op de tv volgen is toch wel iets leuker.
Als iemand mij zo'n dvd'tje wil lenen...quote:Op woensdag 31 mei 2006 10:32 schreef Nuna het volgende:
[..]
Ik heb de 'dvd' met Nederlandse ondertiteling geleend van iemand. Tijdens de zomerstop dus mooi seizoen 1 af kijken
Ik wiol ook welquote:Op woensdag 31 mei 2006 14:38 schreef Augustina het volgende:
[..]
Als iemand mij zo'n dvd'tje wil lenen...
Wisten zij niet waar hij wasquote:Op woensdag 31 mei 2006 19:19 schreef Undergod het volgende:
gister naar de da vinci code gegaan bij gebrek aan beter.
Daar hadden ze het als ik het goed heb ook opeens over fibonacci
quote:Op woensdag 31 mei 2006 19:19 schreef Undergod het volgende:
Klopt:quote:Op woensdag 31 mei 2006 19:19 schreef Undergod het volgende:
Open er dan heeel erg snel één, hup hup aan het werkquote:Op donderdag 1 juni 2006 12:39 schreef Rory78 het volgende:
Heeft Peter Stormare (Abruzzi) nog geen fan-topic alhier?
Tijd, niet?
Dat is toch niet zo moeilijkquote:Op donderdag 1 juni 2006 12:41 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Open er dan heeel erg snel één, hup hup aan het werk![]()
![]()
Trouwens zit vanavond wel met een dillema, Prison Break of NL elftal![]()
Denk dat het het laatste word, kijk morgen PB dan wel
Dan kijk je morgen toch naar de herhaling op RTL 7quote:Op donderdag 1 juni 2006 15:52 schreef Petsopjebilletjes het volgende:
verdomme vanavond komt voetbal
quote:Op donderdag 1 juni 2006 14:51 schreef thewishmaster het volgende:
OP RTL 5 zeiden ze deze week: nog 2 afleveringen te gaan. Ik heb dus maar besloten om vanaf aflevering 14 te gaan downloaden, want ik ga het niet volhouden.
hoelaat?quote:Op donderdag 1 juni 2006 15:55 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Dan kijk je morgen toch naar de herhaling op RTL 7
Ga maar PB kijken, want:quote:Op donderdag 1 juni 2006 15:57 schreef thewishmaster het volgende:
Nederlands elftal begint al om 20.00, dus dat wordt lastig.
Daarom dusquote:Mannen jatten dure, kostbare kijktijd van onze favoriete programma's.
Mannen zien je niet meer staan, kijken je geeneens meer na.
Mannen zijn niet meer aanspreekbaar.
Mannen denken opeens overál verstand van te hebben.
Mannen worden lelijk als ze voetbal kijken.
jaquote:Op donderdag 1 juni 2006 22:27 schreef Soul79 het volgende:
Wat een prutser, die gast. Is het nou zo moeilijk om een domme cipier even een paar seconden op te houden zonder hem voor z'n bek te moeten slaan![]()
Ja, maar nadat de priester komt ofzo verdwijnt dat teken.quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:33 schreef woeeiiii het volgende:
Dat was een roest vlek, en hij zag daar een religeus teken in, wat je wel vaker hoort, dat een maria beeld gaat huilen of een maria gezicht in een tostie ofzo, dus hij bekeerde zich ofzo?
Neej, die priester ging ernaar kijken maar hij zag niets. Abruzzi ziet dus dingen die er niet zijnquote:Op donderdag 1 juni 2006 22:35 schreef magnifor het volgende:
[..]
Ja, maar nadat de priester komt ofzo verdwijnt dat teken.
Ik dacht dat die priester wel iets zag.quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:38 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Neej, die priester ging ernaar kijken maar hij zag niets. Abruzzi ziet dus dingen die er niet zijn![]()
Ik weet het niet hoor. In het begin van die afl. was het 'teken' veel duidelijker. M.a.w. de roestvlek was groter en aan het einde was het ineens vrijwel weg. Of keken we 'mee' vanuit Abruzzi zijn gezichtspunt?quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:38 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Neej, die priester ging ernaar kijken maar hij zag niets. Abruzzi ziet dus dingen die er niet zijn![]()
Idd, zo dom, daar waren genoeg andere manieren voorquote:Op donderdag 1 juni 2006 22:34 schreef woeeiiii het volgende:
Lompe actie idd van Lincoln, waarom gelijk slaan, vertel dan gewoon een mop ofzo, zeg iets over z'n horloge, dan krijg je een reactie als, he weet jij er meer van dan? Dan zeg je nee het viel me opeens op dat je m niet droeg ofzo
Gezien de plas bloed die al uit zijn nek vloeide denk ik toch dat hij wel dood gaat hoor.quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:55 schreef magnifor het volgende:
Overigens weet ik niet of Abruzzi dood gaat. Klasgenoot die de serie al gezien heeft wil nog niets zeggen.
Maar persoonlijk denk ik dat Abruzzi dood gaat. Maarja, dan heb je als nog Tweener die mee wil. En het is nog de vraag of hij zijn mond houd.
Dat zou betekenen dat ze daarmee weggeven hoe het verhaal loopt, en ten 1e doen ze dat volgens mij nooit op die manier, bij reclame ingaan op het verloop van serie zelf;quote:Op donderdag 1 juni 2006 15:59 schreef boneyard het volgende:
[..]
volgens mij (op basis van de beelden en opmerkingen in de rtl5 trailers) gaat dat over het ontsnappen opzich, volgende week gaan ze het proberen zo te zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*Think outside the box*
quote:Op donderdag 1 juni 2006 23:37 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
Dat zou betekenen dat ze daarmee weggeven hoe het verhaal loopt, en ten 1e doen ze dat volgens mij nooit op die manier, bij reclame ingaan op het verloop van serie zelf;ze maken die opmerkingen op basis van wat je ook in de trailer ziet. net zoals als michael nu dus in het stukje over volgende week zei dat ze zouden gaan. dat verwerken ze dan weer in hun eigen extra teksten, dat dat dan uiteindelijk niet gebeurt is niet echt iets wat ze uitmaakt denk ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die opmerking over dat het de laatste aflevering van dit seizoen zou is was wel wat raar. maar misschien bedoelen ze het nederlandse seizoen ofzo
dat t-bag niet mee zou gaan is dus niet wat er gebeurde, ondanks dat dat de spoiler was die bepaalde mensen gezien dachten te hebben volgens mij.
en je moet toch echt eens ophouden met je kennis over de rest van serie te gebruiken, ook al staat het tussen spoiler tags, volledig loze manier om discussies te voeren als je al weet wat er gebeurt en dat dan ook maar zegt.
Ik zag na een paar keer kijken het hoofd van Jezus, zoals hij aan het kruis hing.quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:38 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Je bent niet gelijk dood als je nek opengecut word hoor, als ze optijd zijn kan je best overlevenquote:Op donderdag 1 juni 2006 23:13 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Gezien de plas bloed die al uit zijn nek vloeide denk ik toch dat hij wel dood gaat hoor.
Bovendien zal die pedo toch geen half werk verrichten.
APk let ook is opquote:Op vrijdag 2 juni 2006 01:24 schreef APK het volgende:
[..]
Ik zag na een paar keer kijken het hoofd van Jezus, zoals hij aan het kruis hing.
En dat doen we hier niet!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 02:23 schreef golfer het volgende:
Video net pas bekeken.
Blijft rete-spannend als je althans niet verleid wordt om verdere afleveringen al te bekijken.
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:27 schreef Undergod het volgende:
[..]
Is opzich leuk bedacht![]()
Maar ik denk dat Abruzzi het niet haalt...en wat te denken van de beelden van Scofield die aan het verdrinken is. Waar de neuk verdrink je in een gevangenis? Dus die komt in een meer terecht buiten de jail..
Die liep schuin af, en een schuin aflopende tunnel word dan niet gevuld volgens mij.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 08:56 schreef Copycat het volgende:
Misschien heb ik iets gemist (of ben ik te blonT), maar hoe kon het dat het water in die 'put' niet door de tunnel van waaruit Scofield kwam vol water stroomde?
Omdat het hoger lag. En water stroomt nu eenmaal niet naar boven.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 08:56 schreef Copycat het volgende:
Misschien heb ik iets gemist (of ben ik te blonT), maar hoe kon het dat het water in die 'put' niet door de tunnel van waaruit Scofield kwam vol water stroomde?
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 08:58 schreef Scorpie het volgende:
Die liep schuin af, en een schuin aflopende tunnel word dan niet gevuld volgens mij.
Ik ga voor de schuinere optiequote:Op vrijdag 2 juni 2006 08:59 schreef Augustina het volgende:
Omdat het hoger lag. En water stroomt nu eenmaal niet naar boven.![]()
Dit was aflevering 12 toch? Iig behoorlijk balen en dom dat ze nu ook in NL een zomerstop doen. Daar ga ik niet op wachten. Dan maar downloaden.quote:Op donderdag 1 juni 2006 23:33 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
13.
Ik zag dat ook.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 01:24 schreef APK het volgende:
[..]
Ik zag na een paar keer kijken het hoofd van Jezus, zoals hij aan het kruis hing.
Dat was ook de bedoeling. Die heilige dude zei toch ook dat mensen die om vergiffenis zoeken vaak Jezus voor zich zien. Alleen Abruzzi zag hem. Die andere gast duidelijk niet.quote:
Vandaag naar de herhaling kijken als ik tijd heb. Wil het nog een keer zien.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 09:44 schreef GoodspeeD het volgende:
[..]
Dat was ook de bedoeling. Die heilige dude zei toch ook dat mensen die om vergiffenis zoeken vaak Jezus voor zich zien. Alleen Abruzzi zag hem. Die andere gast duidelijk niet.
Nou, het is meer een combinatie van onze 2 ideeen. De buis waaruit Michael komt ligt weliswaar een meter of 3 hoger dan de buis die onder water gezet wordt, maar er is een schuine afloop naar beneden toe, zodat je ongeveer 1 meter boven de bodem van de buis die onder water gezet wordt uitkomt. Dat verbindingsstuk loopt schuin, en word daardoor niet onder water gezet. Kijk de herhaling maar, dan zal je het zienquote:
Dit was 12quote:Op donderdag 1 juni 2006 23:33 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
13.
In dat vuilniszakje zat zijn zwarte pak.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:56 schreef Erasmusch het volgende:
Maar die honderden kuub water werd dus tegengehouden door een vuilniszakje
Ja en? Hij propte het gewoon ff in die 'nis' en kon het er zo weer uitrukken.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:59 schreef Augustina het volgende:
[..]
In dat vuilniszakje zat zijn zwarte pak.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:08 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Ja en? Hij propte het gewoon ff in die 'nis' en kon het er zo weer uitrukken.
Dat vond ik juist wel mooi. Wat is die dokter trouwens een ontzettend mooie dame.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:02 schreef Soul79 het volgende:
Gelukkig staat die vervelende, ontluikende romance tussen Scofield en die dokter even op een laag pitje![]()
Precies. Van mij hoeft Michael niet persee iets met de zuster aan te leggen.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:02 schreef Soul79 het volgende:
Gelukkig staat die vervelende, ontluikende romance tussen Scofield en die dokter even op een laag pitje![]()
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:08 schreef GoodspeeD het volgende:
[..]
Dat vond ik juist wel mooi. Wat is die dokter trouwens een ontzettend mooie dame.
BS schuin of hoger maakt geen zak uit.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 09:52 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nou, het is meer een combinatie van onze 2 ideeen. De buis waaruit Michael komt ligt weliswaar een meter of 3 hoger dan de buis die onder water gezet wordt, maar er is een schuine afloop naar beneden toe, zodat je ongeveer 1 meter boven de bodem van de buis die onder water gezet wordt uitkomt. Dat verbindingsstuk loopt schuin, en word daardoor niet onder water gezet. Kijk de herhaling maar, dan zal je het zien![]()
Nee. Die top van de schuine buis ligt boven het waterpeil in de volgelopen kamer. Bij een gieter staat het water in een schenkstuk ook even hoog als het water in de kanquote:Op vrijdag 2 juni 2006 17:57 schreef Undergod het volgende:
moeilijk: Door het gewicht van het water dat boven ligt zal er een druk naar beneden worden uitgevoerd. En doordat water altijd de weg van de minste weerstand kiest (het kost minder kracht daar naar boven te gaan dan om al dat water boven je daar te houden) zal de buis ook vol lopen.
Buizen staan altijd op gelijke hoogte. Als je ze met water vult, altijd!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 18:32 schreef Copycat het volgende:
En dus had die buis ook (deels) vol water moeten lopen?
Ja sorry, ik was vroeger echt een knurft waar het exacte vakken betrof ...
Deels idd, als het klopt moet die buis dus hoger lopen dan het waterpeilquote:Op vrijdag 2 juni 2006 18:32 schreef Copycat het volgende:
En dus had die buis ook (deels) vol water moeten lopen?
Ja sorry, ik was vroeger echt een knurft waar het exacte vakken betrof ...
Van mij welquote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:14 schreef booo het volgende:
[..]
Precies. Van mij hoeft Michael niet persee iets met de zuster aan te leggen.![]()
Ja, maar dan moet hij daar doorheen zwemmen?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 18:58 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende: hoop ik maar voor ze dat die buis idd erg lang is![]()
D'r was inderdaad niks mis met die scenes neequote:Op vrijdag 2 juni 2006 19:05 schreef Augustina het volgende:
Ik vond het wel leuk Scofield in zn onderbroek te aanschouwen eigenlijk.![]()
Ik kan het me ergens ook niet voorstellen dat er zo'n suffe fout in PB zit. Maar de verklaring vind ik nog steeds niet (zijtunnel)sluitend.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 18:58 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
En dat met die buis en dat water was me helemaal niet opgevallen...maar idd, met al die (best goed onderbouwde) wetenschap in de serie, hoop ik maar voor ze dat die buis idd erg lang is![]()
Maar de tunnel kan toch ook gedeeltelijk onder water gelopen zijn? Wij hebben toch niet heel die tunnel gezien?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 19:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik kan het me ergens ook niet voorstellen dat er zo'n suffe fout in PB zit. Maar de verklaring vind ik nog steeds niet (zijtunnel)sluitend.
Ik heb er even de proef op de theepot genomen.
De zijtunnel komt onderaan de tunnel uit. Als ik mijn theepot vul, dan gaat het water bij de opening direct de tuit in. Het water levelt, maar omdat de tuit langer is dan de pot, is het laatste deel van de tuit watervrij.
Doortrekkend naar PB betekent dat dus dat de zijtunnel voor een groot deel onder water moet zijn gelopen.
Of zie ik iets enorm over het hoofd?
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 19:52 schreef magnifor het volgende:
Ja mensen. Ik weet het. Heb keer op keer gezegd dat ik de serie op tv blijf volgen. Maar ik had geen rekening gehouden met een zomerstop. Om eerlijk te zijn heb ik geen zin om 3 maanden te wachten op episode 15 dus heb ik besloten om de hele reeks dvd's te lenen en elke week 1 dvd (4 afleveringen) te kijken.
Maar als er geen zomperstop was geweest dan had ik alle afleveringen gewoon op tv gekeken. Kut RTL5....
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 20:24 schreef Soul79 het volgende:
Dat met die buis en dat water kan niet volgens mij. Het leek net alsof het zo ging:
[afbeelding]
En volgens de wet van de communicerende vaten (geloof ik) had het zo gemoeten:
[afbeelding]
Het water moet immers gelijk staan. Maar misschien gebeurde het ook wel zo, dat was niet echt goed te zien.
Klopt, maar er was niks in beeld over de lengte van die schuine pijp?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 20:24 schreef Soul79 het volgende:
Het water moet immers gelijk staan. Maar misschien gebeurde het ook wel zo, dat was niet echt goed te zien.
Nee, dat klopt voor zover ik me kan herinneren. Maar het leek in elk geval alsof hij niet erg lang was en niet echt steil, terwijl ten minste het een of het ander het geval geweest moet zijn.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:10 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Klopt, maar er was niks in beeld over de lengte van die schuine pijp?
Leek ie niet lang? Weet je nog hoelang het duurde voordat die knoop op de bodem viel? Wel een aantal seconden. Lang genoeg dus.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:20 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Nee, dat klopt voor zover ik me kan herinneren. Maar het leek in elk geval alsof hij niet erg lang was en niet echt steil, terwijl ten minste het een of het ander het geval geweest moet zijn.
KLopt wel wat je zegtquote:Op vrijdag 2 juni 2006 20:24 schreef Soul79 het volgende:
Dat met die buis en dat water kan niet volgens mij. Het leek net alsof het zo ging:
[afbeelding]
En volgens de wet van de communicerende vaten (geloof ik) had het zo gemoeten:
[afbeelding]
Edit: helaas laat Picserver me in de steek, had met hele mooie paint plaatjes een situatieschets gemaakt![]()
k vind em tegenvallen. Ik wilde eens wat duidelijkheid.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:36 schreef VoreG het volgende:
Toffe aflevering
Neen dat kan niet. Het kan alleen als de tuut lang genoeg is, hetgeen juist om deze reden altijd het geval is. Wel eens een gieter met een korte tuut gezien? Als je de gieter vol doet dan zit het water in de tuut op dezelfde hoogte.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:24 schreef Merkie het volgende:
Volgens mij kan dat wel hoor Soul79. Een gieter kan je toch ook voldoen zonder dat het water eruitloopt.
De druk van het vele water drukte die zak nog vaster in het gat.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 19:58 schreef Erasmusch het volgende:
Communicerende vaten he.
Maar ik snap nog steeds niet hoe al dat water wordt tegengehouden door een opgepropte vuilniszak
Autoriteitsargumentquote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:50 schreef magnifor het volgende:
En trouwens over dat water gedoe. Ik kan mij niet voorstellen dat de makers van Prison Break zo'n fout gaan maken en ik neem aan dus dat het hele water gedoe klopt.
Die klopt.quote:
Die begreep ik ook wel. Maar zit broer niet in een gewone cel, maar op een aparte cel, die niet op de tunnels uitkomen? (ik heb helaas het begin van de serie gemist en ben er sinds ik het volg nog niet achter, want hij mag wel gewoon naar de werkploeg).quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:08 schreef NiteSpeed het volgende:
Dat gat is nodig omdat de andere gevangen niet via de WC in scofields kamer kunnen vluchten.
Die zin klinkt vrij onmogelijk iddquote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:08 schreef NiteSpeed het volgende:
Dat gat is nodig omdat de andere gevangen niet via de WC in scofields kamer kunnen vluchten.
De uitgang van de schuine buis zat bijna onderaan. Dus of het was een hele lange buis, of de bovenkant van het water in de schuine buis, lag lager dan de ruimte waar hij in uit kwam. Maar dat kan niet toch?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:55 schreef HuHu het volgende:
En over die buis met water, dat klopt inderdaad niet helemaal.
Of die buis waar hij als eerste in kroop (na het uitkleden) moet schuin omlaag lopen en het begin ervan moet net zo hoog zitten als de andere buis hoog is.
[afbeelding]
Deze is correct.
Ze hebben hem natuurlijk wel nodig voor het vliegtuig, anders komen ze nergens.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:47 schreef magnifor het volgende:
Vandaag weer gekeken en iets zegt me dat Abruzzi dat incident gaat overleven. Want waarom zagen we dat Jezus gedoe? Dat was volgens mij niets voor niets. Volgens mij gaat er dus gewoon een wonder gebeuren en dus dat Abruzzi het overleeft en T-Bag gaat vermoorden.
het is echt kansloos om deze serie kritisch te bekijken. Alles wat hierin gebeurt kan nooit in het echt gebeuren, dus waarom zo moeilijk doen om een buis?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 18:35 schreef AffenStrudel het volgende:
[..]
Deels idd, als het klopt moet die buis dus hoger lopen dan het waterpeil.
Zoniet, dan is het een slordige fout. Ik zal de aflevering nog eens kijken.
Dat klopt ook niet, wie zegt dat het een short pipe is? Weet iemand nog hoelang die knoop erover deed om te vallen? Volgens mij wel een seconden of 3, 4. Dan kan de pijp al gauw meer dan 20 meter zijn.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:07 schreef Soul79 het volgende:
Ha, leuk is dat, de 'water/buis-kwestie' waar we het nu over hebben, staat op imdb.com vermeld als 'goof', dat wil zeggen als iets dat niet klopt.
Zie hier
Dat zou kunnen, maar toen Scofield in het gat dook, was het volgende shot al meteen dat hij er aan de andere kant uit kwam (in mijn herinnering dan). Als de pijp inderdaad 20 meter lang was, was het logischer geweest als we eerst hadden gezien dat hij er een stuk door heen zwom.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:15 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Dat klopt ook niet, wie zegt dat het een short pipe is? Weet iemand nog hoelang die knoop erover deed om te vallen? Volgens mij wel een seconden of 3, 4. Dan kan de pijp al gauw meer dan 20 meter zijn.
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:20 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, maar toen Scofield in het gat dook, was het volgende shot al meteen dat hij er aan de andere kant uitkwam (in mijn herinnering dan). Als de pijp inderdaad 20 meter lang was, was het logischer geweest als we eerst hadden gezien dat hij er een stuk door heen zwom.
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:21 schreef Zwansen het volgende:
[..]
![]()
Ben je nu echt zo dom? Der kan toch geen cameraman bij Scofiled in die pijp. Past niet in zo'n smalle pijp.![]()
Ja nu ben ik mooi uitgeluld jaquote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:21 schreef Zwansen het volgende:
[..]
![]()
Ben je nu echt zo dom? Der kan toch geen cameraman bij Scofiled in die pijp. Past niet in zo'n smalle pijp.![]()
Ik vind het gedoe binnenin de gevangenis boeiender dan daarbuiten. Het is wel spannend, maar ik kijk liever naar de inmatesquote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:24 schreef Zwansen het volgende:
Vergeet niet het stukej met die FBI agent. Dat wordt ook spannend.
Tja, ik denk dat ik dat ook maar ga doen. Al vraag ik me wel af hoe ze zoveel aflveringen nog vol kunnen maken. Hoeveel zijn er al gemaakt?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:45 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik vind het gedoe binnenin de gevangenis boeiender dan daarbuiten. Het is wel spannend, maar ik kijk liever naar de inmatesEn ik ga echt niet 3 maanden wachten, ik heb de dvd's al geregeld.
Dan moet je wel lief voor me zijn.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:45 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik vind het gedoe binnenin de gevangenis boeiender dan daarbuiten. Het is wel spannend, maar ik kijk liever naar de inmatesEn ik ga echt niet 3 maanden wachten, ik heb de dvd's al geregeld.
22 afleveringen voor seizoen 1:quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:51 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Tja, ik denk dat ik dat ook maar ga doen. Al vraag ik me wel af hoe ze zoveel aflveringen nog vol kunnen maken. Hoeveel zijn er al gemaakt?
Uhm...als die van gister aflevering 12 was, nog 10 dus.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:56 schreef Nouk het volgende:
en die 22 zijn na volgende week nog niet allemaal uitgezonden? Hoeveel zijn er dan nog die we moeten?
In nederland zijn ze rond aflevering 13.. In Amerika is het seizoen al afgelopen, en daar is nu de zomerstop bezig tot Seizoen 2 in September begint ofzo.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:56 schreef Nouk het volgende:
en die 22 zijn na volgende week nog niet allemaal uitgezonden? Hoeveel zijn er dan nog die we moeten?
Omdat ze er ooit uit gaan komen misschien? ''Escape is just the beginning''quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:59 schreef Zwansen het volgende:
Hoezo een seizoen 2? Laten ze zich opnieuw insluiten ofzo.
Maar goed, ik wil het ook nie tweten.
Nee. Dat mag niet. Dat hoort niet in een serie als PB.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:04 schreef Nouk het volgende:
Precies. En dan wordt ie heel gelukkig met de dokter..
Hoe heet die gast nou bij Michael op z'n cel? Ik vergeet z'n naam iedere keerquote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:11 schreef Nouk het volgende:
Nee dat is zo. Maar toch vind ik ze wel leuk samen.
Sucre!quote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:14 schreef Shirley het volgende:
[..]
Hoe heet die gast nou bij Michael op z'n cel? Ik vergeet z'n naam iedere keerZo zielig, krijgt ie een kindje, trouwt z'n chick met een ander.
Ik noem hem altijd neger.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:14 schreef Shirley het volgende:
[..]
Hoe heet die gast nou bij Michael op z'n cel? Ik vergeet z'n naam iedere keerZo zielig, krijgt ie een kindje, trouwt z'n chick met een ander.
Vond ik ook zo zielig inderdaad.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:14 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ach god, dat arme kind. Ik heb er nou al medelijden mee. Dat is toch geen voornaam joh!quote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:26 schreef Zwansen het volgende:
Abruzzi vind ik ook zo'n vette naam. Zo ga ik mijn kind noemen als het een jongen wordt.
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:27 schreef Nouk het volgende:
Leuk, en de ander Fibonacci. Zal je vrouw leuk vinden..
Fibonacci!quote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:27 schreef Nouk het volgende:
ik ga mijn kind haywire noemenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:26 schreef Zwansen het volgende:
Abruzzi vind ik ook zo'n vette naam. Zo ga ik mijn kind noemen als het een jongen wordt.
wanneer komt seizoen 2 op tv trouwens ?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:03 schreef Shirley het volgende:
[..]
Omdat ze er ooit uit gaan komen misschien? ''Escape is just the beginning''
Het is een scheermesje hoor!quote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:05 schreef RedFever007 het volgende:
Haha ook we zijn er dus uit dat die buis scene een fout is. Maar dat met die 'stanleymesmoord' kan toch ook niet? Dat hij met een stanleymes een slagader doorsnijd?
Oke dat het bloed is logish maar zoveel![]()
Inderdaad een scheermesje, hoe dom ben ik danquote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:17 schreef Christibel het volgende:
[..]
Het is een scheermesje hoor!Maar inderdaad het is wel heel veel bloed en zo'n mesje heeft twee scherpe kanten dus moet hij zichzelf ook wel heel lelijk gesneden hebben.
'Fiehieeb! We gaan eten!'quote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:27 schreef Nouk het volgende:
hmmm 'k weet nietquote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:35 schreef __Saviour__ het volgende:
je kunt het toch stevig tussen je vingers klemmen zonder jezelf te snijden
Kun je niet gewoon ophouden? Ik lig ook een paar afleveringen voor op Nederland, maar te weinig om naar het USA topic te verhuizen. Ik ga toch ook niet continue zeggen dat het beter wordquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 24% gewijzigd door magnifor op 06-06-2006 13:27:15 ]
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:09 schreef magnifor het volgende:
Heb van een hele betrouwbare bron vernomen datGa eens weg met die spoilers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door Copycat op 06-06-2006 15:26:20 (Spoiler weggehaald :)) ]
In amerika herfst volgens mij.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 18:07 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
wanneer komt seizoen 2 op tv trouwens ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |