ik ga mijn kind haywire noemenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:26 schreef Zwansen het volgende:
Abruzzi vind ik ook zo'n vette naam. Zo ga ik mijn kind noemen als het een jongen wordt.
wanneer komt seizoen 2 op tv trouwens ?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:03 schreef Shirley het volgende:
[..]
Omdat ze er ooit uit gaan komen misschien? ''Escape is just the beginning''
Het is een scheermesje hoor!quote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:05 schreef RedFever007 het volgende:
Haha ook we zijn er dus uit dat die buis scene een fout is. Maar dat met die 'stanleymesmoord' kan toch ook niet? Dat hij met een stanleymes een slagader doorsnijd?
Oke dat het bloed is logish maar zoveel![]()
Inderdaad een scheermesje, hoe dom ben ik danquote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:17 schreef Christibel het volgende:
[..]
Het is een scheermesje hoor!Maar inderdaad het is wel heel veel bloed en zo'n mesje heeft twee scherpe kanten dus moet hij zichzelf ook wel heel lelijk gesneden hebben.
'Fiehieeb! We gaan eten!'quote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:27 schreef Nouk het volgende:
Leuk, en de ander Fibonacci. Zal je vrouw leuk vinden..
hmmm 'k weet nietquote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:35 schreef __Saviour__ het volgende:
je kunt het toch stevig tussen je vingers klemmen zonder jezelf te snijden
Kun je niet gewoon ophouden? Ik lig ook een paar afleveringen voor op Nederland, maar te weinig om naar het USA topic te verhuizen. Ik ga toch ook niet continue zeggen dat het beter wordquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 24% gewijzigd door magnifor op 06-06-2006 13:27:15 ]
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:09 schreef magnifor het volgende:
Heb van een hele betrouwbare bron vernomen datGa eens weg met die spoilers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door Copycat op 06-06-2006 15:26:20 (Spoiler weggehaald :)) ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |