haha, lolbroek.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:32 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik hoop Scofield zn broer, die saaie drol.
Ja als het in Amerika ook gebeurde is het opeens wel cool om 3 maanden te moeten wachten op een nieuwe aflevering!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:41 schreef boneyard het volgende:
[..]
haha, lolbroek.
mensen kunnen nu wel zo moeilijk doen over een mogelijke zomerstop, maar als ik het goed heb dan gebeurde dat net zo hard in amerika, maar dan vanwege een sportseizoen ofzo.
Is opzich leuk bedachtquote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:03 schreef VoreG het volgende:
Micheal gaat zelf niet mee en laat de rest dus ontsnappen en zorgt daardoor voor een nieuwe ontsnappingspoging, daarom is het seizoen ook lang.
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:32 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik hoop Scofield zn broer, die saaie drol.
Nee, T-Bag hoort in de show, die mag niet dood. Ik gok op die neger, C-Note geloof ik.quote:In ieder geval geen T-bag, die zorgt voor boeiende dialogen
En waarom zijn die het dan allemaal in elk geval niet? Michael en Lincoln.. ja makes sense, maar de rest...? Je weet 't nooit met PB...quote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:28 schreef booo het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van.. T-Bag zullen ze er nog wel in houden. Hij heeft zo'n goede rol, die móét je gewoon vervelend vinden. Ik hoop op C-note..
Het is in ieder geval niet Michael, Lincoln, Tweener, Westmoreland of Abruzzi.. Misschien Sucre![]()
De serie valt of staat met Michael Scofield. Als hij dood gaat heeft dan is de serie niet meer boeiend imo.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 23:50 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Ow en iemand die suggereerde dat Michael zelf niet meegaat etc: het gaat erom wie er doodgaat en vervolgens niet meer mee kan en hoeft, en aangezien Michael het hele brein erachter is....
Waarom?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 00:02 schreef magnifor het volgende:
Ik hoop dat T-Bag eruit vliegt. Maar dat zal wel niet.
Dus jij wilt graag dat de meest gehate persoon eruit gaat omdat die meestal blijvenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 00:29 schreef magnifor het volgende:
Omdat hij de meest gehate persoon is. Die blijven altijd in films/series.
Mwoah, dat was niet de hoofdreden. Ze hadden niet gerekend op zo'n succes en er was niet echt ruimte voor Prison Break in het uitzendschema geloof ik. Vandaar dat het een tijdje duurde voordat ze verder konden met Prison Break.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:28 schreef Xurk het volgende:
In Amerika stopte het toch na 13 afleveringen omdat het een groot succes was en ze nog meer afleveringen moesten opnemen [en daar nog niet mee klaar waren toen ze afl. 13 uitzonden]?
Nee, ik mag T-Bag niet. Daarom wil ik dat hij eruit gaat.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 00:32 schreef APK het volgende:
[..]
Dus jij wilt graag dat de meest gehate persoon eruit gaat omdat die meestal blijven
Dat is niet de reden waarom hij volgens mij eruit zou moeten gaan. Is een reactie waarom ik denk dat hij zal blijven.quote:Omdat hij de meest gehate persoon is. Die blijven altijd in films/series.
Dus lekker met allemaal sympathieke personen ontsnappen en die enge achtervolgers van de zoon van de broer van Scofield moeten ook dood?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 00:42 schreef magnifor het volgende:
Nee, ik mag T-Bag niet. Daarom wil ik dat hij eruit gaat.
Laat maar. Ik denk dat wij anders denken over hoe 'hun' de serie maken of breken.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 01:12 schreef magnifor het volgende:
Hoezo, zij ik dan dat ik hun niet mocht?
Dus...quote:Op vrijdag 26 mei 2006 23:50 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
Grappig dat zo veel mensen "hopen" dat T-bag eruit gaat... die haat echt iedereen... maar daardoor zou de serie wel 'n stuk saaier zijn denk ik; zo'n personage (of meerdere) zit imo in elke succesvolle film of serie...
Michael en Lincoln lijkt me duidelijk.. En als Westmoreland dood gaat is dat wel heel hard, aangezien zijn dochter enzo. En ik denk dat Abruzzi nog wel wat te doen heeft, en hij is ook nog eens leider van die werkploeg.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 23:50 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
En waarom zijn die het dan allemaal in elk geval niet? Michael en Lincoln.. ja makes sense, maar de rest...? Je weet 't nooit met PB...
Ow en iemand die suggereerde dat Michael zelf niet meegaat etc: het gaat erom wie er doodgaat en vervolgens niet meer mee kan en hoeft, en aangezien Michael het hele brein erachter is....
Grappig dat zo veel mensen "hopen" dat T-bag eruit gaat... die haat echt iedereen... maar daardoor zou de serie wel 'n stuk saaier zijn denk ik; zo'n personage (of meerdere) zit imo in elke succesvolle film of serie...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |