quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:12 schreef -Marc- het volgende:
Groeit jullie fallus ook in rap tempo bij het denken aan PDL?
WE GAAN JE MISSEN!quote:
*fotoboek checkt....quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:12 schreef -Marc- het volgende:
Groeit jullie fallus ook in rap tempo bij het denken aan PDL?
zal misschien toch niet hetzelfde overkomenquote:
heb ik eindelijk een medestander?quote:
Grolsch, Hertog Jan en McChauffe ftw!.quote:
ik ben niet kieskeurig, zo lang het maar geen *censuur* isquote:
Kasteel, Westmallequote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:15 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
ik ben niet kieskeurig, zo lang het maar geen *censuur* is
Ik eigenlijk ook niet, maar heineken vinnik niet kunnen, tis inderdaad sloot/afwas water.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:15 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
ik ben niet kieskeurig, zo lang het maar geen *censuur* is
oh, dus stiekem wil jij er ook wel iets anders hebben staanquote:
Ach..quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:16 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
oh, dus stiekem wil jij er ook wel iets anders hebben staan
afwaswater... daar heb je nog wat aan....quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:16 schreef VASND het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook niet, maar *censuur* vinnik niet kunnen, tis inderdaad sloot/afwas water.
sjoel....quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:17 schreef VASND het volgende:
Veranderen dan!11/1?!!1
ik wist hetquote:
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:17 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
afwaswater... daar heb je nog wat aan....
ik verdenk ze er eigenlijk van het gewoon rechtstreeks vauit de open riolering die flesjes in te pompen...
problemen?quote:
of wacht, je werkt bij *censuur* en je bent bang dat de waarheid nu boven tafel komt?quote:
Vandaar die klontjesquote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:17 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
afwaswater... daar heb je nog wat aan....
ik verdenk ze er eigenlijk van het gewoon rechtstreeks vauit de open riolering die flesjes in te pompen...
+1 scherpquote:
en de slierten slijmquote:
quote:
WAT?!quote:
haal hem terug dan...quote:
nog ff...quote:
Kat in 't bakkiequote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:21 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
nog ff...
maar dat moet je makkelijk kunnen halen
bier is idd lekker ja, maar we hadden het hier over slootwaterquote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:21 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Eigenlijk is al het bier wel lekker[afbeelding]
bijna, kat en het bakkie komen wel steeds dichterbij elkaarquote:
je bent hem niet vanochtend bij de zelfmoordmeet vergeten?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:22 schreef Gebs het volgende:
[..]
Ik weet niet waar ik hem heb laten liggen
Het meot van het weekend gebeurd zijnquote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:22 schreef Gebs het volgende:
[..]
Moet je volgende keer zo'n dingetje kopen dat gaat piepen als je fluit.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:22 schreef Gebs het volgende:
[..]
Dat zeg ikquote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:22 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
bijna, kat en het bakkie komen wel steeds dichterbij elkaar
ik zou zeggen, ga ogenblikkelijk terug naar alles waar je dit weekend geweest bent, en kijk of die nog ergens ligt...quote:
en dan in een café: "ah, force, daar ben je!".quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:23 schreef VASND het volgende:
[..]
Moet je volgende keer zo'n dingetje kopen dat gaat piepen als je fluit.
Slootwater is vies inderdaad...quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:22 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
bier is idd lekker ja, maar we hadden het hier over slootwater
Die zijn coolquote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:23 schreef VASND het volgende:
[..]
Moet je volgende keer zo'n dingetje kopen dat gaat piepen als je fluit.
en het dingetje eerst ombouwen omdat hij n iet luid genoeg is en er voor zorgen dat hij de telefoon over laat gaan want die hoort iedereenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:23 schreef VASND het volgende:
[..]
en dan in een café: "ah, force, daar ben je!".
je spreekt jezelf tegen:quote:
quote:
dan kan je hem wel gebruiken als je kluisje gejat wordtquote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:24 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Die zijn cool.
Vooral als je hem in je kluisje legt en niemand erbij kan.
Maar zn icon is wel tof!quote:
Iedereen is al doodquote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:26 schreef Mobster273 het volgende:
bah, er gaat een alrm en niemand reageert erop
ben er dus even weg van
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:26 schreef Mobster273 het volgende:
bah, er gaat een alrm en niemand reageert erop
ben er dus even weg van
Je brengt jezelf onnodig in gevaar nuquote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:26 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Heineken is dan ook geen slootwater, maar het vocht van god!
Ik weet wel een plek waar ik graag naar terug gaquote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:23 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
ik zou zeggen, ga ogenblikkelijk terug naar alles waar je dit weekend geweest bent, en kijk of die nog ergens ligt...
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:28 schreef Gebs het volgende:
[..]
Ik weet wel een plek waar ik graag naar terug ga![]()
Je hebt 'the force' toch niet in een dame gepompt?!quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:28 schreef Gebs het volgende:
[..]
Nog geneukt van't weekend?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:28 schreef Gebs het volgende:
[..]
Ja dat bedoelde ik ook eigenlijkquote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:29 schreef VASND het volgende:
[..]
Je hebt 'the force' toch niet in een dame gepompt?!
maar ik ben mildquote:
Maar, neequote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:29 schreef VASND het volgende:
[..]
Je hebt 'the force' toch niet in een dame gepompt?!
het valt idd wel op dat de ploeg die nu net is begonnen uit precies 1 man bestaat, en die staat op een afdeling waar het alarm niet afgingquote:
sund...quote:
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:32 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
"Nee ik MOET een condoom om!".
'Waarom?!'.
"Anders pomp ik mijn FOK!Force in jou over".
"Oh, oké"quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:32 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
"Nee ik MOET een condoom om!".
'Waarom?!'.
"Anders pomp ik mijn FOK!Force in jou over".
altijd behulpzaam hequote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:32 schreef VASND het volgende:
Ik denk, ik zet het even neer op een manier dat iedereen het snapt.
Helaasquote:
"Zullen we dan gaan posten ipv pijpen, veel spannender"quote:
Je kunt ook te ver gaanquote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:34 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
"Zullen we dan gaan posten ipv pijpen, veel spannender"
hoopvol leven is altijd verstandigquote:
klopt, ik ben goed in de onderliggende waarheid die niemand wil accepterenquote:
"Nee, momenteel zit ik op mijn bed".quote:
wees blijquote:
hihiquote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:35 schreef VASND het volgende:
[..]
"Nee, momenteel zit ik op mijn bed".
"Gekkie"
Tegen die tijd is het al te laatquote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:36 schreef Gebs het volgende:
[..]
Hoopvol leven is een van de dingen die je leert in je leven
* Mobster273 hoopt dat hij het ook eens mag lerenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:36 schreef Gebs het volgende:
[..]
Hoopvol leven is een van de dingen die je leert in je leven
Wij zijn gewoon goedquote:
hij hoopt van nietquote:
Gewoon hopen dat je er nooit achter komt dusquote:
zo iets jaquote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:38 schreef VASND het volgende:
[..]
Gewoon hopen dat je er nooit achter komt dus.
Lekker neuken tot je dood neervaltquote:
Weer een leermoment!.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:40 schreef VASND het volgende:
[..]
Lekker neuken tot je dood neervalt. Altijd goed.
wat een manier om te gaanquote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:40 schreef VASND het volgende:
[..]
Lekker neuken tot je dood neervalt. Altijd goed.
Dat weet iederéén tochquote:
Wat een strafquote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:41 schreef VASND het volgende:
Het schijnt een martelmethode in Taiwan te zijn, spulletjes die ze inspuiten/ je laten slikken waardoor je steeds maar weer klaarkomt.
Gaat na een tijdje aardig pijn doen.
is ook zo'n ziekte waarbij je permanent klaar komt, die mensen zijn ook niet blij...quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:41 schreef VASND het volgende:
Het schijnt een martelmethode in Taiwan te zijn, spulletjes die ze inspuiten/ je laten slikken waardoor je steeds maar weer klaarkomt.
Gaat na een tijdje aardig pijn doen.
Het lijkt me toch godsgruwelijk pijnlijk, stel je voor dat je 1,5 uur achter elkaar aan het klaarkomen bentquote:
Ja, maar die hebben er niet zo'n last van omdat ze dat gaandeweg 'trainen'quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:43 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
is ook zo'n ziekte waarbij je permanent klaar komt, die mensen zijn ook niet blij...
en vervelender is waarschijnlijk dat je als je er eenmaal van af bent je nooit meer zin hebt....
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:43 schreef VASND het volgende:
[..]
Het lijkt me toch godsgruwelijk pijnlijk, stel je voor dat je 1,5 uur achter elkaar aan het klaarkomen bent.
quote:
och, kan me best voorstellen dat als je zo lang klaar komt dat er alleen nog maar poeder wordt gespoten de lol er snel van af is...quote:
"Telkens weer.. Wanneer ik masturbeer.. Denk ik er komt een keer! Dat ik poeder spuit!".quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:45 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
och, kan me best voorstellen dat als je zo lang klaar komt dat er alleen nog maar poeder wordt gespoten de lol er snel van af is...
zou het dan ook niet zo zijn dat het daarna lang niet meer zo goed voelt, omdat je er in feite aan gewend bent? eigenlijk wil ik er niet over nadenken, ik ben gewoon blij dat ik nergens last van hebquote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:44 schreef VASND het volgende:
[..]
Ja, maar die hebben er niet zo'n last van omdat ze dat gaandeweg 'trainen'
dan moet je een keer proberen met je neus te snuiven...quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:46 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
"Telkens weer.. Wanneer ik masturbeer.. Denk ik er komt een keer! Dat ik poeder spuit!".
Kan ik me goed voorstellen jaquote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:47 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
zou het dan ook niet zo zijn dat het daarna lang niet meer zo goed voelt, omdat je er in feite aan gewend bent? eigenlijk wil ik er niet over nadenken, ik ben gewoon blij dat ik nergens last van heb
spuit 11....quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:48 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
dan moet je een keer proberen met je neus te snuiven...
majh, storend zou dat zijnquote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:48 schreef VASND het volgende:
[..]
Kan ik me goed voorstellen ja.
Of dat ze iets anders nodig hebben ala bondage om toch nog psychisch seksueel opgewonden te raken.
Heb je wel is geslikt?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:48 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
dan moet je een keer proberen met je neus te snuiven...
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:49 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Heb je wel is geslikt?
Nee wel gesnoven.
euh...quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:49 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Heb je wel is geslikt?
Nee wel gesnoven.
STOP! TE ERG!.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:49 schreef Mobster273 het volgende:
een hele harem vol lekkere naakte vrouwen om je heen en nog niet opgewonden kunnen raken omdat je al te lang bent klaargekomen
dan ben ik blij dat er enkele kilometers bekabeling tussen ons zitquote:
Zo'n lekkere wolk poeder in dr gezicht spuiten, moet ze niezenquote:
Geil!quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:51 schreef VASND het volgende:
[..]
Zo'n lekkere wolk poeder in dr gezicht spuiten, moet ze niezen.
te veel informatiequote:
Ik mail je wel wat lekkersquote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:50 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
dan ben ik blij dat er enkele kilometers bekabeling tussen ons zit
kijk nou wat je doet man, zitten we met zo'n geile aap opgescheeptquote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:51 schreef VASND het volgende:
[..]
Zo'n lekkere wolk poeder in dr gezicht spuiten, moet ze niezen.
quote:
doe maar nietquote:
* hoehoheoheohe.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:52 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
kijk nou wat je doet man, zitten we met zo'n geile aap opgescheept
[..]
dus kom je je hier ff vervelen?quote:
Nee, ik kom jullie hier even vermakenquote:
maar wees gerust, het gaat hier ook duidelijk niet meer met de snelheid die we in WOW haddenquote:
dan blijf ik nog ff wachtenquote:
Het is gewoon niet hetzelfdequote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:54 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
maar wees gerust, het gaat hier ook duidelijk niet meer met de snelheid die we in WOW hadden
Dat was nog eens tofquote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:54 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
maar wees gerust, het gaat hier ook duidelijk niet meer met de snelheid die we in WOW hadden
Dat vind ik niet zo erg hoorquote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:54 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
misschien dat na het lange weekend veel mensen serieus naar hun werk gaan vandaag, je weet nooit wat voor een effect dat soort dingen op mensen hebbenquote:
Geen tijd voor.quote:
kan je het anders niet bijhouden?quote:
Zou ik gaaf vinden, en dan dat er nog zo rond de 20 mannen en 500.000 vrouwen overblijven.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:56 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
misschien dat na het lange weekend veel mensen serieus naar hun werk gaan vandaag, je weet nooit wat voor een effect dat soort dingen op mensen hebben
of misschien vergaat de wereld wel echt vandaag en zijn al die anderen al dood
hoe lang heb je nog nodig aan voorbereidingen, want ik ben wel geïnteresseerd nuquote:
Misschien.quote:
Ik denk dat ik wel wat gewend ben hoorquote:
Hellooooooooooooooooo Nursequote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:56 schreef VASND het volgende:
[..]
Zou ik gaaf vinden, en dan dat er nog zo rond de 20 mannen en 500.000 vrouwen overblijven.
25000 vrouwens de man... das wel weinig...quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:56 schreef VASND het volgende:
[..]
Zou ik gaaf vinden, en dan dat er nog zo rond de 20 mannen en 500.000 vrouwen overblijven.
Dat kan zo maar uren gaan duren johquote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:57 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
hoe lang heb je nog nodig aan voorbereidingen, want ik ben wel geïnteresseerd nu
dat leek me ook al, maar wat is dan de achterliggende reden?quote:
Dat constant klaarkomen haal je dan wel denk ikquote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:57 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
25000 vrouwens de man... das wel weinig...
Niets eigenlijkquote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:58 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
dat leek me ook al, maar wat is dan de achterliggende reden?
pfff, dan ga ik er ook niet op wachten hoor, dan kijk ik vanavond wel nog eensquote:
quote:
Heh?quote:
Dat is misschien wel het bestequote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:58 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
pfff, dan ga ik er ook niet op wachten hoor, dan kijk ik vanavond wel nog eens![]()
als de goede vrouwen zijn overgebleven wel, als het allemaal kaliber sharon dijksma is wordt dat al lastigerquote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:58 schreef VASND het volgende:
[..]
Dat constant klaarkomen haal je dan wel denk ik.
waarom zei je het dan, he? he?quote:
ok,quote:
Ja, waarom. Dat is altijd een goede open vraagquote:
maagden zijn kut, die kunnen niks....quote:
daarom stel ik hem ookquote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, waarom. Dat is altijd een goede open vraag![]()
ja hoor, doeiquote:
zoeenuh zoeeenuhquote:
Uiteraardquote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:59 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
als de goede vrouwen zijn overgebleven wel, als het allemaal kaliber sharon dijksma is wordt dat al lastiger
Overigens blijf ik hier nog even hangenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:01 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
ja hoor, doeiveel plezier met je voorbereidingen
hij mag je niet, dat lijkt me duidleijkquote:
Wat hij zegt.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:02 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
hij mag je niet, dat lijkt me duidleijk
en hij vindt zichzelf de godfatherdus je komt er ook lastig van af denk ik
aj, dan hoef ik vanavond ook niet te kijken, als je je voorbereidingen al zo laat versloffen, dan gaat er van het vermaak ook niet veel terecht komen lijkt mequote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Overigens blijf ik hier nog even hangen![]()
Niet zo negatiefquote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:02 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
aj, dan hoef ik vanavond ook niet te kijken, als je je voorbereidingen al zo laat versloffen, dan gaat er van het vermaak ook niet veel terecht komen lijkt me
Hij IS the gothfarter!quote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:02 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
Waar gáát het over?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:02 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
aj, dan hoef ik vanavond ook niet te kijken, als je je voorbereidingen al zo laat versloffen, dan gaat er van het vermaak ook niet veel terecht komen lijkt me
ik ookquote:
Bij mij was het rond 14.45quote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:03 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
ik ook
al was dat al om 13.00u, dus ik heb het al ff achter de kiezen
quote:
Oh oke.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:02 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
wat denk je?quote:
neequote:
Ik snap dr ook geen fuck van.quote:
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:04 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Oh oke.
Wat een teringsnelle SC zeg, ik ben even drinken halen en julliie zijn al 3SC's verder.![]()
Dat zei ik dan ook niet.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:04 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
nee
dat jullie achter hem aan lopen moeten jullie zelf weten, maar de godfather is hij duidelijk niet
Over wie gaat hetquote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:04 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
nee
dat jullie achter hem aan lopen moeten jullie zelf weten, maar de godfather is hij duidelijk niet
goede tijdquote:
Ik hoefde niet lang te zoeken voor een passend antwoord.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:04 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
nee
quote:
Ik om 12.00 uurquote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:05 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
goede tijd
hoe laat ben je opgestaan?
ik om 7.00u
en dan gaat het nu serieus langzaam vegeleken met de topdagen van WOWquote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:04 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Oh oke.
Wat een teringsnelle SC zeg, ik ben even drinken halen en julliie zijn al 3SC's verder.![]()
c0nd0r.quote:
De goeie ouwe tijdquote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:06 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
en dan gaat het nu serieus langzaam vegeleken met de topdagen van WOW
die v0gelquote:
Daar moest ik ook aan denken jaquote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:06 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
en dan gaat het nu serieus langzaam vegeleken met de topdagen van WOW
In ONZ gingen we 's nachts veel sneller dan datquote:
hmm, dan valt het toch wat tegen, als ik om die tijd opsta is diner meestal het geheel van ontbijt lunch en wat het echt isquote:
Ik ken geen verhalen. Alles gaat aan mij voorbijquote:
Heul nietquote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
In ONZ gingen we 's nachts veel sneller dan dat
mwah mwah weet ik niet zo zekerquote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
In ONZ gingen we 's nachts veel sneller dan dat
Vaak is mijn ontbijt een pizza ofzoquote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:07 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
hmm, dan valt het toch wat tegen, als ik om die tijd opsta is diner meestal het geheel van ontbijt lunch en wat het echt is
Geeft nietquote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ken geen verhalen. Alles gaat aan mij voorbij![]()
Neequote:
ik ben wederom blij met de kilometers bekabeling, wat ik ruik je eigendunk hier, ik wil niet weten hoe dat bij jou in de buurt ruiktquote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:05 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik hoefde niet lang te zoeken voor een passend antwoord.
[..]
Ik had vandaag Spagetti en gebakken aardappeltjes als ontbijt.quote:
Zo weinig maarquote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
NeeElke nacht gingen er binnen 3 uurtjes wel 6 SC's doorheen
![]()
Lekkerquote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:08 schreef VASND het volgende:
[..]
Ik had vandaag Spagetti en gebakken aardappeltjes als ontbijt.
behoorlijk onwaarschijnlijk jaquote:
Ik kan het hier ruiken.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:08 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
ik ben wederom blij met de kilometers bekabeling, wat ik ruik je eigendunk hier, ik wil niet weten hoe dat bij jou in de buurt ruikt
Dan zijn 6 topics in 3 uur dus een stuk snellerquote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:08 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Wij hebben (tot WOW ermee kapte) bijna 10 topics binnen 8 uur.
dat is weinig ja, vooral omdat jullie daar met meer zijnquote:
Maar jullie ging duidelijk niet doorquote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan zijn 6 topics in 3 uur dus een stuk sneller![]()
Wij deden dat met max 4-5 man tegelijk.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan zijn 6 topics in 3 uur dus een stuk sneller![]()
Dat valt wel mee. En ik kijk niet naar 1 of 2 dagen maar naar de langere termijn. Jullie postverleden laat nou niet echt een lang verleden zienquote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:09 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
dat is weinig ja, vooral omdat jullie daar met meer zijn
Wij meestal ook met zoiets waaronder PS en ik dusquote:
hehe, nee over eren langere periode is er ook een bepaald goede kans dat ik het niet meer leuk vind, maar 3 uur voor 6 SC's is niet snel, dat hebben we we iig wel bewezenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat valt wel mee. En ik kijk niet naar 1 of 2 dagen maar naar de langere termijn. Jullie postverleden laat nou niet echt een lang verleden zien![]()
Ach, jullie hebben eigenlijk alleen bewezen een paar dagen snel te kunnen posten, meer nietquote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:11 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
hehe, nee over eren langere periode is er ook een bepaald goede kans dat ik het niet meer leuk vind, maar 3 uur voor 6 SC's is niet snel, dat hebben we we iig wel bewezen
Zoiets ja.quote:
Niet veel korter als de jouwe en ik heb tenminste nog iets bereiktquote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat valt wel mee. En ik kijk niet naar 1 of 2 dagen maar naar de langere termijn. Jullie postverleden laat nou niet echt een lang verleden zien![]()
jij je zin, zinloze discussie ookquote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ach, jullie hebben eigenlijk alleen bewezen een paar dagen snel te kunnen posten, meer niet![]()
Niet veel korterquote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:12 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Niet veel korter als de jouwe en ik heb tenminste nog iets bereikt.
Okay, ik geef toe dat ik jullie niet kan bijhoudenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:12 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
jij je zin, zinloze discussie ook
het is toch woord tegen woord, niemand zal toegeven
159...quote:
Uhm.. Zie mijn reg date?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Niet veel korterDude, dat komt omdat 2004 er niet instaat
![]()
Nee we moeten er nog zoveel, vandaag zijn we tegendraads met een countdownquote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:13 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
159...
maar ik ben hier dan ook duidelijk niet constant
Ja, ik zie ruim 14 K tegenover ruim 74 K dus waar heb je het overquote:
daar zocht ik niet naar, als je dat dacht dan heb je met een verkeerd idee deze discussie gevoerd, het ging er alleen om dat het hier sneller ging, niet dat er iemand van jullie dat niet ook zou kunnenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Okay, ik geef toe dat ik jullie niet kan bijhouden![]()
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, ik zie ruim 14 K tegenover ruim 74 K dus waar heb je het over![]()
![]()
Joh, het kan me echt geen zak schelen manquote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:14 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
daar zocht ik niet naar, als je dat dacht dan heb je met een verkeerd idee deze discussie gevoerd, het ging er alleen om dat het hier sneller ging, niet dat er iemand van jullie dat niet ook zou kunnen
dan scheelt het rond de 320 ook niet echt veelquote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:14 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Nee we moeten er nog zoveel, vandaag zijn we tegendraads met een countdown.
dan zijn we het daar over eens, en was deze discussie nog zinlozerquote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Joh, het kan me echt geen zak schelen man![]()
Nou enquote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, ik zie ruim 14 K tegenover ruim 74 K dus waar heb je het over![]()
![]()
niemand die weet wat, maar dat terzijdequote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:15 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Nou en.
Zoals ik al zei ik heb tenminste iets bereikt.
Ja, maar het heeft ons toch weer even bezig gehoudenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:15 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
dan zijn we het daar over eens, en was deze discussie nog zinlozer
Precies, die dag dat ik mijn 1337 haalde had c0nd0r ook 700+, dus die dag hebben wij dit topic errug hard vooruit geramt.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:14 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
daar zocht ik niet naar, als je dat dacht dan heb je met een verkeerd idee deze discussie gevoerd, het ging er alleen om dat het hier sneller ging, niet dat er iemand van jullie dat niet ook zou kunnen
En ik keek over een cijfertje heenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:15 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Nou en.
Ja, misschien op dit forum jaquote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:15 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Nou en.
AFTEL TOPIC!quote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:14 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Nee we moeten er nog zoveel, vandaag zijn we tegendraads met een countdown.
Ik zie anders geen tagje achter jou naam?.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:16 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
niemand die weet wat, maar dat terzijde
dat dan weer wel natuurlijkquote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, maar het heeft ons toch weer even bezig gehouden![]()
De dag dat Flash, dolle_hond en ik bezig waren hadden we allemaal 1000 of meerquote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:16 schreef VASND het volgende:
[..]
Precies, die dag dat ik mijn 1337 haalde had c0nd0r ook 700+, dus die dag hebben wij dit topic errug hard vooruit geramt.
'yes'quote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
De dag dat Flash, dolle_hond en ik bezig waren hadden we allemaal 1000 of meer![]()
die goedlopende reeksen zijn niet alleen aan jou toe te schrijven, en om een tagje achter je naam als iets bereikt te noemen vind ik ook tamelijk overdreven, maar goed, ik zal je in de waan latenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:16 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik zie anders geen tagje achter jou naam?.
En 2 goed lopende reeksen?.
Maar dat was over het hele forum hoor, niet in 1 reeksquote:
Ja inderdaad developer bij één van de best lopende sites van Nederland dan heb je heulemaaaaal niets bereiktquote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:18 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
die goedlopende reeksen zijn niet alleen aan jou toe te schrijven, en om een tagje achter je naam als iets bereikt te noemen vind ik ook tamelijk overdreven, maar goed, ik zal je in de waan laten
en frituur (niet samen natuurlijk, maar naast elkaar)quote:
Lijkt me pijnlijk anders!.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:19 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
en frituur (niet samen natuurlijk, maar naast elkaar)
heb je ook al iets zinnigs gedaan als devver dan? ipv van kankerveel posts op het forum knallen?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:19 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ja inderdaad developer bij één van de best lopende sites van Nederland dan heb je heulemaaaaal niets bereikt.
En het is anders ook niet aan jou toe te schrijven?.
vandaar ook naast ellkaar, en niet tegelijkquote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:20 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Lijkt me pijnlijk anders!.
En krijg je misvormde tieten van.
goed punt, ik moet mijn baas nog ff misleiden dat ik goed bezig ben vandaagquote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:20 schreef Stuart het volgende:
Okay, de volgende sla ik over. Heb nog meer te doen![]()
En voila het probleem, devvers doen niets zinnigsquote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:20 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
heb je ook al iets zinnigs gedaan als devver dan? ipv van kankerveel posts op het forum knallen?
en waar zeg ik dat ik de eer heb van die reeks?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |