hoopvol leven is altijd verstandigquote:
klopt, ik ben goed in de onderliggende waarheid die niemand wil accepterenquote:
"Nee, momenteel zit ik op mijn bed".quote:
wees blijquote:
hihiquote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:35 schreef VASND het volgende:
[..]
"Nee, momenteel zit ik op mijn bed".
"Gekkie"
Tegen die tijd is het al te laatquote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:36 schreef Gebs het volgende:
[..]
Hoopvol leven is een van de dingen die je leert in je leven
* Mobster273 hoopt dat hij het ook eens mag lerenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:36 schreef Gebs het volgende:
[..]
Hoopvol leven is een van de dingen die je leert in je leven
Wij zijn gewoon goedquote:
hij hoopt van nietquote:
Gewoon hopen dat je er nooit achter komt dusquote:
zo iets jaquote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:38 schreef VASND het volgende:
[..]
Gewoon hopen dat je er nooit achter komt dus.
Lekker neuken tot je dood neervaltquote:
Weer een leermoment!.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:40 schreef VASND het volgende:
[..]
Lekker neuken tot je dood neervalt. Altijd goed.
wat een manier om te gaanquote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:40 schreef VASND het volgende:
[..]
Lekker neuken tot je dood neervalt. Altijd goed.
Dat weet iederéén tochquote:
Wat een strafquote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:41 schreef VASND het volgende:
Het schijnt een martelmethode in Taiwan te zijn, spulletjes die ze inspuiten/ je laten slikken waardoor je steeds maar weer klaarkomt.
Gaat na een tijdje aardig pijn doen.
is ook zo'n ziekte waarbij je permanent klaar komt, die mensen zijn ook niet blij...quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:41 schreef VASND het volgende:
Het schijnt een martelmethode in Taiwan te zijn, spulletjes die ze inspuiten/ je laten slikken waardoor je steeds maar weer klaarkomt.
Gaat na een tijdje aardig pijn doen.
Het lijkt me toch godsgruwelijk pijnlijk, stel je voor dat je 1,5 uur achter elkaar aan het klaarkomen bentquote:
Ja, maar die hebben er niet zo'n last van omdat ze dat gaandeweg 'trainen'quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:43 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
is ook zo'n ziekte waarbij je permanent klaar komt, die mensen zijn ook niet blij...
en vervelender is waarschijnlijk dat je als je er eenmaal van af bent je nooit meer zin hebt....
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:43 schreef VASND het volgende:
[..]
Het lijkt me toch godsgruwelijk pijnlijk, stel je voor dat je 1,5 uur achter elkaar aan het klaarkomen bent.
quote:
och, kan me best voorstellen dat als je zo lang klaar komt dat er alleen nog maar poeder wordt gespoten de lol er snel van af is...quote:
"Telkens weer.. Wanneer ik masturbeer.. Denk ik er komt een keer! Dat ik poeder spuit!".quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:45 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
och, kan me best voorstellen dat als je zo lang klaar komt dat er alleen nog maar poeder wordt gespoten de lol er snel van af is...
zou het dan ook niet zo zijn dat het daarna lang niet meer zo goed voelt, omdat je er in feite aan gewend bent? eigenlijk wil ik er niet over nadenken, ik ben gewoon blij dat ik nergens last van hebquote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:44 schreef VASND het volgende:
[..]
Ja, maar die hebben er niet zo'n last van omdat ze dat gaandeweg 'trainen'
dan moet je een keer proberen met je neus te snuiven...quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:46 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
"Telkens weer.. Wanneer ik masturbeer.. Denk ik er komt een keer! Dat ik poeder spuit!".
Kan ik me goed voorstellen jaquote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:47 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
zou het dan ook niet zo zijn dat het daarna lang niet meer zo goed voelt, omdat je er in feite aan gewend bent? eigenlijk wil ik er niet over nadenken, ik ben gewoon blij dat ik nergens last van heb
spuit 11....quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:48 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
dan moet je een keer proberen met je neus te snuiven...
majh, storend zou dat zijnquote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:48 schreef VASND het volgende:
[..]
Kan ik me goed voorstellen ja.
Of dat ze iets anders nodig hebben ala bondage om toch nog psychisch seksueel opgewonden te raken.
Heb je wel is geslikt?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:48 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
dan moet je een keer proberen met je neus te snuiven...
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:49 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Heb je wel is geslikt?
Nee wel gesnoven.
euh...quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:49 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Heb je wel is geslikt?
Nee wel gesnoven.
STOP! TE ERG!.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:49 schreef Mobster273 het volgende:
een hele harem vol lekkere naakte vrouwen om je heen en nog niet opgewonden kunnen raken omdat je al te lang bent klaargekomen
dan ben ik blij dat er enkele kilometers bekabeling tussen ons zitquote:
Zo'n lekkere wolk poeder in dr gezicht spuiten, moet ze niezenquote:
Geil!quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:51 schreef VASND het volgende:
[..]
Zo'n lekkere wolk poeder in dr gezicht spuiten, moet ze niezen.
te veel informatiequote:
Ik mail je wel wat lekkersquote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:50 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
dan ben ik blij dat er enkele kilometers bekabeling tussen ons zit
kijk nou wat je doet man, zitten we met zo'n geile aap opgescheeptquote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:51 schreef VASND het volgende:
[..]
Zo'n lekkere wolk poeder in dr gezicht spuiten, moet ze niezen.
quote:
doe maar nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |