* hoehoheoheohe.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:52 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
kijk nou wat je doet man, zitten we met zo'n geile aap opgescheept
[..]
dus kom je je hier ff vervelen?quote:
Nee, ik kom jullie hier even vermakenquote:
maar wees gerust, het gaat hier ook duidelijk niet meer met de snelheid die we in WOW haddenquote:
dan blijf ik nog ff wachtenquote:
Het is gewoon niet hetzelfdequote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:54 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
maar wees gerust, het gaat hier ook duidelijk niet meer met de snelheid die we in WOW hadden
Dat was nog eens tofquote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:54 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
maar wees gerust, het gaat hier ook duidelijk niet meer met de snelheid die we in WOW hadden
Dat vind ik niet zo erg hoorquote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:54 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
misschien dat na het lange weekend veel mensen serieus naar hun werk gaan vandaag, je weet nooit wat voor een effect dat soort dingen op mensen hebbenquote:
Geen tijd voor.quote:
kan je het anders niet bijhouden?quote:
Zou ik gaaf vinden, en dan dat er nog zo rond de 20 mannen en 500.000 vrouwen overblijven.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:56 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
misschien dat na het lange weekend veel mensen serieus naar hun werk gaan vandaag, je weet nooit wat voor een effect dat soort dingen op mensen hebben
of misschien vergaat de wereld wel echt vandaag en zijn al die anderen al dood
hoe lang heb je nog nodig aan voorbereidingen, want ik ben wel geïnteresseerd nuquote:
Misschien.quote:
Ik denk dat ik wel wat gewend ben hoorquote:
Hellooooooooooooooooo Nursequote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:56 schreef VASND het volgende:
[..]
Zou ik gaaf vinden, en dan dat er nog zo rond de 20 mannen en 500.000 vrouwen overblijven.
25000 vrouwens de man... das wel weinig...quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:56 schreef VASND het volgende:
[..]
Zou ik gaaf vinden, en dan dat er nog zo rond de 20 mannen en 500.000 vrouwen overblijven.
Dat kan zo maar uren gaan duren johquote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:57 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
hoe lang heb je nog nodig aan voorbereidingen, want ik ben wel geïnteresseerd nu
dat leek me ook al, maar wat is dan de achterliggende reden?quote:
Dat constant klaarkomen haal je dan wel denk ikquote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:57 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
25000 vrouwens de man... das wel weinig...
Niets eigenlijkquote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:58 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
dat leek me ook al, maar wat is dan de achterliggende reden?
pfff, dan ga ik er ook niet op wachten hoor, dan kijk ik vanavond wel nog eensquote:
quote:
Heh?quote:
Dat is misschien wel het bestequote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:58 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
pfff, dan ga ik er ook niet op wachten hoor, dan kijk ik vanavond wel nog eens![]()
als de goede vrouwen zijn overgebleven wel, als het allemaal kaliber sharon dijksma is wordt dat al lastigerquote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:58 schreef VASND het volgende:
[..]
Dat constant klaarkomen haal je dan wel denk ik.
waarom zei je het dan, he? he?quote:
ok,quote:
Ja, waarom. Dat is altijd een goede open vraagquote:
maagden zijn kut, die kunnen niks....quote:
daarom stel ik hem ookquote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, waarom. Dat is altijd een goede open vraag![]()
ja hoor, doeiquote:
zoeenuh zoeeenuhquote:
Uiteraardquote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:59 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
als de goede vrouwen zijn overgebleven wel, als het allemaal kaliber sharon dijksma is wordt dat al lastiger
Overigens blijf ik hier nog even hangenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:01 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
ja hoor, doeiveel plezier met je voorbereidingen
hij mag je niet, dat lijkt me duidleijkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |