Wij deden dat met max 4-5 man tegelijk.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan zijn 6 topics in 3 uur dus een stuk sneller![]()
Dat valt wel mee. En ik kijk niet naar 1 of 2 dagen maar naar de langere termijn. Jullie postverleden laat nou niet echt een lang verleden zienquote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:09 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
dat is weinig ja, vooral omdat jullie daar met meer zijn
Wij meestal ook met zoiets waaronder PS en ik dusquote:
hehe, nee over eren langere periode is er ook een bepaald goede kans dat ik het niet meer leuk vind, maar 3 uur voor 6 SC's is niet snel, dat hebben we we iig wel bewezenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat valt wel mee. En ik kijk niet naar 1 of 2 dagen maar naar de langere termijn. Jullie postverleden laat nou niet echt een lang verleden zien![]()
Ach, jullie hebben eigenlijk alleen bewezen een paar dagen snel te kunnen posten, meer nietquote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:11 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
hehe, nee over eren langere periode is er ook een bepaald goede kans dat ik het niet meer leuk vind, maar 3 uur voor 6 SC's is niet snel, dat hebben we we iig wel bewezen
Zoiets ja.quote:
Niet veel korter als de jouwe en ik heb tenminste nog iets bereiktquote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat valt wel mee. En ik kijk niet naar 1 of 2 dagen maar naar de langere termijn. Jullie postverleden laat nou niet echt een lang verleden zien![]()
jij je zin, zinloze discussie ookquote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ach, jullie hebben eigenlijk alleen bewezen een paar dagen snel te kunnen posten, meer niet![]()
Niet veel korterquote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:12 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Niet veel korter als de jouwe en ik heb tenminste nog iets bereikt.
Okay, ik geef toe dat ik jullie niet kan bijhoudenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:12 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
jij je zin, zinloze discussie ook
het is toch woord tegen woord, niemand zal toegeven
159...quote:
Uhm.. Zie mijn reg date?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Niet veel korterDude, dat komt omdat 2004 er niet instaat
![]()
Nee we moeten er nog zoveel, vandaag zijn we tegendraads met een countdownquote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:13 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
159...
maar ik ben hier dan ook duidelijk niet constant
Ja, ik zie ruim 14 K tegenover ruim 74 K dus waar heb je het overquote:
daar zocht ik niet naar, als je dat dacht dan heb je met een verkeerd idee deze discussie gevoerd, het ging er alleen om dat het hier sneller ging, niet dat er iemand van jullie dat niet ook zou kunnenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Okay, ik geef toe dat ik jullie niet kan bijhouden![]()
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, ik zie ruim 14 K tegenover ruim 74 K dus waar heb je het over![]()
![]()
Joh, het kan me echt geen zak schelen manquote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:14 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
daar zocht ik niet naar, als je dat dacht dan heb je met een verkeerd idee deze discussie gevoerd, het ging er alleen om dat het hier sneller ging, niet dat er iemand van jullie dat niet ook zou kunnen
dan scheelt het rond de 320 ook niet echt veelquote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:14 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Nee we moeten er nog zoveel, vandaag zijn we tegendraads met een countdown.
dan zijn we het daar over eens, en was deze discussie nog zinlozerquote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Joh, het kan me echt geen zak schelen man![]()
Nou enquote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, ik zie ruim 14 K tegenover ruim 74 K dus waar heb je het over![]()
![]()
niemand die weet wat, maar dat terzijdequote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:15 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Nou en.
Zoals ik al zei ik heb tenminste iets bereikt.
Ja, maar het heeft ons toch weer even bezig gehoudenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:15 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
dan zijn we het daar over eens, en was deze discussie nog zinlozer
Precies, die dag dat ik mijn 1337 haalde had c0nd0r ook 700+, dus die dag hebben wij dit topic errug hard vooruit geramt.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:14 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
daar zocht ik niet naar, als je dat dacht dan heb je met een verkeerd idee deze discussie gevoerd, het ging er alleen om dat het hier sneller ging, niet dat er iemand van jullie dat niet ook zou kunnen
En ik keek over een cijfertje heenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:15 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Nou en.
Ja, misschien op dit forum jaquote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:15 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Nou en.
AFTEL TOPIC!quote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:14 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Nee we moeten er nog zoveel, vandaag zijn we tegendraads met een countdown.
Ik zie anders geen tagje achter jou naam?.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:16 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
niemand die weet wat, maar dat terzijde
dat dan weer wel natuurlijkquote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, maar het heeft ons toch weer even bezig gehouden![]()
De dag dat Flash, dolle_hond en ik bezig waren hadden we allemaal 1000 of meerquote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:16 schreef VASND het volgende:
[..]
Precies, die dag dat ik mijn 1337 haalde had c0nd0r ook 700+, dus die dag hebben wij dit topic errug hard vooruit geramt.
'yes'quote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
De dag dat Flash, dolle_hond en ik bezig waren hadden we allemaal 1000 of meer![]()
die goedlopende reeksen zijn niet alleen aan jou toe te schrijven, en om een tagje achter je naam als iets bereikt te noemen vind ik ook tamelijk overdreven, maar goed, ik zal je in de waan latenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:16 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik zie anders geen tagje achter jou naam?.
En 2 goed lopende reeksen?.
Maar dat was over het hele forum hoor, niet in 1 reeksquote:
Ja inderdaad developer bij één van de best lopende sites van Nederland dan heb je heulemaaaaal niets bereiktquote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:18 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
die goedlopende reeksen zijn niet alleen aan jou toe te schrijven, en om een tagje achter je naam als iets bereikt te noemen vind ik ook tamelijk overdreven, maar goed, ik zal je in de waan laten
en frituur (niet samen natuurlijk, maar naast elkaar)quote:
Lijkt me pijnlijk anders!.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:19 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
en frituur (niet samen natuurlijk, maar naast elkaar)
heb je ook al iets zinnigs gedaan als devver dan? ipv van kankerveel posts op het forum knallen?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:19 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ja inderdaad developer bij één van de best lopende sites van Nederland dan heb je heulemaaaaal niets bereikt.
En het is anders ook niet aan jou toe te schrijven?.
vandaar ook naast ellkaar, en niet tegelijkquote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:20 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Lijkt me pijnlijk anders!.
En krijg je misvormde tieten van.
goed punt, ik moet mijn baas nog ff misleiden dat ik goed bezig ben vandaagquote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:20 schreef Stuart het volgende:
Okay, de volgende sla ik over. Heb nog meer te doen![]()
En voila het probleem, devvers doen niets zinnigsquote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:20 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
heb je ook al iets zinnigs gedaan als devver dan? ipv van kankerveel posts op het forum knallen?
en waar zeg ik dat ik de eer heb van die reeks?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |