Wat hij zegt.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:02 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
hij mag je niet, dat lijkt me duidleijk
en hij vindt zichzelf de godfatherdus je komt er ook lastig van af denk ik
aj, dan hoef ik vanavond ook niet te kijken, als je je voorbereidingen al zo laat versloffen, dan gaat er van het vermaak ook niet veel terecht komen lijkt mequote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Overigens blijf ik hier nog even hangen![]()
Niet zo negatiefquote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:02 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
aj, dan hoef ik vanavond ook niet te kijken, als je je voorbereidingen al zo laat versloffen, dan gaat er van het vermaak ook niet veel terecht komen lijkt me
Hij IS the gothfarter!quote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:02 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
Waar gáát het over?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:02 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
aj, dan hoef ik vanavond ook niet te kijken, als je je voorbereidingen al zo laat versloffen, dan gaat er van het vermaak ook niet veel terecht komen lijkt me
ik ookquote:
Bij mij was het rond 14.45quote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:03 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
ik ook
al was dat al om 13.00u, dus ik heb het al ff achter de kiezen
quote:
Oh oke.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:02 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
wat denk je?quote:
neequote:
Ik snap dr ook geen fuck van.quote:
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:04 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Oh oke.
Wat een teringsnelle SC zeg, ik ben even drinken halen en julliie zijn al 3SC's verder.![]()
Dat zei ik dan ook niet.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:04 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
nee
dat jullie achter hem aan lopen moeten jullie zelf weten, maar de godfather is hij duidelijk niet
Over wie gaat hetquote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:04 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
nee
dat jullie achter hem aan lopen moeten jullie zelf weten, maar de godfather is hij duidelijk niet
goede tijdquote:
Ik hoefde niet lang te zoeken voor een passend antwoord.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:04 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
nee
quote:
Ik om 12.00 uurquote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:05 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
goede tijd
hoe laat ben je opgestaan?
ik om 7.00u
en dan gaat het nu serieus langzaam vegeleken met de topdagen van WOWquote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:04 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Oh oke.
Wat een teringsnelle SC zeg, ik ben even drinken halen en julliie zijn al 3SC's verder.![]()
c0nd0r.quote:
De goeie ouwe tijdquote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:06 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
en dan gaat het nu serieus langzaam vegeleken met de topdagen van WOW
die v0gelquote:
Daar moest ik ook aan denken jaquote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:06 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
en dan gaat het nu serieus langzaam vegeleken met de topdagen van WOW
In ONZ gingen we 's nachts veel sneller dan datquote:
hmm, dan valt het toch wat tegen, als ik om die tijd opsta is diner meestal het geheel van ontbijt lunch en wat het echt isquote:
Ik ken geen verhalen. Alles gaat aan mij voorbijquote:
Heul nietquote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
In ONZ gingen we 's nachts veel sneller dan dat
mwah mwah weet ik niet zo zekerquote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
In ONZ gingen we 's nachts veel sneller dan dat
Vaak is mijn ontbijt een pizza ofzoquote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:07 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
hmm, dan valt het toch wat tegen, als ik om die tijd opsta is diner meestal het geheel van ontbijt lunch en wat het echt is
Geeft nietquote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ken geen verhalen. Alles gaat aan mij voorbij![]()
Neequote:
ik ben wederom blij met de kilometers bekabeling, wat ik ruik je eigendunk hier, ik wil niet weten hoe dat bij jou in de buurt ruiktquote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:05 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik hoefde niet lang te zoeken voor een passend antwoord.
[..]
Ik had vandaag Spagetti en gebakken aardappeltjes als ontbijt.quote:
Zo weinig maarquote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
NeeElke nacht gingen er binnen 3 uurtjes wel 6 SC's doorheen
![]()
Lekkerquote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:08 schreef VASND het volgende:
[..]
Ik had vandaag Spagetti en gebakken aardappeltjes als ontbijt.
behoorlijk onwaarschijnlijk jaquote:
Ik kan het hier ruiken.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:08 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
ik ben wederom blij met de kilometers bekabeling, wat ik ruik je eigendunk hier, ik wil niet weten hoe dat bij jou in de buurt ruikt
Dan zijn 6 topics in 3 uur dus een stuk snellerquote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:08 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Wij hebben (tot WOW ermee kapte) bijna 10 topics binnen 8 uur.
dat is weinig ja, vooral omdat jullie daar met meer zijnquote:
Maar jullie ging duidelijk niet doorquote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan zijn 6 topics in 3 uur dus een stuk sneller![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |