Is dit een grap?!quote:Op woensdag 7 juni 2006 22:30 schreef chawa_goochem het volgende:
Ik kon vandaag ineens 3x10 ipv 3x5 bij het bankdrukken! Alsof je sprongsgewijs vooruit gaat. Herkennen jullie dat?
Het valt me op dat om de dag trainen ideaal is.![]()
OK, trainen debiliseert...quote:
quote:Op woensdag 7 juni 2006 22:45 schreef LedZep het volgende:
3x per week borst, biceps en schouders voor mij
Ik warm nooit op. Ik luister altijd snoeiharde metal in me auto ter voorbereiding.quote:Op woensdag 7 juni 2006 21:48 schreef Tommy__ het volgende:
ja, en is het constant, of alleen als je een kleine inspanning hebt gedaan?
als ik geen opwarming heb gehad vliegt m'n hart er bijna uit..
Ik maak zelf steeds vaker gebruik van die "skippybal" bv. behind the neck press doen op die bal. Je bent constant bezig om ook je evenwicht te bewaren.quote:Op woensdag 7 juni 2006 19:23 schreef frenkck het volgende:
[..]
Je vraagt meer van je stabilisatie bij good mornings en stabilisatie spieren aanspreken is om te groeien altijd goed, sowieso word je er veel sterker van.
Ik warm ook niet op (is niet wetenschappelijk bewezen dat het blessures helpt voorkomen dus...) en die hartkloppingen heb ik ook niet tijdens de training, maar gewoon als ik bijvoorbeeld thuis zit achter mijn bureau.quote:Op woensdag 7 juni 2006 22:50 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Ik warm nooit op. Ik luister altijd snoeiharde metal in me auto ter voorbereiding.
Ik fiets altijd 15min naar de gym en doe even side raises, dumbell neckpress en biceps een beetje als warmingup, totaal 2 minuten! En voor benen altijd even rekken!quote:Op woensdag 7 juni 2006 22:50 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Ik warm nooit op. Ik luister altijd snoeiharde metal in me auto ter voorbereiding.
Idd, per spiergroep die ik train 2 rekoefeningen doen ofzo. En eerst een beetje lichter beginnen.quote:Op woensdag 7 juni 2006 23:27 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ik fiets altijd 15min naar de gym en doe even side raises, dumbell neckpress en biceps een beetje als warmingup, totaal 2 minuten! En voor benen altijd even rekken!
Maar dat doe je alleen bij de eerste oefening neem ik aan (soms zie je mensen elke oefening licht beginnen).quote:Op donderdag 8 juni 2006 08:07 schreef Fugie het volgende:
ik doe altijd 2 minuutjes roeien, ff mijn lichaam op scherpt zetten dat we actief gaan zijn
en bij elke spiergroep doe ik een opwarmset, dus meet het halve gewicht ofzo.
Dat zie je echt heel vaak! Soms zeg ik er nog wat van maar vaak zijn het eigenwijze mensenquote:Op donderdag 8 juni 2006 08:24 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Maar dat doe je alleen bij de eerste oefening neem ik aan (soms zie je mensen elke oefening licht beginnen).
quote:Op donderdag 8 juni 2006 10:54 schreef Mr.J het volgende:
Opwarmen is voor mietjes.
Of het groeit, of het scheurt.
Harcore!
elke spiergroep, dus alleen bij de eerste oefening.quote:Op donderdag 8 juni 2006 08:24 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Maar dat doe je alleen bij de eerste oefening neem ik aan (soms zie je mensen elke oefening licht beginnen).
Ik ga wel janken als een hyena wanneer een spier scheurt door een inadequate opwarmingquote:
En Metallica op de achtergrond, waarom snappen de meeste sportscholen niet dat je met zulke muziek veel beter traint.quote:Op donderdag 8 juni 2006 13:48 schreef LedZep het volgende:
[afbeelding]
Natuurlijk post ik dit uit bodybuildersoogpunt () want kijk eens wat een knoerten van kuiten
![]()
(Benedikt Magnusson, wereldrecordhouder deadlift met 440 kilo, slechts 21/22 jaar oud)
http://www.irongame.com/v(...)g1003lbDLmissSHW.wmv
http://www.irongame.com/v(...)g939lbDLSHWlarge.avi
Laatste filmpje is met een soortement reporter erbij die op 6minuten zijn kuit vergelijkt met die van Benni. Dat is even schrikken![]()
2e filmpje slaat ie de magnesium om maar hij heeft het niet eens door en hij loopt door die rommel heen, 1 en al concentratie.quote:Op donderdag 8 juni 2006 14:11 schreef LedZep het volgende:
Bij ons is het ook top 40. Zal wel voor de huisvrouwen zijn dan.
Ja de boel helemaal kapot schoppen, ik neem een cdtje mee en hoop dat het rustig is. Misschien wil ie hem wel draaien.quote:Op donderdag 8 juni 2006 14:18 schreef LedZep het volgende:
Ik ga straks trainen, die beide filmpjes zijn echt goed voor je trainingslust
Met squats weet je op hetzelfde moment dat je heftig bezig bent.quote:Op donderdag 8 juni 2006 15:35 schreef Life het volgende:
Ik heb in tijden niet zoveel spierpijn gehad als nu!Squats
Ik ga altijd door tot failure (of bijna-failure als het anders te link wordt), maar ik heb altijd pas 2 dagen later spierpijn, als ik uberhaupt spierpijn krijg.quote:Op donderdag 8 juni 2006 15:52 schreef BertV het volgende:
[..]
Met squats weet je op hetzelfde moment dat je heftig bezig bent.
Standing Calf Raises zorgen ook voor flinke spierpijn, met het verschil dat je pas de dag erna ontplofde kuiten hebt.
Ik zie niet in waarom men steeds zo op de Technogym apparaten zeurt? De gewichten schieten misschien wat te kort voor de doorgewinterde ijzersmijters onder ons, maar voor een machine vind ik er niets mis mee (zolang je dat belachelijk metertje voor de beweging maar negeert).quote:Op donderdag 8 juni 2006 16:33 schreef synthesix het volgende:
YesyesZometeen eindelijk voor het eerst echte oefeningen doen, ipv van die technogym crap, met gewichten waarmee je 20 reps kan doen ipv de bedoelde 8
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |