The joker said to the thief.quote:Waarom zou je het creëeren van de leukheid laten afhangen van andere mensen?
quote:
Nee, zo heet ik niet.quote:Op maandag 5 juni 2006 21:57 schreef Monidique het volgende:
Sang Real allemachtig, heet je Seldsjoek je hart gebroken, of zoiets?
Moet ik je enquete nog invullen? Zo ja; waar is 'ie ergens?quote:Op maandag 5 juni 2006 22:01 schreef MrX1982 het volgende:
Dus.
Zie mijn signature.quote:Op maandag 5 juni 2006 22:02 schreef Apropos het volgende:
Moet ik je enquete nog invullen? Zo ja; waar is 'ie ergens?
Nee, dat is bezijden de waarheid.quote:Op maandag 5 juni 2006 22:02 schreef Monidique het volgende:
Ik dacht je een Turkse vriendin had.
Is goed hoor. Enquête blijft "open" tot volgende week maandag daarna ga ik de gegevens analyseren.quote:Op maandag 5 juni 2006 22:09 schreef Apropos het volgende:
Hoe lang moet je nu nog op de uitslag wachten?
PS: MrX, ik doe het morgen, als het dan nog van nut is.
Nee, maar het is een soort moreel geheugensteuntje.quote:Op maandag 5 juni 2006 22:10 schreef Apropos het volgende:
Dus als we er langer bleven, was het het wel waard? (Wat een rare zinsconstructies krijg je toch in zulke gevallen.)
Hate is baggage. Life's too short to be pissed off all the time. It's just not worth it.quote:Op maandag 5 juni 2006 22:09 schreef Monidique het volgende:
Je moet begrijpen, zaterdagavond was ik in een euforische staat in een kroeg aan mensen aan het uitleggen dat we allemaal wat vriendelijker en aardiger konden en moesten zijn, omdat het het gewoon niet waard is, die onheil en ellende, als we toch maar zo'n schamele tachtig jaar onder deze sterrenhemel mogen vertoeven. Je ziet, de leukigheid heeft nog zijn sporen achtergelaten in mijn denken.
Ja.quote:Op maandag 5 juni 2006 22:14 schreef Apropos het volgende:
En die analyse geschiedt in het Engels, niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |