grote meid!quote:Op maandag 5 juni 2006 21:04 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb een pauze verdiend. M'n kamer is bijna schoon.
Neenee, ik pak het kéihard aan. Opruimen die handel! Weg ermee! Rommel, bah! Schoon is goed!quote:Op maandag 5 juni 2006 21:07 schreef Janetje het volgende:
Verder dan kijken naar de teringzooi in m'n kamer ben ik nog niet gekomen.
Ach.. als ik me er eenmaal toe zet.. en geen spelletjes zit te doen op internet omdat internet stuk is.. en ik geen honger heb, en alle winkels dicht zijn en ik niet hoef te werken en het kutweer is buiten en al mijn huisgenoten er niet zijn en de tv het niet doet..quote:Op maandag 5 juni 2006 21:08 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Neenee, ik pak het kéihard aan. Opruimen die handel! Weg ermee! Rommel, bah! Schoon is goed!
Dat hou ik ongeveer 5 minuten vol, per keer.
Zo van, hmmm tis wel een beetje een rotzooi hier...quote:Op maandag 5 juni 2006 21:07 schreef Janetje het volgende:
Verder dan kijken naar de teringzooi in m'n kamer ben ik nog niet gekomen.
De verloren zoon is terugquote:Op maandag 5 juni 2006 21:13 schreef DeLeider het volgende:
Zo van, hmmm tis wel een beetje een rotzooi hier...
hoi trouwens
Ja, beter. Inderdaad.quote:Op maandag 5 juni 2006 21:16 schreef DeLeider het volgende:
quote:Op maandag 5 juni 2006 21:13 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Zo van, hmmm tis wel een beetje een rotzooi hier...
hoi trouwens
Lang geleden uk..quote:
Vind ik eigenlijk ook wel.quote:
Kijk.. dat geloof ik dan niet..quote:
Ja. BS wou me niet meer, dus ben ik maar op JD overgestapt.quote:
Klinkt redelijk.quote:Op maandag 5 juni 2006 21:34 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja. BS wou me niet meer, dus ben ik maar op JD overgestapt..
quote:Op maandag 5 juni 2006 21:33 schreef Janetje het volgende:
[..]
Kijk.. dat geloof ik dan niet..
En vooral van jou niet hihi..
och,quote:Op maandag 5 juni 2006 21:34 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ach ja..quote:
Tentamens.quote:Op maandag 5 juni 2006 21:29 schreef Chowi het volgende:
Goftedomme, waarom heeft Dribbel nou een ban aangevraagd?
Sletquote:Op maandag 5 juni 2006 21:34 schreef Chowi het volgende:
[..]
Die arme Jan is 2e keus?quote:Op maandag 5 juni 2006 21:34 schreef Chowi het volgende:
[..]
Minstens....quote:Op maandag 5 juni 2006 21:38 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ach ja..die skimeet is toch al 1,5 jaar geleden he?
Hmmm.. ik heb nog geen tweede keus..quote:
Duh, jogy.quote:Op maandag 5 juni 2006 21:41 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hmmm.. ik heb nog geen tweede keus..
Wat denk je cc, wat zou een goeie voor me zijn?
Hoi!quote:Op maandag 5 juni 2006 21:41 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hmmm.. ik heb nog geen tweede keus..
Wat denk je cc, wat zou een goeie voor me zijn?
Hihi..quote:
Oeh.. I like how your mind works..quote:
Zoietsch ja, vroegah.quote:Op maandag 5 juni 2006 21:44 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hihi..
Was het niet iets van januari 2005 ofzo?
Je mag wel naar mijn werk woensdag, donderdag, zondag en maandag..quote:Op maandag 5 juni 2006 21:53 schreef mcDavid het volgende:
heeft iemand nog een leven te koop?
Toen ik nog een onschuldig en braaf fokkertje was...quote:
Dat zeg ik, kleine jongetjes worden grootquote:Op maandag 5 juni 2006 21:56 schreef Janetje het volgende:
[..]
Toen ik nog een onschuldig en braaf fokkertje was...
En toen had jij ook nog niet zo'n grote bek![]()
balletje voor z'n neus....quote:Op maandag 5 juni 2006 21:56 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Een lief klein konijntje had een..... BEDANKT LUL!
het gaat hier om een voetbalkonijn, ofwel een zogenaamd "WK-o-Nijn"quote:Op maandag 5 juni 2006 21:56 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Een lief klein konijntje had een..... BEDANKT LUL!
Ach ik ben intussen ook wat veranderd geloof ik.quote:Op maandag 5 juni 2006 21:56 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Dat zeg ik, kleine jongetjes worden groot
ik kan alleen woensdag!quote:Op maandag 5 juni 2006 21:55 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Je mag wel naar mijn werk woensdag, donderdag, zondag en maandag..
Ik was gister bezopen tussen allemaal bezopen 40-ers, die mij gratis bier gaven, (tof, vrienden van je ouders die je dronken willen hebben) en toen heb ik dat "lied" minstens 5 keer gehoord...quote:
Ik ben blij voor jequote:Op maandag 5 juni 2006 21:59 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ach ik ben intussen ook wat veranderd geloof ik.
Ach niks zo fundamenteels dat je er echt enthousiast over kan worden.quote:
Ok, dan daten we niet.quote:Op maandag 5 juni 2006 22:03 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ach niks zo fundamenteels dat je er echt enthousiast over kan worden.
Inderdaad hihi.quote:
De taal van de liefde is internationaalquote:Op maandag 5 juni 2006 22:07 schreef Janetje het volgende:
[..]
Inderdaad hihi.
Ach, ik zit toch te ver weg voor je
Ach ja..quote:Op maandag 5 juni 2006 22:09 schreef DeLeider het volgende:
[..]
De taal van de liefde is internationaal
Als je eerst vertelt van wie je een kloon bent.quote:Op maandag 5 juni 2006 22:16 schreef wttools.nl het volgende:
kan ik ook lid worden van de BEF club?
Ik zit met deze op 2/3, dat alle newbies mogen sterven.quote:Op maandag 5 juni 2006 22:19 schreef JDude het volgende:
Er zijn al users in de 150-serie!
Dat betekent tevens dat ik al bij de oudste helft hoor.
Newbie.quote:Op maandag 5 juni 2006 22:25 schreef Janetje het volgende:
Kom er net achter dat ik alweer 2,5 jaar op dit kutforumpje zit![]()
Voor mij blijf jij altijd een kutnewbie McD.. hoe lang je ook op het forum zit...quote:Op maandag 5 juni 2006 22:31 schreef mcDavid het volgende:
Tyf op, stelletje newbies!
Gaan jullie zo ook nog pikkies vergelijken?quote:
Bi.quote:Op maandag 5 juni 2006 22:33 schreef JDude het volgende:
Ik ben een new- noch oldbie.
Hoe moeten we dat dan noemen?
"JDude"quote:Op maandag 5 juni 2006 22:33 schreef JDude het volgende:
Ik ben een new- noch oldbie.
Hoe moeten we dat dan noemen?
Ik zou zeggen 'welke cup heb jij?' maar dat win je. Ehm. Diepte ga ik niet aan beginnen. *denkt*quote:Op maandag 5 juni 2006 22:34 schreef Janetje het volgende:
[..]
Gaan jullie zo ook nog pikkies vergelijken?
Oh ja..quote:Op maandag 5 juni 2006 22:36 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik zou zeggen 'welke cup heb jij?' maar dat win je. Ehm. Diepte ga ik niet aan beginnen. *denkt*
Ohja, ik heb een grotere kont.
Ja, goed punt!quote:
Ja nu je verliest word je opeens sarcastisch he?quote:Op maandag 5 juni 2006 22:39 schreef mcDavid het volgende:
Gelukkig hangt je Tofheid in het leven uitsluitend af van je Fok!-accountnummer.
[]
Ja hey, de jongetjes begonnen ook te vergelijken, we kunnen niet achterblijven natuurlijk.quote:Op maandag 5 juni 2006 22:38 schreef Janetje het volgende:
[..]
Oh ja..Ga even informatie verspreiden over cupmaten..
shut up over die dikke reet van je.
Hmm.. inderdaad..quote:Op maandag 5 juni 2006 22:40 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja hey, de jongetjes begonnen ook te vergelijken, we kunnen niet achterblijven natuurlijk.
account-nummer was juist het enige waar ik nog op won.quote:Op maandag 5 juni 2006 22:40 schreef Litso het volgende:
[..]
Ja nu je verliest word je opeens sarcastisch he?
*kras*quote:Op maandag 5 juni 2006 22:42 schreef mcDavid het volgende:
[..]
account-nummer was juist het enige waar ik nog op won.
* Eensch isquote:Op maandag 5 juni 2006 22:41 schreef Janetje het volgende:
Hmm.. inderdaad..
Nou zullen we dan ook maar allebei naaktfoto's in BeF plaatsen?
Jij begint.
quote:Op maandag 5 juni 2006 22:41 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hmm.. inderdaad..
Nou zullen we dan ook maar allebei naaktfoto's in BeF plaatsen?
Jij begint.
Nou een foto van m'n kontje dan..quote:
quote:Op maandag 5 juni 2006 22:52 schreef clumsy_clown het volgende:
Als jullie je handen niet héél snel uit jullie broek halen haal ik die slet weg hoor.
Mwoah, mwoah, vanuit dié hoek lijkt het zo. Gezichtsbedrog.quote:Op maandag 5 juni 2006 22:54 schreef Janetje het volgende:
Zie je wel dat ik een dikkere kont heb, Mer.
Hmm..quote:Op maandag 5 juni 2006 23:01 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mwoah, mwoah, vanuit dié hoek lijkt het zo. Gezichtsbedrog.
Sorry, ik zal geen MSN-multi's meer starten. En ohja, ik was wegquote:Op maandag 5 juni 2006 23:58 schreef Janetje het volgende:
BeF
Fap.quote:
Fag.quote:
quote:
quote:
quote:
Ga door de voordeur naar buiten en sneak door de achterdeur weer naar binnenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 07:20 schreef Chowi het volgende:
Goftedomme, ik ben ziek en wil thuisblijven. Maar het mag niet.
Nèh, het lijkt me geen goed idee. Ik moet steeds ineen kruipen, zoveel buikpijn.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 07:23 schreef JDude het volgende:
[..]
Ga door de voordeur naar buiten en sneak door de achterdeur weer naar binnen.
Al zal dat bij jullie thuis niet meevallen, bedenk ik me.
Wat? Narcose? Hoezo?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 09:11 schreef Litso het volgende:
Dus. Het is vroeg. Veels te vroeg.
En c_c is nu in narcose.
Ben bang van wel.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 09:12 schreef Litso het volgende:
[..]
Je hebt alles gemist over haar operatie?
dat hópen we voor dr!quote:Op dinsdag 6 juni 2006 09:11 schreef Litso het volgende:
Dus. Het is vroeg. Veels te vroeg.
En c_c is nu in narcose.
Ze gingen er toch een piemeltje aannaaien?quote:
Dan moeten toch eerst de benen even los! Anders kunnen ze dr toch niet goed bij!quote:Op dinsdag 6 juni 2006 09:39 schreef jogy het volgende:
[..]
Ze gingen er toch een piemeltje aannaaien?
Maar goed voor je algemene gevoel van Zenheid.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 09:48 schreef ehqo het volgende:
Uit recentelijk consumentenonderzoek is gebleken dan je mobiele telefoon meewassen schadelijk is voor je bereikheid.
Dat viel me ook op.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 09:48 schreef jogy het volgende:
[..]
Maar goed voor je algemene gevoel van Zenheid.
Huppeldepup met 'Mad World'.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 09:51 schreef jogy het volgende:
Wie zingt dat stukje ookalweer? "the dreams where i am dying are the best i ever had"
Ok. Mercì. Gisteren weer Donnie Darko gekeken en ik was even confuus.quote:
Aardige film. Duurde even voordat ik hem snapte, het einde vind ik nog steeds een beetje maf.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 09:56 schreef jogy het volgende:
[..]
Ok. Mercì. Gisteren weer Donnie Darko gekeken en ik was even confuus.
Inderdaad. Wel een beetje overrated maar leuk om te kijken. Begrijp het nog niet helemaal maar dat is ook niet de bedoeling volgens mij.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 09:59 schreef ehqo het volgende:
[..]
Aardige film. Duurde even voordat ik hem snapte, het einde vind ik nog steeds een beetje maf.
Mah, alleen dat einde. Waarschijnlijk wel opzettelijk, ja.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 10:02 schreef jogy het volgende:
[..]
Inderdaad. Wel een beetje overrated maar leuk om te kijken. Begrijp het nog niet helemaal maar dat is ook niet de bedoeling volgens mij.
Je staat zo'n beetje met je rug naar de plank toe.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 10:15 schreef jogy het volgende:
Even voor de zekerheid Ehqo, ben jij de kloon van één of ander vliegend zoogdier of sla ik hier nu echt de plank mis?
Spijkers met koppen of geplande fusilatie?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 10:20 schreef ehqo het volgende:
[..]
Je staat zo'n beetje met je rug naar de plank toe.
Ik zou je toch nooit fusileren. Wie bedoel je precies met 'vliegend zoogdier'?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 10:22 schreef jogy het volgende:
[..]
Spijkers met koppen of geplande fusilatie?
Hm, als je dat vraagt dan zal het wel niet zo zijn, of je bent bezig met een mindfuck. Dat kan ook. Anyway, Klikquote:Op dinsdag 6 juni 2006 10:26 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ik zou je toch nooit fusileren. Wie bedoel je precies met 'vliegend zoogdier'?
Ah, refereerde je daarmee naar hem. Maar nee, dat ben ik niet, dat is ZoMH.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 10:31 schreef jogy het volgende:
[..]
Hm, als je dat vraagt dan zal het wel niet zo zijn, of je bent bezig met een mindfuck. Dat kan ook. Anyway, Klik
Goed dat ik het vroeg dan, zat de hele tijd met hem in mijn hoofd als ik je zag posten.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 10:42 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ah, refereerde je daarmee naar hem. Maar nee, dat ben ik niet, dat is ZoMH.
Is er nu een stukje magie verloren?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 10:47 schreef jogy het volgende:
[..]
Goed dat ik het vraagde dan, zat de hele tijd met hem in mijn hoofd als ik je zag posten.
Ik had er al mijn twijfels over ja.quote:
In het weekend de meest briljante gezien, nog erger dan werdt:quote:
Nee hoor, nu is het mysterie ehqo alleen maar groter geworden.quote:
Die twijfels waren zeer terecht.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 10:51 schreef jogy het volgende:
Ik had er al mijn twijfels over ja.
Arm lubje. Maar nee, dat heeft niets met de datum te maken vermoed ik.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 10:49 schreef Mokster het volgende:
Zouden mijn stalkplannen en moordneigingen deze morgen iets te maken hebben met de datum van vandaag?
Hij zit vast in een time-loop.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 10:02 schreef jogy het volgende:
[..]
Inderdaad. Wel een beetje overrated maar leuk om te kijken. Begrijp het nog niet helemaal maar dat is ook niet de bedoeling volgens mij.
Gewoon blijven zeuren hoor, in mijn geval, Houdt me scherp.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 10:53 schreef Mokster het volgende:
[..]
Die twijfels waren zeer terecht.
Maar kom, laat ik deze morgen niet gaan zeuren over grammatica.
Er is al zoveel ander leed in deze wereld...
Je hebt waarschijnlijk gelijk. Gister had ik die plannen ook al. Evenals eergisteren en de dagen daarvoor. Tijd voor nieuwe, leukere plannen.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 10:53 schreef jogy het volgende:
Arm lubje. Maar nee, dat heeft niets met de datum te maken vermoed ik.
Zover was ik inderdaad, maar waarom? Niet echt een vraag waar een antwoord op komt, je kan het zelf wel verzinnen maar dan nog gaat het gewoon om de manier hoe je er naar kijkt.quote:
Inderdaad. Minder strafbare dingen zijn ook weleens leuk en bevrijdend.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 10:56 schreef Mokster het volgende:
[..]
Je hebt waarschijnlijk gelijk. Gister had ik die plannen ook al. Evenals eergisteren en de dagen daarvoor. Tijd voor nieuwe, leukere plannen.
Het is gewoon een feit. En onomkeerbaar. Ik haat dat soort eindes overigens.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 10:56 schreef jogy het volgende:
[..]
Zover was ik inderdaad, maar waarom? Niet echt een vraag waar een antwoord op komt, je kan het zelf wel verzinnen maar dan nog gaat het gewoon om de manier hoe je er naar kijkt.
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 10:59 schreef Misstique het volgende:
[..]
Het is gewoon een feit. En onomkeerbaar. Ik haat dat soort eindes overigens.
Jep, ik hoop nog steeds dat er een ramp van wereldformaat langs komt die het een en ander op de kop zet. Maar in de tussentijd koop ik gewoon spulletjes omdat de reclame zegt dat het goed is en ik niet meer zonder vijfdubbele mesjes met vibratorstand, 2 soorten schuim en rubberen stukjes kan.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 11:09 schreef ehqo het volgende:
Ons brein, een myriade van lusten en geilheid. De spil van de commercie, de prostaat van de consumptie. Terwijl het gros van de mensen als zombies toegeven aan de geliktheid van de materialisten, sterft de wereld.
Ik moet werken.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 11:13 schreef Misstique het volgende:
Niet zo negatief op deze mooie zonnige dag ehqo!
Heiden. Slappeling.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 11:13 schreef jogy het volgende:
[..]
Jep, ik hoop nog steeds dat er een ramp van wereldformaat langs komt die het een en ander op de kop zet. Maar in de tussentijd koop ik gewoon spulletjes omdat de reclame zegt dat het goed is en ik niet meer zonder vijfdubbele mesjes met vibratorstand, 2 soorten schuim en rubberen stukjes kan.
Mooie film!quote:Op dinsdag 6 juni 2006 09:56 schreef jogy het volgende:
Ok. Mercì. Gisteren weer Donnie Darko gekeken en ik was even confuus.
Och, if you can't beat em, join em. En ik heb nog steeds geen schulden dus ik ben niet helemaal in de verdervelijke wereld van de economie gedoken. Leen mag van mij een terminale ziekte krijgen naar eigen keuze.quote:
Zolang je maar geen crèmepjes koopt tegen cellulitis omdat één of ander, 30 kilo wegend, deerntje zegt dat het werkt.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 11:21 schreef jogy het volgende:
[..]
Och, if you can't beat em, join em. En ik heb nog steeds geen schulden dus ik ben niet helemaal in de verdervelijke wereld van de economie gedoken. Leen mag van mij een terminale ziekte krijgen naar eigen keuze.
Ik zal me inhouden, ook die reclames met die gezichtscreme voor 'mannen' laat ik aan mij voorbij gaan natuurlijk.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 11:32 schreef ehqo het volgende:
[..]
Zolang je maar geen crèmepjes koopt tegen cellulitis omdat één of ander, 30 kilo wegend, deerntje zegt dat het werkt.
Het is me er eentje, die Tal.quote:
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 11:48 schreef ehqo het volgende:
[..]
Dat is meer regel als uitzondering, toch?
was het maar zo'n feest!quote:Op dinsdag 6 juni 2006 11:49 schreef Litso het volgende:
Seks.
Ach, je hebt gewoon een emo-esque uitstraling, dat is genoeg.quote:
Welkom.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 11:49 schreef Litso het volgende:
Seks.
Heerlijkquote:Op dinsdag 6 juni 2006 11:49 schreef Litso het volgende:
Seks.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:49 schreef mcDavid het volgende:
Wat is het verschil tussen seks en zweefvliegen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dat is echt ontzettend zielig" ©
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:49 schreef mcDavid het volgende:
Wat is het verschil tussen seks en zweefvliegen?Jij komt van zweefvliegen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
Het is wel een vitaal onderdeel van het hele geslachtsgemeenschap gedoe.quote:
Ah, vandaar...quote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:53 schreef jogy het volgende:
[..]
Het is wel een vitaal onderdeel van het hele geslachtsgemeenschap gedoe.
Duidelijk.quote:
In Amsterdam heb je er eentje van 75 meter.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:52 schreef Litso het volgende:
Ik moet eerst nog bungeejumpen in scheveningen.
Pick me! Pick me!quote:
Serieus?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:52 schreef Litso het volgende:
Ik moet eerst nog bungeejumpen in scheveningen.
Ik vind het heel erg eng, maar ik heb met c_c afgesproken dat ik het een keer zou doen en ik heb zonet ook al wat vrienden gevonden die eventueel mee willen. Ik moet toch ooit een keer over die hoogtevrees heen komenquote:
*schouder aanbiedtquote:
Ja, verdulle. Ik word wanhopig, onderhand.quote:
Omdat er een "desbetreffend" persoon is, waarvan ik "weet" dat "diegene" mij niet gaat "mailen".quote:
zolang je geen dt misbruikt gaat het nog goedquote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:10 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, verdulle. Ik word wanhopig, onderhand.
Dat vind ik keilief.quote:
Ik had het bijna gedaan, echt waar.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
zolang je geen dt misbruikt gaat het nog goed
Bijna is nog niet helemaalquote:
Inderdaadt, je hebd gelijk. Dt.quote:
moojquote:
Zo ben ik.quote:
Ach, een echt drama is het niet, heur! Dat maak ik ervan.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:18 schreef jogy het volgende:
Maar als ik het goed begrijp heeft het volgende drama zich alweer aangemeld in the Bef of our lives?
Dat is vrouw eigen.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:19 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ach, een echt drama is het niet, heur! Dat maak ik ervan.
Je kunt het me niet verwijten.quote:
Hoe herkenbaar!quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:11 schreef Chowi het volgende:
Omdat er een "desbetreffend" persoon is, waarvan ik "weet" dat "diegene" mij niet gaat "mailen".
Maar ik blijf "hopen".
Dat is de bekende weg. Een beetje.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:22 schreef Misstique het volgende:
Vanwaar die ondertitel Chow?
Nu maak je me toch wel heel nieuwsgierig.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:19 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ach, een echt drama is het niet, heur! Dat maak ik ervan.
Er stond eerst "Miss BS", toen "Piss BS", toen "Miss JD", op verzoek, en nu dus "Fag". Omdat ik geen van drieën meer zag zitten en gemakshalve maar iets intypte.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:22 schreef Misstique het volgende:
Vanwaar die ondertitel Chow?
Doe ik ook niet. ik zou niet durven, komop zeg. Jij hebt ook recht op je eigen drama's, zelfverwekt of niet.quote:
O. Fag als in "peuk" of "homosexueel"?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:24 schreef Chowi het volgende:
[..]
Er stond eerst "Miss BS", toen "Piss BS", toen "Miss JD", op verzoek, en nu dus "Fag". Omdat ik geen van drieën meer zag zitten en gemakshalve maar iets intypte.
Je doet nu al gekscherend over eventuele babies?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:25 schreef jogy het volgende:
[..]
Jij hebt ook recht op je eigen drama's, zelfverwekt of niet.
Degene die dat de dames heeft ingefluisterd mag van mij iets heel pijnlijks oplopen. Een onherstelbaar beschadigde ruggenwervel ofzo die hij altijd blijft voelen, zelf als diegene ligt.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:22 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Omdat de mannen het zo leuk vinden!
Het is wel een slechte eigenschap van mij dat ik het altijd zo in de groep gooi.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:25 schreef jogy het volgende:
[..]
Doe ik ook niet. ik zou niet durven, komop zeg. Jij hebt ook recht op je eigen drama's, zelfverwekt of niet.
Blijkbaar.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:26 schreef ehqo het volgende:
[..]
Je doet nu al gekscherend over eventuele babies?
Homosexueel!quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:26 schreef Misstique het volgende:
[..]
O. Fag als in "peuk" of "homosexueel"?
Dat maakt deze reeks ook zo leuk.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:27 schreef Chowi het volgende:
[..]
Het is wel een slechte eigenschap van mij dat ik het altijd zo in de groep gooi.. Maar dat kan ik niet helpen, ik moet het soms gewoon vertellen.
Wat dénk je nou eigenlijk?! Búh.quote:
Dat ik zes kindjes van je wil.quote:
Okay. Dat je niet denkt dat ik een attention whore ben, of zo.quote:
Duidelijk.quote:
Oh, joog. Je laat me blozen!quote:
Ook weer iets wat ik niet zou durven, wat ben ik ook een schijterd.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:29 schreef Chowi het volgende:
[..]
Okay. Dat je niet denkt dat ik een attention whore ben, of zo.
Hihi..
Zo ben ik dan ook wel weer.quote:
Je vorige ondertitel was leuker.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:29 schreef Chowi het volgende:
Okay. Dat je niet denkt dat ik een attention whore ben, of zo.
Hihi..
Blozen? omdat ik je zes keer het gevoel dat je een meloen aan het uitpoepen ben verwens, en de 18+ jaar aan verzorging, van poepluiers, borstvoeding tot pubertijd aan toe?quote:
Sjéé!quote:
jij regaeert niet eens op een fotoboekberichtquote:
Nee maar, je moet toch altijd eerst seks voor je kinderen wil?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:32 schreef jogy het volgende:
[..]
Blozen? omdat ik je zes keer het gevoel dat je een meloen aan het uitpoepen ben verwens, en de 18+ jaar aan verzorging, van poepluiers, borstvoeding tot pubertijd aan toe?
Was je nakend? In die weide?quote:
Excuus.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:33 schreef Pheno het volgende:
jij regaeert niet eens op een fotoboekbericht
Ik heb het nog gevraagd, maar het mocht niet.quote:
aanvaarding is bezigquote:
Dat wel natuurlijk.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:34 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nee maar, je moet toch altijd eerst seks voor je kinderen wil?.
quote:
Als ik in je gezicht ejaculeer word je niet zwanger hoor.quote:
Als je nou eerst in je eigen gezicht ejaculeert en daarna in haar schede tuft.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:39 schreef jogy het volgende:
[..]
Als ik in je gezicht ejaculeer word je niet zwanger hoor.
Niet zo blij. Er is net een drama.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:41 schreef Dagonet het volgende:
Bier en frituur, Bier en frituur
Een nieuw drama om het uur
Of het weer nu mooi is offfffffff heel guur
Dit was ook wel haast té toevallig. Bijna afgesproken werk.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:41 schreef Dagonet het volgende:
Wát een rijmkunsten.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:41 schreef Dagonet het volgende:
Dat vind ik een toffe.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:44 schreef Chowi het volgende:
Ondertitel.
Ah, de dorpsfiets.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:44 schreef Chowi het volgende:
Ondertitel.
Qúé?quote:
Ach, het kan nog erger en de tag dramaqueen ontgaat je dus voorlopig nog.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:44 schreef Chowi het volgende:
Ondertitel.
Nee, dat is een turk.quote:
Teruglezen is okay.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:44 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dit was ook wel haast té toevallig. Bijna afgesproken werk.
Jammer. Ik heb altijd al een tag gewild.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:46 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ach, het kan nog erger en de tag dramaqueen ontgaat je dus voorlopig nog..
Onderhoud jij die een beetje? Ik heb haar een beetje verwaarloost de laatste tijd.quote:
?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:47 schreef Dagonet het volgende:
10 c_c?
Ik heb geen springzaad, dus dan moet ik eerst ondersteboven hangen terwijl ik met één hand mezelf in balans hou en de tweede gebruik om met mezelf te spelen. Dat ziet er niet uit natuurlijk.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:40 schreef ehqo het volgende:
[..]
Als je nou eerst in je eigen gezicht ejaculeert en daarna in haar schede tuft.
Haar frame wordt vandaag gerepareerd.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:47 schreef ehqo het volgende:
[..]
Onderhoud jij die een beetje? Ik heb haar een beetje verwaarloost de laatste tijd.
Je weet nu wat je ervoor moet doen.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:47 schreef Chowi het volgende:
[..]
Jammer. Ik heb altijd al een tag gewild.
Lijkt me tof! Wanneer?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:48 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik heb geen springzaad, dus dan moet ik eerst ondersteboven hangen terwijl ik met één hand mezelf in balans hou en de tweede gebruik om met mezelf te spelen. Dat ziet er niet uit natuurlijk.
Nooit het verhaal achter de bandnaam 10cc gehoord?quote:
Ja, ik ga Dago toch niet neuken!quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:48 schreef Misstique het volgende:
[..]
Je weet nu wat je ervoor moet doen..
It's the company I keep.quote:
Als je nou precies op het orgasme je fallus omhoog zwiept, dan kan je blijven liggen, wel met behoorlijk tempo.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:48 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik heb geen springzaad, dus dan moet ik eerst ondersteboven hangen terwijl ik met één hand mezelf in balans hou en de tweede gebruik om met mezelf te spelen. Dat ziet er niet uit natuurlijk.
Hoe groot is de kans dat je me woest aantrekkelijk vind nadat ik mezelf in het gezicht heb gedrupt?quote:
Band?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:49 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nooit het verhaal achter de bandnaam 10cc gehoord?
Daar doelde ik niet op, lees es terug jij!quote:
Ligt eraan. Mag ik het dan aflikken?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:51 schreef jogy het volgende:
[..]
Hoe groot is de kans dat je me woest aantrekkelijk vind nadat ik mezelf in het gezicht heb gedrupt?
Niet zonder haar toestemming nee.quote:
Darn toot'n!quote:
Ik begreep hem wel, hoor! Je zou moeten lachen.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:51 schreef Misstique het volgende:
[..]
Daar doelde ik niet op, lees es terug jij!
Door het hefboom effect landt het kwakje dan tegen het plafond. Zonde van mijn zwemploeg.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:50 schreef ehqo het volgende:
[..]
Als je nou precies op het orgasme je fallus omhoog zwiept, dan kan je blijven liggen, wel met behoorlijk tempo.
Oei!quote:
Tenzij, jij daarna een handstand doet, en met een behoorlijke opwaartse amplitude het kwakje omhoog kan fluimen, zo het putje in.quote:
Ik moet het eerste kwakje tegen je vrouwelijkheid tuffen volgens ehqo. Maar ok.quote:
De dorpsfiets: iedereen rijdt er wel eens op.quote:
Dreadlock holiday ken je niet?quote:
Joaaaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |