Oh ja..quote:Op maandag 5 juni 2006 22:36 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik zou zeggen 'welke cup heb jij?' maar dat win je. Ehm. Diepte ga ik niet aan beginnen. *denkt*
Ohja, ik heb een grotere kont.
Ja nu je verliest word je opeens sarcastisch he?quote:Op maandag 5 juni 2006 22:39 schreef mcDavid het volgende:
Gelukkig hangt je Tofheid in het leven uitsluitend af van je Fok!-accountnummer.
[]
Ja hey, de jongetjes begonnen ook te vergelijken, we kunnen niet achterblijven natuurlijk.quote:Op maandag 5 juni 2006 22:38 schreef Janetje het volgende:
[..]
Oh ja..Ga even informatie verspreiden over cupmaten..
shut up over die dikke reet van je.
Hmm.. inderdaad..quote:Op maandag 5 juni 2006 22:40 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja hey, de jongetjes begonnen ook te vergelijken, we kunnen niet achterblijven natuurlijk.
account-nummer was juist het enige waar ik nog op won.quote:Op maandag 5 juni 2006 22:40 schreef Litso het volgende:
[..]
Ja nu je verliest word je opeens sarcastisch he?
*kras*quote:Op maandag 5 juni 2006 22:42 schreef mcDavid het volgende:
[..]
account-nummer was juist het enige waar ik nog op won.
* Eensch isquote:Op maandag 5 juni 2006 22:41 schreef Janetje het volgende:
Hmm.. inderdaad..
Nou zullen we dan ook maar allebei naaktfoto's in BeF plaatsen?
Jij begint.
quote:Op maandag 5 juni 2006 22:41 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hmm.. inderdaad..
Nou zullen we dan ook maar allebei naaktfoto's in BeF plaatsen?
Jij begint.
Nou een foto van m'n kontje dan..quote:
quote:Op maandag 5 juni 2006 22:52 schreef clumsy_clown het volgende:
Als jullie je handen niet héél snel uit jullie broek halen haal ik die slet weg hoor.
Mwoah, mwoah, vanuit dié hoek lijkt het zo. Gezichtsbedrog.quote:Op maandag 5 juni 2006 22:54 schreef Janetje het volgende:
Zie je wel dat ik een dikkere kont heb, Mer.
Hmm..quote:Op maandag 5 juni 2006 23:01 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mwoah, mwoah, vanuit dié hoek lijkt het zo. Gezichtsbedrog.
Sorry, ik zal geen MSN-multi's meer starten. En ohja, ik was wegquote:Op maandag 5 juni 2006 23:58 schreef Janetje het volgende:
BeF
Fap.quote:
Fag.quote:
quote:
quote:
Ga door de voordeur naar buiten en sneak door de achterdeur weer naar binnenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 07:20 schreef Chowi het volgende:
Goftedomme, ik ben ziek en wil thuisblijven. Maar het mag niet.
Nèh, het lijkt me geen goed idee. Ik moet steeds ineen kruipen, zoveel buikpijn.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 07:23 schreef JDude het volgende:
[..]
Ga door de voordeur naar buiten en sneak door de achterdeur weer naar binnen.
Al zal dat bij jullie thuis niet meevallen, bedenk ik me.
Wat? Narcose? Hoezo?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 09:11 schreef Litso het volgende:
Dus. Het is vroeg. Veels te vroeg.
En c_c is nu in narcose.
Ben bang van wel.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 09:12 schreef Litso het volgende:
[..]
Je hebt alles gemist over haar operatie?
dat hópen we voor dr!quote:Op dinsdag 6 juni 2006 09:11 schreef Litso het volgende:
Dus. Het is vroeg. Veels te vroeg.
En c_c is nu in narcose.
Ze gingen er toch een piemeltje aannaaien?quote:
Dan moeten toch eerst de benen even los! Anders kunnen ze dr toch niet goed bij!quote:Op dinsdag 6 juni 2006 09:39 schreef jogy het volgende:
[..]
Ze gingen er toch een piemeltje aannaaien?
Maar goed voor je algemene gevoel van Zenheid.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 09:48 schreef ehqo het volgende:
Uit recentelijk consumentenonderzoek is gebleken dan je mobiele telefoon meewassen schadelijk is voor je bereikheid.
Dat viel me ook op.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 09:48 schreef jogy het volgende:
[..]
Maar goed voor je algemene gevoel van Zenheid.
Huppeldepup met 'Mad World'.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 09:51 schreef jogy het volgende:
Wie zingt dat stukje ookalweer? "the dreams where i am dying are the best i ever had"
Ok. Mercì. Gisteren weer Donnie Darko gekeken en ik was even confuus.quote:
Aardige film. Duurde even voordat ik hem snapte, het einde vind ik nog steeds een beetje maf.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 09:56 schreef jogy het volgende:
[..]
Ok. Mercì. Gisteren weer Donnie Darko gekeken en ik was even confuus.
Inderdaad. Wel een beetje overrated maar leuk om te kijken. Begrijp het nog niet helemaal maar dat is ook niet de bedoeling volgens mij.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 09:59 schreef ehqo het volgende:
[..]
Aardige film. Duurde even voordat ik hem snapte, het einde vind ik nog steeds een beetje maf.
Mah, alleen dat einde. Waarschijnlijk wel opzettelijk, ja.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 10:02 schreef jogy het volgende:
[..]
Inderdaad. Wel een beetje overrated maar leuk om te kijken. Begrijp het nog niet helemaal maar dat is ook niet de bedoeling volgens mij.
Je staat zo'n beetje met je rug naar de plank toe.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 10:15 schreef jogy het volgende:
Even voor de zekerheid Ehqo, ben jij de kloon van één of ander vliegend zoogdier of sla ik hier nu echt de plank mis?
Spijkers met koppen of geplande fusilatie?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 10:20 schreef ehqo het volgende:
[..]
Je staat zo'n beetje met je rug naar de plank toe.
Ik zou je toch nooit fusileren. Wie bedoel je precies met 'vliegend zoogdier'?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 10:22 schreef jogy het volgende:
[..]
Spijkers met koppen of geplande fusilatie?
Hm, als je dat vraagt dan zal het wel niet zo zijn, of je bent bezig met een mindfuck. Dat kan ook. Anyway, Klikquote:Op dinsdag 6 juni 2006 10:26 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ik zou je toch nooit fusileren. Wie bedoel je precies met 'vliegend zoogdier'?
Ah, refereerde je daarmee naar hem. Maar nee, dat ben ik niet, dat is ZoMH.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 10:31 schreef jogy het volgende:
[..]
Hm, als je dat vraagt dan zal het wel niet zo zijn, of je bent bezig met een mindfuck. Dat kan ook. Anyway, Klik
Goed dat ik het vroeg dan, zat de hele tijd met hem in mijn hoofd als ik je zag posten.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 10:42 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ah, refereerde je daarmee naar hem. Maar nee, dat ben ik niet, dat is ZoMH.
Is er nu een stukje magie verloren?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 10:47 schreef jogy het volgende:
[..]
Goed dat ik het vraagde dan, zat de hele tijd met hem in mijn hoofd als ik je zag posten.
Ik had er al mijn twijfels over ja.quote:
In het weekend de meest briljante gezien, nog erger dan werdt:quote:
Nee hoor, nu is het mysterie ehqo alleen maar groter geworden.quote:
Die twijfels waren zeer terecht.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 10:51 schreef jogy het volgende:
Ik had er al mijn twijfels over ja.
Arm lubje. Maar nee, dat heeft niets met de datum te maken vermoed ik.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 10:49 schreef Mokster het volgende:
Zouden mijn stalkplannen en moordneigingen deze morgen iets te maken hebben met de datum van vandaag?
Hij zit vast in een time-loop.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 10:02 schreef jogy het volgende:
[..]
Inderdaad. Wel een beetje overrated maar leuk om te kijken. Begrijp het nog niet helemaal maar dat is ook niet de bedoeling volgens mij.
Gewoon blijven zeuren hoor, in mijn geval, Houdt me scherp.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 10:53 schreef Mokster het volgende:
[..]
Die twijfels waren zeer terecht.
Maar kom, laat ik deze morgen niet gaan zeuren over grammatica.
Er is al zoveel ander leed in deze wereld...
Je hebt waarschijnlijk gelijk. Gister had ik die plannen ook al. Evenals eergisteren en de dagen daarvoor. Tijd voor nieuwe, leukere plannen.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 10:53 schreef jogy het volgende:
Arm lubje. Maar nee, dat heeft niets met de datum te maken vermoed ik.
Zover was ik inderdaad, maar waarom? Niet echt een vraag waar een antwoord op komt, je kan het zelf wel verzinnen maar dan nog gaat het gewoon om de manier hoe je er naar kijkt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |