Inderdaad. Minder strafbare dingen zijn ook weleens leuk en bevrijdend.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 10:56 schreef Mokster het volgende:
[..]
Je hebt waarschijnlijk gelijk. Gister had ik die plannen ook al. Evenals eergisteren en de dagen daarvoor. Tijd voor nieuwe, leukere plannen.
Het is gewoon een feit. En onomkeerbaar. Ik haat dat soort eindes overigens.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 10:56 schreef jogy het volgende:
[..]
Zover was ik inderdaad, maar waarom? Niet echt een vraag waar een antwoord op komt, je kan het zelf wel verzinnen maar dan nog gaat het gewoon om de manier hoe je er naar kijkt.
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 10:59 schreef Misstique het volgende:
[..]
Het is gewoon een feit. En onomkeerbaar. Ik haat dat soort eindes overigens.
Jep, ik hoop nog steeds dat er een ramp van wereldformaat langs komt die het een en ander op de kop zet. Maar in de tussentijd koop ik gewoon spulletjes omdat de reclame zegt dat het goed is en ik niet meer zonder vijfdubbele mesjes met vibratorstand, 2 soorten schuim en rubberen stukjes kan.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 11:09 schreef ehqo het volgende:
Ons brein, een myriade van lusten en geilheid. De spil van de commercie, de prostaat van de consumptie. Terwijl het gros van de mensen als zombies toegeven aan de geliktheid van de materialisten, sterft de wereld.
Ik moet werken.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 11:13 schreef Misstique het volgende:
Niet zo negatief op deze mooie zonnige dag ehqo!
Heiden. Slappeling.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 11:13 schreef jogy het volgende:
[..]
Jep, ik hoop nog steeds dat er een ramp van wereldformaat langs komt die het een en ander op de kop zet. Maar in de tussentijd koop ik gewoon spulletjes omdat de reclame zegt dat het goed is en ik niet meer zonder vijfdubbele mesjes met vibratorstand, 2 soorten schuim en rubberen stukjes kan.
Mooie film!quote:Op dinsdag 6 juni 2006 09:56 schreef jogy het volgende:
Ok. Mercì. Gisteren weer Donnie Darko gekeken en ik was even confuus.
Och, if you can't beat em, join em. En ik heb nog steeds geen schulden dus ik ben niet helemaal in de verdervelijke wereld van de economie gedoken. Leen mag van mij een terminale ziekte krijgen naar eigen keuze.quote:
Zolang je maar geen crèmepjes koopt tegen cellulitis omdat één of ander, 30 kilo wegend, deerntje zegt dat het werkt.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 11:21 schreef jogy het volgende:
[..]
Och, if you can't beat em, join em. En ik heb nog steeds geen schulden dus ik ben niet helemaal in de verdervelijke wereld van de economie gedoken. Leen mag van mij een terminale ziekte krijgen naar eigen keuze.
Ik zal me inhouden, ook die reclames met die gezichtscreme voor 'mannen' laat ik aan mij voorbij gaan natuurlijk.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 11:32 schreef ehqo het volgende:
[..]
Zolang je maar geen crèmepjes koopt tegen cellulitis omdat één of ander, 30 kilo wegend, deerntje zegt dat het werkt.
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 11:48 schreef ehqo het volgende:
[..]
Dat is meer regel als uitzondering, toch?
was het maar zo'n feest!quote:Op dinsdag 6 juni 2006 11:49 schreef Litso het volgende:
Seks.
Ach, je hebt gewoon een emo-esque uitstraling, dat is genoeg.quote:
Welkom.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 11:49 schreef Litso het volgende:
Seks.
Heerlijkquote:Op dinsdag 6 juni 2006 11:49 schreef Litso het volgende:
Seks.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:49 schreef mcDavid het volgende:
Wat is het verschil tussen seks en zweefvliegen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dat is echt ontzettend zielig" ©
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:49 schreef mcDavid het volgende:
Wat is het verschil tussen seks en zweefvliegen?Jij komt van zweefvliegen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
Het is wel een vitaal onderdeel van het hele geslachtsgemeenschap gedoe.quote:
Ah, vandaar...quote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:53 schreef jogy het volgende:
[..]
Het is wel een vitaal onderdeel van het hele geslachtsgemeenschap gedoe.
Duidelijk.quote:
In Amsterdam heb je er eentje van 75 meter.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:52 schreef Litso het volgende:
Ik moet eerst nog bungeejumpen in scheveningen.
Pick me! Pick me!quote:
Serieus?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:52 schreef Litso het volgende:
Ik moet eerst nog bungeejumpen in scheveningen.
Ik vind het heel erg eng, maar ik heb met c_c afgesproken dat ik het een keer zou doen en ik heb zonet ook al wat vrienden gevonden die eventueel mee willen. Ik moet toch ooit een keer over die hoogtevrees heen komenquote:
*schouder aanbiedtquote:
Ja, verdulle. Ik word wanhopig, onderhand.quote:
Omdat er een "desbetreffend" persoon is, waarvan ik "weet" dat "diegene" mij niet gaat "mailen".quote:
zolang je geen dt misbruikt gaat het nog goedquote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:10 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, verdulle. Ik word wanhopig, onderhand.
Dat vind ik keilief.quote:
Ik had het bijna gedaan, echt waar.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
zolang je geen dt misbruikt gaat het nog goed
Bijna is nog niet helemaalquote:
Inderdaadt, je hebd gelijk. Dt.quote:
moojquote:
Zo ben ik.quote:
Ach, een echt drama is het niet, heur! Dat maak ik ervan.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:18 schreef jogy het volgende:
Maar als ik het goed begrijp heeft het volgende drama zich alweer aangemeld in the Bef of our lives?
Dat is vrouw eigen.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:19 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ach, een echt drama is het niet, heur! Dat maak ik ervan.
Je kunt het me niet verwijten.quote:
Hoe herkenbaar!quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:11 schreef Chowi het volgende:
Omdat er een "desbetreffend" persoon is, waarvan ik "weet" dat "diegene" mij niet gaat "mailen".
Maar ik blijf "hopen".
Dat is de bekende weg. Een beetje.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:22 schreef Misstique het volgende:
Vanwaar die ondertitel Chow?
Nu maak je me toch wel heel nieuwsgierig.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:19 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ach, een echt drama is het niet, heur! Dat maak ik ervan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |