Wat heb je laten komenquote:
Via www.food.xlquote:
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 7 juni 2006 16:43 schreef Raissa het volgende:
Vanmiddag een duitse bol metaardbeitjes
gehad.
Vanavond gaan we uiteten te ere van mijn diploma![]()
quote:Op woensdag 7 juni 2006 22:03 schreef MissyMirjaM het volgende:
kip tandoori gegeten, met kroepoek on the side
Ik ook X 4quote:Op donderdag 8 juni 2006 10:09 schreef Martijn_77 het volgende:
Koffie Zwart
Zozo..u pakt uit vandaagquote:Op donderdag 8 juni 2006 10:27 schreef Fuente het volgende:
Vanavond nog geen idee, moet weer es werken tot 22:00/. Misschien dus 2 bapao broodjes ofzow
die hebben ze bij de AH hier 3 stappen vandaan niet, jammer.quote:Op donderdag 8 juni 2006 16:55 schreef Bluezz het volgende:
Wij eten vanavond Maaltijdsalades van de appie
(topic gaat zoeken)
Welke broodjeszaak?quote:Op donderdag 8 juni 2006 14:07 schreef Repeat het volgende:
Ik heb in Leidsehage bij die gigantisch lekkere broodjeszaak zojuist het beste (stok)broodje gezond gegeten wat er is![]()
Na grondige research ben ik eruit! Die zaak heet "De heren van beest". Zit in het oude gedeeltequote:
Ik ga binnenkort eens zoeken in mijn lunchpauze!quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:45 schreef Repeat het volgende:
[..]
Na grondige research ben ik eruit! Die zaak heet "De heren van beest". Zit in het oude gedeelte
pizza of patatquote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:04 schreef Isabeau het volgende:
Ik he geen zin in koken. Wat is typisch 'voetbal eten' want mijn vriend wil natuurlijk voetbal kijken.
hamburgers ook.. als je het maar op schoot voor de tv kan eten eigenlijKquote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:04 schreef Isabeau het volgende:
Ik he geen zin in koken. Wat is typisch 'voetbal eten' want mijn vriend wil natuurlijk voetbal kijken.
Het wordt...jaja: chineesquote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:56 schreef Uhmmie het volgende:
hamburgers ook.. als je het maar op schoot voor de tv kan eten eigenlijK
en liefst niet te gezond
nee, ik heb besloten in de winkel dat dat slecht voor me isquote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:23 schreef Isabeau het volgende:
En dan een beetje lobbig geslagen room erover(dus geen Van der Valk harde slagroom, maar van die glijdende zachte room)
Zaligquote:
alleen het pure spul met ijsblokjesquote:
Zo, wie heeft daar al die tijd en moeite ingestokenquote:
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:28 schreef Remzz het volgende:
Lays Bolognese chips en Coca Cola de ultimieme combinatie![]()
Oh, da's zo lekker!quote:
Ik doe meestal tonijn met appeltjesquote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:34 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Oh, da's zo lekker!
Weet je wat ook heerlijk is? garnalencoctail met fijngesneden appel, zoals de Elstar.
Of is dat normaal?![]()
Om zelf te maken vind ik het iig een prima combi![]()
Ooit garnalencocktail in een uitgeholde avocado gegeten.quote:
Deze was ook wel opgeleukt met wat schijfjes citroenquote:Op zaterdag 10 juni 2006 23:39 schreef Uhmmie het volgende:
[..]
Ooit garnalencocktail in een uitgeholde avocado gegeten.
Ziet er meteen ultra-luxe uit
* Shirley smult nu toch van een broodje kaassoufflé met pindasaus.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 23:48 schreef Shirley het volgende:
Ik zit te twijfelen om een broodje kaassoufflé met pindasaus te gaan maken, maar ik ben al een paar dagen niet lekker, zwakke maag enzo, maar zo'n trek in die kaassoufflé. Je kent het wel, de nachtelijke trek. Is dit wel verstandig?
Nu drink ik trouwens een koud blikje cola.
Mafaldine alla putanesca:quote:Op zondag 11 juni 2006 00:46 schreef Bluezz het volgende:
Ik ben de naam van de pasta vergetendus hopelijk post ze het nog even...
Dit dusquote:Op zondag 11 juni 2006 08:54 schreef DIGGER het volgende:
Mafaldine alla putanesca:
[afbeelding]
Dit is Mafaldine, een typische Zuid Italiaanse pasta, voornamelijk gegeten in Campania, kortom een echt streekgerecht.
http://www.cs.kuleuven.ac(...)2002/PEER/peerke.gifquote:
Zonde is dat hequote:Op maandag 12 juni 2006 20:00 schreef VeX- het volgende:
We hadden Spareribs met patat besteld. Maar ik vond het niet te eten. Het is jammer dat bezorgdiensten geen (dag)verse producten kunnen afleveren en ermee wegkomen ook.
Offtopic :quote:Op maandag 12 juni 2006 23:30 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb ook niet gekookt, geen zin. Salade gehad met fruitsalade en afbakbroodjes uit de oven. Nu water water water. Het is bloedheet op mijn werk. Ziekenhuis zonder airco![]()
dit meen je niet serieus?quote:Op maandag 12 juni 2006 23:30 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb ook niet gekookt, geen zin. Salade gehad met fruitsalade en afbakbroodjes uit de oven. Nu water water water. Het is bloedheet op mijn werk. Ziekenhuis zonder airco![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |