jij ziet ze meer als een culinaire delicatesse, begrijp ik?quote:
of een bloedzuiger!quote:Op maandag 5 juni 2006 12:49 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
jij ziet ze meer als een culinaire delicatesse, begrijp ik?
Braun, probeer volgende keer eens een wesp.
een insect is geen dier en voelt ook geen pijn zoals dieren dat doen.quote:Op maandag 5 juni 2006 12:48 schreef Aventura het volgende:
Schopje Onzin.
Braun, je vertoont alle kenmerken van een seriemoordenaar. dieren vermoorden voor seksueel genot, vanaf hier kan het alleen maar neerwaarts gaan met jou.
Ik stel voor je preventief op te sluiten in het Pieter Baancentrum.
Wat zei je?quote:Op maandag 5 juni 2006 12:49 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
Braun, probeer volgende keer eens een wesp; zal vast een meer prikkelende ervaring zijn.
quote:
quote:Op maandag 5 juni 2006 12:49 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
Braun, probeer volgende keer eens een wesp; zal vast een meer prikkelende ervaring zijn.
er zijn dingen die ik niet hoef te zienquote:Op maandag 5 juni 2006 12:52 schreef Biancavia het volgende:
Jammer dat je er geen foto van hebt gemaakt.
Je moeder?quote:Op maandag 5 juni 2006 12:55 schreef TiMmS het volgende:
mal·loot (de ~ (m.), -loten)
1 iem. die zich dwaas aanstelt
Jaja, dat plaatje kennen we nou wel.quote:Op maandag 5 juni 2006 12:56 schreef dr.dunno het volgende:
Dit tipoc gaat echt nergens over; laat ik er nog maar een schepje bovenop doen dan.
[afbeelding]
waarom zet je niet bij je volledig gekopieerde verhaaltje de bron?quote:
Dat mens ziet er niet erg intelligent uit, zou ze er in trappen als ik deze munt erin stop?quote:Op maandag 5 juni 2006 12:56 schreef dr.dunno het volgende:
Dit tipoc gaat echt nergens over; laat ik er nog maar een schepje bovenop doen dan.
[afbeelding]
Ik heb het niet gekopieerd. Laat je verhaal eens zien dan, jong.quote:Op maandag 5 juni 2006 12:56 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
waarom zet je niet bij je volledig gekopieerde verhaaltje de bron?
hoezo, gooit je vriendje ook altijd die foto op bed elke avond, maar met de hoop dat jij het gratis doet?quote:Op maandag 5 juni 2006 12:56 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Jaja, dat plaatje kennen we nou wel.
Buiten haar, jij in ieder geval ook.quote:
Nee.quote:Op maandag 5 juni 2006 13:00 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
hoezo, gooit je vriendje ook altijd die foto op bed elke avond, maar met de hoop dat jij het gratis doet?
waar haar hersens zaten, zit nu wat anders zo te zienquote:Op maandag 5 juni 2006 12:58 schreef Thieske het volgende:
[..]
Dat mens ziet er niet erg intelligent uit, zou ze er in trappen als ik deze munt erin stop?
[afbeelding]
hahaha en nog gaan ontkennen ook. staat allang ergens in een topic over seksuele ervaringen. en je weet het boefje. plagiaat eerste klasse.quote:Op maandag 5 juni 2006 12:59 schreef BrauN het volgende:
[..]
Ik heb het niet gekopieerd. Laat je verhaal eens zien dan, jong.
Deze is idd al oud. Non-originaliteitquote:Op maandag 5 juni 2006 12:59 schreef BrauN het volgende:
[..]
Ik heb het niet gekopieerd. Laat je verhaal eens zien dan, jong.
dus je doet 't niet gratis?quote:Op maandag 5 juni 2006 13:01 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Nee.
Dat plaatje zwerft her en der te pas en te onpas over fok rondt.
Ik heb 't nog nooit op FOK! gezien. Ik hoorde 't van een leider van ons elftal.quote:Op maandag 5 juni 2006 13:01 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
hahaha en nog gaan ontkennen ook. staat allang ergens in een topic over seksuele ervaringen. en je weet het boefje. plagiaat eerste klasse.
beter goed gejat dan slecht bedacht.quote:Op maandag 5 juni 2006 13:04 schreef BrauN het volgende:
[..]
Ik heb 't nog nooit op FOK! gezien. Ik hoorde 't van een leider van ons elftal.![]()
dan heeft hij het op fok gelezen, of iemand anders, want ik heb het op fok verzonnen.quote:Op maandag 5 juni 2006 13:04 schreef BrauN het volgende:
[..]
Ik heb 't nog nooit op FOK! gezien. Ik hoorde 't van een leider van ons elftal.![]()
Of... Ralph, ben jij het!?quote:Op maandag 5 juni 2006 13:06 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dan heeft hij het op fok gelezen, of iemand anders, want ik heb het op fok verzonnen.
no harm done. leuk dat het verhaaltje opgepikt werd.
nee ik heet geen ralph.quote:
Dat is dan wel weer heel erg grappig!quote:Op maandag 5 juni 2006 13:06 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dan heeft hij het op fok gelezen, of iemand anders, want ik heb het op fok verzonnen.
En jij hebt het ook niet verzonnen, nerd.quote:
quote:Op maandag 5 juni 2006 13:08 schreef BrauN het volgende:
[..]
En jij hebt het ook niet verzonnen, nerd.
[afbeelding]
Net gevonden met Google. Jammer dat 't filmpje niet meer werkt.
echt wel zelf verzonnenquote:Op maandag 5 juni 2006 13:08 schreef BrauN het volgende:
[..]
En jij hebt het ook niet verzonnen, nerd.
[afbeelding]
Net gevonden met Google. Jammer dat 't filmpje niet meer werkt.
Link dan maar naar het topic vriendquote:Op maandag 5 juni 2006 13:08 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
echt wel zelf verzonnen![]()
gaat alweer een tijdje terug braunie.
Nou ja, zó lang geleden was het niet.quote:Op maandag 5 juni 2006 13:08 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
echt wel zelf verzonnen![]()
gaat alweer een tijdje terug braunie.
hoaxquote:Op maandag 5 juni 2006 13:11 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Nou ja, zó lang geleden was het niet.
je ballen of je lul
hahah ik zie het. maar geloof me dat ik het zelf verzonnen had. of niet natuurlijkquote:Op maandag 5 juni 2006 13:11 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Nou ja, zó lang geleden was het niet.
je ballen of je lul
ik geloof je dus nietquote:Op maandag 5 juni 2006 13:13 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
hahah ik zie het. maar geloof me dat ik het zelf verzonnen had. of niet natuurlijk![]()
ik had daarvoor nog niet gegoogled op vlieg op penis...![]()
mag, wat heb ik te verliezen.quote:
Zegt dwc rugridderquote:Op maandag 5 juni 2006 13:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Jullie zijn gewoon allebei 2 zieke geesten.
Je zusje leeft nog, hoor!quote:Op maandag 5 juni 2006 13:45 schreef longinus het volgende:
Volgens mij gaat iedereen die op je eikel zit dood...
Mijn zusje had had je moeder kunnen zijnquote:
jou broer ook wel zijn vader en dan?quote:Op maandag 5 juni 2006 13:49 schreef longinus het volgende:
[..]
Mijn zusje had had je moeder kunnen zijn![]()
Lief klein brauntje had een vliegje op zijn lulquote:Op maandag 5 juni 2006 13:53 schreef Tinito het volgende:
Ons kleine brauntje had een vliegje op z'n lul,
vliegje op z'n lul, tralalalala
![]()
Lief wou ik er niet bijzettenquote:Op maandag 5 juni 2006 13:54 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Lief klein brauntje had een vliegje op zijn lul
Lief kleine brauntje had een vliegje je op zijn lul
Nee hoor, mijn hotpants is nu natquote:Op maandag 5 juni 2006 13:57 schreef Chriz2k het volgende:
Ik kreeg een erectie tijdens het lezen, ben ik nu raar?.
Zeik toch niet man, nerd.quote:Op maandag 5 juni 2006 14:02 schreef Hathor het volgende:
Dit verhaal is al zo oud als de weg naar Rome, ik geloof dat het al zo'n 20 jaar rond circuleert. Leuk geprobeerd, maar het is niet echt origineel meer.
Maakt t niet minder grapipgquote:Op maandag 5 juni 2006 14:02 schreef Hathor het volgende:
Dit verhaal is al zo oud als de weg naar Rome, ik geloof dat het al zo'n 20 jaar rond circuleert. Leuk geprobeerd, maar het is niet echt origineel meer.
Het is wel een manier om een vlieg van je eikel te verwijderen, een flinke straal zeikquote:
Omdat je net als de rest van de Fokkers geen leven hebt..quote:Op maandag 5 juni 2006 15:36 schreef MUUS het volgende:
Waarom lees ik dit soort dingen in godsnaam?
Jij zit in bad met een vlieg op je eikel en noemt mij een nerd ? Zeker een Tilburger ?quote:
Gelukig niet wil dat pielepielepielemuisje van braun niet zienquote:Op maandag 5 juni 2006 12:52 schreef Biancavia het volgende:
Jammer dat je er geen foto van hebt gemaakt.
Er was dus letterlijk stront aan de knikker..quote:
Ik las het op een Vlaams forum!quote:Op maandag 5 juni 2006 13:06 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 juni 2006 22:23 schreef Pietverdriet het volgende:
Er zitten een paar gaten in het verhaal
1) Braun laat het bad vollopen, en gaat er dan in. In dit geval staat de badkamer blank, Braun plus vol bad is een watersnood
2) Braun kan in dit verhaal zijn piemol zien, dat lukt al jaren niet meer zonder spiegel
3) Brauns piemol steek boven water uit. Dit hou ik voor een gerucht, Brauns waterverplaatsing is zodanig dat als ie in bad ligt zijn piemol zelfs in ge-erecteerde toestand nog onder water is.
4) Braun past in bad, met water, dat is onmogelijk.
Daar gaat mij illusie over hoe BrauN eruit ziet.quote:Op maandag 5 juni 2006 22:23 schreef Pietverdriet het volgende:
Er zitten een paar gaten in het verhaal
-knip-
alleen dan?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:35 schreef Fatality het volgende:
ik voel me geestelijk sterk minder bedeeld als ik dergelijke openingsposts lees
preciesquote:Op zondag 16 juli 2006 13:25 schreef Asskicker14 het volgende:
Wat jammer dat we niets meer meekrijgen van Braun's dagelijkse beslommeringen.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |