jij ziet ze meer als een culinaire delicatesse, begrijp ik?quote:
of een bloedzuiger!quote:Op maandag 5 juni 2006 12:49 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
jij ziet ze meer als een culinaire delicatesse, begrijp ik?
Braun, probeer volgende keer eens een wesp.
een insect is geen dier en voelt ook geen pijn zoals dieren dat doen.quote:Op maandag 5 juni 2006 12:48 schreef Aventura het volgende:
Schopje Onzin.
Braun, je vertoont alle kenmerken van een seriemoordenaar. dieren vermoorden voor seksueel genot, vanaf hier kan het alleen maar neerwaarts gaan met jou.
Ik stel voor je preventief op te sluiten in het Pieter Baancentrum.
Wat zei je?quote:Op maandag 5 juni 2006 12:49 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
Braun, probeer volgende keer eens een wesp; zal vast een meer prikkelende ervaring zijn.
quote:
quote:Op maandag 5 juni 2006 12:49 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
Braun, probeer volgende keer eens een wesp; zal vast een meer prikkelende ervaring zijn.
er zijn dingen die ik niet hoef te zienquote:Op maandag 5 juni 2006 12:52 schreef Biancavia het volgende:
Jammer dat je er geen foto van hebt gemaakt.
Je moeder?quote:Op maandag 5 juni 2006 12:55 schreef TiMmS het volgende:
mal·loot (de ~ (m.), -loten)
1 iem. die zich dwaas aanstelt
Jaja, dat plaatje kennen we nou wel.quote:Op maandag 5 juni 2006 12:56 schreef dr.dunno het volgende:
Dit tipoc gaat echt nergens over; laat ik er nog maar een schepje bovenop doen dan.
[afbeelding]
waarom zet je niet bij je volledig gekopieerde verhaaltje de bron?quote:
Dat mens ziet er niet erg intelligent uit, zou ze er in trappen als ik deze munt erin stop?quote:Op maandag 5 juni 2006 12:56 schreef dr.dunno het volgende:
Dit tipoc gaat echt nergens over; laat ik er nog maar een schepje bovenop doen dan.
[afbeelding]
Ik heb het niet gekopieerd. Laat je verhaal eens zien dan, jong.quote:Op maandag 5 juni 2006 12:56 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
waarom zet je niet bij je volledig gekopieerde verhaaltje de bron?
hoezo, gooit je vriendje ook altijd die foto op bed elke avond, maar met de hoop dat jij het gratis doet?quote:Op maandag 5 juni 2006 12:56 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Jaja, dat plaatje kennen we nou wel.
Buiten haar, jij in ieder geval ook.quote:
Nee.quote:Op maandag 5 juni 2006 13:00 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
hoezo, gooit je vriendje ook altijd die foto op bed elke avond, maar met de hoop dat jij het gratis doet?
waar haar hersens zaten, zit nu wat anders zo te zienquote:Op maandag 5 juni 2006 12:58 schreef Thieske het volgende:
[..]
Dat mens ziet er niet erg intelligent uit, zou ze er in trappen als ik deze munt erin stop?
[afbeelding]
hahaha en nog gaan ontkennen ook. staat allang ergens in een topic over seksuele ervaringen. en je weet het boefje. plagiaat eerste klasse.quote:Op maandag 5 juni 2006 12:59 schreef BrauN het volgende:
[..]
Ik heb het niet gekopieerd. Laat je verhaal eens zien dan, jong.
Deze is idd al oud. Non-originaliteitquote:Op maandag 5 juni 2006 12:59 schreef BrauN het volgende:
[..]
Ik heb het niet gekopieerd. Laat je verhaal eens zien dan, jong.
dus je doet 't niet gratis?quote:Op maandag 5 juni 2006 13:01 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Nee.
Dat plaatje zwerft her en der te pas en te onpas over fok rondt.
Ik heb 't nog nooit op FOK! gezien. Ik hoorde 't van een leider van ons elftal.quote:Op maandag 5 juni 2006 13:01 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
hahaha en nog gaan ontkennen ook. staat allang ergens in een topic over seksuele ervaringen. en je weet het boefje. plagiaat eerste klasse.
beter goed gejat dan slecht bedacht.quote:Op maandag 5 juni 2006 13:04 schreef BrauN het volgende:
[..]
Ik heb 't nog nooit op FOK! gezien. Ik hoorde 't van een leider van ons elftal.![]()
dan heeft hij het op fok gelezen, of iemand anders, want ik heb het op fok verzonnen.quote:Op maandag 5 juni 2006 13:04 schreef BrauN het volgende:
[..]
Ik heb 't nog nooit op FOK! gezien. Ik hoorde 't van een leider van ons elftal.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |