^^^^^^quote:Op zaterdag 25 maart 2006 01:44 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Sommige dingen mag je gerust voor je houden
nee dit lijkt mij dan weer niksquote:Op zaterdag 25 maart 2006 02:46 schreef zoalshetis het volgende:
wat mij geil lijkt is om een vlieg te vangen. in een potje te doen. het bad vol te laten lopen. er in te gaan liggen. mijn pik hard maken zodat alleen mijn eikel net boven de waterrand uitkomt en dan de vlieg te pakken en de vleugeltjes uit trekken. dan op mijn eikel zetten.
kan ie er niet af en gaat ie lekker kriebelen met zijn pootjes.
laat dan een naaktslak over je zaak glijdenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 02:47 schreef McCarthy het volgende:
[..]
nee dit lijkt mij dan weer niks
sorry
want? nu zit je de hele dag aan je kut?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 02:55 schreef donnahvh het volgende:
ik vind mn lul wel interessant , als ik er een had zou ik er de hele dag aanzitten![]()
ja behalve als ik aan t koken ben , dat is smerigquote:Op zaterdag 25 maart 2006 02:57 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
want? nu zit je de hele dag aan je kut?
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 02:57 schreef donnahvh het volgende:
[..]
ja behalve als ik aan t koken ben , dat is smerig![]()
Damn... dan zal ik maar eens stoppen met beffenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 02:57 schreef donnahvh het volgende:
[..]
ja behalve als ik aan t koken ben , dat is smerig![]()
nah ik was tussendoor ook af en toe mn handen nog hoor, ben haske schooonquote:Op zaterdag 25 maart 2006 02:59 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Damn... dan zal ik maar eens stoppen met beffen![]()
Sorry, maar heb ik jou gebeft?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 03:00 schreef donnahvh het volgende:
[..]
nah ik was tussendoor ook af en toe mn handen nog hoor, ben haske schooon![]()
Kijk eens tussen je benen... als er tandafdrukken op je schaamlippen zitten, dan ja.quote:
hmm zie wel afdrukken maar of t nou tanden zijn?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 03:05 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Kijk eens tussen je benen... als er tandafdrukken op je schaamlippen zitten, dan ja.![]()
Mieren zijn voor watjes. Echte kerels nemen zoiets.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 01:58 schreef McCarthy het volgende:
[..]
he die avatar van jou brengt me op ideeen.
ik heb er trouwens wel eens aan gedacht om mieren er over heen te laten lopen. Dan verzamel ik er een paar (100 of zo), smeer ik de boel een beetje in met dingen die ze lekker vinden en dan laat ik ze er over heen lopen.
There is something about Maryquote:Op zaterdag 25 maart 2006 01:57 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Dit houdt je wel even bezig
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |