quote:Op maandag 5 juni 2006 00:36 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wel waar.Zeg wat over die domme grammatica-fout! Zeg het!
Ik wil met je neukenquote:Op maandag 5 juni 2006 00:38 schreef babette21 het volgende:
mijn huidige gestel kan geen kwartet aan hoor.....
ik haak dus maar af................
lekker slapen dan maar![]()
bye kiddo's
Doei!quote:Op maandag 5 juni 2006 00:38 schreef babette21 het volgende:
mijn huidige gestel kan geen kwartet aan hoor.....
ik haak dus maar af................
lekker slapen dan maar![]()
bye kiddo's
Wat dan?quote:Op maandag 5 juni 2006 00:35 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik kan je dan ook veel meer bieden dan die Dizer!
Dirkh, wat doe je hier in een slowchat-topic.quote:Op maandag 5 juni 2006 00:38 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
[afbeelding] Ik ben die users die zich verheven voelen bofen andere users en spelvauden zeggen enzo zo zat iedreen is geleik!
Alles, schat.quote:
Maak je pronte boezem maar nat.quote:Op maandag 5 juni 2006 00:38 schreef rena het volgende:
[..]
Dat voel ik vannacht dan wel![]()
Adios en tot zo
![]()
Wie stuur je op me af dan?quote:Op maandag 5 juni 2006 00:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Alles, schat. [afbeelding]
Humor, intelligentie, wilde seks....anything!
quote:Op maandag 5 juni 2006 00:40 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Wie stuur je op me af dan?
WHAHAHAHLOLLEROMFG!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
:D
DDDD:DDDD
. Sorry.
.
quote:Op maandag 5 juni 2006 00:40 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Wie stuur je op me af dan?
WHAHAHAHLOLLEROMFG!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
:D
DDDD:DDDD
. Sorry.
.
Kijk, dat bedoelde ik nou met:quote:Op maandag 5 juni 2006 00:45 schreef babette21 het volgende:
[..]
tss waarom nou zo grof
kijk, zo kan het ook:
[..]
quote:Op maandag 5 juni 2006 00:35 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik kan je dan ook veel meer bieden dan die Dizer!
mja humor en intelligentie staan idd erg hoog op m'n lijstje, maar aangezien ik moe ben [en sowieso van ellende uit elkaar val] staat een brede borst - om mijn hoofd te rusten op te leggen - toch echt een stukje hoger......quote:Op maandag 5 juni 2006 00:46 schreef Bupatih het volgende:
Kijk, dat bedoelde ik nou met: [..]
Ik ga mee... wie wil nou een cupD afwijzen?quote:Op maandag 5 juni 2006 00:50 schreef babette21 het volgende:
[..]
mja humor en intelligentie staan idd erg hoog op m'n lijstje, maar aangezien ik moe ben [en sowieso van ellende uit elkaar val] staat een brede borst - om mijn hoofd te rusten op te leggen - toch echt een stukje hoger......
maar goed, ik kan me indenken dat Dijsje meer voorkeur heeft voor een wilde nacht met rena en inso, dan mij in zijn armen te moeten houden, dus duik ik dat grote bed maar alleen in...
kan ik iig diagonaal liggen.....
* denkt spontaan aan:quote:
quote:Sinds jij weg bent gaat het eigenlijk heel goed
Want ik heb nu eindelijk tijd voor wat een vrijgezel zoal doet
En het is vreemd om te ontdekken dat ik je helemaal niet mis
En dat er aan ons afscheid eigenlijk niets vervelend is
Ik slaap alleen wat minder
Wat minder dan normaal
Maar zo zie ik de zonsopgang
's Een keer in z'n totaal
Ik heb vannacht nou eindelijk
's M'n eigen thee gezet
En ik heb godzijdank weer ruimte in m'n bed
Sinds jij weg bent voel ik me beter dan voorheen
De band houdt me gezelschap dus ik ben niet eens alleen
En het is vreemd om te beseffen dat ik jou zo snel vergeet
En ik kan nou eindelijk koken wat ik zelf 't liefste eet
Ik slaap alleen wat minder
Wat minder dan normaal
Maar zo zie ik de zonsopgang
's Een keer in z'n totaal
Ik zie wel wat ik doe
Met al die ruimte om me heen
En ik heb godzijdank dat bed voor mij alleen
jij kiest voor slápen met mij ipv seksen met die anderen???quote:
quote:
Wel tof dat je geheel ontopic praatquote:Op maandag 5 juni 2006 00:24 schreef af het volgende:
dat iemand half uur van zijn leven verpest
Doeiquote:
Leuke filmquote:Op maandag 5 juni 2006 10:00 schreef Tha_Erik het volgende:
The Da Vinci Code, voor de duidelijkheid. Maar ik ben er nu vandoor.
Pfoeh, gelukkig maar, kan ik morgen met een gerust hart de straat op.quote:Christenen bidden om kwaad af te wenden
Uitgegeven: 5 juni 2006 10:42
AALSMEER - Zeker tweeduizend Nederlandse christenen zullen maandag van 18.00 uur tot en met dinsdag 18.00 uur God aanbidden. De christenen doen dit om op 06-06-06 de kwade krachten van de duisternis een evenwicht te bieden.
Voor satanisten en andere geloven in donkere krachten is 666 het getal van de duivel, en 6 juni 2006 dus de dag om hun plannen in uitvoering te brengen.
Dag van Krachtige Aanbidding
Mathijs Piet van Ambassadors Ministries, de organisatie achter de wereldwijde dag van Krachtige Aanbidding, verwacht dat op zeker vijftig plaatsen in Nederland christenen bij elkaar komen om te bidden tot het goede. "De duisternis gebruikt deze dag om dingen in de wereld te lanceren, zoals The Omen, een film over het duivelskind, die het kwaad dinsdag uitbrengt. Met onze tegenactie willen we wat zij doen niet tot stand laten komen."
Wereldwijd doen 21 landen mee aan de dag van de Krachtige Aanbidding. Aan de gebeden nemen voornamelijk protestanten deel. De actie begint maandag om 18.00 uur omdat volgens de joodse telling de nieuwe dag op dat tijdstip begint.
Plannen Lucifer
Volgens de organisatie is het aannemelijk dat satan dinsdag zijn plannen probeert uit te voeren. "De duivel heeft 6 juni 2006 hoog op zijn agenda van vernietiging staan. De krachtigste machten van de duisternis bijvoorbeeld satanisten, vrijmetselaars, wicca, New Age en heksen zullen proberen om de plannen die Lucifer met de wereld heeft op die dag te verwezenlijken", zo staat op de internetpagina van Ambassadors Ministries te lezen. Volgens hen wil de duivel alle macht op aarde naar zich toetrekken.
Phoe! De duivel laat zich niet zo snel uit het veld slaan!quote:Op maandag 5 juni 2006 11:50 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Pfoeh, gelukkig maar, kan ik morgen met een gerust hart de straat op..
Over, verband hebbend.quote:Op maandag 5 juni 2006 14:13 schreef --Christiaan-- het volgende:
PeRi, weet je wat peri betekent in het Grieks?
Ik dacht peper, maar ik kan het ook mis hebben.quote:Op maandag 5 juni 2006 14:18 schreef Bupatih het volgende:
PeRi, weet je wat peri betekent in het swahili?
Geruite broek met afgeraffelde randjes in kaarsvet.quote:Op maandag 5 juni 2006 14:20 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik dacht peper, maar ik kan het ook mis hebben.
Oeh, die gaat in m'n msn.quote:Op maandag 5 juni 2006 14:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Geruite broek met afgeraffelde randjes in kaarsvet.
Goede inhoud ook.quote:
And it keeps getting better and better...quote:
Nou hè.quote:Op maandag 5 juni 2006 15:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
And it keeps getting better and better...
Wat wil je, als ik er ben!quote:Op maandag 5 juni 2006 15:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
And it keeps getting better and better...
Jammer men! Hij deed het nog wel samen mat Martinaquote:
Waarschijnlijk iedereen die het gevolgd heeft/volgt?quote:Op maandag 5 juni 2006 17:21 schreef Riann het volgende:
En wie gaat er vanavond allemaal de finale van ER kijken?????
Ga je dat overal vragen?quote:Op maandag 5 juni 2006 17:21 schreef Riann het volgende:
Niemand.quote:Op maandag 5 juni 2006 17:21 schreef Riann het volgende:
Riannquote:Op maandag 5 juni 2006 17:21 schreef Riann het volgende:
Nog maar een keertje dan.quote:Op maandag 5 juni 2006 17:51 schreef Svensational het volgende:
1-uur-en-10-minutenschop voorkomt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |