Laat het los...quote:Op maandag 5 juni 2006 00:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ohja, maar dan snap ik het nog niet. Waarom ze zo doet opeens.
ik heb niet alleen de BMA, maar ook 'n gespleten persoonlijkheid....quote:Op maandag 5 juni 2006 00:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Ohja, maar dan snap ik het nog niet. Waarom ze zo doet opeens.
Blij met jezelfquote:Op maandag 5 juni 2006 00:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]
BOEIEND!!!!
Ga verder met je leven. Ze geeft geen antwoord. Ze legt het niet uit. Klaar!
Mag ik mee? IK WIL OOK NAAR NY! Wat gaaf zeg?! Wilde plannen aldaar?quote:Op maandag 5 juni 2006 00:10 schreef Dizer het volgende:
[..]
Alles lekker!! Nog 1 week en een paar dagen en dan vlieg ik naar New York
Ennuh... hoe is het met jou? Nog steeds eenvriendje
![]()
Bureau Medisch Advies. Op mijn werk iig.quote:Op maandag 5 juni 2006 00:14 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Je hebt al ooit gevraagd wat BMA is..
mag ik mee???quote:Op maandag 5 juni 2006 00:19 schreef Dizer het volgende:
WTFHet is al na twaalf
![]()
Oeh.. dat wordt mijn bed in duiken zo...![]()
Ik heb een ideequote:Op maandag 5 juni 2006 00:18 schreef Dizer het volgende:
Ik verveel me... maar ik ben ook slaperig....
Eerst neuken dan praten.quote:Op maandag 5 juni 2006 00:11 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat kan ook wel hoor, Inso-popje van me.
Maar eerst andere zaken!
Hihi, je zei 'priemende plassers'
Hihi, dat hartje sloeg niet op de priemende plassers an sich, maar op je alliteratie!
Ja dat mag... ik heb je ontzettend gemist... ik had nergens CUP D om mee te spelen...quote:
quote:Op maandag 5 juni 2006 00:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Blij met jezelf
Voel je je vast thuis.
Ik ga slapen. Vage zooi hier.
Zeg Inso... je behoort nog steeds niet tot mijn Harem...quote:Op maandag 5 juni 2006 00:20 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Mag ik mee? IK WIL OOK NAAR NY! Wat gaaf zeg?! Wilde plannen aldaar?
En ja, nog steedsmonogaam
.
Harem? Maar ik ben haram!quote:Op maandag 5 juni 2006 00:22 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zeg Inso... je behoort nog steeds niet tot mijn Harem...Zie mijn fotoboek
jammer dat de Awards zijn afgeschaft, net nu er eindelijk concurrentie voor Diz is wb de Dramaqueen Awardquote:Op maandag 5 juni 2006 00:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ga slapen. Vage zooi hier.
quote:Op maandag 5 juni 2006 00:23 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk best trek en kracht voor 2![]()
"Wow, dat was echt mindblowing, het beste wat ik ooit het mogen ervaren! Ik tril helemaal na, ik heb God gezien en engelen horen zingen! Wow! Wow! WOW!"quote:
Afgeschaft? Hoezo? Maar mijn 3x op een rij Brad Pitt award dan?quote:Op maandag 5 juni 2006 00:24 schreef babette21 het volgende:
[..]
jammer dat de Awards zijn afgeschaft, net nu er eindelijk concurrentie voor Diz is wb de Dramaqueen Award
quote:Op maandag 5 juni 2006 00:22 schreef Dizer het volgende:
Ja dat mag... ik heb je ontzettend gemist... ik had nergens CUP D om mee te spelen...![]()
Bereid je op een slapeloze nacht![]()
Eerder een volledig uurquote:Op maandag 5 juni 2006 00:24 schreef af het volgende:
wtf is dit?![]()
dat iemand half uur van zijn leven verpest om zo een topic te maken![]()
Dan moet je maar niet de sterren van de hemel neuken!quote:Op maandag 5 juni 2006 00:24 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
"Wow, dat was echt mindblowing, het beste wat ik ooit het mogen ervaren! Ik tril helemaal na, ik heb God gezien en engelen horen zingen! Wow! Wow! WOW!"
"......."
"Buup?"
"........"
"Oh je slaapt. Figures."
Je mag me kopen voor je harem hoor.quote:Op maandag 5 juni 2006 00:25 schreef Dizer het volgende:
[..]
Afgeschaft? Hoezo? Maar mijn 3x op een rij Brad Pitt award dan?
Wil je er over praten?quote:Op maandag 5 juni 2006 00:25 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dan moet je maar niet de sterren van de hemel neuken!![]()
tja dat zijn de woorden van Cc en/of duiveltja....quote:Op maandag 5 juni 2006 00:25 schreef Dizer het volgende:
Afgeschaft? Hoezo? Maar mijn 3x op een rij Brad Pitt award dan?
Kopen??quote:Op maandag 5 juni 2006 00:26 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Je mag me kopen voor je harem hoor.
Dan doen we toch incrowd awards.. alleen van showchat?quote:Op maandag 5 juni 2006 00:27 schreef babette21 het volgende:
[..]
tja dat zijn de woorden van Cc en/of duiveltja....
die vonden het te incrowd ofzo?! vraag me niet waarom........![]()
quote:
Dat zei Inso net ook tegen mij!quote:Op maandag 5 juni 2006 00:27 schreef Zhenar het volgende:
Jezus wat gaat dit hard
daar zal 't wel op aankomen jaquote:Op maandag 5 juni 2006 00:28 schreef Dizer het volgende:
Dan doen we toch incrowd awards.. alleen van showchat?
Jezus Buup, ik gnuifde hardop.quote:Op maandag 5 juni 2006 00:28 schreef Bupatih het volgende:
[..][afbeelding]!!
[..]
Dat zei Inso net ook tegen mij! [afbeelding]
HBquote:Op maandag 5 juni 2006 00:29 schreef babette21 het volgende:
[..]
daar zal 't wel op aankomen ja
gelukkig hebben we er de laatste weken een hoop nieuwe bij
en HB komt hier ook wel 's [om ons uit te schelden] dus die hoeft niet overgeslagen te worden
Nu moet je op haar stampen!quote:
Word het nu een kwartetquote:
Ja ik kom daar toch nooit klaarquote:Op maandag 5 juni 2006 00:32 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nu moet je op haar stampen!
ONZ-barbaar.
Geil zeg.quote:
* donequote:Op maandag 5 juni 2006 00:34 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Eerst die 50 ct op het kleedje smijten en stampen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |